-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Mondjuk azért szerintem külön kell kezelni az olyan szavakat amelyeknek nincs igazi magyar megfelelője. A reapernek van, a husknak ezzel szemben nincs (tudomásom szerint). Persze fordítható, de egyik szavunk sem olyan igazi, találó kifejezés rá, amire egy az egyben, körülírás nélkül lehetne fordítani. Ezeket nem nagyon lehet annka a számlájára írni, hogy béna a fordítás. Ezzel nem tudsz mit csinálni, ilyen a nyelv, nyilván vannka olyan magyar szavak is, amiknek meg igazán jó angol analógja nincs. A husk speciel azt hiszem húsbábnak volt magyarosítva. Ez szerintem még egész jó választás volt a fordítók részéről.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Nekem csak a sisakkal van némi gondom, ez a gigabubi nem annyira bejövős (sosem bírtam az ilyen jellegű sisakokat), de összességében tetszik. Valahogy "földhözragadtabb", mint sok sci-fi játékos páncél, mégis cool.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
J.Hetfield
aktív tag
Idegesítő dolgokat lehet bőven írni bőven a mozgáson kívül is ami tök egyforma a férfi-női karaktereknek, totál szinkronizált, nem lehet a party tagjait irányítani, nincs lootolás, a csapattársak felszerelését nem lehet változtatni csak skinek vannak, nem lehet fajt választani, pedig milyen király lenne tuian vagy krogan karakterrel nyomni.
-
-KP-
addikt
Épp ez az. Mass Effect 1 annyira rendben van sztori ügyileg is, enyhe túlzással felállva tapsoltam a végén. Ehhez képest a 3? Itt van ez a tervrajz erről a csúzliról, csak meg kell építeni és nyertünk. Részletesebben nem mennék bele, ME3 topikban leírtam már sokszor. Ami leginkább azért sajnálatos, mert nem gyenge színészeket szerződtettek, és a zene is kifejezetten jó.
[ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
Erről írnál pár szót kérlek? Zaeed történetét rengetegszer végigtoltam, de nem rémlik, hogy más lett volna a "kampány" a döntéseimtől függően, igaz nem tegnap volt Emlékszem, hogy a régi haverját kellett levadászni, és végül a Femshep-em fegyvert nyomott a fejéhez, de persze nem bántottam, mert az egyik legjobb karakter a 2-ben.
-
#85552128
törölt tag
Attól függ honnan indulnak. Minden jelentősebb karakter csak az ME3 után tűnhetne fel máskülönben hogy lennének ott az ME1-2-3-ban ?
Szerintem is az a legvalószínűbb és "legkényelmesebb" is, hogy nagyon max az ME1 eseményei után indítják őket útnak, de még inkább előtte így nem kell a trilógiával foglalkozniuk.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Az alliance már az első után tudhatta, hogy baj lesz, szóval simán lehet, hogy egy kisebb csoport vagy csoportok együtt titokban előkészítettek egy expedíciót - ez lenne talán a legjobb megoldás, van is köze a többi játékhoz, de (egyelőre ?) nem kell a reaper háború végével foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Tertius
tag
"Mondjuk az első rész után még elküldték Shepet a pics@ba, hogy milyen Reaperek mennyé' haza. A harmadik rész elején meg mire hisznek neki már mindegy mert ott vannak a nyakukon. Akkor csak egy teljesen különálló projekt lehet ez, amit így is úgy is tervezgettek."
ME - TRILÓGIA-SPOILEREK
Esetleg lehet, hogy az első rész után, de a második rész előtt / alatt játszódik (úgy, hogy a nagy támadás idején már elindultak)? Ott van több, legalább 2-3 (?) évnyi lyuk, ami ugyan nem elég (bár a harmadik részben elég gyorsan építkeztek), de ha azt nézzük, hogy Shepard milyen "mesével" állt elő, és hogy a Cerberus miatta húzta fel a Normandy 2-t a Collector / Reaper fenyegetés legyőzésére, nem lehetetlen elképzelni, hogy a különféle kormányok a háttérben mégiscsak hinni kezdhettek neki, vagy akár már eleve hittek, csak a felszínen (politikailag) mindenki mindent tagadott, de a háttérben mehetett susmus és készülődés egy bárka-projectre. Hivatalosan intergalaktikus kutatóexpedíció, nem hivatalosan bárka-project. 2 légy egy csapásra, és nem kell hazudni sem. És így a nagy reaper-háborúról is lemaradtak, mert még előtte elindultak, szóval a me3 végén síró crybaby-k szemébe sem csalnak újabb könnyeket.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Ja. Plusz:
You play as either Scott or Sara Ryder, the children of Alec Ryder (pathfinder of the human ark)
-Alec Ryder is voiced by Clancy Brown
-Events at the start of the game occur that pass this role down to you, you are untested and unproven, unlike Commander Shepard of the previous trilogy
-This doesn't mean Mass Effect is Ryder's story from now on, they want the game to feel like a complete story (while teasing other stories that could happen)Illetve:
-You can customize your father and your sibling, though not as extensively
-The "Nexus" is basically a forward command center staffed by multiple species that arrives in Andromeda early to pave the way for the Arks-There is a narrative reason that allows you to reconfigure your points throughout the game so that you can try out multiple gameplay approaches without making multiple characters
-You can customize your helmet, chest, shoulders, arms and legs, more extensive than previous trilogy-Due to complications in the awakening process, your sibling won't join you in combat but you can interact with them and build a relationship
-Many of these dealings are optional, and discovering more about the Ryder family is a plot thread
-BioWare is confident the details of this story are what differentiates it from a traditional "hero's journey"Tényleg tonnányi infó van ebben a posztban, kb kötelező olvasmány annka, akit érdekel a játék. Mindenesetre így kiderült pár dolog, Papa Ryder valóban már az elején átadja a stafétabotot. Ja és az Asari csapattárs Peebee (nickname) és a Nexusról szökött el, ami amúgy ilyen előretolt command center, különféle fajjal a fedélzetén. Meg az egyik emberi csapattárs egy volt rendőr, és elég laza személyisége lesz elvileg. És lesz craftolás is a játékban.
***
Hát, ha engem kérdeztek, ez túl szép és túl sok hogy igaz legyen. Olyan, mintha a Witcher 3-mat bedobták volna az űrbe, és még megszorozták volna vagy hárommal azok alapján, ami mindent ígér az egész játék. Nehezemre esik elhinni, hogy egy EA égisze alatt működő stúdió bele tudni ennyi minden tolni a játékba. Ha mindent elhinnék, amit olvastam, akkor már most kettőt rendelnék elő belőle, az egyiket játszani, a másikat meg csak szimplán hálából...
(#1731) Ryder62
EL is olvastad amit írta abban a posztban? Pont hogy nem. Durván előrelépés a sorozat az ígéretek alapján, pont hogy nem egyet lépnek, hanem fél tucatot előre, ami már gyanús. Nincsenek kasztok, teljesen réd van bízva merre akarsz fejlődni. Nincsenek paragon/renegát döntések, meg paragon/renegát qte-k, nincsenek jó vagy rossz döntések, a játék több opciót akar kínálni mint eddig bármikor, sokkal több interakciót, sokkal nagyobb szabadságot a párbeszédekben, a személyre szabhatóságban, és nem akar úgy terelgetni meg a kezedet fogni mint a korábbi részek. Legalábbis ez az ígéret...meg a reklám.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
leviske
veterán
Szerintem a pause kivétele nagyon jó ötlet. Egy újonc nem látja át annyira a harcot, mint egy parancsnok (Shepard), ráadásul a feszültséget is lehet vele növelni. Emellett a korábbi részek tanulsága is az, hogy tök mind1 mit kérünk a csapattársainktól, úgy is pillanatok alatt kinyuvadnak. Jobb, ha ezt másképp oldják meg, mint eddig.
A class system megszűnése meg igazából megintcsak érthető. Már a korábbi részekben is eléggé beleerőltetett volt a dolog. Pláne a ME3-ban, ahol a fegyverek súlya és a képesség betöltési idő közt kellett balanszírozni.
(#1732) [Prolixus]: Azért a Witcher 3 szintet, meg annak a többszörösét egyelőre nem igérték be. Magára a tartalomra viszont elvileg volt idejük, elvégre ugyanaz a motor mint a DAI esetében és az eddig látottak alapján nem is változtattak rajta annyira extrém mértékben. Így azért elég sok content fejlesztésére elég tud lenni 5 év. Ráadásul 2 éve már kaptak visszajelzést a DAI-ből, hogy mire nincs igénye a játékosközönségnek és mire van.
A legtöbb újítás már a DAI-nek is a része volt.
(#1736): A két gyerekről is vannak hivatalos fotók, ahogy a Fallout 4-re rákeresve is láthatod a két ikonikus alap karaktert. Szóval ez nem jelent semmit. Anno a DA2-ben random alakította a custom karakterünkhöz a családot, ez a megoldás szerintem jelentősen barátibb.
(#1739) Vistaboy: Ez egy második trilógiának a kezdete. Szerintem a ME1-hez és a DAI-höz hasonlóan nem fog extrém hangsúlyos endinget kapni. A DLC-k eladásai is jobban tudnak alakulni, ha a játék játszható marad a main story zárását követően is. Ilyen formában nem lehet egy ME3 szintű következményeket jelentő zárást berakni. A ME2 vége meg hiába volt nagyszerű, a folytatásban képtelenek voltak lecsapni.
(#1749) olymind1: A paragon/renegade rendszer elvetése már anno a DA2-ben kezdődött meg, ahol inkább a diplomatikus/viccelődős/aggresszív választási lehetőségek voltak előtérben. Ez a rendszer azért nem rossz szerintem, mert sok tőlünk független reakcióját is megszabja a karakternek. Ráadásul a reakciótípusok számát is növelték a DAI-ben. Szvsz ettől nem laposodott el, én sok Inquisitor-os beszóláson felröhögtem. R
Ez a "heart, head, professional and casual" pedig kifejezetten jól hangzik és több rétű viszontreakciókat is tudnak rá építeni.
-
leviske
veterán
A craftolásra és az azzal egybekötött gyűjtögetésre a DA:I-ben sem volt panasz. (Valószínűleg lesznek tervrajzok és azok alapján alapanyagtól függően más tulajdonságú és kicsit eltérő kinézetű ruhát/fegyvert lehet összerakni.) A többi mellékküldetés volt ultra gyenge, illetve a fő szál fájóan rövid. Remélhetőleg e tekintetben a Witcher 3 nem csak dísznek volt jelen a kérdőívben.
-
[Prolixus]
addikt
Igen, de az angol feliratban nem fogják neked körülmagyarázni, hogy "tudod az az eszköz, ami erre és arra jó", kapsz rá valami kilógó lólábas magyar szót helyette, aztán kalap kabát.
Amúgy én sem azt mondom, hogy mindig mindent 100%-ban megértek, de egy erős középpel szerintem a mérleg nyelve már az angol felé dől, hála a sok magyar gagyi/félrefordításnak, amik elő szoktak fordulni. Ha konkrétan az adott idiom-ot nem is ismered, a szövegkörnyezetből gyakran lehet következtetni azért.
Legrosszabb esetben felmászok youtube-ra aztán megkeresem az adott jelenetet, ha éppen nem bírtam megjegyezni, hogy konkrétan mit mondtak (így nem tudok rákeresni játék közben, ha nagyon nem értek valamit). Cutscene-ek alatt én amúgy szoktam készülni arra, hogy menteni kell a screenshot-okat, ha olyan téma fordulna elő esetleg, amihez nem ismerem a szókészletet.
Ilyen szempontból a Mass Effect még egy "jobb" játék, mert van hozzá írásos kódex, illetve a párbeszédek egy részét is lehet a végtelenségig ismételgetni a tárcsán keresztül, ha éppen benne vagy a párbeszédben.
(#2369) Rossi
I share your opinion, but this doesn't really matter, does it? Most of our people don't even consider their lack of english knowledge as a shameful thing. As long as it's that way, making remarks about it won't change anything aside from breeding a dull flame war.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nanorambo
őstag
De az elég vicces, amikor pl a második részben a geth hajóra mentek, nincs oxigén, sem nyomás és akkor bizonyis csapattársak csak egy kis légző"buborékot" kapnak a szájuk elé, a teljes fejük szabadon van. Remélem csinálnak legalább sisakokat ilyen esetekre az andromedaban.
-
[Prolixus]
addikt
Plusz az sem árt, ha nem fagynak halálra az űrben. Szerintem a biotic shield ezt sem tudná megakadályozni.
"de most nekem nem realisztikusabb a téma, attól hogy van bármi testhez simuló űrruha rajtuk ha ott a levegőt úgysem tudják tárolni, mintha "csak" egy maszk van rajtuk."
Ha van egy ruha rajtad, legalább ki lehet találni valami áltudományos magyarázatot arra, hogy valahogy megoldják az oxigén tárolását olyan kis térfogatokban, ami szükségtelenné teszi a palackokat mert elegendő kis patronokban tárolni valamilyen módon az oxigént. Vagy éppen a ruha tud valami aktív mechanizmust, mert valami apró helyen tárolt anyagból valami reakcióval képes oxigént generálni a viselőjének. Whatever. Ha viszont még tisztességes űrruhád sincs, akkor érdemben még az ilyen áltudományos maszlag is ki van zárva tokkal vonóval.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Ha a 3. részben ilyen lett volna a játékmenet (korabeli grafikai színvonal de nagy, nyitott területek), akkor megnyugodhatsz akkor sem lett volna elég a kávédaráló.
(#2917) oriic
Hát már csak azért is furcsa, mert korábban volt itt örömittasság hogy a frostbite játékok jól szoktak menni, DA:I-nek sem volt olyan elszállt gépigénye és akkor miután kijött az ajánlott, konstatálták itt is asszem többen hogy ez is korrekt. Na mindegy, van az a vicc a reményhalról...
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
2007-es motorhoz még jó hogy elég volt, főleg hogy a 2. részben szebb textúrák voltak...
A multihoz mondjuk már ott is kevés volt a kétmagos proci.(#2922) [Prolixus]: A DA:I pont, hogy az egyik legjobban VGA igényes FB cím még mindig. Ultra preset mellett épphogy megvolt az 1080p@60 a 980-on ami azelőtt két hónappal jelent meg és akkoriban csúcsnak számított.
Azért egy nV marketing grafikonból nem kell sokat levonni, majd jönnek a benchmarkok már a trial alatt.[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
A 2. es a 3. resz kozott indulnak az "űr bárkak" Andomedaba, ugyhogy vegulis meg ralehet mondani, hogy meg nem is jelentkezett a tobbszaz (vagy ezer?) female krogan Maelon kiserletere, ugye a logok, amiket Mordin loyality missionjen megtalalunk, hogy egy csomo noi klan tag onszantukbol elkeseredettsegukbol mentek Maelonhoz tesztekre, amikbe a nagyjuk bele is halt.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
[Prolixus]
addikt
Ez nem sokat jelent. ME2 fősztorit le lehetett nyomni kevesebb alatt is, de a ME3 fősztorit is le lehetett nyomni ennyi idő alatt. Nyilván nem hardcore-on vagy insanity-n játszik ahol gyakran hal meg + fontos a karaktered menedzselése, megfelelő fegyverek, felszerelés beszerzése stb. plusz semmilyen mellékküldetést nem csinál (amiből márpedig KURV@SOK van, még úgy is, ha a sima fetch quest-eket leszámolom), kódexbe bele se néz, egy-egy ilyen "ambient" párbeszédbe sem hallgat bele, sőt, nem is beszélget ilyen NPC-kel. Most rengeteg ilyen random emberke van a pályákon például, akik még küldetést sem adnak, meg semmi, csak lehet váltani velük pár szót, néha egész érdekes kis beszélgetések keverednek ki ezekből amúgy, ez a része nagyon tetszik.
Ha már szóba jöttek a bug-ok. Én Voeld-en vagyok most, 2 ilyen randaságba futottam bele. Egyszer volt olyan, hogy ilyen mellékküldihez kapcsolódó, de nem fontos NPC-vel beszélgettem a mellékküldetés végén és kb csak minden másik mondatánál volt szinkron. Felirat mindig volt, de mondom a hangját nem mindig lehetett hallani...
A másik, hogy vannak ezek a nagy dög szörnyek, amik még a Fiend-től is nagyobbak, nemtom már mi a nevük (a novemberi gameplay trailerben az a piros dög ami jól odapakolja Ryder-t a földhöz). Na ezen a bolygón kétszer is előfordult, hogy teljesen lefagytak (stílszerűen, mivel ez egy havas bolygó). Az egyik egy random kett táborban volt, a másik meg csak úgy útban, megtámadtam, de szó szerint semmit nem csinált, állt mint egy kőszobor amíg le nem olvadt az életereje aztán elpatkolt. A kimaradó hang idegesítő, de ez már szabályosan illúzióromboló volt. Persze mindkettő apróság egy ilyen méretű és komplexitású játékban, de nah...
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
MASSlag
tag
Zavart a történet semmilyensége, mert látszott, hogy nagyon sok energiát fektettek bele technikailag és vizuálisan. Sok hatalmas, kidolgozott story-only helyszín mellett a pongyola forgatókönyv eléggé szembetűnő volt. Azt éreztem, hogy ez egy fontos része lenne a játéknak. A Skyrimnál pl. eszembe sem jutott kiemelni a gyengébb főküldi szálat, szinte észre sem vettem, hogy benne van.
Én is azért írtam a véleményemet, mert zavart a gyűlölethullám a játék felé, amire én is felültem az elején és ezt valahogy a kritikákban is éreztem. Nem lett rossz játék. Várok én is más véleményeket, főleg a csapattársakról.(#4398) Ellia: Kettlebell (nem tudom hirtelen, hogy hívták a főbosst) nekem inkább volt nevetséges, mint ijesztő, olyan selyemmaki feje volt. Egy rachni szintjén más faj azért belefért volna.
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
#85552128
törölt tag
Nem hiszem, hogy bármely review ennyire kiemelten/külön elemezte volna őket. Ahol karakterekről volt szó mindig a teljes trilógiára hivatkoztak így meg tényleg esélyük sincs.
Nálam a rangsor eddig: Vetra -> PeeBee -> Drack -> Cora -> Liam
Jaal még alakul.
Liam sem amúgy feltétlenül "rossz" inkább Jameshez tudnám hasonlítani viszont Suvi, Kallo, meg Gil kezdetektől szimpatikusabb tőle.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Inkább az a durva, hogy már egy hét eltelt még az európai premier óta is, az USA launch óta még több, de még egy deka patch sem érkezett a játékhoz...3-4 havonta akarnak megapatch-eket kidobni, vagy mi a franc?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
Egy "csőjátékban" ahol kevesebb szabadság volt szinte mindenben eleve kevesebb a bugok lehetősége is, mondjuk az Arias meg a Shephardös nyakkitekerős cutscene szerintem elég emlékezetes volt Ráadásul ilyen videókat szinte bármilyen játékra lehet találni az ME:A-ra meg most divat is...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A kritika nem csak a negatív dolgok kiemeléséből áll, márpedig ez az volt - elég paraszt módon.
Így meg az olyan játékokat is könnyű fikázni amivel úgy gondolom a többség egyetért, hogy nagyon jól sikerült (pl. Witcher 3).A legbutább dialógus és reakció a játékban tényleg az a "father is dead" jelenetnél van, ha valakit ez a fél perc elrettent 40-50 óra játéktól, ok...
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
Hát azért a nomád borzalmas. Ill nem is maga a nomád, hanem mikor egy egész hegységet kell megkerülni azért, mert a hegy túlfelén van ahova menni kell és a hiperszuper nomád lecsúszik a hegy közepéről. Iszonyat sokat kell feleslegesen utazgatni, meg kiszállni emiatt. Még úgy is, hogy az előretolt bázisok között lehet gyorsan közlekedni. Voeld végén jöttem rá Mennyi időt megspóroltam volna
[ Szerkesztve ]
-
alratar
addikt
Ezt GS-en már elkezdték kibeszélni itt
• 10 napja
Azért azt tegyük hozzá, hogy ez a Bioware már régen nem az a Bioware, ami volt. Az EA csak a nevet tartotta meg, mert jól "hangzik", a teljes gárda lecserélődött 2008 és 2012 között. Tapasztalatlan fejlesztőstúdió kapta az Andromédát, plusz EA hozzájuk csapta a Mythic cég fejlesztőit a warhammer online bukása után. A régi Obsidian, meg Black Istle emberek már régen nem itt dolgoznak.
• 10 napja
Dehogy cserélődött le, a rendező, a producerek, a stúdió vezetője, az írók fele, mind ott van a ME2, vagy akár ME1 óta. A Montreal már a ME2 fejlesztésébe is besegített, ahogy ME3-ba is. Nem lehet és nem kell erre fogni a dolgokat.
• 10 napja
Nem húzott el, Mac Walters a ME2 és ME3 vezető írója volt a játék rendezője. Az írók nagy része több ME-en is dolgozott. A ME1 és ME2 vezető írója Drew Karpyshyn valóban lelépett már ME3 munkálatai előtt, de azóta visszament a bioware-hez és valószínűleg egy még be nem jelentet játékon dolgozik.
• 10 napja
Na akkor segítek:
2007-ben Bioware kiadja a Mass Effect 1 -et. Még abban az évben felvásárolta őket az EA. Nem sokkal később hozzájuk csapja a Mythic fejlesztő brigádot. 2008-ban az EA - aki a Bioware név birtokosa- megnyitja a kanadai Bioware Montreal -t (amihez semmi köze az eredeti alapítóknak). 2009-ben kiadják a DA-t. A főnökök még mindig Ray Muzyka és Greg Zeschuk, a régi Bioware-ből.
2010-ben jön a Mass Effect 2. 60 gamer díjat zsebel be.Majd érkezik a 2012-es év: Amikor a Mass Effect 3 és Dragon Age II felemásan sikerült alkotások is napvilágot látnak. A két régi alapítótag - Ray Muzyka és Greg Zeschuk - végleg távozik a Bioware-től.
Casey Hudson, a Mass Effect széria kitalálója és írója szintén távozik a bioware-től 2014-ben. David Gaider, a Dragon Age 1 írója szintén távozik a bioware-től.
Chris Wynn és Chris Schlerf, két fő fejlesztő a Mass Effect Andromédától szintén távozik a Bioware-től. Helyette egy tapasztalatlan újonc embert, Alexxis Keneedy-t tesznek meg írónak.
Szóval az eredeti Bioware eléggé lecserélődött, hála az EA hathatós "közreműködésének".
• 10 napja
A Montreali stúdió az alapítók javaslatára lett létrehozva 2009-ben, hogy segíthesse a többi stúdió munkáját. A mai napig Yanick Roy lett a stúdió igazgatója, aki előtte a ME1 producere volt. Ők a ME2 és ME3 munkálataiba segítettek bele és a DLC-ket is ők gyártották. Miután ME3 munkálatai befejeződtek, az Edmontoni ME csapat nagy része át lett költőztetve Montreal-ba, ahol az Andromeda-n kezdtek el dolgozni Hudson vezetésével. Ennyit arról, hogy tapasztalatlan stúdió készítette a játékot. Aki az EA-nél van és dolgozott ME-en, az dolgozott az Andromeda-n is. Mint ahogy írtam, a rendező, a producerek, az írók nagy része is. Az alapítók nyugdíjba vonulása semmin sem változtatott, a kreatív munkába már saját bevallásuk szerint sem igazán szóltak bele, az átszervezésekben, stúdió alapításokban mindvégig benne voltak ők is, a Mythic beolvasztásában is. De ennek egyébként semmi köze a ME-hez, mint ahogy annak sem, hogy a Dragon Age-el mi történt, azon másik csapat dolgozott még az Edmontoni időkben is. Az is teljesen természetes, hogy valaki 10-15 év után váltani akar, Hudson kapott rendesen a rajongóktól ME3-ért, nem csoda hogy lelépett.
• 10 napja
Az EA Montreal az, aki felelős a Mass Effect Andromeda fejlesztéséért. A régi Bioware-esek közül sokan leléptek, nem csak az alapítók, de fejlesztők, írók is, ahogy fent írtam. Ezeket tapasztalatlan újoncokkal pótolták, ez az EA Montreal első önálló fejlesztése. A producer meg nem egyenlő a vezető fejlesztővel.
• 10 napja
Sokan meg ottmaradtak, a producerek, a rendező az írók fele, a stúdióvezető, ahogy már fentebb írtam. Tehát kb. mindenki, akinek volt beleszólása a játék fejlesztésébe. Egyébként is kb. 200 emberről beszélünk, a nagy részük pedig dolgozott már ME játékon, attól még, hogy most új székhelyük van még nem felejtettek el játékot fejleszteni. Az pedig a világ a legtermészetesebb dolga, hogy valaki távozik és új arcok jönnek a helyére.
• 10 napja
Annyit fűznék hozzá, hogy a Dragon Age: Originst még 2005 körül kezdték fejleszteni, tehát azt vehetjük az eredeti Bio munkájának.
A többitt korrektűl összefoglaltad10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Gurulunk, WAZE?!
- Vallás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Futás, futópályák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mesterséges intelligencia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar