-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kidus
őstag
válasz #58450688 #294 üzenetére
Akkor jo hallgatast : )
Amugy az szar lehet, ha a kinhalalt az ember hallja isAssuming Control
-
nanorambo
őstag
válasz #58450688 #294 üzenetére
Húhh az a zene.
A mass Effect 3 végén (meg még soha semmin) nem sírtam. Aztán kijött a citadel DLC. A végigjátszás alatt végig gyerekként nevetgéltem, nagyon jó volt. Aztán bejött a búcsúképernyő azzal a zenével és... ....hát... ...megkönnyeztem na. Nagyon eltalálták![ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
válasz #58450688 #298 üzenetére
Készitettem ma egy videót, az utolsót a trilógiából, szivessen megmutatnám, nem tudom ide szabad e majd linkelni, Elég szívszaggató lett számomra, kb arról szól, hogy Shepard a nagy csata elött megálmodja a saját halálát. Még mindig az esti játék befejezés hatása alatt vagyok, ezért fogtam bele
-
Apollyon
Korrektor
válasz #58450688 #319 üzenetére
A 3 az tényleg nem olyan jó mint az első kettő, de ennek ellenére nem tudtam lerakni amikor játszottam vele
Feelingre valóban jobb az 1-2, a zenék meg az 1-ben a legjobbak, de a 2. rész komponált zenéi is ütnek. Főleg a Collectoros, meg az Arrival DLC-s. Le is rippeltem őket
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
[Prolixus]
addikt
válasz #58450688 #324 üzenetére
Az összes zseniális enyhe túlzással. Én heti szinten hallgatom azt a soundtrack-et.
"csak én érztem a trilógiában, hogy a minőség, kidolgozottság egyre kevésbé lett fontos, ahogy egyszerüsödött a játékmenet is, főleg a 3. részben éreztem ezt."
Hát ez igencsak érdekes, mert a brutális egyszerűsítés pont az első --> második részben volt a játékmenetet tekintve. A második --> harmadik között ilyen szempontból minimális fejlődés volt, lehetett bukfencezni, hangyafasznyit bonyolultabb lett a skill tree is.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #58450688 #498 üzenetére
Attól, hogy egy, a valóságban is létező dologra ráépítenek sok rétegnyi fantáziát, még nem lesz sokkal hihetőbb a dolog, mintha már az alapjelenség is kitalált lenne. Jó példa erre sci-fikből mondjuk a szilícium alapú életformák, vagy az univerzálus rákgyógyszser koncepció.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #58450688 #500 üzenetére
Nyilván, bár a SW fanok harapnának, hogy a Star Wars nem sci-fi, hanem űropera, no meg a "műfajban" nomen est omen lennie kell minimum egy csipetnyi tudománynak. A ME általánosságban tényleg annyit csinál "jobban", hogy létező, aktuális tudmányos problémákra reflektál, vagy reális dolgokat gondol nagyon erősen tovább.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
tiv83us
veterán
válasz #58450688 #526 üzenetére
Jah, pikk-pakk, csak ahogy a BioWare-t ismerem, szerintem az tulzas, hogy uszni fogunk a videokban, meg ilyesmi sajnos... Ha ennyi cuccuk lenne, szerintem mar valami kis sneak-peeket lattunk volna tavaly nyar ota, de nagy 0. Akkor is csak par elorendelt koncept art egy ordito krogannal, oszt' ennyi.
Szvsz meg kell neki egy masfel ev, meg jatszunk vele.ps: Lehet, bad-ass a csaj, csak en kicsit 'allergias' vagyok hus-ver szineszeket mixelni a jatekkal, nem tudom miert... Valahogy nem illik ossze. Az egyeduli ember akit el tudnek fogadni hogy ott pozol, az mondjuk Yvonne Strahovski...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
[Prolixus]
addikt
válasz #58450688 #667 üzenetére
Deh, biztos mondani fogom neki. köszi a linket. Amúgy mivel ő is megosztotta mindenkivel, szabadon lehet nyúlni. Max a videód leírásába belerakhatod a csatornáját.
Ez a másik annyira nem jön be. A trailer alá mondjuk kétségtelen, hogy jobb lett volna.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Apollyon
Korrektor
válasz #58450688 #662 üzenetére
Ez a kép nekem kicsit olyan, mint a Toy Story.
BTW, meglepődve láttam a minap hogy más lett a topik neve, csak még nem volt érkezésem hozzászólni. Megnéztem a trailert stb. nos ez tényleg több mint a semmi, mondjuk ahhoz képest elég karcsú, hogy még az első hozzászólásból úgy tudjuk hogy már akkor játszható állapotban volt a játék.
Az, hogy másik galaxisban játszódik a történet engem arra enged következtetni hogy a trilógia befejezése szerintük is FAIL volt, így megpróbálnak tiszta lappal indulni. Ez persze csak spekuláció.
Tekintve, hogy az Androméda galaxisban lévő csillagokról nem sokat tudunk, eléggé szabad kezet kaptak a készítők (bár ehhez nem kellett volna új galaxis). Érdekes elképzelés hogy vajon hogy sikerült másik galaxisba utazni, amikor olyan brutális távolságok vannak még 1 galaxison belül is, bár innen már csak 1 lépés (száz)millió fényéveket utazgatni.
Sheparddal többek között azért is valószínű hogy nem leszünk, mert egyrészt kinyírták, másrészt elég meredek lenne meglépni hogy sokadik rész és még mindig ugyanazzal a karakterrel toljuk. Én viszont örülnék neki személy szerint, megkedveltem már azt a default fejet, meg a hangot.
Továbbá, szeretnék komponált zenéket (tehát rendes, nagyzenekar, nem gépi cucc) mint az ME2-ben voltak, és olyat is mint ME1-ben, annak a résznek a legjobb még mindig a feelingje. ME1-ből még az rpg rendszer is tetszett, bár jobb lenne kicsit úgy kidolgozni hogy érezhetőbb legyen, viszont ne olyan steril mint a 2-3-ban.
Pl. a páncélok variálása tetszett, elég sok volt (könnyű közép nehéz stb.).Viszont a legfontosabb: a sztori legyen megint annyira durván brutál ütős, mint amit az első résszel alkottak.
[/kívánságműsorOFF]
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
[Prolixus]
addikt
válasz #58450688 #675 üzenetére
Walters azt magyarázza, hogy az Andromédával (istenem, erről életem végéig az Androméda törzs című sci-fi fog eszembe jutni, nem a Mass Effect), sokkal kisebb mértékkel/mértékben (scale...skála? mérték? nem tudom hogy fordítsam) fognak kezdeni. Persze így is nagyon masszív lesz a játék méreteiben, de azt fogja sugallni, hogy itt még rengeteg felfedeznivaló van, nem azt, hogy "hopp, itt az egész galaxis és ennyi". --> Gondolom itt arra gondol, hogy talán nem rögötn olyan problémával fogunk kezdnei, hogy egyből az egész galaxis sorsa a tét. Másrészt lehet az Androméde kisebb részét fogjuk tudni bejárni, de az mondjuk alaposabban, nem bolygóscannalésből fog állni a dolog, vagy tökegyforma és tökkihalt bolgyók Makózásából.
A másik részben meg azt magyarázzák, hogy pl. a trailerben látható volt az Omni-blade, ugyanakkor fejlődés/változás volt rajta megfigyelhető. Ez a céljuk, hogy a korábban már látott dolgokon változtatnak, fejlesztenek, ugyanakkor a korábbi részekkel egyfajta konzisztenciát is fent akarnak tartani, így a fanok ismét láthatják ezeket a dolgokat, és remélhetőleg újra szeretni fogják őket. -->Ez a kontextusból kiragadott szövegből nem derül ki, de itt nyilván csak bizonyos dolgokra gondolnak.
Az N7 kapcsán is erről van szó, említik, hogy még az N7 jelzés is megjelenik az előzetesben, ami szintén egy nagy emlékeztető a fanoknak, hogy minden amit az N7 jelentett vagy képviselt, konzisztens marad a játékokban. Továbbra is a bajtársisságot, a többi karakter felőli támogatást reprezentálja. Azt jelenti, hogy részese vagy a csapatnak. --> Mondjuk ezt nem igazán értem, az N7 nem tudom mióta jelenti ezt a jtáékokban, max a ME3-as Vega és Shep párbeszédekből lehet ilyesmit eredeztetni, Shep többi barátja/társa ugyebár nem volt N7-es katona, szóval az én szememben biztosan nem ez a bajtársiasság szimbóluma a ME világában.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #58450688 #680 üzenetére
Ezt találgatja mindneki, hogy ha jó messze,meg sokkal később játszódik, hogy lehet, hogy van N7, hasonló a páncél, majdnem ugyanolyan a fegyver...ezért mondtam, hogy az alapfelütés nagyon fontos lesz, valami trükkös dolgot kell kitalálniuk, hogy ezek a visszatérő elemek ne legynek totál bullshit szagúak.
Én azt mondom, hogy inkább legyen hihető, meg átgondolt, mint legyenek a rajongók kedvéért, kényszeresen beleszuszakolt elemek, csak hogy legyen valamihez kötődni.
"Még egy dolog, nekem az is gyanús, hogy lehet időben messze lesz a trilógiától, de lehet nem az embere számára. Mert nehogymár annyit fejlődjenek pl ezer év alatt, hogy kicsit más a páncél formája?"
Akkor kinek a szempontjából? A hangyák esetleg a kolibrik? Ha az időt nem objektíven mérik (évek, napok stb. aminek megvan a maga "csillagászati alapja") a kijelentéseikben, akkor valamilyen létforma átlagos élethossza lehet esetleg a mérce. Mivel ember lesz a főszereplő, meg a rajongók, vagyis mi is azok vagyunk, ez lenne még egy reális opció. Ha emberöltőben rakják messze a sztorit, az is sokszáz, de inkább ezer évet jelent. Szóval ezt a logikai ellentmondást, hogy időben messze játszódik, de a technológia alig változik, max valami olyannal lehetne feloldani, hogy a hanygák élethosszát veszik mértékegységként. Az asariknak párezer év is csak néhány generiáció ugyebár.
Nekem konkrétan elképzelésem sincs, hogy mit fognak kitalálni ezekre a kérdésekre. Azt mondjuk én sem hiszem, hogy a páncélok kinézete olyan hihetetlen sokat változna párszáz év alatt (hacsak nem fejlődik a technika is brutálisan mellé, de nem hiszem, hogy nagyon durván el akarnának rugaszkodni a mai fizikai valóságtól, nem minden tekintetben legalábbis...), de hogy tökugyanolyan csúzlikkal szaladgálnak egy tökmás galaxisban meg egy sokkal későbbi időben?
Max. valami olyan elborult fantáziátlan dolog jut eszembe, hogy a trilógia eseményei alatt keletkezett valami féreglyuk valahol, amin ezek a jóemberek átmentkek, így egy másik galaxisba kerültek, meg időben mondjuk sokezer évvel előrébb, de nekik ez az időbeli ugrás csak pár perc volt, így értelemszerűen a technológia nem fejlődött ezalatt. És akkor ezek ott arrafelé kolonizáltak bolygókat vagy nemtom, és az 2ugrás2 után járunk mondjuk tizenpár, vagy 100 évvel esetleg. Az "átugrottak" meg megalapították az új galaxisban, az új otthonban is a korábbi intézményeiket, így létezik arrafelé is az N7 osztag meg ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #58450688 #687 üzenetére
Sokan nem bírják az alterverzum dolgokat, én meg pont, hogy legtöbbször imádom őket. Attól, hogy gyártódik egy alternatív világ nem törlődik el az "eredeti", az alternatív sztori nem írja felül azt amit már egyszer megismertünk stb. Azt a reboot csinálja, pont emiatt kultiválom sokkal kevésbé a reboot-okat (főleg, ha eleve az alapynag olyan, hogy egyáltálan nem szorul újrázásra). Ugyanakkor szerintem nagyon érdekes látni, hogy mi történhetett máshogy, mi lett volna ha és mi lett volna ha stb. Szóval ezért bírom az alter dolgokat.
Itt meg ráadásul, mivel nem lesz benne Shep, nagyon durván eltérhetnének az eredeti trilógia eseményeitől és szereplőitől, kvázi egy új Mass Effect-et kreálhatnának. Ebben kiküszöbölhetnék az előd hibáit, és ugyebár nem rebootról lenne szó, Shepard élt volna, harcolt volna és meghalt volna, csak egy másik világban. Szóval egy alternatív cuccban szerintem óriási potenciál lenne, és nem lenne annyira kártékony a jelenlegi trilógiára nézve. Én inkább egy alter dolgot látnék szívesen, mint egy erőltetett, általunk is felvázolt, "féreglyukkal elugranak" folytatást.
parkr: Azért rajongó a rajongó, mert nem bír a vérével, és görcsösen szeretné, hogy a kedvence megint a kedvence lehessen. Mi is tudjuk, hogy értelme nincs a találgatásnak, de aztán látod, megy a szófosás.
Chabe89: Istennek hála nem sok köze lesz elvileg Waltersnek az íráshoz, így még talán nem lesz feltétlen katasztrófa, hogy a fedélzeten van. Ha jól emlékszem, még mielőtt írásra adta a fejét, azelpőtt valami hasonló pozíciója lehetet a játékokban (creative director vagy mifene), ilyen tisztségében lehet jól is működött. Biztos van valami beleszólása a sztoriba is, de nem ő írja a sztorit szerencsére.
***
Szerk: Amúgy még a végén kiderül, hogy a Kaszás fenyegetés miatt volt egy titkos projekt a galaxisban egy amolyan Noé bárkája. Egy hatalmas hajóra felraktak egy rakat fajt, tudást meg technológiát, aztán max. FTL-el elküldték őket a szomszédos galaxisba. Mivel nem tudom a játék fizikáját meg a valódi világot tekintve milyen messze van az Androméda, így az is lehet hogy alapból több ezer ér volt eljutni oda, meg az is, hogy közben bekrepált az FTL és csigalassan mentek, azért járunk ennyire a trilógia eseményei után stb. Aztán a megérkezés, letelepedés stb. után járunk néhány tucat vagy 100 évvel, van egy rakás ismerős dolog, ugyanakkor előttünk egy új galaxis, új fajok, új veszélyek, új lehetőségek. Ez az egész projekt nyilván Liara ötletének továbbgondolása (arra gondolok amit akkor láthatunk, ha beintünk a Hülyegyereknek a ME3 végén és győznek a Kaszások)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
#58450688
törölt tag
válasz #58450688 #787 üzenetére
Remélem minimum ilyen részletes és szuper lesz az Andromeda karakter generátora, mint a második résznek volt, ami szerintem messze szuperebb volt, mint a 3. részé.
-
Chabe89
addikt
-
#58450688
törölt tag
válasz #58450688 #826 üzenetére
Hoztam egy újabb dalt. A videó leírásában még sok Mass Effect Andromeda fan made & concept zenét találtok
[ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
válasz #58450688 #843 üzenetére
AZ Andromeda Concept Nightclub Song (Basszust adjon rá aki bele hallgatna!)
-
#58450688
törölt tag
válasz #58450688 #877 üzenetére
De utálom a youtube-ot! bocs a sok bejegyzésért, itt a jó link.
További szép napot!