-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Tehát ez egy szubjektív premissza, ugyebár
Az igazság az, hogy Shepard nemével kapcsolatban soha semmi nem utalt egyik álláspontra sem, a Bioware ügyesen kikerülte ezt a kérdéskört. Az nyilván igaz, hogy egy ilyen szuperkatona szerepében pusztán a fizikális adottságok miatt valószínűbb egy férfi karakter, mint egy nő, azt aláírom, de ez kb. minden akciójátékra igaz: Az említett Lara Croft is kb. olyan dolgokat csinál, amit reálisan nézve egy nő sosem lenne képes (még a férfiak többsége sem, nyilván).
Amúgy Jennifer Hale az egyik legjobb (és legfoglalkoztatottabb) játék szinkronos, ennek ellenére szerintem sem kiemelkedő munkája Shepard. Mark Meer, aki elvileg tehetségtelenebb, mint ő, sokszor jobban teljesített, nekem legalábbis ez volt a benyomásom, bár igaz női karakterrel csak egyszer játszottam végig a trilógiát.
Ami engem illet, én is stock férfi Sheppel mentem mindig (kivétel a fentebb említett végigjátszást), egyszerűen azért, mert Mark Vanderloo-nak annyira karakteres arca van, hogy nálam (is) teljesen hozzánőtt az arca a karakterhez.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#58450688
törölt tag
Dehogynem, itt egy badass Femshep videó
Jennifer Hale meg egy dögös cuki csaj az életben a hangja meg elképesztően sexy![ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Mark Meer elég régóta szinkronizál Bioware játékokhoz (bár tény, hogy Shep volt az eddigi legnagyobb munkája), szóval egy jól ismert belsős embert választottak a szerepre. A többi szinkronos már akkor sem lehetett túl olcsó (főleg Jen. Hale) Meer-hez képest, úgyhogy szerintem sem azért választották, mert kevesebbe került, mint az ismertebb színészek.
Szerk:
-KP-: Ez megint csak akkor lehetne érv, ha a női Shep is valami ócsójános lenne, nem Jennifer Hale, aki már 2007-ben is agyon volt foglalkoztatva játékszinkronok terén. Nem hiszem, hogy kevesebb órabérrel dolgozott volna, mint mondjuk Keith David, aki szintén nem sztár úgymond, csak játékszinkronos (színészként eléggé ismeretlen). Martin Sheen vagy Helfer már más tészta nyilván, ők a játékiparon kívül is sztárok.
És különben is, Meer hatalmas arc.
Az ilyen kevdes cosplay-es ámukfutásairól nem is beszélve...
(no komment)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
AAtt1la
aktív tag
Valamihez viszonyítani kell a megjelenést,az alapokon már elég hamar elkezdtek dolgozni,voltak hírek is róla.A lényeg hogy a 3-ik után mindenki azzal jött,hogy az EA hibája az,hogy ilyen lett a vége,mert sürgette a munkát.Furcsa mert a második is 2 év után jött ha jól emlékszem,ott mégsem volt ilyen probléma.Most már egyszerűen divat lett minden játéknál odaírni,hogy ha szar akkor az csak az EA hibája lehet a fejlesztőké semmiképp.
-
[Prolixus]
addikt
Naná, hogy jobban hangzik. Ez csak attól függ, az emberek fejében mi jelenik meg, ha olvassák/hallják a szót. Állítom, hogy kaszásokról kevés embernek jut eszébe a falusi parasztember, aki kaszával vágja a kertben a füvet, annál többnek jut eszébe a csuhás csontváz alak böszme kaszával a kezében aki az ajtódon kopoktat ha meghalsz. Az aratóról meg megint mire asszociál mindenki? A földeken dolgozó arató munkásokra. Szóval egen, a Kaszás sokkal jobb, ha már mindenáron magyarítani akarunk.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Fuck, már nem tudom szerkeszteni az előzőt...
Személy szerint hányok a multi gondolatától is, de objektíven hozzáállva (már amennyire ez lehetséges persze) teljesen meg tudom érteni, hogy egy végigpörgetett, és szeretett single élmény után, aki amúgy vevő némi multis mókára, ismerős környezetben, páncélokkal, fegyverekkel, ellenségekkel, ha úgy tetszik, feelinggel még szeretné kitolni az élményt, aztán jól eljátszogat még sokáig egy élvezetes multival.
Én erre persze azt mondom, hogy bárcsak a multis erőforrásokat a kampányba ölnék, de ok, legyen benne multi, a fenti álláspontot még el tudom fogadni indokolhatónak. De hogy te már elsősorban ezért várod? WTF
És még azt sem lehet mondani, hogy nincs hasonló co-op, hullámokban özönlik az ellenség jellegű multi a piacon (KF1-2), vagy ha sci-fi környezet kell, akkor ott lehet a Warframe Wave Defense. Félre ne érts nem megsérteni próbállak vagy ilyesmi, csak ez egyszerűen magas. Miért várod elsősorban a multi miatt?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
Szeretnék én olyan "összecsapott" játékokat mint a ME3
A multit én is várom, a DA:I multi nem volt olyan jó, de az ME3-é nagyon jól sikerült (hihetetlen milyen jól összerakták, pedig eleinte azt hittük halva született ötlet), ha csak azt a szintet sikerül hozni kicsit feljavított játékmechanikával már jó lesz, a Frostbite 3rd person kezelése is sokat javult a Battlefronttal.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
"Ezeket a játékokat, amit felsoroltál nem ismerem. Nem is érdekelnek őszintén szólva."
Na ilyenkor erre mit lehet mondani...Várod a ME3-as multi élményt vissza, miközben simán lehetne helyette alternatívát találni. De nem is érdekelnek ezek az alternatívák? Hát...oké.
"Ennek még egyéb okai is vannak, nem csak az ME3 single"
Nem értem, mi köze "várakozás" szempontjából, meg a multi értékelése szempontjából a kettőnek. A multi olyan jó, amilyen, függetlenül attól, hogy mennyire tetszett neked a kampány.
"Az pedig, hogy a multi miatt lesz gyenge a single urban legend. Megmondták, hogy a kettőnek külön költségvetése volt. Többször is elmondták azt is, ha nincs multi, a multira szánt pénzt akkor se kapta volna meg a single-re szánt büdzsé."
Jah, meg azt is lemondták, hogy minden döntésed nagyon számítani fog, meg hogy nem lesz kék-zöld-piros befejezés, aztán mégsem úgy volt, ahogy elmondták. Pont most kezdünk el hinni abban, amit mondanak? főleg a piszkos anyagiakról, amiért oly sok támadás éri őket a játékosok részéről? Kényelmes ebben hinni, amit írsz, de te magad írod, hogy mennyire kapzsi és lélektelen cégnek tartod az AE-t....ez a prekoncepció pedig pont azt diktálja, hogy az ilyen jellegű kijelentéseket erős fenntartásokkal kell kezelni. Szerinted úgy volt a büdzsé kijelölésénél, hogy "gyerekek, van 100 millió dollárunk a ME3-ra, de mivel van itt ez az új dolog, ez a multi, hozzácsapunk még nektek 20 millát?"
Aligha. Inkább úgy volt az, hogy a 100 millióból kellett kigazdálkodni a valóságban mindent. Nyilván ez csak feltételezés, de kötve hiszem, hogy az EA extra költségként benyelte volna ezt a dolgot, úgy, hogy közben a játékot ugyanúgy 60 euróért kínálta megjelenéskor (plusz a multis DLC-k többnyire ingyenesek is voltak ráadásul). A játék árához kalkulálják a költségeket, és biza az EA-ről én is azt mondanám, hogy a maximális profitra mennek. Ergo minél kevesebbet akarnak belefektetni és minél több pénzt kihozni belőle. Ez csak úgy lehet, ha a játék adott részére nem extra pénzt költenek (külön költségvetésként), hanem valahonnan inkább elvesznek. A single büdzséjéből, nyilván.
Ez az egész dolog max. szerintem akkor állja meg a helyét, ha feltételezzük, hogy hosszá távon gondolkodtak...gondolok itt arra, hogy úgy voltak vele, hogy a ME3-ban bevezetik a multit, jól beszívják vele a népet, és ezen hiába lesz nekik extra kiadásuk (ingyenes multis DLC-k ráadásul ugyebár, ami még több, valószínűleg kompenzálatlan kiadás), az később, majd a következő rész (vagyis a Mass Effect Andromeda) multijával majd meg fog térülni: Mert a multi miatt nagyobb lesz a vásárlóközönsége az új játéknak, plusz persze, éppen itt lesz már az ideje a full fizetős multiknak. Ebben az esetben el tudom képzelni, hogy tényleg csak urban legend a fentebb tárgyalt dolog, egyébként biztos vagyok benne, hogy nem igaz, amit többször is elmondtak.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
maajsz
senior tag
Kívülről úgy tűnik, hogy az első rész után már nem tudták biztosan merre tartsanak, ezt a 2. részben persze jól elkendőzték, de az mégis jól sikerült a úgymond a karakter központúság miatt. Egyszerűen látszott, hogy nem erőlködnek a sztorin. Az fináléra viszont jött a nyomás, ahol is le kell kerekíteni az 1. részben felvezetett sztorit megtűzdelve a 2. rész elemeivel. Ez már valóban erőltetettre sikerült, folyamatosan feszített tempót sugallva, gyerünk nincs idő kalandozni, felfedezni, nyakunkon a reaperek, oránként milliók halnak stb.. nem tett jót a játék stílusnak sem. Persze a sztorit ne kezdjük el vesézni itt is, alapkoncepciónak vehettek volna mást is, viszont az nekem tetszett. hogy a megoldást "régi" prothean kultúrában kell keresni, talán ebbe az irányba jobban elmehettek volna, Javikot alapkarakterként használva.
Most viszont tiszta lappal kezdve újra kijöhet egy jó játék, ahol részemről nincs elvárás űber komplex sztorira, ha szinten tudják tartani az érdeklődést a karakterekkel illetve az újonnan felfedezhető dolgokkal. Illetve reménykedem, hogy egy két újrajátszás erejéig megtudnak tartani.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Nem akarom én megmondani, hogy mivel játsszál, csak a logikát nem teljesen értem az egész mögött. Az teljesen ok, hogy neked erősen szubjektív kötődésed van a multihoz (cimbik, meg a map dizájner, meg mittudomén még mi), ha csak ezeket hoztad volna fel, már régen túlléptem volna rajta. De hogy sz@r volt a single és ezért (is) várod a multit (mert az legalább jó volt a single-lel szemben, már ami a ME3-at illeti) az már nekem magas. Na mindegy, lapozzunk.
"A multival kapcsolatban leírtakat pedig pont úgy gondolom, ahogy mondtam. A multi ötlete később jött, és emiatt kapott még egy kis büdzsét, amit egyébként már nem akartak a single részbe beletolni. Ebben nincs okom kételkedni."
Miért nincs? Feltetted már magadnak ezt a kérdést? Kételkedni mindig kell. Ez alapszabály. Vagy talán a Bioware és az EA emberei az igazmondás és tisztesség nagykeresztes lovagjai lennének? Ha így lenne, akkor én sem kételkednék. De nincs így.
"A multis dlc-k pedig nem olyan hú de nagy dlc-k. 1-2 map, és pár karakter, és pár fegyver. Ráadásul a később a multira lefejlesztett fegyvereket megvehetted fizetős dlc-ként a single részbe, ergo bőven visszahozta az árát."
Mert? Attól, hogy a lehetőség adott volt, még nem biztos, hogy sokan éltek is ezzel a lehetőséggel. Én például egy fegyver DLC-t sem vettem a játékhoz. Persze ez csak én vagyok, de szerintem akár itt a topicban is meg lehetne kérdezni, ki adott ki ezekre pénzt...
A multis DLC-kért nem is azért lett volna logikus pénzeket kérni, mert olyan sokba került a létrehozásuk. Azért lett volna logikus, hogy ezáltal visszahozzák a multi játékrészbe belerakott extra pénzt. Feltéve, ha tényleg külön büdzsével ment a dolog...
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tiv83us
veterán
Minden megtalalhato az uj BSN-en, semmi nem veszett el
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
-
vg
addikt
Mivel fizetni is lehet benne bankkártyával, ezért feltételezem, hogy a origin szerves része, szóval lelőni nem igen fogják, főleg, hogy a EA Access-ben is benne van a játék. Még a Medal of Honor Warfighter multiplayer is megy, pedig azzal jelen pillanatban 18-an játszanak. De lehet nem jól gondolom.
-
tiv83us
veterán
-
#58450688
törölt tag
Aki dlc nelkul jatszotta vegig, annak mindenkepp meghalt. Ez az utolag valtoztatunk nekem sosem jott be.
mint az alternativ befejezesek. ennyi erovel a SW hoz is lehetne rendezoi valtozat ahol Han megkapaszkodik akarhol Szoval szar a vege igyis ugyis maradjunk annyiban. Ocska lezárás, és a kedvenc is meghal..[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Igen sajnos a paragon/renegade pontok főleg első végigjátszásra igen húzósak voltak. Későbbiekben az első részt már "csítelve" toltam, felmaxoltam/kinulláztam a pontokat többször az elején, így max intimate/charm-al indultam és végig tudtam játszani úgy ahogy nekem éppen jól esett.
Ha itt nem lehet olyan szinten mókolni, jobb is hogy sokkal nagyobb szabadságot adnak, meg amúgy ehhez a felfedezős élményhez nem is illik annyira a seggfej/jófiú stílus, teljesen ismeretlen helyek, szituációk ilyenkor az ilyen döntések között a határ igen csak el szokott mosódni. -
#32256704
törölt tag
"mert a hegy túlfelén van ahova menni kell és a hiperszuper nomád lecsúszik a hegy közepéről. "
Mi a fasz kis tulzas csak, hogy a fuggoleges hegyen is ugy felmegyek a nomaddal, mint a pinty.
Nagyon sokat dob a tejlesitmenyen a fejlesztgetes, szoval azokat erdemes megcsinalni, de en biza nem kerultem meg hegyet kb soha sem. Az alappal is felmentem oda, ahova a jatek nem is akart volna felengedni." Még úgy is, hogy az előretolt bázisok között lehet gyorsan közlekedni. Voeld végén jöttem rá "
Akkor a biztonsag kedveert megemlitem neked, hogy a nomadnak ket fokozata van. Vizszintes talajra es emelkedore. Jobb egergombbal tudod valtogatni.
ui: Azert az borzaszto, hogy az emberek olyan hianyossagokert is szidjak a jatekot, ami amugy benne van, csak nem tudjak, hogy melyik gombbal/helyen lehet elerni
[ Szerkesztve ]
-
xPraetoriaNx
senior tag
"Sárga módban" a majdnem 90 fokos emelkedőn is felmegy a Nomád, használod te azt? (A fast travel nem felfedezéséből úgy gyanítom, nem...)
Úgy általában a közelmúltban leírtakra reagálva:
Ez a bug kérdés amúgy tényleg egy érdekes témakör... Mindazonáltal én úgy vélem, hogy az ilyen "poénkodós" videók csak kárt okoznak. Előjön egy ritka bug pár híres youtubernek, azok berakják a videóikba, földi halandó "Andromeda Bugs"-ra ráguglizva azt látja, hogy ugyanaz a hiba benne van 5-6 videóban egymás után, és elkönyveli egy kalap fosnak az egészet... Miközben az adott bug lehet pár embernek jön csak elő, és azoknak is csak 1-2x.
"Omg mindjárt beszarok" futás animáció hiba nekem nem volt, egyszer se.
NPC-k se "moonwalkoltak" sose.
Földben / falban eltűnő ellenfél egyszer, a 66 óra alatt.
Átvezető közben "Parkinsonos" ember szintén egyszer.
Nomadból kiszállva levegőből leeső csapattárs ugyancsak egyszer.
Játék egyszer nem crashelt el.
Egy quest se bugolt be.Soroljam még azokat a hibákat, amiket próbálnak minél szarabb színben feltüntetni, de korántsem permanens / gamebreaking jellegűek? De persze mit várok, a vitathatatlanul pocsék (illetve hát, inkább nem létező) mimika miatt most divat szanaszét szapulni a játékot. Nem, nem azt mondom hogy Andromeda tökéletes játék, viszont azért próbáljuk már kicsit reálisan nézni a dolgokat.
Ezen a "nem dolgom jelenteni" dolgon mondjuk kifejezetten felkuncogtam. Tipikusan ugyanaz a hozzáállás kb, mint amikor valaki baszik elmenni szavazni, de aztán sír a szája folyamat 4 évig, hogy szar az éppen regnáló kormány. Meg ha már nem a te dolgod tesztelni meg jelenteni hibákat, akkor gondolom ha veszel valami (lehetőleg jó drága) cuccot, de nem működik, akkor azt se viszed vissza kicseréltetni, hanem otthon (meg fórumokon) morgolódsz, igaz?
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
#85552128
törölt tag
Ha valakinek nem tetszik akkor otthagyja nem játszik vele, kész, elfogadtuk. Nem olyan hangulatkeltésekkel jön, hogy "félkész, bugos, szar" és játszik vele tovább. Meg miért nem jött 1.5 hét után miracle patch ami azokat a (amúgy nem jelentett, mert minek elég itt a fórumon sopánkodni ...) bugokat javítja
Ezekről a sarkításokról volt szó, ami "szar" azzal nem játszunk, ha meg mégis lehet "kicsit" elvan túlozva... Ha emiatt "fanboy" vagyok ok, ez meg divat haterkedés, vagy nem tudom ennyire szereti magát szívatni, hogy ilyen "kellemetlen" játékkal játszik.(#4789) inf3rno Te már játszottál vele, hogy ilyen jól tudod vagy csak akkor kommentelsz ha épp valami bughoz lehet hozzászólni ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Azok a videók úgy állítják be, hogy "40 millióból ilyen animációkra futotta".
A bolygók méretén kb. semmit nem spóroltak volna, ha már egyszer el kell készíteni az asseteket és megtervezni hogy nézzen ki nem oszt nem szoroz mennyivel legyen nagyobb/kisebb.
Melléküldetések tekintetében a korábbi ME részek sem voltak kiemelkedőek hiába kevesebb volt belőlük, a ME3-nál a MP pályákat rakták be néhány melléküldetéshez. Itt amit eddig megcsináltam hasonló szintűek voltak, a DA:I-től fényévekkel jobb, ott tele volt gyűjtögess rakd ide/oda mindenféle interakció nélkül a karakterekkel. Ha kevés az a baj, ha sok az a baj, mindenki kedvére nem lehet tenni, ezért sem kötelező a mellékküldetéseket csinálni, a főbb küldetéseket külön szedi a játék.Azért amikor egy tök randomnak tűnő melléküldetésnél
azt nem mondanám érdektelennek, sőt kellemes meglepetés volt.kapcsolatot találsz a korábbi részekre, pl. AI group - Overlord DLC TV sorozatok más kategória, ott eleve igyekeznek kerülni a mellékszálakat.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
"Even if there is a good story or script buried in each of those, it's going to get drowned out by all the extra crap....But Andromeda, and many BioWare games, try to drown players in interactions, the vast majority of which are not substantive or engaging"
Ezzel az eddigi élményeim alapján maximálisan egyetértek. Sokkal több szinkronizált karakter, sokkal több párbeszéd mint valaha, de az egészen nem érződik, hogy ennek megfelelően tartalmasabb lenne, mint bármelyik korábbi játék. Pont erről beszéltem korábban, amikor azt írtam, hogy az egész játék fel lett hígítva. Papíron hiába minden adata impresszív, végeredményben ezek csak számok, ha a dialógusok egy 20-30 százaléka egyenesen rossz, a sok NPC meg akivel lehet dumcsizni, minimálisan ad hozzá a játék világához meg a történet lényegéhez. Például ha nem kérdeztem meg már vagy 20 embertől, hogy miért jött az Andromédába akkor egytől sem, de eddig összesen volt vagy 3 ember, aki nem ugyanazt a "kalandvágyból" szöveget tolta, csak máshogy megfogalmazva. Ez is egy rakás szöveg, de érdemben nem járul hozzá a játékhoz.
Szóval nekem is az a véleményem, ha az unalmas generikus szart kivágnák a játékból, és csak azt hagyták volna meg ami tényleg jó vagy egész jó, vagyis a tényleges tartalom koncentráltabb formában jönne rá az emberre, akkor nagyobb lenne a játékélmény. Kadara-n is pl. az első 2-3 side quest amit megcsináltam, tök jó volt meg érdekes, "na mondom mivan, hirtelen megtáltosodik a játék ezen a fronton?" de nem, a bolygó "második fele" ugyanolyan dögunalmas érdektelen melléküldetések abszolválásával telt, mint ami már a többi bolygón is gyakran előfordult.
Igazából össze kellene írni, hogy a tier 2-3 melléküldetésekből mi az ami értelme és mi az ami felesleges időpocsékolás...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Derrewyn
senior tag
Sajnos nem egy Jack Wall szint.
Csak összehasonlításképpen holvan pl. Drack belépője ahhoz képest, amit Samara művelt ME2-ben.
Pedig nagyon hasonlót hatást akartak elérni, csak épp nem sikerült, és ebben a zenének jelentős része van.[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
Szerintem teljesen rendben van. En pl a ME3 erzelmes-zongorazasatol mentem a falnak. Igen, most nincsenek a multi alatt koncsertok, de szerintem jo, urbeli, futurisztikus, hangulatos. A Galaxy Map is jo. Biztos van ami kevesbe. Izlesek s pofonok.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
atainprison
senior tag
Igen, tudok róla. Ha lenne több skill slot valószínűleg használnám is, de mivel csak 3 van, ezért nagyon meg kell fontolni mit választ az ember. Ezért döntöttem úgy, hogy a turbocharge mellé, még kiválasztok egy primer (pl: incinerate) és egy detonator (pl: energy drain) képességet is, hogy tudjak kombózni. Ráadásul az egyik armor, míg a másik shield ellen ad bónus sebzést.
-
Exelsior
senior tag
Nekem pont igy volt. azért gyűjtöttem inkább a nagyértékü pakkokra.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080