-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tiv83us
veterán
válasz #85552128 #193 üzenetére
Nem hinnem, hogy eroforrast es penzt fektetnenek bele abba, hogy a ME trilogy kicsit szebben csillogjon, eleg csunya bukta lenne nekik penzugyileg.
Hat szerintem az Amazon nem tud egyelore semmit, meg csak egy trailert sem lattunk, kizart hogy ebben az evben teljes jatekot kapjunkAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #259 üzenetére
Naná, hogy azt veszem alapul! Mégis mit vegyek? A Crysist? A Titanfallt? Nem ezekhez készül folytatás, hanem a ME frencsájszhoz.
A ME-et azért szeretjük, mert olyan, amilyen. Ha teljesen más játékélményt nyújtott volna, akkor talán nem is szeretnénk. Szóval szerintem teljesen jogos elvárás, hogy a következő játéktól is hasonló élményt várok el. Főleg, hogy a nagy össze-vissza utalgatásaik meg ködösítéseik közepette elfelejtettek szólni arról, hogy egy másfajta játék készül (már HA ez lenne a helyzet, nyilván). Az ilyet azért illik már az elején tisztázni a rajongókkal, ugyebár.
De ha mondjuk a játékmenetet gyökeresen átszabják (csinálnak belőle mondjuk valami coop multis mmo rettenetet, minimális single résszel, csak a háttér kedvéért) akkor nyugodtan fel is dughatják a játékot a s*ggükbe, ilyenre még akkor sem lennék vevő, ha nem spin-off lenne.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BoneDragon
veterán
válasz #85552128 #465 üzenetére
Ugye emlegették a fejlesztők, hogy semmi köze nem lesz Shepardékhoz még említés terén se, szóval ez a másik galaxis 100%. Azt is mondták, hogy az új DA-ból merítettek pár ötletet, az is ott van a linkbe leírva... Máris van miért aggódnom.
Viszont ha más kor lesz és tényleg semmi de semmi köze nem lesz az első 3 részhez, azzal szerintem hatalmas ziccert hagynak ki. Én szívesen látnám pár DLC-be a régi szereplőket, mi történt velük, akár még Shepard fiával is lehetne küldetés, a kis kék Asarival. Rengeteg ötletem lenne ilyen téren, remélem a Bioware gondol a fanokra és odadob nekünk egy csontot.
Bár az előzetes kósza infók szerint eléggé úgy tűnik, hogy tiszta lappal akarnak indulni. Na de már nem kell sokat várni E3-ra, ott minden kiderül (vagy nem).[ Szerkesztve ]
-
Apollyon
Korrektor
válasz #85552128 #503 üzenetére
Elvileg visszatér a Mako, szóval majd megint lehet szenvedni az elérhetetlen pontokkal
(#482) mrhitoshi:
"Ja igen, az is érdekes, hogy eddig a történelem során, senki (vagy én nem tudok róla) nem állt elő intergalaktikus utazással. Jelen pillanatban nekem sincs ötletem, hogy ez hogyan lenne lehetséges."Ez nagyjából annak is köszönhető hogy az emberek túlnyomó többségének fogalma sincs az őt körülvevő világról, szinte mindenki abszolút Földhözragadt gondolkodású.
Egy galaxis ugye több százezer fényév kiterjedésű. Már önmagában ez is túlmutat a legtöbb ember képzelőerején, hát még az, hogy ilyen galaxisokból több százmilliárd van az Univerzumban.
Bár ha a méreteket nézzük ez egy nagyságrenddel nagyobb, de képzelőerőben mégis kisebb, amikor párhuzamos Univerzumokról beszélnek. Ugye több film és/vagy sorozat is van ebben a témában. Galaxisok közötti utazásokról meg valóban nincs, feltételezem nem is tudja az átlagember hogy olyan mint galaxis egyáltalán van, hát még hogy mennyi.
Még az Interstellar is sokkolta az embereket,
annak ellenére hogy egy szar film,azért valóban vannak tudományos alapjai. Kissé eltúlzottak, kapott egy csontot a nép, amit valszeg betudnak majd sci-fi handabandának azt pá, de legalább már hallottak ilyenről.A féreglyukakkal kapcsolatban meg elég kevés a tudományunk, kb csak elméletek vannak. Így azt sem zárhatjuk ki, hogy esetleg pont egy másik galaxisban lyukadna ki a másik vége, ha van ilyen egyáltalán.
Ha tényleg a mai ismereteinket nézzük, akkor a ME sztorik lehetőségei még csak a józan ész határain belül is, gyakorlatilag végtelen.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Fkris
őstag
válasz #85552128 #571 üzenetére
Utana jatszodik, ez hotziher, az elotte levo dolgaokat 1627382 konyv feldolgozta.
Max azert lehet a "not necessarily sequel", mert nem szorosan kapcsolodik.Hanem pl egy teljes ciklussal kesobb.
Sztem ez lenne a legokosabb.[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
-
parkr
őstag
válasz #85552128 #641 üzenetére
ott van az első képen is, amit beraktál:
Your location ---------- FTL destinationa Mass Relay máshogy működik:
"a mass relay can transport starships instantaneously to another relay within the network, allowing for journeys that would otherwise take years or even centuries with only FTL drives." -
tiv83us
veterán
válasz #85552128 #637 üzenetére
Az FTL volt, nem fereglyuk-utazas, ott van a starmap-en, hogy 'FTL Destination', miutan a pali kivalasztotta az uticelt.
szerk: ninja'd
ps: Ettol fuggetlenul valahogy el kellet jutni az Andromedaba, lehet hogy egy inaktiv Mass Relay odarepitett minket, ki tudja.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #1023 üzenetére
Nem néztem utána az emberünknek, de attól, hogy korábban nem volt ilyen pozícióban, itt berakhatták vezető írónak, ha látták benne a potenciált. Anno álláshirdetés is volt erre a pozícióra, lehet a faszi olyan alapsztorival meg ötletekkel ment az interjúra, hogy letették a hajukat tőle.
Mondjuk én is jobban örülnék annak, ha a te tipped állna közelebb a valósághoz.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz #85552128 #1369 üzenetére
A Tresspassert jó hogy említed amúgy: az Andromedánál is el tudnám képzelni, hogy DLC-vel kötik össze az eddigi játékokkal, vagy visszacsatolnak valahogy az előző részekhez.
Volt köze a korábbiakhoz, de teljesen önálló sztorit mesélt el, gyakorlatilag nem adott pluszt az, hogy te játszottál az előző részekkel, egyedül a templomos-mágus ellentétnek adott egy alapot, amiről azért az Inqusition-ben is volt elég sok szó, szóval érthető volt abból is. Szerintem nagyon jól megoldották, hogy kapcsolódott is meg nem is, sikerült minimális szinten tartani az utalásokat. De ha egyáltalán nem lettek volna, akkor sem érne kevesebbet a játék (mondjuk ha 1000 évvel az első két rész után játszódna pl.).
Pont ez az, hogy a Mass Effectnél teljesen jól működik (működhet, meglátjuk), az alapokról új világ építése. A néhány vérfan kiszolgálásán kívül nincs egyszerűen okuk visszanyúlni a trilógiához. De őszintén szólva teljesen felesleges ezen vitázni, ugyanannyi esélyük van elcseszni ezt is. Ki gondolta volna mondjuk a Dragon Age 2-ről vagy a Mass Effect 3-ról előzetesen, hogy olyan megosztóak lesznek, mint amilyenek lettek...Konzolosnál itt most az új generációs gépekkel rendelkező játékosokra gondoltam, nem pejoratív értelemben írtam. Akiknek nem volt szerencséje korábban ME játékhoz, annak az Androméda tiszta lap lesz, hozzájuk inkább kell alkalmazkodni, mint a veteránokhoz.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
olymind1
senior tag
válasz #85552128 #1439 üzenetére
Jaja, azokra a lebegő platformokra emlékeztet kicsit.
Jetpack landoláson remélem finomítanak majd még egy picit.
Az a semmiből előtűnő talajt meg tuti DAI-ból hozták át, bár jobban nézne ki ha azok a háromszög alakú hengerek jönnének fel elénk mint a szélén:
Mozgás közben a hullámzása jópofa főleg a bal oldalán látni, az semmiből elénk elővarázsolódók már kevésbé.
-
leviske
veterán
válasz #85552128 #1439 üzenetére
Én eddig fenntartottam a feltételezést, hogy Protheanok lesznek az ellenfél, de a háttérben lévő piramisok után az első trailerben látottakat csak azzal tudom magyarázni, hogy a Protheanok is elég sok technológiát örökölhettek az ősibb fajoktól.
Ez magyarázná a mostani déjá-vu-t is.
(#1440) olymind1: A Mass Effect hamarabb látott ilyet. Emlékezzünk csak a 3. rész Legion-ös küldetésére.
Engem jobban izgat a háttérben a két piramis, ami már a korai koncepcióknak is a része volt és az "ősi faj" kapcsán merültek fel. (Eközben az "újnak" elhintett energia alapú másik fajra utalnak a növényekkel, szóval fura.)
-
[Prolixus]
addikt
-
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #1573 üzenetére
Klónokról hallottál már? Shepnek is vót!
Reaper balhé után elég nehezen indulnának, mivel a háború úgy tönkre vágta a galaxist, hogy örülnek ha a sebeiket nyalogatják meg újjáépítenek így, vagy úgy. Meg ha már legyőzték a Kaszásokat, akkor minek elindulni egy űrodüsszeiára? Elég nagy a Tejút is azért...
A logikus valóban az lenne szerintem is, hogy a Reaper fenyegetés miatt indítják el a hajót, hogy ne haljanak ki a fajok akkor sem, ha végül győznek a Reaper-ek. Viszont kérdés, hogy mennyire fogják kompletten kerülni a trilógia eseményeit. Én is attól tartok, hogy még a Kaszásokról se nagyon lesz egy pisszenés sem.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #1598 üzenetére
A toborzós videóban is 2017 tavaszát írnak. Tehát ezek alapján is legkésőbb május végéig megjelenik a játék (nyilván nem sokat jelent egy youtube teaser alá írt dátum, de eddig is erre az időszakra volt datálva a játék). Amúgy inkább tolják el, csak legyen jó. Persze a sok tologatás ritkán jelenti azt, hogy tényleg jó lesz a játék...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Rossi
addikt
válasz #85552128 #1663 üzenetére
Lásd #1619 hozzászólásomat: "Nem tudom srácok, nekem nem okozott akkora traumát a befejezés, bár már a "felpeccselt" verziót játszottam végig először, amiben úgy tudom sokat finomítottak rajta."
Szerintem engem zavart kb. legkevésbé a befejezés, egyáltalán nem keresek megnyugvást.
De véleményem szerint a korábbi részek (nem csak a trilógia befejezése) pont, hogy releváns témák egy ugyanabban az univerzumban játszódó, még meg nem jelent játék esetében.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #1693 üzenetére
Én is hajlok erre, a trailer miatt, plusz mondom az eligazítós vidi elején tökre azt érteni, hogy egy emberről van szó. De az utóbbi végén mondja, hogy *VALAMI Pathfinder team*, ez zavart meg. Nem értem a prepozíciót (amit a VALAMI-vel helyettesítettem...into, onto vagy ilyesmi?) meg nem tudom, hogy Pathfinder team vagy Pathfinder's team. Utóbbi esetben megint egyértelmű a dolog, előbbi esetben már kétértelmű lehet.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #1742 üzenetére
Szerintem nem krogan és biztosan nem a lesérült (?) tesó. Az egy dolog, hogy a hangja fura (amúgy nekem Javik jutott róla eszembe, szerintem nagyon hasonló hozzá a hangja), de olyan lassan, kimérten beszél, meg mindent kihangsúlyoz, mint aki nem az anyanyelvén beszél, hanem számára egy idegen nyelvet. Ez nem volt jellemző a kroganokra eddig, a tesónál meg max egy gépi hang lenne vagy ilyesmi, de nem hiszem hogy a beszéd tempóját akár érintené ez az egész. Lehet egy tök új csapattárs, twitteren írták, hogy lesz olyan csapattársunk, aki egy új faj képviselője.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
leviske
veterán
válasz #85552128 #1796 üzenetére
Protheanoknak 4 szeme volt, ezeknek meg csak KETTő ( ).
Miután pedig nem voltak Reaper inváziók, könnyen megeshet, hogy ez egy Prothean-okhoz hasonlóan egyeduralkodó faj jelenlétéhez vezetett. A Protheanok jelenléte és durva mutációja nehezebben lenne megmagyarázható új belépüknek, de szvsz a design-ba belefért volna. Esetleg ezért is merülhetett fel a BW részéről korábban az a szavazósdi, hogy szeretnénk-e viszont látni a fajt. Időközben elvethették az ötletet, csak a fejet meg nem annyira bonyolult megváltoztatni.
-
Apollyon
Korrektor
válasz #85552128 #1945 üzenetére
Egyetértek. Én nagyon be vagyok indulva, szerintem a morgóknak is nagyon fog tetszeni, és el is felejtik minden rossz gondolatukat
Ebből az 5 perces trailerből én meg azt remélem hogy még ütősebb és élvezetesebb és mindfuck-abb sztori lesz mint az 1 volt
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Vistaboy
veterán
válasz #85552128 #1945 üzenetére
Én ugyan nem kötöttem bele semmibe, pusztán megjegyeztem, hogy a játékmenet elég sok hányadát egy-az-egyben átvették az Inquisition-ből. Azért szúrt ennyire szemet, mert épp mostanában játszok elég sokat az Inquisition-nel, de egyébként is lehet látni a hasonlóságokat. Ezért jegyeztem meg. De olyat egyáltalán nem mondtam, hogy most akkor ettől rossz lesz a játék, sőt - ahogy írtam is - első napos vétel lesz nálam is.
Nem negatív kritikának szántam, és nem is értem, miért kellett rajta ennyire kiakadni, hiszen aki játszott a Dragon Age: Inquisition-nel, azok mind látják a hasonlóságot. Persze nyilvánvalóan több dologban fog hasonlítani a Mass Effect trilógiához (Be is b@szna, ha nem), mint a Dragon Age-hez, de azt nem tagadhatja le a BioWare sem, hogy rengeteg dolgot onnan vett át.
De a lényeg úgyis a végeredmény és annak összhatása lesz. Engem speciel egyáltalán nem zavar, hogy ennyire hasonló a játékmenet, és a videó alapján én is még jobban várom, mint eddig.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz #85552128 #1957 üzenetére
Ki a fene állította, hogy előtte még ilyesmi nem volt benne? Pont velem vitatkozol? Az összes Mass Effect epizód Gamepodos tesztjét én írtam, tudom, mik vannak benne. Mondtam én egy szót is arról, hogy ez most akkor így mennyire szar lesz, csak mert lesz benne pár hasonlóság? Nem. Olyan érzésem van, mintha szerinted én most fikáznám a játékot, pedig egyáltalán nem mondtam rá semmi rosszat. Tudod mit, hagyjuk inkább a fenébe, mert úgy látom, most nagyon kötekedős hangulatodban vagy. Ha szerinted nem hasonlít az Inquisition-re, akkor nem hasonlít. Vita lezárva.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz #85552128 #1959 üzenetére
A játékmenetre értettem, te. Arra céloztam, hogy a terep felfedezése, a nyersanyagok gyűjtése, valamint ez az egész teljesen úgy fog működni a látottak alapján, mint az Inquisition-ben. Csak itt - nyilvánvalóan - nem lovakon járjuk be a terepet, hanem ezzel a hatkerekűvel. És hogy itt is lesznek olyan nagyobb ellenfelek, amelyeket a sárkányok mintájára csapatmunkával kell legyőzni...
Az pedig, hogy akciódúsabb lesz az Andromeda, szintén magától értetődik, mert a Dragon Age: Inquisition "rendes" RPG - bár nem ér fel az Origins-hez -, a ME pedig akció-RPG. Nem ugyanaz.
De most már tényleg hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
olymind1
senior tag
válasz #85552128 #1945 üzenetére
Nem tudom, nekem tisztára Mass Effect 1 hangulatot tükrözött a videó. Dinamikus fedezék rendszer is állatinak tűnik, hogy végre nem tapadunk semmihez
Így első ránézésre nem sok minden kivetnivalót találok benne:
+ részletgazdag, szép grafika
+ hangulat
+ szinkron minősége
+ hangok
+ skillek
+ fegyverek
+ harcok
+ megszakítások
+ veszélyzónák
+ kocsikázás
+ ME1-2-ös hajó vezérlés
+ átláthatónak tűnő inventory / menü rendszer
+ nincs gurulás
+ dinamikus fedezék rendszer
+ kaszt nélküliség / szabad skill variálhatóság- DA:I-ös iránytűs "térkép"
- default Ryder feje
- nincs fegyver a kocsin? DA:I-ös párbeszéd rendszer
? PC-s GUI
? mesterséges intelligencia
? gyűjtögetésÖsszességében igen csak tetszik amit eddig láttam.
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz #85552128 #2001 üzenetére
Jól lenne, ha itt valami értelmes dolgot kötnének a gyűjtögetéshez, vagy lenne látszata.
Inquisition-ben azt hittem hogy mikor pl börtön cellák/kalitkák építéséhez szereztem be nyersanyagokat, hogy itt-ott látni fogok majd belőlük, hogy építenek, vagy csinálnak párat miután beadtam belőlük a nyersanyagot, de csak hülye Power Point-okat kaptam érte, ahelyett hogy mutatták volna a hatalmas seregem akiknek gyártottam a fegyvereket stb. Olyan dolgokkal kellett volna tele pakolniuk mint pl a Skyhold fejlesztése (mágus / templár torony), hogy úgy érezzük, igen volt értelme annyi mindent összegyűjtenünk.
Igazából az Inquisition-nek hatalmas volt a potenciálja, ahol úgy éreztem sajnos sok ötlet megvalósítatlan maradt (vagy egyenesen ki is gyomlálták a végső verzióból).
De remélem az Andromeda-val jobban járunk, sokkal jobban