Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Kíváncsi vagyok rá, bár azt meg kell mondjam, hogy a harmadik rész Prothean DLC-fiaskója, valamint az ominózus végjáték a mai napig szálka picit a szememben. Akárcsak a Dragon Age: Inquisition esetében, a Mass Effect 4-et is valószínű megveszem majd, de okulva a fentiekből, elő biztosan nem fogom rendelni.

    Ui.: Mondjuk ha kapunk tesztpéldányt belőlük, akkor azzal javítanak a megítélésemen. :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #182 üzenetére

    Akkor elmehetnek a ***censored***-ba. Majd a tesztet a saját példányom alapján készítem el, a végső pontszámból pedig levonok hármat, "konzol-exkluzivitás miatti késedelem" címszóval. ;] :DDD

    (#183) [Prolixus]: Ezek preview kódok, melyeket Steam, Origin vagy Uplay alatt kell aktiválni. Mivel hozzákötődik a fiókhoz, így nem is lehetne azt visszaadni. Hogy utána megmarad-e teljes játékként, az attól függ, hogy milyen kódot adott a forgalmazó.

    Vannak olyanok, amelyek csak bemutató jellegűek, előzetes teszthez, de ezek nem tükrözik a végleges játék minőségét, egy demónak vagy bétának foghatók fel. De legtöbbször teljes játékot kapunk, hiszen tesztre küldik őket, egy demó alapján pedig nem lehet bemutatót írni, pláne RPG esetén.

    Eddig egyedül a Far Cry 3 volt az, ami a teszt írása óta valahogy eltűnt, de mivel a Uplay egy rakás *****, ezért nem csodálom. Steam és Origin alatt ilyesmi nem fordul elő.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #185 üzenetére

    Ne haragudj, de már így is többet írtam, mint szándékomban állt. Legyen elég annyi, hogy kölcsönös megállapodás alapján készülnek a tesztek. Nekik reklám, nekünk nézettség. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #190 üzenetére

    Mivel a Dragon Age: Inquisition megjelenése után irányítják csak át a csapat jó részét erre a projektre, idén tuti nem fog megjelenni, de még jövőre is kérdéses, legalábbis abból kiindulva, hogy eddig gyakorlatilag semmit nem mutattak belőle.

    Ha tippelni kellene az új Mass Effect megjelenésére, akkor én személy szerint 2015. végét - 2016. elejét mondanám. Legvalószínűbbnek a karácsonyi szezon néz ki, de pár hónapos csúszás még tuti lesz az első bejelentett időponthoz képest. Ha pedig előbb konzolokra jön ki, mint anno a ME1, akkor PC-n lehet, hogy csak 2016. végén kapjuk meg. De ne legyen igazam. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #203 üzenetére

    Igazság szerint itt most főleg arról van szó, hogy a készítők mennyire akarnak hűek maradni a trilógiához? Elvégre, ha se előzmény se pedig folytatás nem lesz az új ME, akkor vajon micsoda? Remélem, hogy nem csinálnak belőle egy multira kihegyezett lövöldözést N7 páncélba bújt alakokkal, mert akkor részemről máris felejtős a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #226 üzenetére

    Vissza fog térni sok minden más is, nem csak a Mako. Az eddig kiderült információk alapján egyre inkább egy spin-off történet kerekedik ki belőle, ahol másik karakterrel élhetünk át egy mellék-történetet. Ne legyen igazam, de a mai trendek miatt attól félek, hogy az EA és a BioWare a Mass Effect név felhasználásával egy online sci-fi lövölde-sorozatot szeretne készíteni, amit erősen multi-központúvá alakítanak, hogy minél több DLC-t adhassanak ki később hozzá (fegyverek, skinek, pályák, stb.). :(

    A nagyfokú testreszabhatóság, a kooperatív multi fontosságának kiemelése, a Mako visszatérése, valamint a végén a sokat sejtető utalás, miszerint nem Mass Effect 4 a játék címe "legalábbis egyelőre" (!)... :U Ez alapján minden adott egy multi-központú sci-fi akciójátékhoz, amiben valószínűleg több fajjal lehetünk, de a hangsúly a lövöldözésen lesz, nem pedig a történeten és a karakterekkel való interakción.

    Igaz, hogy a Mass Effect trilógiában is az első részt követően előtérbe került a lövöldözés és a leegyszerűsített párbeszédek (eszménykép-semleges-renegát választás), de azért kellően hosszú és kidolgozott történet kerekedett ki belőle - melyet azután a ME3 kurta-furcsa lezárásával taccsra is tettek.

    Nem akarok vészmadár lenni, de eddig én nem látom a nagy áttörést, mármint, hogy mégis mi lenne annyira más az új epizódban, ami miatt egy teljesen különálló programként kellene azt kezelnünk. Amiben eddig más, hogy egyre több utalást tesznek a multira és annak részleteire, ami alátámasztja abbéli aggályaimat, miszerint egy multis lövölde készül, ahol a kooperatív játékmód sokkal fontosabb lesz, mint a kompetitív. Ezek szerint mindenképp online játék lesz az új ME, ahol barátainkkal karöltve vihetjük végig a történetet, majd azt követően vehetjük a multis DLC-ket, ahol egymás ellen is küzdhetünk, ha épp azt szeretnénk.

    Természetesen ez mind csak fikció, ezért aztán ne tessék véresen komolyan venni, hiszen jóformán semmit nem tudunk még az új Mass Effectről, de én egyelőre sajnos ezt látom benne. Eladások és későbbi bevételek tekintetében manapság csak egy olyan játéknak van esélye, ahol nem a sztori minősége és hossza kerül előtérbe, hanem a multi, a lövöldözés, valamint a különféle DLC-k.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Apollyon #233 üzenetére

    "Ne legyetek már ennyire károgók, majd ha végigjátszottátok és gagyi volt majd akkor ráértek aggódni :DD "

    Jobb, ha előbb aggódunk és utána a végigjátszást követően kellemesen csalódunk, mintha megvesszük és a végén derül ki, hogy ez nem az, amire számítottunk. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz nanorambo #242 üzenetére

    Na bumm. Bár valahogy sejteni lehetett, hogy végül ez lesz, de titkon reménykedtem benne, hogy esetleg lehetünk majd krogannal, aszárival, turiánnal, szalariánnal, kvariánnal, vagy batáriaival... de akkor ennek már lőttek. :O

    Pedig mekkora flash lehetett volna, ha az adott faj anyabolygóján játszódna az első küldetéssorozat, hasonlóan, mint a Dragon Age: Origins esetében az eredettörténetek. Nem kellett volna túlbonyolítani, szimplán csak egy bevezetővel is megelégedtünk volna - egy tutoriallal, ahol megismerhetjük az adott faj képességeit és kultúráját.

    Kövezzetek meg, de én unom már ezt a nagy emberközpontúságot. Miért kell mindenhol az embereket erőltetni? Ja, tudom már! Valószínűleg a galaxisban mi vagyunk az egyetlenek, ahol a homoszexualitás ennyire elfogadott. ;] Lehet, hogy a BioWare annyira szereti ezt a témát (Lásd a Dragon Age és Mass Effect esetében is a meleg románc lehetőségét), hogy már az aszárik szaporodása sem volt elég a kellő "szabadságérzet" biztosítására a játékosok számára? :U

    Pedig attól még lehetnének emberrel azok, akik mindenáron homokozni szeretnének, úgyhogy ezt sem hiszem. Nincs ötletem, miért nem lehetünk más fajjal is? Adott egy részletesen kidolgozott univerzum, kellő mennyiségű háttéranyaggal és idegen kultúrákkal, miért nem lehet jobban megismerni őket egy erre épülő játékban? Vagy már annyira leegyszerűsítik, hogy csak lövöldözni kelljen benne? Nem értem... :F

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz nanorambo #242 üzenetére

    Mondjuk az jó hír, hogy nagyobb szerepet zánnak a Mako-val való felfedezésnek, az első részben is sokkal jobb volt leszállni a bolygókra és terepralizni, mint a későbbi, ásványok utáni szkennelés. Csak hogy egy kis pozitívum is legyen az eddigiek kapcsán. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #271 üzenetére

    Vannak már Blu-ray lemezek is, tetszik tudni... :U

    Felőlem lehet 100 GB is, de ha nem tudnak ennyi hangszínészt alkalmazni, akkor írják ki szövegesen, az sem érdekel. A Dragon Age: Origins esetében is bőven megfelelt ez a módszer. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #273 üzenetére

    Szerintem a következő Mass Effect eleve új-generációs platformokra készül (PS4, XBOX One és PC), így valószínűleg nem, vagy csak erősen a hardver képességeihez igazítva adják ki előző generációs készülékekre. Pláne, hogy a megjelenés még évek kérdése. Szóval ha én a BioWare helyében lennék, inkább nem a méret és a fejlesztési idő miatt aggódnék, hanem amiatt, hogy a rajongók megvegyék az új epizódot. Márpedig a Mass Effect-rajongóknak jobban kellene egy olyan játék, ahol több fajjal lehetnek, több bolygóra eljuthatnak, megismerhetik az idegen kultúrákat és azok történelmét, mint egy Call of Duty ME-köntösbe burkolva, némi spin-off történettel kiegészítve - a látszat kedvéért... :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Nos, részemről többé nem aktuális sem a Mass Effect, sem a Dragon Age: Inquisition, de az összes mostantól megjelenő BioWare játék előrendelése sem. Az EA ugyanis kerek-perec megszüntette a BioWare Pontokat PC-n (A hír szerint a BW szüntette meg a rendszert, de mi tudjuk, hogy az EA áll mögötte, mint ahogy általában). :(((

    Mostantól csakis az Originen keresztül, valódi pénzért lehet venni DLC-ket (A DA: Inquisition lesz az első, utána az összes többi BioWare játéknál megszűnik a lehetőség, kivéve az eddig megjelenteket. (ME1-2-3, DA:O, DA2, stb.)). Nos, ha azt nézzük, tényleg nincs sok értelme megvenni egy virtuális fizetőeszközt, amivel tartalmakat vettünk, amikor megvehetjük őket közvetlenül is.

    Igen ám, de mi a helyzet azokkal, akik nem akarnak vagy nem tudnak interneten keresztül vásárolni? Mert én is ilyen vagyok. Korábban a Mass Effect 2 és 3, valamint a Dragon Age: Origins és DA2 DLC-ket mind-mind BW Pontért vettem, mert azt megszerezhettem a CD Galaxisból a játékkal együtt. Ez az internetes fizetés dolog engem nem érdekel, azt szeretem, ha házhoz jön a cucc (vagy elmegyek érte a boltba), kápéban fizetek és kész. Semmi euró meg online bankkártya... herótom van tőle. :(((

    Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy mostantól marad a warez, szimplán csak nem fogok első napos BioWare játékot venni, hanem megvárom a DLC-ket is tartalmazó Game of the Year vagy Ultimate kiadást, és azt rendelem meg CD Galaxisból vagy máshonnan. Addig viszont megeshet, hogy a rózsa, szegfű, liliom, muskátli és egyéb díszművek forgalmazásával foglalkozó üzletekben nézelődök, hiszen hamarosan halottak napja, kellenek a temetőbe. :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Ryder62 #308 üzenetére

    Az ő szempontjukból teljesen érthető, hiszen pont az a lényege, hogy így drágábban jutsz hozzá a DLC-hez, mintha pontért vennéd. Ezért remélnek több pénzt belőle. Teszik mindezt úgy, hogy közben a vásárlók is elégedettek, hiszen végre megszűnik ez a "hasztalan és igedesítő" pontrendszer.

    Eddig egy átlagos DLC 800 BW Pont volt, a drágábbakért pedig elkértek 1200-at is. Ha figyelembe vesszük, hogy 1600 BW Pontot eddig 3590 forintért vehettél a CD Galaxisban (Ebből pedig kijött két átlagos árú DLC), ezután majd a Call of Duty és hasonló játékok bővítményeihez hasonlóan 10-15 euróért veheted meg őket, ami barátok között is 3000 forint/darab lesz. Vagyis, ha kettő átlagos árú DLC-vel számolsz, az mindjárt 6K körüli összeget jelent, szemben a BW Pontok 3590 forintos árával... Ki van ez találva, ne félj.:K

    Hát, ha nem lesz GOTY, akkor tőlem nem lesz bevételük sem, mert én többé félkész játékért egyáltalán nem fogok fizetni. Példát vehetnének már a CD Projektről, ami ingyen adja a bővítményeket a játékok tulajdonosainak, vagy a Blizzardról, aki - bár drágán adja a játékait -, de mindig bővíti azokat és ráadásul a kiegészítőket külön is megveheted dobozosan, nem kell euróval szenvedni.

    Lehet, hogy elfogadott az internetes vásárlás, de nekem továbbra sincs netes kártyám és a legkisebb kéztetést sem érzek arra, hogy vegyek egyet. Nem tehetek róla, ez van, én nem szeretem ezt a módszert, és kész.

    (#310) Iscariah: Ha maradt még pontod, azt el tudod költeni azokban a játékokban, ahol eddig is. Az Inquisition-ben már nem fizethetsz velük.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #311 üzenetére

    Már életbe is lépett a rendszer, ez alapján már világosan látható, hogy miért szüntette meg az EA a BW Pontok értékesítését. A Kingdoms of Amalur című játékhoz három DLC jelent meg, melyek között volt két átlagos és egy olcsóbb fajta. A Teeth of Naros, valamint a The Legend of Dead Kel 800 BW Pontba került, míg a Weapon & Armor Bundle 400 pontot kóstállt. Vagyis ha meg akartad venni a két bővítményt (a fegyver és páncélpakk bőven kihagyható kategória), elég volt 1600 pont, vagyis 3590 forintot kellett érte fizetni. Még ha külön rendelted, és erre rájött a szállítási költség, akkor is megúsztad 4570-ből. Ezzel szemben most:

    A két drágább DLC 10-10 euró, ami a mai árfolyamon számolva 3127 Ft. Vagyis, ha meg akarod venni mindkettőt, akkor 6254 forintot kell érte fizetned, ami 2664 forinttal drágább, mintha vennél 1600 BW Pontot és azzal fizetnél.

    Szóval, nem véletlenül vár többlet bevételt az EA a DLC-k árából, hiszen a dollár-euró váltás a digitális disztribúcióknál jóval nagyobb mértékű. Egy dobozos játékot újonnan megkapsz 12-13K körül, mégha a drágábbakat nézed is. Viszont Originen 60 euróba kerülnek, ami átszámítva nem kevesebb, mint 18.760 Ft. Vagyis bő 5-6 ezerrel több, mintha dobozosan vennéd.

    Tehát ezért nem veszek én semmit online. Mielőtt még valaki megemlíti: most nem a Steam és Origin akciókról van szó, hanem a DLC-kről, ezeknek az árai pedig nem fognak változni, maximum ha egy Digital Deluxe GOTY Edition keretében együtt adják őket olcsóbban pár év múlva.

    [ Módosította: radi8tor ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #72954624 #313 üzenetére

    Nem a BW Pontok miatt nem voltak akciók. Az EA simán megtehette volna, hogy 800 helyett 400 pontért adja a DLC-ket, mégsem éltek vele. Ergo nem a rendszer hibája, hogy nem lettek akciósak a DLC-k, hanem az EA döntése, vagyis ha ők nem akarják leárazni, akkor nem is teszik meg, függetlenül attól, hogy most pénzért vagy pontért kell azokat megvenned.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz BoneDragon #444 üzenetére

    Én csak egyet kérek: ne legyen konzol-exkluzív. :N A Tomb Raider után nem kell még egy franchise, aminél az újabb részt egy évvel később adják ki PC-re (Ha kiadják). Kezdem unni. :(((

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #447 üzenetére

    Akkor már csak egy dolog marad - bár ezt az EA miatt már biztos hiába remélem: Ne legyen sok kivágott DLC benne. Ha adnak ki bővítményt, akkor olyat adjanak, ami tényleg bővítés, nem az eredeti játék csonkolása extra bevétel reményében.

    A ME2 és ME3 mellé megvettem a DLC-ket, mert akkor még volt BW Pont, de mivel azóta ezt megszüntették, nem fogok - nem is tudnék - 10-15 eurókat fizetni Originen egy-egy bővítményért.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Chabe89 #455 üzenetére

    Már a Mass Effect 3 CE is 17K volt, úgyhogy a következőt mindenképpen 20K felett kell elképzelni. Esélyesebb a következő leosztás:

    - Normál kiadás: 13-14K - Csak szimpla DVD-tok, benne a lemezzel és a két lapos manuallal.

    - Collector Edition: 20-25K - Ingyen jár hozzá az első DLC (Ami az alapjáték vásárlóinak 15 euróba kerül), plusz esetleg fémtok.

    Megmondom őszintén, hogy ha jelenne meg belőle egy Mass Effect Next "r-EA-per Edition" kiadás, amihez kapunk fémtokot, extrákat és egy Season Pass kódot, akkor nem sajnálnék rá 30K-t sem. Viszont erre kevés az esély, mert ez felérne egy GOTY kiadással, amit az EA nem készít. Ha pedig lenne ilyen, akkor az valószínűleg nem 30K lenne, hanem legalább 40...

    Ha odajutunk, hogy megjelenik, már annak is örülni fogok, ha a normál kiadásra lesz pénzem. :(

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Chabe89 #457 üzenetére

    Akkor bocsi, csak azért írtam, mert manapság nem lehet azt várni - főleg nem az EA-tól -, hogy 15K-ért adják majd a ME4 CE kiadását. :N

    Mostanában inkább már az alapkiadások kerülnek lassan annyiba, melyekben tényleg csak puszta tokot, lemezt és a kódot kapjuk meg. A CE változatok pedig lassan mindehol szobrot tartalmaznak, de csak azért, hogy elkérhessenek értük 40K körüli összegeket. :(

    Számunkra egy közbenső megoldás lenne a legjobb, de ezek kezdenek lassan kimenni a divatból. Mondjuk lehetne a Mass Effect 4-ből is egy "Day1 edition", amihez jár fémtok, póló, poszter, könyv, stb. és adják az első komolyabb DLC-t ingyen mellé. Ez lehetne mondjuk 20K környékén. Akkor 5K felárat megérnének ezek a cuccok. De ilyen kiadás úgysem lesz, legalábbis nem 20K környékén...

    (#461) Iscariah: Pont emiatt nem vesz meg manapság az ember drága kiadást. Akkor lenne értelme a CE-nek, ha járna mellé Season Pass, azaz az összes DLC-t ingyen tölthetnénk le. Csak hát a bővítmények 10 és 15 eurós áraiból kiindulva ebben az eseben kerülnének minimum még egy tizessel többe, vagyis úgy 50K környékén. Ennyit pedig már egyetlen játék sem ér meg... Maximum ha egyben lenne az egész következő trilógia DLC-kkel együtt.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz BoneDragon #466 üzenetére

    Nem csak Liarával lehetett összejönni, de a legkönnyebb út tényleg a liliomtiprás volt. ;] :P :DDD

    (#463) tiv83us: Én azért örülnék neki, ha pár mondat erejéig szó esne a régi szereplőkről is. Ha másképp nem is, az intergalaktikus híradókból.:)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz AAtt1la #470 üzenetére

    Mindazok után, amit Shepard elért a harmadik részben (gondolok itt a különféle évezredes problémák megoldására, konfliktusok megbékítésére, betegségek meggyógyítására), már ezen sem lepődnék meg. Elvégre az Aszárik sem kedvelik a tisztavérű utódokat, ha lennének férfi egyedek, talán másképp alakulnának a dolgok.

    OFF: Javítsatok ki, ha tévedek, de itt a Földön is vannak olyan állatok, melyek képesek nemet változtatni, ha egynemű környezetbe kerülnek. Oké, ez két teljesen eltérő dolog, mégis, elméletileg lehetséges. Pláne idegenek esetén. Ki tudja, mire képesek... :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #474 üzenetére

    Kövezzetek meg, de nekem az első bekezdés cselekménye kísérteties hasonlóságot mutat a Dragon Age: Inquisition-höz. Véletlen lenne? :U

    Azt írják, hogy tapasztalt harcosként, de kezdő felfedezőként érkezünk meg, hogy új otthont teremtsünk az emberiségnek. Vagyis kolóniákat kell létesítenünk, nyersanyagokat gyűjteni, építkezni, folyamatosan fejlesztve az arzenálunkat, a hajónkat, a legénységünket, valamint különféle - gyakran nem könnyű - szövetségeket kötni az itteni civilizációkkal, hogy sikeresen túléljük a növekvő ellenséges erők támadásait.

    Ez ugyanaz, mint a Dragon Age: Inquisition esetén. Ott az inkvizíciót kellett elterjeszteni és elfogadtatni a lakossággal, bővíteni bázisunkat, nyersanyagokat szerezni, csapatot építeni, stb. Szinte egy-az-egyben ugyanaz a metódus. Nem tudnak már mit kitalálni... :(

    A titokzatos, egykor hatalmas erővel rendelkező idegen fajt, akiknek technológiája biztosítja majd az itteni fölényünket, egy-az-egyben a Mass Effect 3 prothean faja ihlette, vagyis szintén lerágott csont... :N

    Viszont ami érdekes, hogy azt írják: annak függvényében változik a cselekmény, hogy csapattársainkkal milyen viszonyt ápolunk. Amennyiben ez tényleg így lesz, hogy nem mindegy, kit veszünk be a csapatba, más és más küldetések nyílnak meg velük, akkor az újrajátszhatóság szempontjából ez egy jó pont lenne. :K

    A különálló, önállóan küldetéseket megoldó csapatok ötletét a World of WarCraft Garrison-rendszeréből nyúlták le (Részben ez benne volt az Inquisition-ben is, a War Table formájában). Ott is össze kellett állítani követőkből álló csapatot, akik elvégezték a küldetést, majd XP-t és tárgyakat szereztek. Mondjuk itt viszont ezeknek a feladatoknak az elvégzéséhez a multit kihasználva barátainkkal együtt mi is mehetünk. Rám ez nem lesz hatással, mert nem multizok.

    Mindent összevetve, szerintem ennek a kérdőívnek az a célja, hogy megtudakolja a rajongóktól, hogy az itt felsorolt, más játékokból nyúlt ötletek közül melyik tetszik legtöbbjüknek, és ezeket építik be majd a ME4-be. Mert azt remélem, senki nem gondolja komolyan, hogy majd minden benne lesz, amit itt felsoroltak. Ezek jó része DLC formájában kerül be, vagy később, a következő epizódra... :U

    De ne legyen igazam. Mindenesetre én sem fogom azonnal előrendelni, előbb megvárom a visszajelzéseket.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz mrhitoshi #482 üzenetére

    Valamit csak kitalálnak. Nekem lenne is egy ötletem: ugyebár a Remnantok azok az ősi idegenek, akik fejlett technológiával rendelkeztek. Elképzelhető, hogy egy - az űrben sok millió éve sodródó - remnant űrhajó téved be a Tejútrendszerbe, melyet egy rutinrepülés során hősünk felfedez. És valahogy sikerül életre kelteni, a segítségével pedig irány az Androméda... :)

    Persze ez csak egy ötlet.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #849 üzenetére

    Én egy percig sem multiztam, mégis elő fogom venni hamarosan újra. Most játszom az elejétől a trilógiát, jelenleg a második résznek nagyjából a közepénél tartok... :)

    (#845) orichalcos: Legyen csak benne multi, én örülnék neki. Legalább akkor 1842963073 darab DLC-t kiadhatnak hozzá, ami egyáltalán nem érdekel, ergo nem fognak hiányozni. Viszont az egyjátékos részt ne nagyon szabdalják, mert ha megint a felét DLC-ként akarják adni, akkor leshetik, hogy megvegyem. Amióta nem lehet BW pontokkal fizetni, nem tudom őket megvenni és amúgy is drágák Originen...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Televan74 #853 üzenetére

    Van egy óriási különbség, ami miatt nekem nem megoldható: a BW pontot meg tudtam venni kód formájában a CD galaxisból. Sajnos Originen nem tudok venni semmit, mert nincs kártyám. És nem valószínű, hogy lesz, egyre kevesebb originál játékra futja a keretből, nemhogy DLC-re költsek...

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #879 üzenetére

    Az SWTOR a kutyát sem érdekli - kivéve, ha K.O.T.O.R., de nem az -, inkább az Andromédán kellene dolgoznia, mert akkor a végén megint kapunk három robbanást, csak ezúttal lila, rózsaszín és csillámpónis színben... :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #58450688 #933 üzenetére

    Van benne pár érdekes momentum, de összességében nekem az jön le ebből, hogy az EA/BioWare szeretné átvinni a Dragon Age: Inquisition játékelemeit az új Mass Effect részbe. Csak ezúttal inkvizíció helyett a kolonizáció lesz a dolgunk.

    Ez így, elsőre jó ötletnek tűnik. Pláne, hogy visszatér a MAKO is, remélhetőleg nem kell sokat szkennelni a bolygókat, hanem be lehet majd járni a felszínüket. Legalábbis úgy, mint az első részben, a jetpack ilyen helyzetekben lehetne nagyon hasznos, ha a járművel nem tudunk valahová feljutni, akkor az felvinne. Bár szerintem megint csak a harc és a multi színesítése miatt kerül bele, de remélem, nem lesz igazam.

    A rombolható környezet, valamint, hogy megint csak két társunk lehet, azt bizonyítja, hogy ismét az akció fog előtérbe kerülni. Nem mintha baj lenne vele, de legalább a társaink személyiségét és a velük való interakciót normálisan oldják meg, ne legyen megint az, hogy van egy pozitív, egy semleges és egy negatív válaszlehetőség, oszt csókolom. A végeredmény meg mindig ugyanaz, mindegy, mit választasz, csak jó és rossz pontokat gyűjtesz, viszont a csapat hozzád való viszonya nem változik.

    Igenis, legyen több lehetőség, vagy legalábbis annak függvényében legyenek benne extra jelenetek és küldetések, hogy melyik helyszínre kit viszünk magunkkal. Meg ha összeveszünk valakivel, az igenis hagyjon ott, vagy legalábbis ne kapjuk meg az extra küldetéseit. Így többször végig tudjuk játszani. Mert ha megint az lesz, hogy a végén mindenképp a piros, kék és zöld között kell választani, akkor lehúzhatják magukat a WC-n a játékukkal együtt.

    Az űrhajó irányíthatósága jó is lehet, de mivel alapvetően egy kolonizáló (terraformáló) hajóról van szó - másképp hogy lehetne lakhatóvá tenni egy bolygó felszínét -, akkor az alapból feltételezi, hogy nem egy Normandia osztályú hajóról beszélünk, hanem jóval nagyobbról. Márpedig egy olyannal nem lehet csak úgy egyszerűen le- és felszállni a bolygókra.

    Szerintem a bolygók és naprendszerek közötti utazásra fogjuk majd a kolonizáló hajót használni, mégpedig úgy - ahogy a videón is látni -, hogy szimplán rábökünk a célra, egy animáció keretén belül megérkezünk, majd átszállunk a leszállóegységbe, amit szabadon vezetve landolunk a felszínen. Onnan pedig a szokásos TPS nézetbe vált a kamera. Ez így nagyon jónak hangzik, remélhetőleg nem cseszik el.

    Ami az ellenfeleket illeti, igazán lehetnének már közöttük egzotikus idegen fajok is, mert azt sehogy sem tudom elképzelni, hogy minden űrlény humanoid lenne. Ez megint azért van, hogy ne kelljen sok karaktermodell, valamint, hogy multiban egyenlőek legyen az erőviszonyok - pedig egy Alien vs. Predator szerű küzdelem lenne a legjobb -, ha lennének olyan ellenfelek, akiket csak bizonyos felszereléssel és/vagy taktikával lehetne legyőzni.

    Egyelőre még várós a dolog, remélhetőleg a végleges forma hasonló lesz az itt felvázoltakhoz, akkor eléggé év játéka gyanús lesz az Andromeda. Csak ne az EA lenne a kiadó... akkor nem félne az ember, így viszont csak reménykedhetünk, hogy nem egy újabb DLC-központú pénznyelőt kalapáltatnak össze a BioWare embereivel.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz parkr #946 üzenetére

    Annyival volt jobb, hogy tudtál vele ugrálni, meg a lebegőmotor segítségével könnyebb volt navigálni. De magasabb helyekre azzal sem jutottál fel segítség nélkül. Szerintem mindkettőnek megvoltak az előnyei és hátrányai. Az első részben sokkal hangulatosabb volt - legalábbis számomra -, hogy be kellett járni a felszínt, ki kellett szállni a MEKO-ból és gyalog fedezni fel a környéket. A Hammerhead esetén is volt hasonló, de ott nem szállhattál ki szabadon, csak az épületek bejáratánál. Viszont ott a lebegőmotor segítségével feljutottál az alacsonyabb platformokra is, míg a MEKO-val ez nehézkesebb volt.

    Szerintem a kettőt kellene valahogy kombinálni. Legyen benne MEKO, ami nem tud lebegni, viszont a hátunkon lévő jetpack segítségével gyalogosan fel lehessen jutni magasabb helyekre is. Vagyis a járművel felfedezhetjük a bolygók felszínét, majd ha elérünk egy érdekesnek tűnő helyszínre, szálljunk ki és gyalog járjuk be a környéket. Ez lenne szerintem a legjobb megoldás.

    Teljes szabadságot kaphatnánk, szabadon bejárható lehetne a terep (láthatatlan falak nélkül), bármikor ki és be lehetne szállni és gyalog bejárni a vidéket rejtett dolgok után kutatva. Persze lennének barátságtalan környezeti viszonyok is, mint az első részben, ekkor limitálva lenne, hogy meddig lehetünk kint. Esetleg megfelelő védőfelszerelés beszerzése után ezt az időt ki lehetne tolni, stb...

    Csak hát ez megint olyan bonyolult lenne, amit manapság már nem mernek megcsinálni, az a divat, hogy mindent a végletekig le kell butítani, nehogy az egyszeri Pistike elakadjon és mindennek elhordja a készítőket, mert nehéz játékot írtak...

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #958 üzenetére

    Elnézést, már rég játszottam vele, és így ugrott be a neve. Mivel én az első két részt magyar felirattal játszottam végig, így néhol az maradt meg a fejemben, ahogy fordították a dolgokat. A harmadik részben meg már nem szerepelt. Egyébként, bár elég jól értek angolul, de személy szerint jobban szeretek magyar felirattal játszani, ahol lehet, ha a ME3 kijött volna úgy, akkor azzal is hasonlóképp teszek.

    Én egyébként annyira nem szoktam problémázni a magyar fordításokon, örülök, ha valaki veszi a fáradtságot, hogy megcsinálja. Igaz, néha oltári baromságok vannak egyes helyeken, de azokon inkább jót röhögök, minthogy a fejemet verjem a falba. :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #993 üzenetére

    Mivel ebből a háromból egyedül a Mass Effect érdekel, a többire magasról és ívesen ***censored***, így biztosra lehet venni, hogy az fog legutoljára megjelenni. Ne legyen igazam, de az itt elhangzott "release window" vége felé majd bejelentenek pár hónapos csúszást optimalizáció címszóval...

    Lesz ebből még 2018 is... :(

    MOD: Ja, plusz fél évnyi XBOX-exkluzivitás, mert már addigra az lesz a trend.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #1006 üzenetére

    Nem kezdek semmit, én kívánom legjobban, hogy ne legyen igazam. :K Pusztán megemlítettem, hogy nem szabad erről a lehetőségről sem elfeledkezni, nehogy úgy járjunk, mint a TR-nél.

    (#1009) AAtt1la: Én éppen hogy sajnálom a BW Pontok megszűnését. Amióta csak Originen lehet venni, egyetlen DLC-t sem tudok megszerezni kártya nélkül, addig meg mindet megvettem BW Pontokkal.

    (#1010) tiv83us: Jó lenne, mondjuk egy kis csúszás alapból benne lesz, úgyhogy szerintem itt többünk nem nagyon bízott az idei megjelenésben.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Televan74 #1032 üzenetére

    Azt nem vonom kétségbe, hogy a Mass Effect 3 végének fiaskója után igyekeznek összekapni magukat, ennek első lépése a Dragon Age: Inquisition viszonylagos normálissá válása a DA2 után. Ám itt már nem lesz elég az, hogy teleszórják olyan küldetésekkel, melyekben az Andromeda galaxis két vége között kell majd ingáznunk, csak hogy minél hosszabb legyen a játékidő.

    Nem kell bele annyi tartalom, hogy 100 órába teljen végigérni, megelégszünk 50-el is, de az legyen valóban lebilincselő és érdekes. És lehetőleg ne kelljen egyetlen DLC-t sem venni hozzá ahhoz, hogy kerek legyen a fő sztori. Extra pályákból és küldetésekből, ahol esetleg plusz tárgyat vagy öcsit adnak, valamint multis bővítményekből annyit készíthetnek, amennyit csak akarnak. Viszont lehetőleg ne legyenek kivágva és pénzért adva az olyan DLC-k, mint a ME3 esetén a From Ashes, ami valóban szerves részét képezte a sztorinak.

    És valahogy oldják már meg végre, hogy ne csak emberi főhős legyen benne (Már jó előre bejelentették, hogy ez nem így lesz most sem, nem azért mondom, de nem igaz, hogy nem gondoltak rá). Sokkal jobb lenne az egész, ha a szerepjátékokhoz hasonlóan választhatnánk fajt is benne. Még ha csak a kezdőhelyszín térne is el, mondjuk egy tucatnyi egyedi küldetéssel, már az is sokkal jobban megnövelné az újrajátszhatóságot, mint így, hogy mindig minden az emberekről szól. De hát a mai világban ez már túl nagy kérésnek számít ahhoz, hogy alapból benne legyen... majd kiadják őket bővítményként, külön-külön minden faj kezdőhelyszíneit és karakterét.

    Francba ezekkel a DLC-kkel, aki kitalálta ezt a rendszert, azt egy kanálnyi vízben fojtanám meg és még ez is humánus cselekedet lenne tőlem... :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Fkris #1046 üzenetére

    "Szivem szerint a játékot megvenném, a DLCket virágboltból szerezném meg , sajnos ez Psen nem járható."

    Sajnos eredeti játék esetén ez a megoldás már PC-n sem járható. Régebben volt pár példa, amikor működésre lehetett bírni a letöltött DLC-ket akkor is, ha nem vettük meg a kliensben. Csak az kellett hozzá, hogy ne jelentkezzünk be a fiókunkba és offline indítsuk el a játékot.

    Manapság viszont erre nagyon ügyelnek a kiadók, már el sem indul úgy a játék, hogy nem indítjuk el a klienst, illetve be nem jelentkezünk játékon belül a szerverekre. Ha elindítjuk a ME3-at, akkor is mindjárt azzal kezdi - kétszer is egymás után -, hogy autentikációt végez a lemezen lévő DLC-kkel, hogy valóban megvettük-e azokat. Ha olyasmit talál, amiért nem fizettünk, letiltja a bővítményt.

    Sajnos újabban a kiadók a DLC-k eladásából termelnek profitot, ezért nem is foglalkoznak manapság annyira a belső tartalommal. Készítenek egy programot, amire még valahogy rá lehet mondani, hogy valamennyire teljes, majd a fő hangsúlyt a pénzért adott DLC-k jelentik. És sajnos addig nem is fog ez változni, amíg többségben lesznek azok a játékosok, akik megveszik őket. Még akkor is, ha az összes pénzük erre megy el.

    Erről ez jutott eszembe, nagyon találó (Bár a Steam Sale van rajta, de ez érvényes a DLC-kre is):

    Bocsi az OFF-ért, befejeztem. :)

    Szerintem úgy kellene, mint régen. Adják ki a teljes játékot, majd ne DLC-ket készítsenek hozzá, hanem kiegészítőket. Ahogy például a Blizzard is teszi a Diablo III-al. Igaz, sokkal drágább egy ilyen kiegészítő, de szinte teljesen új játékot kapunk vele, annyi változást és újítást tartalmaz. Nem beszélve a sok ingyen tartalomról, amit közöttük kapunk. Még most sincs belőle warez verzió és ne is legyen. Viszont sokkal inkább fizetek egy két évente megjelenő 12K-s kiegészítőért, mint ezekért a DLC-kért.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #1059 üzenetére

    Nem megmondtam, hogy pont a Mass Effect fog legutoljára megjelenni? Mondjuk részemről nem gond, idén bőven elég lesz a Tomb Raideren kívül a DOOM-ot megvenni, három játék már sok lenne egyszerre. Jövőre majd összekuporgatom valahogy, szerintem még így is lesz év második fele legalább, mire tényleg megjelenik. De belefér, csak ne ismétlődjék meg az, ami a ME3 esetén, vagyis zárják le rendesen a sztorit. Mondjuk biztos megint trilógiát terveznek, ami jó lenne, csak csinálják is meg jól.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz basaharc502 #1096 üzenetére

    Ezt már egyszer eljátszotta a BioWare a K.O.T.O.R.-ral, sikeresen tönkre is tette vele a franchise-t. Köszönjük, de nem kérünk belőle. A Mass Effect maradjon csak single, ami teljesen független mindenféle online baromságtól.

    Multi úgyis lesz benne, ez manapság mindenhol kell - bár nem értem, ide minek -, úgyhogy aki szereti, vadászhat egymásra online is. De ez ne menjen az egyjátékos rész rovására.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #58450688 #1153 üzenetére

    Nos, amit szerintem kapunk - de ne legyen igazam -, az egy ingame videó előzetesének előzetes bemutatója lesz, melyben esetleg látunk pár képkockát a játékból is. Utána nyár végén jön a teljes előzetes, ekkor már pár képkockánál többön láthatjuk a főszereplőt, majd utána karácsonykor befut az ingame videó is, ahol már láthatunk pár percnyi jelenetet.

    Utána gőzerővel elkezdik nyomatni a multit, külön kiemelve, hogy milyen fontos részét fogja képezni a játéknak, és hogy mennyi helyszínen multizhatunk, valamint milyen széleskörű fegyver-, és páncélválaszték áll majd rendelkezésre. Órákon keresztül fogják ecsetelni, mennyire tetszett a játékosoknak a ME3 multija, így természetesen az Andromédában ez rengeteg funkcióval ki is lesz bővítve, úgymint egymás elleni és kooperatív módokkal, ahol barátaink irányíthatják majd a csapattagokat.

    Természetesen "always-online" kapcsolat kell majd hozzá (Még a single sem fog működni net nélkül), valamint minimum két évig fogják majd ellátni tartalmakkal, ami legalább 5 fizetős DLC-t jelent. Persze ezek az eddig valaha látott legnagyobb tételek lesznek, úgyhogy minimum 15-20 euró/darab áron adják majd őket, de természetesen gondolnak azokra is, akik előre, olcsón be akarják majd szerezni mindet. Season Pass bejelentés rulez!

    Azt is borítékolhatjuk, hogy újabb trilógia van készülőben, a Mass Effect Andromeda ennek lesz az első epizódja. Ez pedig azt jelenti, hogy bődületesen nagy felvezetés lesz, óriási atmoszférával, majd amikor már a legjobban kezdené a játékos beleélni magát az eseményekbe, felbukkan a "The story is continued in the upcoming episode and paid expansions. Please buy the Season Pass now, and get the whole pack together, this time only, for 120 Dollars."

    De persze az alapjáték is rengeteg mindent fog tartalmazni, meg fogunk fordulni cirka féltucatnyi bolygón, ahol egyenként egy-egy órát ellehetünk majd a rengeteg küldetéssel (A párbeszédek opcionálisak lesznek, aki nem akar választani a három - kék, zöld, piros - lehetőség közül, az átugorhatja ezeket, ekkor semmivel sem kell foglalkoznia, csak menni előre és lőni mindent, ami mozog). A pályákon lesznek elágazások, de nehogy eltévedjünk, mindig hatalmas nyíl fogja mutatni a helyes irányt.

    Mivel EA/BioWare játék, így az is biztos, hogy komoly romantikus szál lesz benne, és ellentétben az előző trilógiával, itt már mindenki összejöhet bárkivel, vagyis tuti lesz minimum két homokos karakter is. :DDD

    Hülyülés vége. Remélem, hogy tényleg lesz valami ingame bemutató, és nem multi, hanem single. :K

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #1165 üzenetére

    Megmondom őszintén, hogy egyre kevesebb játéknál merem ezt bevállalni. Pár évvel ezelőtt még átlagban három havonta vettem játékot, idén mindössze kettőt vettem/veszek meg, a Rise of the Tomb Raidert és a DOOM-ot. Az összes többi nagy átlagban annyira sem érdekel, hogy letöltsem.

    Én így vagyok vele. Nem szoktam torrentezni játékot, mert ami érdekel, úgyis megveszem, a többire pedig még a sávszélességet is sajnálom. A Mass Effect hasonlóan érdekel, mint a Tomb Raider és a DOOM, és biztos meg fogom venni, ha kijön jövőre. Viszont ez csak azért lesz, mert még maradt bennem egy kis hit abban, hogy - ahogy tanult a BioWare a Dragon Age 2 bukása kapcsán - úgyszintén tanultak a Mass Effect 3 végének hibáiból.

    Úgyhogy, ahogy a Dragon Age sorozatból az Inquisition, úgy a Mass Effect esetén az Andromeda lesz az, ami alapján eldöntöm, megérdemli-e a BioWare, hogy első nap megvegyük a játékokat, vagy majd csak akkor, ha esetleg újságmellékletként adják valamelyikhez és kétezer forintot talán még megér.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz k-adi #1171 üzenetére

    Ja, ez sajnos igaz. De előbb-utóbb eljön a határ, amikor már a legnagyobb bizalom és naivitás mellett sem merjük majd előrendelni a játékokat. Pár évvel ezelőtt még 10-12K-ért CE kiadásokat vettünk, manapság meg már az alapverziók kerülnek 14-15K-ba. Részemről 15K a felső határ, amit még úgy-ahogy kiadok egy játék alapkiadásáért, amihez a DVD-tokon és a kódon kívül semmit nem adnak, de csak akkor, ha maga a játék eléggé érdekel és jónak tűnik az előzetesek alapján.

    20K-t csak abban az esetben ér meg nekem valami, ha ahhoz már fizikai extrákat is adnak, mint például fémtok, zenei CD-k, díszdoboz és több hasonló mütyür. De számomra ez már a plafon. 20K-nál többet egy játékért sem adok ki, legyen bármilyen jó. A mostani CE kiadások 30-40K-s ára sajnos nekem már egyszerűen túl sok, szimplán nem tudok ennyi pénzt kiadni egy játékért.

    Eddigi legdrágább játékom a Mass Effect 3 CE kiadása volt, 17K-ért, na, ott már erősen szívtam a fogam az ár miatt. Viszont akkor még a fenomenális első és nagyon jó második rész után bíztam egy jó lezárásban. Amikor megtudtuk, miszerint a From Ashes DLC-t a játékból vágták ki és utána húztak le miatta ennyire, már másként néztünk a fejlesztőkre - pláne, hogy milyen fontos részét képezte a történetnek -, de a valódi sokk a végén ért minket az utolsó 15 percben.

    Na, akkor döntöttem el, hogy részemről végeztem a túlzott bizalommal, és ezentúl erősen meggondolom, melyik játékot merem első napon előrendelni. Szerencsére közben úgy-ahogy kijavították a hibát, de az akkori csorbát nehéz lesz kiköszörülni. A másik sarkalatos pontja az előrendelésnek a DLC, ugyanis én nem adok ki értük egy fillért sem, viszont nélkülük lehet, hogy annyira ki lesz herélve a játék, hogy felesleges lesz megvenni eredetiben az alapkiadást, mert teljesen más lesz, mint DLC-kkel.

    Elég baj az, hogy manapság ilyenek miatt döntjük el, hogy kell-e egy játék, vagy nem. Annak, hogy maga a program milyen, egyre kevesebb szerep jut vásárlásnál. És ez nagy baj.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz BoneDragon #1179 üzenetére

    "Mass Effect: Andromeda will be the first Mass Effect game for today’s consoles and the first built on the Frostbite engine. We’re pushing the technology to deliver visuals, story, and gameplay that have never been done in franchise history."

    (A Mass Effect: Andromeda lesz az első Mass Effect játék, amit a mai konzolok számára készül, és az első, ami Frostbite motorra épül. A technológia határait feszegetjük, hogy olyan látvánnyal, történettel és játékmenettel szállíthassuk, amit még nem sikerült elérni a franchise történelmében.) Remélem, jól fordítottam, nem vagyok perfekt angolos. :)

    Engem csak ezek a részek aggasztanak:

    - "A Mass Effect: Andromeda lesz az első Mass Effect játék, amit a mai konzolokra készítenek..."

    - "...olyan látvánnyal, történettel és játékmenettel szállíthassuk, amit még nem sikerült elérni a franchise történelmében."

    Ha valóban elsődlegesen az új-generációs konzolosok igényeinek megfelelően lesz elkészítve, valamint olyan játékmenettel fog rendelkezni, mint még soha, ez az én olvasatomban annyit jelent, hogy az Andromeda egy reboot lesz a Mass Effect trilógia után. Azaz a grafika állatian szép lesz, köszönhetően a Frostbite motornak, viszont a történet és játékmenet inkább fog egy sci-fi akciójátékhoz hasonlítani, mint szerepjátékhoz.

    Sajnos már a ME2 és ME3 is eléggé elakciósodott, köszönhetően az új-generációs "igényeknek". És itt is attól félek, hogy ez még mindig nem volt elég ahhoz, hogy szinte mindenki végig tudja játszani, még olyanok is, akiknek kimaradt az előző trilógia - márpedig EA minél többet akar eladni már a legelső napon belőle. Emiatt megint átalakul majd a kezelőfelület, még kevesebb ikonnal, hogy ne zavarja a látványt (vagy teljesen eltüntethető HUD-dal), valamint a WASD - hoppá, elnézést, miket beszélek én itt... - az XYAB gombokon kívül talán még egyet kell használni a cselekvésre, és ezzel kész is.

    Ne legyen igazam, mert nagyon jó lenne, ha valóban sikerülne összehozni mindazt, amiről fentebb beszélnek. Csak az a kérdés, hogy az "eddig még nem látott" történet és játékmenet az ő értelmezésükben mit takar. A grafikát el tudjuk képzelni, már ráfért a vérfrissítés ezen a téren is a sorozatra - tényleg, miért nem adják ki az originál trilógiát is Frostbite alatt? (Vagy majd ki fogják megint, teljes áron, mintha új játék lenne). Viszont a többit illetően szkeptikus vagyok, látva az eddigi remekműveket...

    Mindegy, majd meglátjuk, remélem, nem kell csalódnunk benne.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #1186 üzenetére

    "Na es mi van akkor ha XABY is lesz WASD mellett?"

    Akkor semmi. Ha "helyett", na, az már komoly gáz.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #1194 üzenetére

    Ne értsd félre, nekem semmi bajom a konzolokkal, mindaddig, amíg a fejlesztők el nem cseszik miattuk a PC-s portokat. Gondolok itt elsősorban a felhasználói felületek egyszerűsödésére, valamint a sok olyan játékelemre, amit kontrollerrel könnyen meg lehet oldani, egérrel és billentyűzettel viszont már kevésbé (QTE és társai). A grafika mondjuk annyira nem érdekes, főleg egy szerepjáték esetén, viszont a ME szériára már valóban ráfér a frissítés e téren is.

    Jövőre én is az Andromédát várom legjobban, semmilyen körülmények között nem mondom vissza az előrendelést, emiatt aggódom is, hogy végül milyen lesz. A DOOM esetében például megbántam, hogy lemondtam, így csak fémtok nélkül tudtam később megszerezni, viszont ha ott is legalább egy pályát kipróbálhattunk volna a single-ből - és nem a semmit sem érő és senkit sem érdeklő multiból tartottak volna alfa és béta tesztet -, akkor kétszer ennyien rendelik elő, mint így.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Ryder62 #1287 üzenetére

    Igaz, hogy én is férfi karakterrel és katonával toltam, de csak azért, mert egy olyan játékban, ahol kiemelt szerep jut a társas kapcsolatoknak és romantikának is, ott nem igazán tetszene, ha férfiaknak kellene csapni a szelet. Oké, van lehetőség másra is, de az valahogy nem ugyanolyan. Remélhetőleg azért legalább annyi szabadságot hagynak karaktergenerálás terén - ha már nem lehetünk idegen fajúakkal -, hogy legalább a nemünket megválaszthatjuk. És azt is remélem, hogy több választási lehetőség lesz ilyen téren is, nem csak egy-kettő, mert úgy lenne az igazi. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ldave #1311 üzenetére

    A legjobb mindenképp az lenne, ha minimum egy tucatnyi bolygót fel tudnánk deríteni, mégpedig úgy, hogy a leszállóegységgel landolunk, majd a Mako-val szabadon tudnánk körbejárni rajtuk. Ahol pedig a környezeti viszonyok megengedik, ott ki is lehessen szállni, s gyalog felfedezni az érdekesebb helyeket.

    És nem csak holmi díszlet-pályákat kérünk, ahol minden statikus és csak a világító dolgokkal tudunk mit csinálni. Legyenek rajta felfedezésre sarkaló dolgok, mint például idegen fajok és civilizációk nyomai, stb. Mivel gondolom nem csak emberek lesznek a kolonizációs hajón, hanem az eddig megismert fajok képviselői is, ezért kellene legalább egy új, idegen eredetű faj, amiről még a legfejlettebbnek hitt Protiánok sem sokat tudnak.

    Számomra viszont az lenne a legfontosabb, hogy több választási lehetőség legyen a párbeszédeknél, valamint a csapattagok se mindig ugyanazok legyenek, hanem annak függvényében változzanak, hogy példakép vagy renegát úton járjuk végig a sztorit. Legyenek olyanok, akik egyáltalán nem tartanak velünk, ha rosszak vagyunk, és vice versa, egyesek csak rossz fiúként legyenek elérhetők.

    Ja, és azt is remélem, hogy nem csinálnak stratégiai játékot belőle, nehogy nekünk kelljen menedzselnünk az egész kolonizálást. Legyenek különálló embereink rá, mint a Dragon Age: Inquisition esetén is, és csak a fontosabb dolgokat kelljen nekünk intézni (nyersanyag lelőhelyek, stb.). De ez se legyen sok, inkább a felfedezés és az akció-szerepjáték elemek domináljanak.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #1319 üzenetére

    Ja, a két legfontosabb kimaradt: Ne legyen olyan DLC, amit a játékból vágtak ki, és normálisan készítsék el a végjátékot!!!

    Manapság egy EA játéknál elképzelhetetlen, hogy ne legyenek hozzá később fizetős DLC-k. Viszont azt remélem, hogy legalább azt nem csinálják meg újra, mint a From Ashes esetén, hogy olyasmiért kérnek plusz pénzt, ami eredetileg a játék része volt. Ráadásul tényleg olyan része a sztorinak, ami nagyon is fontos.

    Csináljanak pár új pályát, esetleg egy komplett új bolygót, ahol felfedezhetünk valami érdekeset, amivel könnyebb lesz a végén boldogulni, de ne legyen az, hogy aki nem veszi meg a DLC-ket, az a végére a sztori felét nem fogja érteni, mert kivágták belőle. A történetet pedig rendesen fejezzék be, és igenis számítsanak a döntéseink, ne az legyen, mint a ME3 végén, hogy teljesen mindegy, mit csinálsz, van három opció és kész.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Konkrétan nem azzal van a baj, hogy teljesen új sztorit írnak, viszont így akkor a Mass Effect történései teljesen figyelmen kívül hagyódnak, és ez picit aggasztó. Magyarán tök mindegy, hogy valaki játszott-e vele, vagy sem (Ez manapság nem érdekli a kiadókat, mert nekik úgy jó, ha azok is bele tudnak fogni, akik nem ismerik az előzményeket. A rajongóknak viszont így nem mindig jó, mert most minden elfelejtődik, amit elértünk az eredeti trilógiában). Szintén zenész, hogy ki halt meg, ki élte túl, mi lett a végén a galaxis sorsa, stb... :(

    Akkor mi értelme volt így annak a nagyjából 60 órányi játéknak, amíg annak eljutottunk a végére? :F A lezárást is csak összedobták úgy-ahogy, amikor már a rajongók teljesen felháborodtak miatta. Már akkor el akartak vágni mindent egy nyisszantással. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy az Andromeda trilógia is hasonló véget fog érni. :(

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #1367 üzenetére

    "DE! Ettől függetlenül egy nagy pofánbaszás az, hogy tökmindegy, kik éltek, kik haltak meg korábban, milyen döntéseket hoztál, amiken urambocsá még sokat izzadtál is, meg egyáltalán, hogy kit vagy mit szerettél meg a Mass Effectből, ebből semmit nem fogsz újralátni az új játékban, az eddigiek alapján."

    Valami ilyesmit akartam én is kihozni, csak nem igazán sikerült jól megfogalmazni - reggel volt még... :DDD

    Ez lenne a lényeg. Nem azt akarjuk, hogy onnan folytatódjon, ahol abbamaradt, hanem legalább pár információmorzsa jusson el hozzánk a korábbi események következtében. Például amikor az első részben liftezés közben a rádióban hallgattuk a cselekedeteink nyomán kialakult híradásokat.

    Legalább pár mondatban megemlíthetnék, amennyiben van mentésünk ME3 végéről, hogy mégis a fontosabb dolgok hogy alakultak és ennek milyen kihatásai vannak a jelenlegi küldetésünkre. Ehhez nem kellene több terabyte-nyi új adat, pusztán csak pár sor szöveges rész...

    (#1361) HáGé: Persze, volt értelme, ha így nézzük, de ez megint olyan, mint a ME3 végén, hogy akkor is teljesen mindegy volt, milyen úton jutottál el oda. Az összes addig elért eredményednek semmiféle kihatása nem volt a végkifejletre, az döntött, hogy a végén a kéket, zöldet, vagy a pirosat választottad. Egyetlen különbség, amikor Shepard a végén "fellélegzett", de így akkor megint hiába táplált reményt azokban, akik esetleg szívesen látták volna viszont őt a folytatásban...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #58450688 #1403 üzenetére

    Én örülnék neki, ha a BioShock mintájára a Mass Effectet is felújítanák. Na persze csak akkor, ha ingyen megkapják azok, akiknek megvan DLC-stül az összes rész, ahogy a BioShock-nál is lesz.

    Külön nem fizetnék érte csak azért, mert némiképp szebb lett a grafika, de így, ha ingyen megkapják a régi rajongók, akkor én is újra végigvinném az elejétől.

    (#1408) parkr: Abban az esetben, ha valakinek még nincs meg a trilógia valamelyik darabja, vagy a DLC-k, persze, kérjenek érte pénzt. Na de aki korábban már megvette aranyáron - 17K volt a ME3 CE, emlékeztek rá, milyen nagy pénz volt ez akkor? Manapság már lassan ennyi lesz az alapkiadás, de akkor nagy érvágás volt, egy olyan DLC miatt, amit az eredeti játékból vágtak ki (From Ashes).

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz vg #1411 üzenetére

    Elhiszem. Mint ahogy azt is, hogy egyesek szerint van értelme 40K-ért megvenni az új játékok CE kiadását, mert van benne szobor.

    Nálam a Mass Effect 3 CE volt az első, aminél már szívtam a fogam az ára miatt. A ME2 CE két évvel korábban még 11K volt, és tartalmilag alig volt eltérés hozzá képest. A harmadik résznél kezdődött el kicsúcsosodni az EA DLC-mizériája, erre értettem a dolgot.

    Nálam ez marad meg emlékezetben, mint az első, és mai napig legdrágább játék, ami 15K-nál többe került úgy, hogy gyakorlatilag azt kaptuk, mint két évvel korábban, csak közben kapzsivá vált a kiadó.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #1415 üzenetére

    A videó alapján ezt mondom:

    - A grafika jó, végre nem csak a karakterek arca, hanem az öltözékük is kellően ki van dolgozva, bár az Asari tényleg rondán fest azzal a Tini Nindzsa Maszkkal, ahogy írták feljebb. A környezet bemutatásához választhattak volna egy nyíltabb, felszíni terepet, tele ismeretlen flórával és faunával, nem egy ilyen zárt, sötét pályát. Bár szerintem akkor már gondban lett volna szegény PS4 Pro a sebességgel, mert picit ott is berángatott, amikor közelről mutattak több mozgó karaktert egyszerre (2:26-nál).

    - Az animáció szerintem elfogadható, bár nem a legjobb. A mozgás is rendben van, de ránézésre a jetpack behozásával sokkal több lett a platform-elem, ami szerintem nem jó irány. Oké, lehessen feljutni magasabb helyekre vele, az ugrás eddig is hiányzott a szériából, de azért ne csináljunk már platformer ugrabugrát a Mass Effectből, pls. Legyen benne akció is, persze, de ne vigyék túlzásba a lövöldözést, és főleg ne erőltessék bele a multit, mert akkor elcseszik az egészet.

    - A kezelőfelületet és irányítást pedig normálisan, egérre és billentyűzetre optimalizálják PC-n, ne pedig kontrollerre, mert a Mass Effect 3-ban is marha idegesítő volt, hogy szinte minden cselekvést a SPACE lenyomása aktivált, emiatt állandóan mást csinált az emberem, mint amit akartam. Fedezékbe bújás helyett vetődött, és még sorolhatnám.

    - Ami a legjobban érdekel, az a történet, a karakterek jellemvonásai, a párbeszédek során hozott döntések következményei, az ismeretlen fajok és bolygók felfedezése, valamint egyéb olyan szerepjáték-elemek, melyekből sajnos egyre kevesebb maradt, ahogy haladt előre a sorozat. Ne járjunk úgy, mint az előző trilógiában, hogy egy három részen át kibontakozó, grandiózus sztorinak a végét - aminek már kezdetben több tucatnyi befejezést ígértek cselekedeteink és döntéseink alapján -, egy huszárvágással elcseszik, csak mert lusták voltak azt befejezni.

    - És ne legyen kivágva semmi fontos az alapsztoriból, hogy azok is megérthessék és ne maradjanak ki semmi fontos történetszálból, akik nem rohannak első nap Season Passt venni. Igaz, tudjuk, a mai világban egy játék DLC-k nélkül már meg sem jelenhet, de olyat adjanak hozzá, ami valóban kibővíti a sztorit, nem pedig szimplán kiegészíti. Nem mindegy.

    Röviden ennyi. Részemről nagyon várom már, de azonnal lemondom az előrendelést, ha tömény akciójátékot csinálnak belőle, hogy minél több konzolos megvegye.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz vg #1449 üzenetére

    Nem a kiosztás a lényeg, hanem hogy normálisan írják meg az irányítást, ne pedig úgy, hogy egy gombbal kelljen mindent csinálni. Baromi idegesítő, hogy teljesen más cselekedetet hajt végre a karakter, mint amit akarok, ha véletlenül egy milliméterrel arrébb mutat a kurzor, mert ott épp van egy fal, odébb meg már nincs.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák