-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz birorichard #1055 üzenetére
Igen ott olvastam, csak mobilról nem tudtam belinkelni. S:
Live-Die-Respawn
-
tiv83us
veterán
válasz birorichard #1060 üzenetére
Jah, en is megvettem most 3 hete a konzolt, es el vagyok arasztva, azt sem tudom hova nyuljak
SW: Battlefront, par napja kezdtem Titanfallozni (imadom!), aztan elkezdtem DA:I-zni, aztan ott van a felujitott 1080p 60fps GoW, aztan ott van a Rocket League, azt sem tudom mihez nyuljak. A Titanfall nagyon meglepett, egy YouTube-os video alapjan rendeltem meg, mert tetszett, hogy hatalmas robotok hullanak az egbol, es azota magaval ragadott teljesenps: Jah es ket es fel honap es itt a Doom is
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz birorichard #1062 üzenetére
Hja, meg a piztarcam is veges azert
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
AAtt1la
aktív tag
válasz birorichard #2784 üzenetére
Nem egy többszáz éves földi település kinézetét kell várni egy idegen bolygón,moduláris részekből összeállított pár épülettől.Szerintem pont,hogy steril kinézete kell legyen.
-
maajsz
senior tag
válasz birorichard #3087 üzenetére
Csak rámondtam.
-
Ra's al Ghul
senior tag
válasz birorichard #3605 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem, bér én PC -n játszok viszont, amit írtál az mind igaz.
Hát srácok komolyan mondom de az arcok és azoknak mimikái nem 2017-es szintet hoznak.
A harc rendszer is kicsit furcsa, amit azért még meg is szokható de a fedezékrendszer az valami botrány.Remélem ez valami pre-alpha kiadás és majd 23 -án kiadják a rendes játékot, amit eddig még nem láttunk.[ Szerkesztve ]
Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.
-
[Prolixus]
addikt
válasz birorichard #3610 üzenetére
És melyikben volt jet-pack meg hover? Szerintem ti eleve rosszul közelítitek meg a dolgokat. Ennek a harcrendszernek szvsz az a lényege, hogy minél kevesebbet kelljen egy fedezék mögött kuksolni. Folyamatosan mozogni, ide-oda...szerintem rohadtul király. Amikor néha be kell mennem fedezékbe akkor meg bemegy, komolyan nem értem hogy mi vele a bajotok. Lehet más játékkal játszunk.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz birorichard #3614 üzenetére
De mi benne a szar? Ezt még nem írta le egyikőtök sem. Közel mész egy objektumhoz, akkor fedezékbe húzódik. Ha a seggedig ér csak az objektum, leguggol. Szóval mi a probléma? Hogy nem te nyomod a gombot?
Nekem a legnagyobb bajom eddig a soundtrack. Az ugyanis nincs. A másik meg Alec kiírása...ha tényleg csak "ennyi", az nagyon súlyos írói inkompetenciákat vetít előre. De összességében tetszik a játék, bár nem az a játék teljes mértékben, amilyennek én szerettem volna. Mindenesetre hogy tartalomban lesz benne, az már így 4-5 óra alapján is borítékolható szerintem. Szóval aki nem egy Witcher 3 féle etalonra vágyik, csak egy összességében jó és tartalmas játékra, az szvsz nem nyúl mellé.
(Mondjuk ez is olyan, hogy lehet felőlem a W3 az évezred játéka, sosem fogom megbocsájtani az íróknak hogy elbántak Yennefer-rel, szóval ez is relatív hogy kinek mi az etalon)[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz birorichard #3616 üzenetére
Használom, de nem érzem ezt ekkora problémának. Az igaz, hogy nem mindig úgy húzódik be fedezék mögé, hogy "na akkor most fedezék mögött vagyok és egy bizonyos szögből lehetetlen eltalálni". De nem mintha nem lehetne mozogni a fedezék mögött, és arrébb állni picit...nem vagy odacövekelve ha kilóg a fejed.
"Nem elég dinamikus/intuitív/folyamatos"
Na ezzel meg végképp nem tudok egyetérteni. Pont ettől intuitív/dinamikus/folyamatos, hogy nem gombokat kell nyomogatni, hanem odamész és behúzódik, ha el akarsz jönni akkor meg eljön. Nincs extra gomb, nincs extra input amit igényelne tőled a fedezék.
"Ja meg a fedezékben kicsit sem dinamikus a kamera, ez konkrétan zavaró, hogy semmit nem látni a terepből."
Ez már nekem is okozott gondot, egyszer, de mit mondjak, legalább nem segít a játék ha fedezék mögött vagy, tényleg olyan szarul látsz, mint ahogy Ryder. Mondjuk ez sem vészes, egyszer vettem észre igazából összesen.
Ahol igazat tudok adni az ez a 2 pont:
- nem vált automatikusan kameranézetet ha áthúzódsz a fedezék másik oldalára
- nincs kikapcsolható automatikus fedezék (utóbbit mondjuk engem nem érdekel, de úgy lenne fair, ha ez valóban opció lenne)
De még ezekkel együtt is, szerintem sokkal jobb ez a rendszer a jet-pack+hover+dash trió-nak hála, mint a régi módi.
Yennefer: Hát maga az egész koncepció. Aki olvasta a könyveket az tudja, hogy Yennefer-Geralt-Ciri. A játékban ezzel szemben Geralt-Ciri van. Ciri-Yennefer nincs. És az is röhej, hogy a Geralt-Yen kapcsolat egyáltalán kérdőjeles. Ha olvastad a könyveket akkor tudod mire gondolok, ha nem akkor meg felesleges magyarázni. Kifejteném szívesen, de ez már nagyon off.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz birorichard #3618 üzenetére
Akkor nem vizsgáltad meg alaposan a trilógiát. Egyik ME játék sem arról volt híres, hogy olyan forradalmi, top-notch lett volna a harcrendszere abban az időben, amikor megjelent. Igazából azokhoz a címekhez képest, amik kevésbé gyúrtak a sztorira/világra/karakterekre, mindig is elavultnak számított.
Amikor megjelent a ME1 azzal a béna, tunya ragadós fedezékrendszerrel és harcrendszerrel, már kint volt egy Gears of War. Szóval ilyen téren a ME játékok mindig az iparági sztenderdek után loholtak, azokat újítani sosem tudták, max megközelíteni.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
válasz birorichard #3618 üzenetére
Nem tudom te mit vártál, de az első rész harcrendszerétől pocsékabban nem láttunk még ME játéktól. Na az tényleg kínszenvedés volt.
(#3617) [Prolixus]: Nekem is ez az egyetlen amit egyelőre szokni kell, hogy külön figyelnem kell átváltott e fedezékbe.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz birorichard #3622 üzenetére
Jo, tudjuk hogy szar, lepj tul rajta.
-
[Prolixus]
addikt
válasz birorichard #3622 üzenetére
Nem azt mondom, hogy a legjobb fedezékrendszer evör, de szarnak sem mondanám annyira. De tekintve, hogy van helyette sokkal jobb dolog is (jet-pack meg ami együtt jár vele), összességében nagyon jó a harcrendszer így 2017-ben. Szóval valami puhának dobd az agyadat.
A ME1-gyel meg nem az volt a baj elsősorban ami itt. Ott az volt a baj, hogy beragadtál a fedezékbe, ha nyomtad is a gombot, lassú volt a reakció. Na itt ilyenről szó sincs, ha baj van akkor inkább pont az, hogy nem húzódik be egyből fedezékbe, csak ha tényleg közel mész, vagy nem tökéletesen. Az a ragadós tunyaság ami a ME1-ben volt fényévekre van ettől. lehet megszépültek az emlékeid ezen a téren...
Witcher téma:
Há pedig pont az volt a könyvek lényege szerintem, hogy a végére Geralt és Yen teljesen összeért, Ciri volt a hiányzó láncszem közöttük, és a "se veled se nélküled" viszony helyett végül harmonikus "csak veled" viszony alakult ki közöttük, pont nem az utolsó kívánság volt mint mestersége természetfeletti erő, ami összetartotta őket. Yen is megváltozott már, főleg, ami a Geralt-tal való viszonyát meg az "érzéseinek kimutatására való hajlamát" illeti. A másik: Ciri adta meg Geralt-nak amire vágyott? A végzetet? No-no miszter. Szerintem. Geralt sosem vágyott a végzetre, semmi ilyen kívánsága nem volt, még "titkon" sem. Ciri szerepe ezzel kapcsolatban inkább az, hogy teljesen megváltoztatta Geralt felfogását a végzetről, meg részben a világról. De ha már itt tartunk, még a Ciri-Geralt kapcsolat is elég sekélyesen volt bemutatva ahhoz képest, amilyen bravúrosan szőtt közéjük szétszakíthatatlan viszonyt a lengyel író. A Ciri-Yen kapcsolat meg nem is létezik a játékban ahhoz képest, amilyen mély és fontos a könyvekben (ANYA). Az meg nonszensz, hogy Triss bármilyen szempontból is opció lehet Geralt kapcsán akkor, ha Yennefer is képben van. Triss valójában sosem érdekelte Geralt-ot akönyvekben, ha már itt tartunk. Ez a játékírók hülyesége, teljesen lényegtelen mellékkarakter volt Geralt románcai szemponjából. Szerintem még a tragikus sorsú Essi Daven is többet jelent a könyvekben Geralt számára, mint Triss (mármint mint nő meg románc, nem mint barát). Nekem a morális fertőben evickélés mellett a Yen-Geralt-Ciri kapcsolat adta az egész könyvszéria sava borsát. Anélkül harmadannyit ér az egész sorozat az én szememben. [ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz birorichard #3722 üzenetére
Objektív? Azért objektív mert te úgy gondolod? Leírtam már hatezerszer, hogy a fedezékrendszer problémáit én nem érzékelem annyira, mint pl. te. Mitől lenne akkor akár az én véleményem akár a tied objektív?
Meg látszik, hogy mennyire figyelmetlenül olvasol. A technikai hibákról egy regényt írtam nem sokkal fentebb. Egy szóval sem írtam, hogy ezzel nincs gond. Inkább én kérdezem, hogy te mit szívtál, hogy nem tudsz rendesen olvasni, és olyanokat gondolsz a hozzászólásaimba, ami nincs is ott?
Igen, a ME2 kezdése hülyeség. Logikailag az. Eleve erőltetett, hogy Shepard és a Normandy miért van ott ahol éri őket a támadás. Aztán mennyire kényelmes már, hogy sokan meghalnak a legénységből, de mindegyik volt csapattársad megmenekül, vagy nincs is éppen a hajón a változatosság kedvéért. Micsoda isteni klisés szerencse. De ezek nem annyira vészesek. Ami kiemelkedik az az, hogy (és ahogy) Shepard meghal. Atomjaira bomlik az atmoszférában, ahelyett, hogy mondjuk simán csak az űrben szétfagyna, és a visszahozása kicsit is hihető lenne. De nem az. Bioware egy vagány képért (ahogy Shepard bezuhan a bolygóra és elég) az egész újraélesztésének a realizmusát (a játék világán belül természetesen, még mielőtt ezt is félreértenéd) sutba vágja. Amennyire fantasztikus "érzésre" a játék kezdése, (mint utólag kiderül) annyira nagy parasztvakítóan céltalan baromság. Mert végülis mire volt jó Shepard megölése? A pillanatnyi dramaturgiai effektet meg "aztakurva" érzést leszámítva semmire. A hajót enélkül is el lehetett volna pusztítani, Shepard-ot enélkül is Cerberus kézre lehetett volna juttatni satöbbi. Shepard halálának is kb. zéró hatása van az egész cselekményre lényegében, minden következményét rövid távon elmaszatolják a sztoriban, sok utóhatása nincs a dolognak. Szóval bocsmá, ha nem csak azon a síkon értékelem a játéknyitásokat, hogy abban az adott pillanatban milyen érzéseket váltanak ki belőlem, hanem visszatekintve is, meg logikai síkon is.
A ME3 opening meg simán összecsapott, elhamarkodott, nagy szar. A MEA opening nem szar, csak simán jellegtelen. Szóval az én könyvemben összességében ilyen a sorrend: ME1-MEA-ME2-ME3. Ha csak a feelingre osztályoznám őket, akkor persze hogy a ME2 nyerne.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz birorichard #3741 üzenetére
Lol. Én beszélek mellé, meg bullshitelek de közben meg te nem tudsz olvasni. Nem írtam, hogy nem tetszik a TW3, azt írtam van olyan amit nem tudok megbocsájtani, neki (és emiatt nem lehet etalon nálam a játék). A kettő nem ugyanaz. A könyvek is hálistennek csak úgy értelmezhetők ahogy te értelmezted. Öhh. A ME2 openinges kifogásaim kapcsán meg sikerül kiragadnod a kevésbé relevánsat és "elsétálsz" amellett ami szerintem a legnagyobb baj vele kapcsolatban. És még én beszélek mellé... Jah.
Mindegy, ha hagyjuk, akkor hagyjuk. Szerintem is ideje kijátszani ezt az "okos enged..." kártyát amit te is csináltál, értelme nincs ennek a szócséplésnek.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Háztartási gépek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...