- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
WoodrufF
tag
válasz xPraetoriaNx #4685 üzenetére
Köszönöm, már azt hittem bug lesz.
-
atainprison
senior tag
válasz Ra's al Ghul #4700 üzenetére
Most csináltam meg a bázist úgy, ahogy van, de a kék pajzsot csak a bázis legmélye után (boss után lehetett lekapcsolni). Szóval szerintem mindenképp a főbejáraton kell menni. 3 generátor a bázison belül van, de az a riasztó kikapcsolására szolgál.
-
sittes79
addikt
válasz Ra's al Ghul #4700 üzenetére
A pajzs lekapcsolása opcionális, szóval nem oszt nem szoroz, menj tovább, kapcsold ki a riasztót aztán a kapcsolókat azok nyitják az ajtót/elevátort, közben van a boss. -
Ra's al Ghul
senior tag
válasz sittes79 #4704 üzenetére
Az ok hogy opcionális de ha már benne van a lehetőség és meg könnyen is lesz utánna a küldetés akkor már meg szeretném oldani. Csak attól felel, hogy ez is valami BUG és már nem tudom. Sajnos eddig minimum 5-szőr kellet vissza töltenem 1 - 1 mentést mert be BUG -olt egy küldi.
Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.
-
inf3rno
nagyúr
válasz BoneDragon #4642 üzenetére
Nem kell hozzá sok ész, hogy berakjanak beállításba egy sima checkbox-ot arról, hogy kell e animáció vagy sem. Én amit az eredeti játékokban a legjobban utáltam az az állandó mass relay animáció. Szerintem az időm 10%-a tutira arra ment el.
Buliban hasznos! =]
-
xPraetoriaNx
senior tag
Ó ne aggódj, ha megcsinálod a trader küldetéseit akkor ő is közli veled, hogy "a közös együttélés végett" akkor mostantól ő is elfogad creditet. Vicces is az egész, mert még a te karaktered is visszakérdez, hogy "biztos vagy benne? Mert én így megkapom az árút, te meg csak egy számmal leszel gazdagabb!". Más, ha már szóba került hogy ki milyen fegyvert szorongat... Azt meg tudja mondani valaki, hogy mi az isten az a fehér, modernebb Avengernek kinéző assault rifle? Néhány átvezető animációban láttam ellenfelek meg csapattársak kezében (ami amúgy tényleg röhej, tekintve, hogy fix fegyvere van mindenkinek, szóval wtf), de se árusnál se láttam, meg research alatt se találtam meg.
Btw ha már immersion meg M-8 Avenger, egy apróság, de az feltűnt másnak is, hogy játékról játékra váltogatták, Avenger melyik csövéből jön ki a sima skuló, és melyikből a concussion shot?
There is no war. Only the harvest.
-
Sixkiller6
őstag
lvl 25 körül járok, hogy lehet, hogy csak 400 körüli/alatti hp-m van? a csapattagok 8-900 körül vannak?
hogy lehet hp-t tápolni?- no es importante -
-
Ellia
addikt
válasz Sixkiller6 #4711 üzenetére
Combat skilleknél az egyik passzívval tudsz illetve a páncélba megfelelő kiegészítőkkel.
-
Tibtobi
tag
Én kb. négy utat látok, ebből 2 korrekt, egy ami nagyon EA-s, és még egy ami felháborodást keltene:
-Free story DLC vagy missions. Meglévő animációkat szerintem nem kezdenek el javítani, inkább csinálnak DLC-ket és ott "talán" szebbek lesznek a karakterek. Viszont, ha jó a sztori engem személy szerint nem érdekel, hogy a szájmozgás meg ilyesmik nem az igaziak. (Minél jobb sztorira vágysz, annál kisebb az esélye, hogy ez lesz)
-Multiplayer update: Érződik, hogy félbehagyták a multiplayert és ezt fogják pótolni játékmódokkal, meg új koncepciókkal. (Ez reálisabb, hisz igazán a multis címek futnak mindenhol)
-Az egész stream arról fog szólni, hogy no para, jönnek a DLC-k és egy új trailer. Elmondják, hogy ebbe beleraktak minden olyan új mechanikát, ami hiányzik az alapjátékból, de most lesz idő befejezni, ha megveszed. (Ez lenne az EA style)
-Skinek, fegyverek, gyűjthető cuccok: Item-eket bővítik, új skinek(mert miért is ne), és a jó kis mikrotranzakciós modell, hogy ha nincs kedved csomagokból kinyitni! (Ez lenne a felháborító)Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz Tibtobi #4714 üzenetére
Szerintem felvezetnek pár nagyobb dolog javítását - pl arcok..stb, de a mozgás animációkhoz nem nyúlnak. Ezenkívül számos játékmechanikai finomítások.
Lesznek multiplayer DLC-ék amik ingyenesek lesznek. Szerintem a multihoz fizetős DLC nem fog érkezni.
Lesznek a Storyra fókuszáló nagyobb kiegészítések 2-3 db kb 3-4 hónaponta (pl egy új bolygó, új csapattag...), ilyen nagyobb kiegészítések/bővítések mint pl a Witcher 3 esetén.Ezt tudom elképzelni. Főleg úgy, hogy nincs prémium.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Tibtobi #4714 üzenetére
Ilyen "EA style" húzásokat szerencsére egyre kevésbé nyel már be a játékosvilág. Az összes nagyobb kiadó megtapasztalhatta ezt az elmúlt években a Warnertől az Activision-on, az EA-n és a Bethesdán át az UBI-ig.
Ezen kiadók mindegyikének volt egy vagy több olyan gyökér húzása, amelynek/amelyeknek utána megfizették az árát.
Köcsög előrendelői "akciók", köcsög dlc policy, nem volt kedvünk optimalizálni, stb.
Akkor ne legyen kedvetek a pénzünket elrakni sem.
Milliós nézettségű gamer csatornákra kerülnek ki rant videók egy-egy ilyen húzást követően, ennek nyilván van valamiféle hatása az eladásokra is, nem csak a levegőbe kiabálnak ezek az emberek.
Úgyhogy ettől nem félek.
Valószínűleg tisztában van vele az EA is, hogy egy ilyen nyitás után kaparni kell ezerrel, ha keresni akarnak még ezzel a franchise-al. -
[Prolixus]
addikt
Inkább az a durva, hogy már egy hét eltelt még az európai premier óta is, az USA launch óta még több, de még egy deka patch sem érkezett a játékhoz...3-4 havonta akarnak megapatch-eket kidobni, vagy mi a franc?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Zoli133
őstag
válasz [Prolixus] #4719 üzenetére
Megjelenés előtt 1-2 nappal jött patch a trial idején, azért az nem volt olyan rég.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #4719 üzenetére
Jövő hét kedden lesz meg a két hét és a trial is kapott patchet.
Minden játéknál ez van, összeszednek több bugot egy nagyobb patchre amit kiadnak, gondolom az sem segít túlzottan a dolgon, hogy konzoloknál fizetni kell ha patcheket akarnak kiadni...
Gamebreaking bug nincs, szóval annyira nem is kell sietniük.[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz [Prolixus] #4719 üzenetére
Azért az nem úgy megy, hogy minden javított dologra külön patch - illetve új verzió kerül kiadásra, hacsaknem gamebreaking/továbbhaladást akadályozó meg ehhez hasonló bugok buknak ki. Én ilyenről nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz Zoli133 #4720 üzenetére
Most ez őszintén számít valamit? 1.04 vagy 1.05 vagy akárminek írhatják, a játék korai béta állapotban van, szóval inkább olyan 0.9 lenne a reális. Patchelniük kellene ezerrel, erre eltelik több mind egy hét és semmi, zéró, nyista. Tökmindegy hány patch jött a megjelenés előtt, az számít, hogy milyen katasztrofális állapotban volt a játék megjelenéskor...és van azóta is.
Mindenkinek: Én sem azt mondom, hogy minden nap dobjanak ki egy foltot, de azért egy hét alatt illett volna már annyit dolgozni a játékon, hogy kiadjanak hozzá valami javítást. Rengeteg idegesítő csiszolatlan félkész szarral van tele a játék. De ha már az olyan bugokat amik megakadályozzák a mellékküldik befejezését kijavították volna ezalatt a hét alatt, már annak is örülnék. De ez sem történt meg, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #4723 üzenetére
Hagyjuk már ezeket a "béta" meg "katasztrofális" jelzőket, vannak bugok az tény, de ne túlozzunk, mert nem ennyire rossz a helyzet
Tipikus openworld/rpg bugok vannak benne amelyek a többi hasonló játékban is megvoltak induláskor.Katasztrofális volt az Arkham Knight, vagy a Quantum Break PC-n nem pedig ez, ezeket is 2 hónapig javították mire értelmes verzió készült belőlük...
2 hét alatt nem lehet csodát tenni, össze kell gyűjteni a bugokat (amelyekről folyamatosan érkeznek a jelentések és nem is mindig bugról van szó...), reprodukálni, kinyomozni mi okozza és utána megpróbálni javítani úgy, hogy működjön és mást ne rontson el. Ezek után még tesztelik ők is, meg a konzolos szolgáltatók is ülnek rajta pár napot.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #4724 üzenetére
De. Elég rossz a helyzet. Rengeteg a bug. Ahogy írtam egy rakás idegesítő félkész szarral van tele a játék. NPC eltűnik ha teljesíted a küldetés nála a szemed előtt. Beszélgetés közben izgő-mozgó, vagyis inkább remegő karakterek, mintha Parkinson-os lenne vagy ilyesmi. PeeBee "szobájában" a Tempest-en nem látszódik semmi csak a galaxy map odavonatkozó része, közelebb kell menj hozzá hogy betöltődjön a textúra. Csapattársak felülről esnek le a pályára amikor belépsz egy map-ra és hívod a Nomad-ot, volt amikor Drack a fejemre esett, a lábai meg közben "kihajtogatódtak" mint valami origami. Nem reagáló ellenfelek, csak állnak, meghalnak de semmit nem csinálnak, nem támadnak rád. Vagy az a raptor szerű lény Kadara-n nekem többször a levegőbe kerül valahogy, másfél méterrel a talaj felé. Journal-ban beragadó küldetés, teljesítettem, megnéztem, mégis folyamatosan felkiáltójellel jelzi, mintha friss lenne. de a kedvencem amikor beszélgetsz egy NPC-vel, a beszélgetésnek vége, a tökfej elindul feléd, beléd ütközik, aztán nem odébb megy, hanem a motor hirtelen "elvontatja" 2 méterrel arrébb és onnan folytatja a sétáját. Kadara-n SAM minden fast travel esetén elmormolt egy küldetéshez tartozó szöveget, hiába már régen megcsináltam a küldetést. Soroljam még?
Minél többet játszok a játékkal és minél többet futok bele ezekbe, annál idegesítőbb.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #4725 üzenetére
És ezek közül hányat jelentettél nekik az EA fórumon ?
Amiket felsoroltál azok a tipikus bugok amelyekre referáltam, van olyan játék amiben még több patch után is történnek ilyenek, szóval ez még mindig nem az a "gyorsan adjunk ki egy hotfixet kategória".
A movie nightos bug ami komolyabb, de az is csak akkor jön elő ha nem csinálod meg az utolsó főküldi előtt, meg van valami gyűjtögetős/scannelős random quest ami még nem működik, de a főszál és a fontosabb melléküldetések végigjátszhatóak.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #4726 üzenetére
Lol. Egyet sem? Úgy csinálsz mintha számon kérnéd...Nem az én dolgom a quality assurance. Ezért embereket fizetnek elvileg a Bioware-nél. Nem fogom a saját szabadidőmet erre áldozni, már ne is haragudj.
Jó dolog, hogy lehet jelenteni bug-okat, hiszen nem tapasztalhatnak meg mindent a QA részlegen. De nehogymár úgy csinálj, mintha ez jogos elvárás lenne vagy bármi ilyesmi. Mellesleg amiket írtam, azok egy része youtube-on fent van különböző bugkollekciókban. Csak szét kell nézniük a neten...sajnos a játék az egészségesnél jóval termékenyebb talajt biztosít az ilyen élcelődő válogatások elkészítéséhez, hogy finoman fogalmazzak.
"de a főszál és a fontosabb melléküldetések végigjátszhatóak."
Huhh, még szerencse! Adjunk hálát a teremtőnek, hogy volt ilyen kegyes velünk. Kiadnak egy játékot késznek titulálva, és mit ad isten, a főbb küldetések még végig is játszhatóak benne! Azta...óriási teljesítmény. Nem is tudom kinek kellene írni hálálkodó levelet.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #4727 üzenetére
Nem kérem számon és nem is elvárás, de hogy javítsák ha nem a feedbackből ?
Csak kíváncsi voltam, hogy idegesítőek e annyira azok a bugok, hogy jelentsd is őket, mert ironikus, hogy pont az előbb kérted számon, hogy miért nem jön 1.5 hét után patch, majd összeszeded a bugokat és csak pont oda nem küldted be ahova számítana (mert ph fórumot bizony nem fognak olvasni)"Huhh, még szerencse! Adjunk hálát a teremtőnek, hogy volt ilyen kegyes velünk"
Gratulálok a félreértelmezéshez. Azért írtam, hogy végre eljusson, hogy nincs tudomásunk komolyabb gamebreaking bugról azért nincsenek rákényszerülve egy hotfixre. A corsair bug és pár komolyabb dolog kiderült már a trialkor, megjelenésre javították is.
Amiket felsoroltál alacsonyabb prioritásúak, majd javítva lesznek.
W3 meg a Skyrimben még most is tucatnyi patchek után sikerrel belehet glitchelni dolgokat, szóval ez alapján akkor azok is "félkészek".[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #4728 üzenetére
Touché. Vagy inkább mégsem.
Tudod azért szedtem össze pár dolgot, mert egyesek úgy tesznek, mintha nem lenne félkész a játék, és nem lenne szarrátömve bugokkal. Úgyhogy szükségét éreztem demonstrálni, hogy ezen felfogás ellenére mennyire tele van bugokkal.
"Gratulálok a félreértelmezéshez."
Szintén. Nem felreértelmezés volt, hanem szarkazmus. Értem én nagyon jól, hogy gamebreaking bug nincs benne. De már bocs, ez a MINIMUM, hogy megjelenéskor nincs egy játékban ilyen bug. A rossz példák engem nem "vigasztalnak", nem az Arkham Knight a mérce. És hiába nincs benne gamebreaking bug, kisebb illúzióromboló bugokkal viszont el van árasztva a játék. Szóval pl. a te kirohanásod, hogy "Hagyjuk már ezeket a "béta" meg "katasztrofális" jelzőket" szvsz totál nem állja meg a helyét.
Persze lehet az én toleranciám alacsony a bugokra. A pocsék optimalizáción túl tudok lépni, a pocsék arcanimációkon túl tudok lépni, de amikor még ez a sok kis apróság is eláraszt és semmit nem javítanak több mint egy hét alatt megjelenés után, akkor úgy érzem kezd betelni a pohár.
"Nem kérem számon és nem is elvárás, de hogy javítsák ha nem a feedbackből ?"
Nem is tudom. Várjál, törni kell a fejem kicsit...
*94 perc múlva*
Megvan. Pl, hogy játsszák a saját játékukat? Vagy a QA gépein titokzatos módon nem jelentkeznének ezek a bug-ok? (költői kérdés)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-KP-
addikt
Engem pl. az egérgyorsítás idegesít, de nagyon. Az agyamra megy, hogy minden játékkal eljátsza ezt a BW.
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #4729 üzenetére
Szerinted ha 5 év alatt nem sikerült ezeket a dolgokat tökéletesre csiszolni akkor 1 hét alatt igen ? Komolyan érdekelne, hogy ezt mire alapozod, hogy ennyi idő alatt érdemi munkát lehet végezni még akkor is ha korábban belekezdtek bizonyos dolgokba.
Én pedig annak érzem szükségét demonstrálni, hogy olyan dolgok alapján "félkész szarnak" meg "katasztrofálisnak" titulálsz valamit ami évek óta piacon lévő és elismert játékokban is többé kevésbé előhozható és nem kell a rossz példákat hoznom, elég csak megnézni milyen dolgokat javítottak a Witcher 3-ban például az évek során vagy anno az hogy futott PC-n és konzolon egyaránt.
A QA és a user feedback két különböző dolog, a játék megjelenése után az utóbbi a fontosabb, főleg ott ahol több száz variáció is lehet. A csapat inkább a javításokat teszteli.A "félkész szar" illetve a "katasztrofális" nem az a kategória amivel továbbra is játszik az ember, ha ennyire játszhatatlanná teszik számodra a játékot ezek a dolgok miért nem vársz egy kicsit ? Mert abból, hogy folytatod nem az jön le, hogy annyira zavaró lenne.
Elismerem, hogy vannak bugok - de attól, hogy ilyen jelzőkkel próbálod felnagyítani őket még nem lesznek súlyosabbak.
Ami prioritást kéne, hogy élvezzen az a quest bugok javítása, ezeknél jöhetett volna elő a legtöbb súlyosabb bug, de szerencsére kevés van az eddigi infók alapján, tehát ezeket sikerült jól kiszűrniük már a saját tesztjeik során is.[ Szerkesztve ]
-
Én még nagyon az elején járok, de még csak egy apró furcsaság volt:
A mozgás és karaktermimika néha tényleg furák, de nekem ezeken könnyű átsiklani, nem teszik élvezhetetlenné a játékot.találtam egy "Remnant Decryption Fragment"-et, pedig tényleg fogalmam sincs mi az a "Remnant". Persze más játékban is előfordul ilyen, csak azért fura, mert "Unknown" nevű idegenekre lövöldöztünk, szóval alapvetően próbáltak figyelni erre, csak láthatóan nem mindig sikerült. A 290X->GTX1070 csere megoldotta a teljesítménygondokat (szerintem nem csak "izom", hanem driver/motor kompatibilitás/optimalizálás kérdése is, mert itt sokkal nagyobbnak tűnik a különbség, mint amit a neten fellehető játéktesztek alapján vártam a két kártya közt: korábban azt hittem ár/értékben borzalmas lenne egy ilyen csere, de ha csak ezt a játékot nézem, akkor abszolút megérte) és jelentősen kevesebb a grafikai anomália (és nem csak a 8Gb RAM miatt, RX480 8Gb-al is próbáltam a 290X 4Gb után), bár a DoF így is sokkal több bakit gerjeszt, mint amennyit "használ" (és ehhez felteszem, hogy valaki tényleg szereti a DoF-ot, de én amúgy se csipázom).
Nálam nem jelentkeznek apró akadások in-game és in-engine cutscene jelenetek közti váltáskor. Szerintem azért, mert letiltottam az automata felbontásskálázást (egyébként gondolom attól ugrik egyet, hogy vált a resolution scale 1-ről 0.85-re, vagy kinek hogy auto módban).
Ja, és még egy tipp: Először azt hittem, hogy a Temporal AA (ami a játékmenüben van, nem VGA driver mókolás) az valami jobb féle cucc, mert első ránézésre nem maszatol annyira, mint a legtöbb post-process AA, de tovább játszogatva a beállításokkal már látom, hogy részben ez volt a felelős bizonyos grafikai anomáliákért: "begerjed" az áttetsző dolgoktól, és így karöltve "zizis" (vagy még zizisebb) lesz tőle több effekt is, amik "maszatolnak", vagy áttetsző rétegként jelen(/né/)nek meg a képen. Ezt kikapcsolva (és a fenti AMD->nV különbségekkel együtt, bár a teljesség igénye azt kívánná nézzem meg újra AMD-vel FAA nélkül, noha a problémák egy része szerintem független) már elég korrektül néz ki (de végképp nem zavaróak már az anomáliák, nem jön szembe HALO 1 grafika).
Majd még kipróbálom, hogy kicsit nagyobb resolution scale (pl. 1.25) segít-e számottevően a "recékkel", és elbírja-e még a kártya úgy is a 60fps-t, bár hozzá vagyok szokva, hogy >5 éve soha nincs használható anti-aliasing (hacsak nem bírja el régi játék / erős gép az SSAA-t).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
maajsz
senior tag
válasz [Prolixus] #4729 üzenetére
Ha ilyen állapotba kiadták, nem hiszem sok mindent javítani fognak egy pár nap alatt, valszeg nem olyan könnyen peccselhető bugok. Néztem egy két bug kollekciós yt videót, hát egy párszor végigtoltam a trilógiát de nem futottam bele közel sem ennyi meg ilyen stílű hibába. Sőt az első rész még elég jól tűrte a tweakeket is, mint pl teleport, falon át mászkálás, persze ezekkel már be lehetett crasheltetni, de mégis lehetett feszegetni na.
Egyik kedvencem az volt, mikor beállítottam a friendly fire-t, hogy majd így milyen hardcore és Virmire-on véletlen lőttem egyet Salarian basecampre a Makoval és Kaidan elporladt. Na ott "hold the line" animácón nem jutott túl és kifagyott -
#85552128
törölt tag
Egy "csőjátékban" ahol kevesebb szabadság volt szinte mindenben eleve kevesebb a bugok lehetősége is, mondjuk az Arias meg a Shephardös nyakkitekerős cutscene szerintem elég emlékezetes volt Ráadásul ilyen videókat szinte bármilyen játékra lehet találni az ME:A-ra meg most divat is...
[ Szerkesztve ]
-
W.Wilson
aktív tag
Az Apex küldetések megjelenése teljesen random, vagy függ mondjuk a csapataim számától? Van, hogy 6 is elérhető, az előbb negyed óráig egy sem volt, most is csak egy megy épp. Nem tudom, hogy van-e így értelme egy negyedik csapatot is megvenni.
%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
vg
addikt
válasz #85552128 #4731 üzenetére
videogamedunkey nem téved most sem!
-
#85552128
törölt tag
Nagyon jól demonstrálja mennyire sötét emberek csinálják ezeket a videókat amikor elakad a research/developmentnél és próbál "viccet" csinálni mennyire nem ért hozzá és "túl bonyolult" neki. Aztán bevág jeleneteket mindenféle kontext nélkül, hogy igazolja a saját hülye állításait.
Kb. az ilyenekre érthette Sovereign, hogy "I am beyond your comprehension"...
Érdemes megnézni (vagy inkább nem) milyen cirkuszt csinál a Witcher 3-ból is
Bár érdekelne mit szedhet: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mert kicsoda, hogy ismerni kéne ?
Nekem ebből meg a Witcher-es videóból ("Witcher 3. This is the first game of the Witcher series" ) nagyon jól látszik, hogy a tipikus hangokat kiadó, röhögcsélő magát nagyon viccesnek tekintő youtuber aki próbál mindenbőlviccethülyeséget csinálni és teljesen kifordítani a dolgokat - ezzel nincs gond, valakinek tetszik, csak ne állítsuk már be többnek mint ami lenni akar... Ne az ilyen minősíthetetlen, öncélú videókra alapozzuk már a teljes játék megítélését.[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
válasz #85552128 #4738 üzenetére
#4734 az első rész azért nem nevezhető csőjátéknak
Kicsit élcesen áll hozzá a kritikához, de ugyanazokra a fő problémákra mutat rá, mint kb az össze review. Oké neki a craft nem tetszik, de azt te is érzed hogy nem ez volt a fő üzenete, legalábbis nem ennek kellett volna átjönnie.
Ami a lényeg, hogy mi az az ingerküszöb ami már valakit annyira kiszakít a játékból, hogy ne élvezze azt. Legalábbis annyira amennyire szeretné. Van akinél ez bizonyos számú bug után következik be, nálam például már a karakterek elb@szott reakciójától, halott halszemű tekintetétől vagy az oda nem illő idétlen válaszoktól. Ezek nekem sokkal elrettentőbbek mint 100 bug. Fikázta a default femRydert, szerintem még az is elmegy, de amik a karakterkészítőben "kiszülhetők" az is valami csodás katasztrófa. A Nomádot is feleslegesen fikázza, elég jó a fizikája, leszámítva az átgázolást, mert elég gáz hogy egy sima kettbe majdnem úgy akad fent mint egy sziklába.
Inkább adták volna ki normális animációval, épkézláb megírt karakterekkel, kevesebb bolygóval, nem faék egyszerű újrahasznált sztorival és adtak volna később ingyenes dlcét új bolygóval/fajjal. -
#85552128
törölt tag
A kritika nem csak a negatív dolgok kiemeléséből áll, márpedig ez az volt - elég paraszt módon.
Így meg az olyan játékokat is könnyű fikázni amivel úgy gondolom a többség egyetért, hogy nagyon jól sikerült (pl. Witcher 3).A legbutább dialógus és reakció a játékban tényleg az a "father is dead" jelenetnél van, ha valakit ez a fél perc elrettent 40-50 óra játéktól, ok...
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz #85552128 #4738 üzenetére
Akkor nézd meg a crowbcat-féle videót is.
Egyébként teljesen meddő dolog arról vitatkozni, hogy a játék mennyire bugos vagy nem az.
Az, és vannak gamebreaking bugok is bőven (különféle DX-crashek, töltéssel kapcsolatos problémák, quest bugok, stb.).
Nyilván nem mindenkinél fordulnak ezek elő, de az hogy az egyik nem tapasztal ilyeneket, vagy nem tartja ezeket zavarónak, az a másikat még nem fogja megvigasztalni.
Én a technikai jellegű dolgokra kevésbé vagyok érzékeny, mint a játékmenetet érintő problémákra, de itt van ilyesmiből is bőven.
Az is tiszta, hogy mindenkinél más az ingerküszöb, más magasságban van a mérce, és a szélsőségek vannak többségben.
Van akit az apróbb hibák-hiányosságok is zavarnak, másnak a szar is csokoládé ízű.
Én aktív vagyok a nagy online platformokon is, telesírok minden létező fórumot, ha nem vagyok elégedett valamivel. És kifejezetten örülök neki, hogy léteznek olyan, nagy nézettségű Youtube-csatornák, amelyek ugyanezt teszik egy videó összeállítással, rant videóval. Persze attól még ez a fent említett gyerek lehet hülye, nem ismerem. De vannak, akik valóban jól csinálják ezt a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
Hát azért a nomád borzalmas. Ill nem is maga a nomád, hanem mikor egy egész hegységet kell megkerülni azért, mert a hegy túlfelén van ahova menni kell és a hiperszuper nomád lecsúszik a hegy közepéről. Iszonyat sokat kell feleslegesen utazgatni, meg kiszállni emiatt. Még úgy is, hogy az előretolt bázisok között lehet gyorsan közlekedni. Voeld végén jöttem rá Mennyi időt megspóroltam volna
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Fitzgerald #4744 üzenetére
Megint egy olyan videó ahol az egész kritikát az animációkra építették fel és azon vannak kiakadva, kösz nem, könyökömön jön ki az egész - és ez a legnagyobb mozgatórugója az egész fikázó "balhénak" ami a játék köré épült. Vannak bugok igen, meg van millió más jó dolog ami rendre "elmarad" ezekből az elemzésekből.
A DX crash technikai probléma és elég valószínű, hogy az adott gépre vezethető vissza, kevés ram vagy OC. Quest bugoknál írtam, hogy egyetlen komolyabb van, de az is elkerülhető, egyik sem olyan ami külön figyelmet és rögtön egy hotfixet igényelne és ne érne rá egy nagyobb patchben. Remélhetőleg így sokkal több bugot sikerül javítani. Ha még a megjelenés után 1 hónapra se javítanak semmit na akkor már gondok lesznek...
#4745) -KP-: Ez a mapdesign, nem lehet minden sík felület. Amúgy a legirritálóbb inkább Kadaran, ott elég kevés outpost is van, de ha váltogatod a módokat (sárga/kék jelzőikon a nomadon) + boost akkor fellehet menni a magaslatokra is, nem mindre de a többség "megmászható"... A Nomad ahhoz képest, hogy ez nem egy autós játék nagyon jól sikerült. Jobban irányítható mint a Batmobil az AK-ban.
[ Szerkesztve ]
-
#32256704
törölt tag
"mert a hegy túlfelén van ahova menni kell és a hiperszuper nomád lecsúszik a hegy közepéről. "
Mi a fasz kis tulzas csak, hogy a fuggoleges hegyen is ugy felmegyek a nomaddal, mint a pinty.
Nagyon sokat dob a tejlesitmenyen a fejlesztgetes, szoval azokat erdemes megcsinalni, de en biza nem kerultem meg hegyet kb soha sem. Az alappal is felmentem oda, ahova a jatek nem is akart volna felengedni." Még úgy is, hogy az előretolt bázisok között lehet gyorsan közlekedni. Voeld végén jöttem rá "
Akkor a biztonsag kedveert megemlitem neked, hogy a nomadnak ket fokozata van. Vizszintes talajra es emelkedore. Jobb egergombbal tudod valtogatni.
ui: Azert az borzaszto, hogy az emberek olyan hianyossagokert is szidjak a jatekot, ami amugy benne van, csak nem tudjak, hogy melyik gombbal/helyen lehet elerni
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
-
-KP-
addikt
válasz #32256704 #4747 üzenetére
Igen, és mindkét fokozaton lecsúszol. És nem csak kajak meredek részeken. Ja az a legjobb mikor ilyen helyeken viszont átlósan fel lehet menni. z alakban mármint. 70 fokos jobbra fordulat majd 70 balra, de nyíl egyenesen nem. Sokszor meg olyan helyeken is megakadt, ami szemre még a fosvágennek se okozna gondot.
[ Szerkesztve ]
-
xPraetoriaNx
senior tag
"Sárga módban" a majdnem 90 fokos emelkedőn is felmegy a Nomád, használod te azt? (A fast travel nem felfedezéséből úgy gyanítom, nem...)
Úgy általában a közelmúltban leírtakra reagálva:
Ez a bug kérdés amúgy tényleg egy érdekes témakör... Mindazonáltal én úgy vélem, hogy az ilyen "poénkodós" videók csak kárt okoznak. Előjön egy ritka bug pár híres youtubernek, azok berakják a videóikba, földi halandó "Andromeda Bugs"-ra ráguglizva azt látja, hogy ugyanaz a hiba benne van 5-6 videóban egymás után, és elkönyveli egy kalap fosnak az egészet... Miközben az adott bug lehet pár embernek jön csak elő, és azoknak is csak 1-2x.
"Omg mindjárt beszarok" futás animáció hiba nekem nem volt, egyszer se.
NPC-k se "moonwalkoltak" sose.
Földben / falban eltűnő ellenfél egyszer, a 66 óra alatt.
Átvezető közben "Parkinsonos" ember szintén egyszer.
Nomadból kiszállva levegőből leeső csapattárs ugyancsak egyszer.
Játék egyszer nem crashelt el.
Egy quest se bugolt be.Soroljam még azokat a hibákat, amiket próbálnak minél szarabb színben feltüntetni, de korántsem permanens / gamebreaking jellegűek? De persze mit várok, a vitathatatlanul pocsék (illetve hát, inkább nem létező) mimika miatt most divat szanaszét szapulni a játékot. Nem, nem azt mondom hogy Andromeda tökéletes játék, viszont azért próbáljuk már kicsit reálisan nézni a dolgokat.
Ezen a "nem dolgom jelenteni" dolgon mondjuk kifejezetten felkuncogtam. Tipikusan ugyanaz a hozzáállás kb, mint amikor valaki baszik elmenni szavazni, de aztán sír a szája folyamat 4 évig, hogy szar az éppen regnáló kormány. Meg ha már nem a te dolgod tesztelni meg jelenteni hibákat, akkor gondolom ha veszel valami (lehetőleg jó drága) cuccot, de nem működik, akkor azt se viszed vissza kicseréltetni, hanem otthon (meg fórumokon) morgolódsz, igaz?
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest