Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #260252 üzenetére
Nemtom, lakatfogóval is lehetne talán.
-
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #260256 üzenetére
Javítás: jól mérte, már látom a másik drót rá van csíptetve a sarura, így amikor lehúzza az akkuról akkor a multiméteren keresztül folyik az áram.
Switch Tax
-
Vismajor01
addikt
válasz MasterMark #260258 üzenetére
Nah kicsit elvesztem
Akkor megtudom merni multimeterrel vagy kell más is?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260259 üzenetére
Meg tudod mérni. Le kell venni az egyik akkusarut, és közé tenni a multimétert.
Meg persze sok türelem, mert lehet csak percek múlva lesz nyugalmi állapotban a kocsi.⭐ Stella
-
Snoop-y
veterán
Gyorben tud ajanlani valaki megbizhato(tehat be is allitjak es valoban egyenesen fog allni a kormany) futomuallitassal foglalkozo ceget?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MasterMark
titán
válasz Vismajor01 #260262 üzenetére
Azért csinálja úgy, hogy ne szakadjon meg az áramkör. Ha lehúzod az akkut aztán bekötöd a multiméteren keresztül úgy hogy megszakad akkor utána egy csomó mindent fog még csinálni az elektronika mire megint nyugalmiba kerül.
Switch Tax
-
-
Snoop-y
veterán
válasz macilaci78 #260265 üzenetére
Gyorben? A Mercedes oldalon nem latom kiirva, hogy mas tipusokkal is foglalkoznanak.
A gyori Jeep-nel elegge hektikusan mukodik a visszahivas. Megbeszelunk valamit megigeri, hogy visszahiv (persze nem hiv) aztan ha en hivom nem veszik fel
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz BigBlackDog #260268 üzenetére
Ne tartsd magadban az infot (nehogy veletlenul belefussak)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
pècsimunkás
addikt
Megrendeltem ezt az autómra: [link]
Ez jó árnak tűnik.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #260254 üzenetére
Jaja, ugy olvastam, hogy azert ennyi az ar. Mintha a Chironnal mar ritkabban kellene cserelni a gumit, bar ez a koltsegeken olyan tul sokat nem segit.
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #260276 üzenetére
Meg az Auchannál kell tankolni bele.
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #260275 üzenetére
Az ilyen gyarilag csilliokba kerulo uzemidos autok helyett en tuti valamilyen profi tuningolt autot tartanek.
Az igaz, hogy egy sleeper RS 6-al nem lehet akkorat villantani mint egy ilyen UV zold lapostanyerral de en kezdem egyre jobban preferalni, hogy minel kevesebb latszodjon abbol, hogy mit tud az auto.
Pl a csillagrombolot is jo alaposan meg kell nezni, hogy rajojjon az ember, hogy melyik modell mivel nincs rajta semmi felirat csak a Jeep
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz BigBlackDog #260276 üzenetére
Rohogni fogsz de a szomszedom Porsche-jan (GTS) is az van (gyarilag is azzal szereltek )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Snoop-y #260278 üzenetére
+1 nagyon kevés kivételtől eltekintve én is annak a híve vagyok, hogy legyen egy "sleeper" szedán-kombi, amivel ha kell, odacsapsz a "pórnépnek" amúgy meg az esetek többségében ugyanúgy csordogálsz vele a forgalomban, mint egy Ignissel.
A Corvette meg majd jó lesz a hétvégékre
Belegondolva ma is, tök jó lenne ez a hidrogénes buli, gondolom laikusként annak az égetésével közel sem jut annyi szennyezőanyag a levegőbe, mint egy benzin-dízel-etanolos autónál, plusz ott az üzemanyagcella, szóval adva lenne a 2 típus: Elektromos és robbanómotoros autó is, egyazon kútnál lehetne őket tankolni, stb.
Asszony kb. 10 év múlva megy nyugdíjba, addig kéne spórolnunk, megtartjuk még a Bömbit, és majd utána veszünk valami faszántost, mert onnantól nincs napi szintű munkábamenetel.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #260244 üzenetére
Igen ezt, és persze totál igazad van 20-80 között használom én is útközben, de piciny hazánkban, azért nem beszélgethetünk giga távolságokról, meg 150 km/h-ás 2-300km-ekről, szóval szerintem szélsőséges a 150-el repesztek órákat történet is.
Z4-el se megyek huzamosan 150-es tempót, persze van hogy felette jóval és letudom a távot... de nem az a normális, nem az az átlagos, hiába képes rá.
Pl mennem kell Győrbe a családhoz, le tudok érni, 45-50 perc alatt, meg újabb 45-50 perc alatt vissza is cserébe kerül 30l 100-as benzinbe, azaz 20k Ft, vagy lemegyek I3-al, lesz 1,5 óra oda, 1,5 óra vissza, illetve lent egy 30 perces töltés 7,5k Ft (drágán töltve) Utóbbi esetben biztosan nincs speed ticket, előbbi esetben meg vagy "szerencsém" van vagy nem. Viszont jó esetben is bukok 1 órát, rossz esetbe 1,5-et. -
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #260278 üzenetére
+1, raadasul "korlatlan" keretbol sem hiszem, hogy 911 fole mennek. A sleeperseggel egyetertek, nincs is semmilyen felirat a 4-esen
#260281 cOxeR: Itthoni utazasokhoz eleg szerintem is, az infrastruktura tud szuk keresztmetszet lenni. iX-szel Pecs szokott szivas lenni Balaton kornyekerol menve, ott kerulni kell, hogy utbaessen egy Ionity.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #260281 üzenetére
Én ezt a 200 km-t szeretem letolni 1,5 óra alatt. Ezen felül még van 13 km Budapest belterület és 37 km vidéki országút 3 köztes településsel. Ez az 50 km még 1 órát hozzátesz.
És volt olyanhoz szerencsém, hogy a kövegyi lehajtót elhagyva a követező, csanádpalotai lehajtónál csak 3 órával később tudtam lehajtani. Beállt a forgalom a határon.De abban igazad van, hogy Budapestről nem lehet sokkal messzebb menni.
Nézem a térképet, M43-on nincs töltő, Békés megyében Tótkomlós a legkisebb kerülő. M5-ön Szatymazon MOL, Kiskunfélegyházán ÖMV, Kecskemét MOL és végére is értünk mindazon töltőhelyeknek, amik Pest megyén kívül esnek a Romániába, Szerbiába vezető autópályákon.
Lehet persze az elektromos autótöltésre azt mondani, hogy dehát egy kávé, meg egy szendvics csak belefér, de ha még egy városnézéssel is össze kelljen kötni...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
-
silver10
aktív tag
válasz pècsimunkás #260273 üzenetére
Ugyan ez van nekem is a Corollán.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #260257 üzenetére
Az a baj a rexxel, hogy nem tud csak benzinrol mukodni es mivel csak 34 loero a benzinmotor, ezert fogyasztja mellette az akkut is. Amikor az akku lemerult, akkor leall az auto. Szoval csak tankolassal nem tudsz tavolabbra menni. Ennek kovetkezmenye, hogy ha tudod messzire mesz, mar azonnal inditani kell a benzinmotort is, mert ugy tobb ideig tud rasegiteni es nagyobb lesz a hatotav, mintha utolag kapcsolad be.
De i3-al nem jo 90 felett utazni, elegge imbolygos. Plusz a motorcsapagy is eleg erzekeny dolog, a max sebesseg kornyeken varhato, hogy tonkremegy es nem lehet csak csapagyat cserelni, kuka lesz az egesz elektromos motor. Itt a forumrol f27 probalta a csapagy cseret(mint szervizes) veghezvinni, de tavaly meg nem sikerult neki, mindig veszuzemmod lett a vege. Lehet, hogy azota mar sikerult valami modszert kitalalnia.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #260287 üzenetére
Csak mert róluk olvastam/hallottam különböző panaszokat, illetve a Jazz előző tulajának is ők számláztak ki 8 Denso gyertyát, aztán én meg 8 túlhordott NGK-t szedtem ki.
A klímatöltést viszont jól megcsinálták. (Mármint a Hondán, nem most a MiTón.)
[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
Pont most láttam egy videót arról [link] , nem rossz. Mondja a videóban, hogy szórakoztató vezetni, nagyon erős a motor, de a 991.1 generáció jobban bevont a vezetési élménybe.
Mishának aki a Nordschleife-n szokott körözgetni a 996 GT3 a kedvence, így hogy vezette az összeset.
Én azt vettem észre, hogy minden egyes generációval hátrébb még nyersebb, még közvetlenebb vezetési élményt tud nyújtani az adott autó.
Az új mindig gyorsabb, nagyobb képességű, de elszigeteltebb, tompább belül és így kevésbé különleges. -
-v-
addikt
válasz brumi1024 #260292 üzenetére
Jaja, Carrera T, GTS aztan GT3 / GT3 RS .. ezek a nyomulós változatok
(#260293) Hachiko95: bírom ezt a topher gyereket, egyik kedvenc csatornám
Én azt vettem észre, hogy minden egyes generációval hátrébb még nyersebb, még közvetlenebb vezetési élményt tud nyújtani az adott autó.
Az új mindig gyorsabb, nagyobb képességű, de elszigeteltebb, tompább belül és így kevésbé különleges.Hát passz ehhez vezetnem kéne nekem is mindenből az összes generációt hogy meg tudjam ítélni plusz ez azért nem teljesen igaz szerintem mert tesztekben mindig gyári állapotban próbálgatnak mindent és ott lehet igaz az ilyen olyan igények meg előírások miatt gyárilag csalódás valami, de amúgy mg sokkal jobb és potensebb platform aminél nem sok mindenhez kell nyúlni hogy brutál jó legyen.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #260283 üzenetére
Egy Modell 3 vagy Y LR-el ezt meg tudod tenni, mert ez egy 130-as átlag, plusz egy pici város, ami meg alacsony fogyasztást hoz.
Sajnos igen, van az országnak olyan része ahol nem jó/ideális a töltőhálózat. Biztosan fog ez fejlődni, meg sajnos a töltési kultúra is a béka segge alatt van. Rám nézett az iX-es a múltkor nagy kerek szemekkel, mikor kb egyszerre értünk a töltőre, mondom neki, nekem 5 perc kell, és mire vett egy kólát a lányának, már gurultam is el helyet adni neki, bedobtam a létszükségletet, aztán tipli.
A jellemző az, hogy ész nélkül töltenek… míg olcsó volt ott lógtak az 50-es töltőn, akar 20-25kwh-val… mert még akkor is betesz +20-30km-t… mindáron. -
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #260286 üzenetére
Azért szerencsére nem menet közben szokott eszembe jutni, hogy szüleimhez megyek. Suzuki Ignist ismerem, milyen 130-nál autópályán, attól nem lehet rosszabb az i3 sem. Azt viszont nem tudtam, hogy a benzinmotor nem tud olyan iramban tölteni, mint ahogy a menés merít.
Mindegy, úgyis halogatjuk az autóvásárlást, amennyire tudjuk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #260295 üzenetére
Becsípődésem a kombi forma. Mindegy.
18 mFt-tól indul a Model Y a hahu-n, a Model 3 valamivel 14 alatt.
Ha a legöregebb 2019-essel hasonlítok össze egy 2019-es Octavia-t, akkor negyede-harmada áron tudok venni. A különbözet pedig nagyon sokáig kitart szervizeléskor és tankoláskor.Mondjuk, egy Tesla long range hatótávval már bármilyen családi utat meg tudok oldani, hosszabb külföldi utat is lehet hozzá tervezni, az már nem akkora önsanyargatás. Csak hát az ára. Otthon töltés, sima lakossági tarifa, 3×16A, társasház. Hogy alakulna a matek?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #260298 üzenetére
15-20 kWh/100km-es fogyasztassal lehet szamolni atlagosan, ~10% kornyeki toltesi veszteseggel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Spórolós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- DIGI kábel TV
- PlayStation 5
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest