-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #211500 üzenetére
Nem dsg-s.
Hajtókar csapágyat még nem cseréltem. Kellene?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Petyyyyy
addikt
Én is elégedett vagyok vele. Igazából egyen amennyit akar, csak szaladjon a ménes ha kell.
Nagybátyám B5 Passatja (101 paci@chips 150, dájzel) hypermiling díjra esélyes. Ma mutatta: 1050km a napi számlálón és még van majd' egy negyed tank, egészen kriminális.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #211507 üzenetére
Amikor még úgy gondoltam, hogy a jelenlegi B5.5 PD Passatot lecserélnénk egy kicsit újabb 1.9 PD Passatra/Octaviara, jobban után néztem és jól tudod, nem csak a BXE érintett. Egyébként nem egy hatalmas összeg a cseréje.
iceQ!: Én, ha autót chiptuninggolnék akkor az LA-Chiptuninghoz vinném. Évek óta látom a munkájukat és a hozzáállasukat különböző autós csoportokban is, nekem nagyon szimpatikusak.
-
Redneck
veterán
válasz MasterMark #211472 üzenetére
Alapvetően szabálykövető vagyok, ezért is volt bűntudatom. Az meg dühítene, ha 50 rongyot vinne el ez a faszság, főleg hogy ugyanannál a kereszteződésnél, nem látta a kamera, amikor vonóhoroggal kettétörték az első lökhárítóm...
Reggie0:
Remélem nem nyom fel senki!Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Winne
nagyúr
Urak!
Ez a változat illetve motor mennyire bajos?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Redneck
veterán
Mi igaz abból, hogy egy 10 év fölötti, nem garázsban tartott autót, nem érdemes alvázvédelemre vinni? Ha rendesen letakarítják, és szépen fújják, nincs értelme? Még nem rozsdás, max felületi pöttyök vannak rajta.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
tboldi
nagyúr
Ígértem, hogy leírom, hogyan jutottunk hozzá ehhez az Ypsilonhoz.
Múlt hét szombaton, azaz 18-án érdeklődtem először iránta, de az eladó mondta, hogy egy hölgy kb. egy órával megelőzött, övé az elsőbbség, vasárnap de. nézi meg, úgyhogy annyiban maradtunk, hogy ha nem kellene neki, akkor mi du. elindulunk. Aznap 13h körül kaptam egy sms-t, hogy lefoglalózták az autót. ÍJ.
Aztán legnagyobb meglepetésemre most szombaton, 25-én hívott az ürge, hogy volna egy ajánlata, még érdekel-e a járgány, mert a nő visszatáncolt. Egyből rávágtam, hogy naná. Az ajánlat az volt, hogy a foglalót, ami nála maradt, elengedi, 1 milka helyett 900-ért vihetjük, ő így is megkapja érte a kívánt összeget, és mi is jól járunk, win-win. Másnap, 26-án útra keltünk megnézni, megfelelőnek találtuk, és elhoztuk, ahogy láthattátok is.
És hogy mi volt az oka annak, hogy a hölgy visszamondta? Anyum a szombati telefon után azon morfondírozott, hogy talán mégsem lehet olyan jó... Vannak apróbb hibái ugyan (pl. távirányítóval nem nyit-zár pillanatnyilag, csak a kulcsot bedugva), de nem ez volt az indok, hanem az ezotéria és a számmisztika. Ezek miatt hagyta veszni a 100k Ft-ot.
Nem értek hozzá, talán az alvázszáma nem volt szimpatikus neki? Kicsit szürreális, de mindegy, nekünk ez most jól jött.[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz Redneck #211513 üzenetére
Hülyeség, hogy nem érdemes. A kérdés az, hogy a tulaj ki akarja-e fizetni az árát. Ott már esélyesen nem elég "letüsszenteni" az alját, hanem rendesen le kell takarítani, rozsdátlanítani. Ez meg nagy macera, nem szeretik csinálni a műhelyek, épp ezért meg is kérik az árát. Aztán a tulaj csak reménykedhet, hogy nem csak ráfújták az alvázvédőt a rozsdára.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #211514 üzenetére
Egyedi azonosítókat elemezve nekem a lapaj szó ugrott be. Ha lesz chip, változhat lépjre
Ja, hogy 90 lovas, akkor megérdemli így is a belső sáv takarító státuszt - bár ha már euro 4, van hozzá egy tuningboxom...
További szám-racionalizmus: ötös váltó jó cucc (non-GMO), mostanában én is azon töröm a fejem, hogy arra kéne cserélni, kuplungtól féltengelyig, aztán marad kb egy jó lendkerekem eladni...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #211516 üzenetére
A távirányítóra nincs valami okosságod?
Az elem jó benne, a második kulcs meg nem gombos.És igen, juró 4, 5-ös váltó.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
-
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #211507 üzenetére
Enyém bls, azt is?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #211518 üzenetére
250 felett van olajos, a 250 Nm-hez meg szaraz dsg jar. Netto onszivatas az a valto hasznaltan.
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
válasz molnarpeter #211516 üzenetére
Apámnak 75 (vagy 70?) lovas Corsa D 1.3 CDTI-je volt, csak országúton próbáltam, elfogadhatón haladt. Egyszer kaptam szerviz-csereautó gyanánt (Schiller) egy 90 lovas 1.3 D Fiat Lineát, az autópályán is megállta a helyét.
A feleségemnek vett 2006-os Clio 1.5 dci 65 vagy 68 lovas is inkább országútra való, autópályára rövid bele a váltó. (Ha már váltófikázás - ebben is az hullott széjjel, MAPFRE gari fizette.)
-
barnam_
nagyúr
Mikor azt várnád, hogy a Sachs minőséget képvisel és nem törik el 4 év kb. 57 ezer km alatt:
[bal, jobb oldali rugó]
Nem tudom mikor tört el, tavasszal mikor felraktam a nyári kerekeket, akkor még nem vettem észre. Most is csak azért, mert felraktam a télit (novemberben fogom legközelebb használni az autót).
A gyári rugó jobb ilyen szempontból, ott a kettőből csak az egyik volt eltörve[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #211514 üzenetére
Hát, aki hisz az ilyenekben, az képes bármilyen hibát - még akár a saját vezetői hibáját is - ráfogni a számára szerencsétlen számokkal rendelkező autóra. Jobb ez így, neki is, a kereskedőnek is és nektek is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #211535 üzenetére
Nagyon sok VAG motor ezért lett 250Nm-re állítva. Az 1.8 TSI-nk is annyira lett belőve pl pedig az lazán tudna többet.
#nincsbennetarcsi
-
válasz CactuS #211536 üzenetére
Már én is megkaptam, hogy a rendszámban van 4-es és az nem szerencsés. (Nem fejtették ki, hogy miért)
A proceed-et 3x törték össze úgy, hogy állt és nem is ültem benne, 454 volt a rendszáma.
A mostaniban is van négyes és eddig minden ezer km-ben majdnem összetörtem.
-Macska kiugrott első 1000km-nél. (Satufék minden repült az autóban)
-Kikanyarodtak elém 2000 km-nél (satufék és kormányt elrántva egy üres parkolóba tudtam megállni)
-kb 3000km-nél autópályán elment mellettem 5db Porsche egymás után és annyira néztem őket, hogy majdnem beleszaladtam az előttem levő kamionba, ott is satuznom kellett, mert kb 50- el mentem gyorsabban.
- 4000km-nél neki tolattam egy földből kb 30 cm-re kiálló karónak (radar nem jelezte, autóból nem látszott)
-5000 km-nél esőben kanyarban megindult az autó eleje, majd a hátulja, össze szedtem, de na
-6000km-nél pályán majdnem összetört egy jobbról előző m3-as
Nem vagyok babonás, de na
Ja és 1997 óta balesetmentesen vezetek, koccanás sem volt, kopkopkop[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #211545 üzenetére
A motoromnak UKV-826 volt a rendszáma, nincs benne 4-es, mégis gtk-ra törték a lábammal együtt. 🤷♂️
Mondjuk a Jazzében van. 🤔
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #211549 üzenetére
Lehet.
És ha a 826 számjegyeit összeadjuk, az is osztható 4-gyel.
Az UBT-524-gyel viszont csak szimplán beszoptam, folyamatosan szerelni kellett, de balesetem nem volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...