-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Bandib0y #211700 üzenetére
Szerintem erre már bőven vállalható a dízel, mi épp most vettünk a városba is gázolajost. 🤪🔫
De csak azért, mert a konkrét példány nagyon szép állapotnak örvend, és az előélete is alaposan dokumentált, ezek fontosabb szempontok voltak.Szerintem a kommersz autók esetén gyakorlatilag mindenben hangosabb a Diesel, mint az Otto, mindegy, milyen típus vagy forma.
Amúgy mikori lenne az a Golf? Mert a 2.0 TDI többfélét is jelenthet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #211702 üzenetére
A szíj cserére van gyári periódus, ott nincs meglepetés.
A gázüzem tisztább égésű (az égéstermék szinte tiszta szén-dioxid, se korom, se nitrogén-oxidok, se egyébb káros anyag nem távozik), tehát a kokszosodás is később fog előjönni (már ha cng-vel volt használva). Van benne rendes benzintank is tehát ha benzinnel üzemelteted akkor sem ér semmi hátrány, sőt hidegindításnál mindig benzinről indul a motor. Iletve de mert feleslegesen cígölöd a kettős rendszert + a beépített cng tartály kb 150 kg-os súlytöbbletét ami azért is érezhető mert az 1.4 TGI 15 lóval gyengébb eleve mint az 1.4 TSI szóval kb annyit tud mint az 1.2 TSI a gyakorlatban. A gyárilag beépített gáztartály élettartam amúgy 20 év, tehát nem kell vele foglalkozni egy darabig.
Hátránya még, hogy a CNG (sűrített földgáz) tankolására elég szűk a lehetőség, itthon az LPG (cseppfolyósított petróleumgáz) az elterjedt. Értelemszerűen a kettő tüzelőanyag nem helyettesíthető egymással, CNG-s autó nem meg LPG-vel és fordítva.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz Bandib0y #211700 üzenetére
Erre simán vennék dizlit. Csak ne olyan helyen menjen ahol várhatóan ki lesz tiltva vagy meg kell oldani addigra a cserét. De amúgy a motor bírni fogja. Ennél jóval rövidebb távra használnak dízeleket. Ami megint nem lenne akkora gond, a gond az ezzel járó szervizek elhagyása.
-
Még bírjuk egymást
#211681Kickass minden marad ... baj, kezd szűkülni a hely
#211684Qru Valahol 6 körül lesz, 350km volt hazahozni de csak egyszer toltam meg egy alagútban, krúzolni pont jó.
#211686Petyyyyy E34, E38, E31 és E39 felni. Ritka, és manapság az egyik legértékesebb szett E39-re, 500k körül megy a jó állapotú.
#211687focvis dízel már van Köszönöm
#211689Richard! Szép munka, valóban
#211692Ádám16 Zsíros, már-már Amerikai, direkt automatát kerestem. Ellenben meglepően gyorsan reagál, ha eléred azt a pontot, ahol úgy gondolja menni kellene. Alapesetben gyorsításkor a 2 ezret nem hagyja el a fordulatszámmérő. 130@2300rpm
#211696joamilestoné 1999. Összvér, facelift közötti kiadás. Tempomat már a kormányon, xenon, ledes hátsó, de még tekerős ülésfűtés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Prowler
senior tag
válasz BigBlackDog #211713 üzenetére
Ne fesd az ördögöt a falra, lehet holnap meg országos áramszünet lesz itt.
Veremivadék Undorkutya
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #211709 üzenetére
Az baba! A BMW-s listám elég vegyes bár ebből a márkából vezettem a legtöbb féle autót. Eddig E46 330Ci-t, E38 750i-t és E92 320i-t vezettem illetve utasként ültem egy E34 540i és F10 535i-ben. Mondjuk az ismerősi körben eléggé felülreprezentált maga a márka... Tudom rossz körökben mozgok.
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #211713 üzenetére
Ha esetleg nem láttad volna, ami (csak) az elektromos autókat érinti.
[YT Alert-Magyarósi Csaba presents olaszországi EV autó töltés] -
Mr X
veterán
válasz szőröscica #211729 üzenetére
Imádtam a 30D-met, csak az az automata váltó...
-
Puma K
veterán
válasz szőröscica #211729 üzenetére
" Es csak egyszer rohadt le. "
Csak nem a generátor mondta be az unalmast...?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz szőröscica #211732 üzenetére
Hát. Nálam az E39-ben már cserélve van a generátor (tavaly) és a szivattyú is (idén)...
Egyszer Gyenesdiásra suhantunk lefelé Budapestről aztán az autó azt mondta Siófoknál, hogy ácsi. Akkuról ment az autó és fogyott a szufla... elkezdte lekapcsolgatni a fogyasztókat 2200-2600 fordulat között vett fel töltést a generátor...
Aztán egyszer meg mentem volna haza munkából mire a lelkem elkezdett bólogatni... nézek hogy ezt meg mi lelte... hát üzemanyag-szivattyú...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
válasz szőröscica #211732 üzenetére
Ez ilyen német autó probléma lehet. Corsánkban is megdeglett az AC, fater F astrájában is. Volt 18 éves suzuki, 21 éves civic, 14 éves accord a családban és egyik japánnak se volt még AC baja.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szabonagyur #211651 üzenetére
Pedig spórolnál 4,6 litert
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hacki87
senior tag
válasz focvis #211722 üzenetére
Tegnap láttam egy Audi A6?-ot ami gázadásra füstölt! és még én szégyeltem magam, hogy nem fényes a DPF-es dízelem kipufogója ennek meg konkrétan fekete volt a hátulja ott ahol a kipufogója van.
#211734tboy93: Az első gen-es bravomba is kellett egyszer cserélni üzemanyagpumpát pedig az nem német[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #211729 üzenetére
Hosszabb útra már bátortalanul indulnék el huszonéves vassal, a Balatonig beleférne - onnan csak elvontat valaki a szerelőig. Szedán és automata tetszik (tetszene) leginkább; plusz bőr, hadd recsegjen a seggem alatt.
-
válasz bbubby00 #211671 üzenetére
Mennék, de ez így egy kicsit váratlan, nekem 200 km, gyerek is itthon velem betegen
Amúgy ez mit takar pontosan?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #211741 üzenetére
Valószínűleg már kókadt a turbója is... Akkor füstölnek ezek ennyire ha már nem tud elég levegőt szállítani (főleg ha fel van húzva a teljesítménye).
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #211741 üzenetére
Yep, az Y-ban sincs DPF gyárilag*, és nem füstöl egyáltalán.
*Elvileg legalábbis, az eladó is ezt mondta, meg valahol olvastam, hogy 2008-tól szerelték ezeket szűrővel, ez meg még ‘07 májusi. Alá kell kukkantanunk.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #211741 üzenetére
DPF-es motor eleve nem okádhatja, mert nagyon hamar kinyírná a szűrőt. Nem azért kezd el így kormolni, mert kivették, ott valami mást is csináltak. Kivétel után is tökéletesen füstmentesnek kell lennie szemmel érzékelhető tartományban, csak a kipun lesz korom.
A szűrő nélküli motorok meg simán az elfáradás miatt kezdik el csinálni. Ez már a komolyabb szint a képen, ilyet még egy euro1-es se csinál, ha nagyjából jó állapotban van.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000