-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz F_Zolee #212759 üzenetére
Előfordul, méghozzá nem is akármilyen kábellel, mágnesessel.
-
sutszi
veterán
válasz sutszi #212523 üzenetére
3486km átlaga 7.67l. Pálya többség...de elég vegyes... várostól, a hegyi utakig minden is.
Olasz oldalon a legdrágább 1.749 volt, de jelentős részben 1.68-1.69-ért sikerült találni... Persze amikor nem kellett volt 1.64-ért is...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Puma K
veterán
válasz #89309696 #212764 üzenetére
Az E39-es 520i-ben hasonlóan mint tboldi-nak a Honda Jazz-ben, nekem is egy picit felette van az üzemanyagszint jelző mikor negyedről tele töltöm majd kikattan a töltőpisztoly.
Több naftát sosem szuszakolok a verdába. Amennyit kér, annyit kap
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
válasz grizlisandor #212768 üzenetére
Pont ma mentem vele én is, mondjuk az háromnegyednél állt. Érdekes, hogy az automata hamarabb vált padlón is, mint a kézinek a tiltása ahol van. Mondjuk sokat nem jelent, mert tiltás előtti tartomány amúgy is gyengül, igazából az automatának van igaza.
Nagyon jól érezni mikor elveszi az előgyújtást elgyengíti a motort és úgy vált. Nehogy az a 68 lóerő széttépje azt a 3 gangos váltót. -
F_Zolee
veterán
válasz grizlisandor #212771 üzenetére
Jah ez konszern betegség. Nekem van, hogy 200km-en keresztül maxon van, 500 felénél de a max 800 lenne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #212771 üzenetére
Skorde eleg linearisan mutatta. Bubinal sokaig telit mutat aztan zuhan egy nagyot. Aztan megint sokaig felig aztan nagyot zuhan megint.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz grizlisandor #212768 üzenetére
A regi Primeram ha csurig toltottem (en nem buziskodok kattanassal, addig toltom mig a betoltonyilasig er ), boven a full felett volt, az elso 100km-en el se mozdult onnan. kb. 52-53 liter fogyott belole mikor kigyujtotta a szegenysegjelzot, de onnan meg ujabb 100km-t nyugodtan lehetett menni vele ha kellett, es meg akkor se urult ki tejesen, boven a 0 jelzes ala is lehetett ereszteni. Nem csinaltam ezt gyakran, tudom, hogy nem tesz jot az alacsony szinttel jaras. Szerettem azt az autot, boven 1000km feletti hatotavja volt, megjartam vele nem egyszer a Miskolc-Pannonhalma tavot 4.4-es fogyival, 110-re rakott tempomattal.
mas: toltottem ma elmu oszlopon, zarolta a 3 rugot inditaskor, ez ilyen. Fogyi 0.0l/100km volt, ha az oszlopon toltes meg a hazeres utani toltes aram mennyiseget nezem, akkor jelenlegi benyaarak mellett is 3l/100km alatti benzin-ekvivalens koltsegem volt.
[ Szerkesztve ]
-
A fiatban arányosan csökken, a seatban, meg a golfban és a skodában fél tankig elmegyek 400-450 km-t a maradékkal meg 200- at
Viszont a seatban a bc pontosan mér[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Winne
nagyúr
Urak ha egy 1.4 TSi Octavia kombi mellé állítva ez az autó vagy ez mit mondanátok el?
Esetleg valami Renault turbó benzin?
Nem ismerem a Renault motorokat, csak a DCI-vel volt dolgom.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
BigBlackDog
veterán
válasz Winne #212780 üzenetére
1.4 TSi és 1.6 SCe összehasonlítás esetén a türelem dönt. Ha sok van és ráérsz, akkor az 1.6-ot is el lehet visleni.
Az 1.6 szívó nem rossz a legendák szerint a hármas Meganeban, a négyesben lévő 1.6 SCe-ről már hallottam olyat, hogy szereti az olajat eszegetni, ha betartották a gyári csereperiódust.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Winne #212780 üzenetére
Az 1.6 a hármas Megane-ban nagyon jó motor, csak dögunalmas, pont mint az i40-ben is, legalábbis gyanítom, mert szívómotorból csodát nem lehet kihozni ugyanakkora méretek mellett, a kocsi nagy, a motor kicsi, minden ugyanaz. A Megane-t a hatos váltóval célszerű megvenni ezzel a motorral, azt sokan keresik, mint közlekedőedény. Unalmasnak unalmas lesz az tuti. Én 3 évig használtam az egyest 1.4-gyel, ami még gyorsabb is ennél mert annyival könnyebb meg kisebb is, és a rossebb megevett tőle. Egyébként használható, nem megy rosszul csak kiszáll az ember belőle és nincs kedve megdugni az asszonyt. Nem jó, ha egy autó ilyen. Mint ahogy ha nem fordulsz vissza a parkolóba ránézni a kocsira, akkor sem jót vettél.
[ Szerkesztve ]
-
-
Empsepo
senior tag
-
Jaded
senior tag
válasz BigBlackDog #212783 üzenetére
Nem rossz az SCe sem, nekem van. Még nem akartam öngyilkos lenni
A motor legalább jóRenault Megane IV Limited
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jaded #212790 üzenetére
Családban lett egy 1.6 SCe egy Dokkerban. Az első néhány héten hallottam párszor a kérdést, hogy "Nincs valami gond ezzel a motorral, mert nem akar menni". Mindezt egy 75 lovas F Astra után. Mondjuk, ha jól rémlik, Dokkerba csak a 102-103 lovas változat jutott, a Megane 11x lovával szemben.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #212787 üzenetére
Kipu módosítással és csipszel tényleg jobb lesz, csak épp még mindig fingreszelésről beszélünk. Olyan ez, mint Ladát szerelgetni, az is mindig egyre jobb lesz, az ember örömét leli benne, változik a karaktere és tök fasza, de egy Lada marad, ahogyan az 1.6 szívó is 1.6 szívó marad egy 1300 Kilós magas kaszniban.
Én ezért nem is nyúltam hozzá. Én is megfutottam ezt a kört az egyessel, de messze elkerültem, hogy én azon bármit is módosítsak apróságok miatt. Nem szabad elkapkodni az autó vásárlását és megvárni normális motorral, ez a titka.
Én elkapkodtam, megvettem kisebb motorral. Mondjuk kombi amúgy is csak 1.4, 1.6 motorral volt meg ezen teljesítményű dízellel, tehát lomha szarok, szóval alapvetően nem Megane-t kellett volna vennem, ebből is jól látszik, hogy nagyon elkapkodtam az autóvásárlást aminek a vége eladás is lett.[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz BigBlackDog #212792 üzenetére
Dokkernél sokat fog a doboz is szerintem. Nem lenne azzal a motorral olyan nagy baj, csak az EU norma megölte. Renault szervizest vittem vele, nem hitte el, hogy ilyen “jól” megy és csak 6 litert eszik. Dusterben 8-10litert mondtak és nem is megy. Ott sem túl jó az összehasonlítás.
Renault Megane IV Limited
-
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #212795 üzenetére
Érzetre lehet, hogy sokkal jobb lesz, kap +15 Nm-t, meg lejön 4000-ről, 3000-re a nyomatékcsúcs. A Kangoo 65 lovas a 95 lovas Megane helyett és még magasabb is, mégis érzetre jobb, jobban szeretek azzal menni. Pedig sokkal lomhább. Különbséget kell tenni érzet között és valódi menés között, érzetre biztosan jobb lesz a szívómotor egy ilyen átalakítás után, hétköznapokban biztos jó poén is, nem véletlenül machinálnak a gyártók a gázpedálállás arányaival sem, de csoda nem történik.
Pite ha jól tudom fogyasztásra is gyúr, nem kifejezetten erő miatt alakította át az autót, hanem spórolás miatt és a spórolós fordulaton is tud ugyanakkora teljesítményt, mint előtte. Ebben van logika. De akinek padlón kevés az autó annak utána is kevés lesz, mert akkora többletet nem lehet szívóból kihozni. Illetve de, de az két ilyen autó árába kerül és üzemórás lesz a Km számláló. A 71 lovas Lada blokkból is ki tudnak hozni 200-at szívóba, ez nem megoldhatatlan az SCe esetén se.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kupon kunyeráló
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000