Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #210038 üzenetére

    Ja, általában így vagyunk vele, de ahol vannak lefele olyan hosszabb lankásabb részek, ahol nyomni szoktuk a gázt, azt érdemes megreformálni.

    Az állandó és kapcsolható összkeréknél nem tudom nem tudom nem túl lágyszívű-e az 5 és 10%... Akik ezt többet nézegették egyes autóknál mennyi többletfogyit okoz, jelezzék ha módosítani kéne.

    Amúgy pl én se nagyon tudom a Megane-al megugrani a táblázatos beugró értéket. Nem teljesen lehetetlen(5,56 volt már 656km-re), de arra azért gyúrni kell, meg szerencse is kell hozzá. De hát nem a 2008 as autó(mert a motor már '98óta kínálatban van) konstrukcióhoz igazítjuk a normát, mert 1.2 tce-k már röhögve megugorják (kb fél liter mínusz).
    Szívó meg turbós oszlop sztem túlzás már, de ha van igény, akkor szívók kb 4,7, turbósok kb 4,3tól kezdenének.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák