Új hozzászólás Aktív témák

  • ivana

    Ármester

    válasz Integrale #192659 üzenetére

    Fater Zafirájában ennek az elődje van, abban nincs változó szelepvezérlés, de kb. ugyan ez a motor. Ezek általában keverékkel mennek, szóval ilyen 1l olaj / 1000km simán elfogy, valvoline maxlife olajjal kb. a fele. XER-nél tuti lesz EGR, az is szelet koszolódni. A változó szelepvezérlés hasonlóan megbízható, mint a korabeli olasz gépekben, szóval semennyire.

    Az ECU szeret szétmenni belül a lehető legidiótább hibákat okozva, de tényleg. Pl. nem kap feszültséget az AC pumpa, nem gyújt az egyik henger, full random hibakódok, az autó random rángat etc. Az lett a vége, hogy megpróbáltuk javíttatni az nem sikerült, végül is cserélték egy felújítottra.

    A szelepfedél tömítés 30-40 ezrenként megpusztul, ilyenkor a szokásosnál is jobban eszi az olajat, plusz elkezd félregyújtani is. Mindez az alu szelepfedeles zafira A-ban, ezekben az újabb motorokban műanyag és állítólag még szarabb.

    A gyújtótrafó egyben van és rohadt drága. A fojtószelepházat érdemes minden olajcserénél jó alaposan kipucolni, mert rohadt mocskos lesz mindig.

    Ha az opel féle váltót használták és nem változtattak semmit a kulisszán akkor borzalmas lesz, olyan mint szart kavargatni. Nem egyszer sikerült ilyen 4-es helyett 2-es, 1-es helyett 3-as meg hasonlój.

Új hozzászólás Aktív témák