-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz CactuS #193850 üzenetére
fater van ráizgulva egy hibrid nirora, elvileg az váltja a carenst, mindenféle kedvezménnyel 7M Ft, a carens ér kb 4,5M Ft-ot, a 2,5M Ft-ból mennyit is tudna elautózni...na mindegy, jobban esik majd neki a tankoláskor, hogy nem 9, hanem 5 litert kér, kb 140ekm után már megéri neki
A carens most 3 éves.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaren91 #193849 üzenetére
Benzin injektort illetően az injektor.hu is tisztít, javít emlékeim szerint pl.
Dízelben beszállító és technológia függvénye, nem mind felújítható hatékonyan/egyáltalán. Egyszerűbb solenoid fajta általában javítható, de egy piezo ami 5x be tud fecskendezni, nem nagyon. Bosch, Delphi esetén szerintem jellemzően rendelkezésre áll a felújítási technológia, Siemens-VDO/Continental, Denso esetén kevésbé tudok lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Doki16 #193852 üzenetére
Pedig a plugin lesz még sokáig a befutó. Jelenleg az általad ie említett mesterségesen felfutott ár a legnagyobb akadálya a terjedésnek - na persze az infrastruktúra hiánya mellett. A rezsicsökkentés miatt még a karbantartásra is alig jut zsé, mi lenne itt ha hirtelen felfutna a tisztán villanyüzem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz brumi1024 #193858 üzenetére
De azért azt el tudjuk képzelni h mivel járna mondjuk egy 200k emberes szegednél ha mondjuk csak 20% vesz full elektromost és este lekezdik tölteni egyszerre. Megint visszajön a hétfői áramszünet meg esténként a trafók tűzijátéka mellett lehetne az eget bámulni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #193857 üzenetére
Igen igazad van, ezért marad nekem is még egy jó darabig a plugin. 4-5 éves autók mennek 6 millió körül és kb. egy alsó kategóriás autó szintjén vannak minőségben. Egy e-Golf is baromi drága, azt már 6 éves, aztán meg olyan gagyi belül, hogy sírva fakadsz amikor beülsz arra a hokedlire. Közben meg a legjobb esetben tud 130 km-t. És egy e-Golf árából meg veszel egy alapból Highline GTE-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #193861 üzenetére
szerintem Magyarországon még nagyon sokáig a plug-in lesz az ami elektromosként élhető
Bp még szószó, de vidéken hol töltesz?
pl délipart van 4db, de a Blellein kb mindig lóg valami amikor arra járok még télen is
mondjuk a térképen nincsen, de Bboglár Klapka utcában is van a peugeotnál, de nem tudom, hogy külsős tölthet-e[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #193862 üzenetére
Lokálisan csak annak jó aki tud otthon tölteni vagy melóhelyen. Én munkahelyen tudok csak tölteni így mindig tele van hétköznap. Otthon nem tudok lakótelep lévén. De nekem már most bőven jó lenne tisztán elektromos mert itt vagyok min 8 órát az idő alatt meg bőven feltölt bármi. Amikor megvettem akkor keresgettem még utcai töltőket, de már nem foglalkozom vele inkább megyek benzinnel. Egyszerűen annyira drága lett a töltés, hogy értelmetlen használni. Tehát panelba senki ne vegyen, de családi házban napelem mellé már most nagyon megéri. Van ismerösöm, aki minden nap ingázik 200km-t. Van neki napeleme és vett egy Konát, így most minden nap ingyen vagy nagyon olcsón teszik meg ugyanazt a 200 km-t amit korábban 8-10 literese átlaggal abszolvált. Neki kiadja a matek gyorsan.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #193854 üzenetére
Plugint fene tudja, hogy a kedvezmények miatt hogy fogják megcibálni még. Másrészt pont a benzinmotor szabadsága egyben a hátránya is, mert az fogja az üzemeltetési költséget megdobni. Egy tisztán EVs autónál sokkal kevesebb a normál fenntartási költség, időben is - nyilván a német prémiumoknál megoldják, hogy 100k fölött legyen az éves átnézés, ami vicc, mert első évesen ha jól emlékszem csak pollenszűrő csere van .
Nyilván ott van az akku, mint rizikófaktor, de szinte az összes modellt, ami kifutott már a garanciából tudják moduloként/cellánként javítani.
Ha sikerül a napelemes buli, akkor még az is felmerült bennem, hogy az én autómat dobjuk be indulónak egy elektromosra. Havi költségben szerintem több a benzin, mint egy törlesztő. Mondjuk azért egy RS Twingo után egy iMiev/eUp stb. elég éles váltás lenne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
válasz CactuS #193866 üzenetére
szerintem még rosszabb lenne a matek, ha azt is nézném, hogy egy év múlva melyik mennyit ér, mert carens érne 4M Ft-ot, a niro meg kb 6M Ft-ot, de érne 6,5M Ft-ot akkor sem vagyunk előrébb, mert egál, de a 2,5M Ft-ot bele teszi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #193876 üzenetére
3 éves autót ne hasonlíts egy új autóval, mert torz képet ad.
tboy93: Hollandoknál inkább 7 milla körül van, van az az élethelyzet, hogy megvenném, főleg, hogy én bírom a pici autókat.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #193877 üzenetére
én azt írtam le, hogy mennyire nem éri meg lecserélni a 3 éves carenst egy új nirora csak a fogyasztása miatt, amúgy 5,15M Ft volt az újkori ára a carensnek.
Most jobb lenne az új tipo-mat hasonlítani 4,5M Ft volt, 8 litert fogyaszt, niro 4-5 litert és 7M Ft[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szólista
senior tag
Sziasztok!
Megkérdezem itt is hátha tudtok segíteni: [link]
Nem vagyok normális. Na és?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz janakbacsi #193885 üzenetére
Manual mit ir? Mekkora van most benne?
Sztem eleg lesz amugy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz janakbacsi #193885 üzenetére
Tippre elég lehet, de nincs meg esetleg a kezelési útmutató, amiből ki lehet nézni?
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
-
dobov
friss újonc
Sziasztok,
Van egy 1.7DTI Corsa-ám 2001-es. Úton maradtam vele... Lecseréltem aksit (a régi mar gyenge volt).
Majd utana 20, 30 km után lemerült az uj akkumulátor. Akkujelző fény nem világit (csak gyújtáskor).
Töltővel utanatöltöttem, ujbol lement 20, 30km-t majd lemerült.
Valamint többször észrevettem hogy magától bekapcsol a féklámpa (különösen földúton), ami már régebbi probléma.Relé lehet a gond a biztositékoknal? Esetleg zárlat valahol? Vagy nem tölt (eléggé) a generátor?
Van valakinek ötlete mi lehet a baj? Mivel kezdjem?Üdv,
-
-
válasz bandus #193892 üzenetére
Inkabb sorolnam a pazarlast, szennyezest, amit egyes autogyartok muvelnek: t-cross, t-roc, ateca, arona, q2, q3, kamiq, karoq. Egy variaciora gyartanak 8 autot, es ez csak egy markacsoport ott van még x1, x2, 2 gc, gla, glb, glc stb. Minden egyes tipusbol van mar coupe, suv, meg minden anyam kinja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- Gurulunk, WAZE?!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen