Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #192205 üzenetére
3490 helyett csak 2790.
…………………………………Meghosszabbították a veszélyhelyzetet újabb 90 nappal, ha így folytatjuk, idén már nem is kell műszakiznom.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Ahogy mondod....bebuzultam, tudom, de jobb ez így most...
Nem élem legszebb napjaim (de ez nem fórumtéma), emiatt jobbnak láttam, ha inkább az anyagi biztonság marad meg, mint a garázsban lévő szobor.
Ahogy írtam is, nagy eséllyel jó autóm még lesz...de több dolgot sajnos nagyon elhanyagoltam ezek miatt, amit a nagy ráérésben hiányolok most.Üdv, Balázs
-
veterán
válasz tboldi #192200 üzenetére
Kár. :/ Titkon reméltem, hogy a Corvette ZR-1 mintájára a második kulccsal aktiválod a K20-at. 🏎🏎🏎
First, the lock, or kiddie key. This gives the operator a choice of full or reduced engine power, sealing off the high-rpm end of the induction system and reducing peak output by about 150 hp. This means that young drivers can be sent to play in traffic with at least some comfort to a parent. The switch has been incorrectly called a valet key — incorrect because any parking-lot attendant unable to cause an owner grief with the 230 or so remaining horses just isn't trying.
-
7Sony7
addikt
Venni akartam kerékkulcsot, 18mm es csavarra valót, de nem találok, csak 17, és 19 est.
Úgy is jó lenne, ha vennék egy 18 as crovafejet, és hozzá valami nem racsnis hajtószárat. Viszont ezt a szárat milyen néven keressem?Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Snoop-y
veterán
válasz focvis #192212 üzenetére
Hellcat is ket kulcsos. A piros az 700+ lo a fekete 500.
A Valet mode az deaktivalja az osszes raccsing beallitast es a launch controlt es csokkenti a teljesitmenyt is.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-v-
addikt
válasz pècsimunkás #192221 üzenetére
-
nagyúr
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
Ma sem hallottam eddig kattogást az immár megrövidített csavarokkal, ennek örülök.
A lengéscsillapító, a rugó és a toronyszilent/csapágy így is, úgy is cserés volt, de a féltengelycsukló annyira nem lett volna muszáj. -
BigBlackDog
veterán
Azt próbálta már valaki esetleg, hogy R-ben mikor dadog le?
-
veterán
válasz BigBlackDog #192239 üzenetére
Kispókban megpróbáltam, de az nem dadog le, simán vonyít. A sebességet csak becsülni lehet, rükvercben a negatív tartományba fordul az óra.
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #192239 üzenetére
H Astrában próbáltuk nagybátyámmal, ~50-ig ment az 1,7CDTI. Voltak ilyen leírások, hogy ha R-ben nyélgázzal lefullasztod, akkor kikapcsolható az ESP benne, de nem jött be.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #192239 üzenetére
Nem próbáltam de kb 40-45 körül, mert egyesben 50-ig megy el, a rüki meg picit rövidebb.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
veterán
válasz BigBlackDog #192239 üzenetére
Neki még nem dadogott(BP-i Autósok youtubealert), bár nem tudjuk mennyivel ment.
-
Szoszo94
őstag
Igen, ezért eszik meglepően keveset normális használat mellett. Országúton betartva a sebességkorlátot 5L körül mozog a pilanatnyi, ami valós 5,5L körül lehet. 110-nél pedig 6-7 közt ugrál, 150 tempomattal pedig kerek 8 - utóbbi rátankolással, Debrecen - Győr vonalon lett lemérve, picike város meg egy két nagyobb gázadás a pályán.
Eddig a max amit kihoztam olyan 14,5L emlékeim szerint (Spritmonitoron vissza tudnám nézni a pontosat), sok város viszonylag agresszív gázkezeléssel. *ezek nyári adatok, télen +1L ahogy észrevettemFocvis: szóljatok rám hétvégén és lemérem én is, csak magamtól mindig elfelejtem 5 és 6 irreleváns, mert 225-nél tiltás van benne és ahogy felváltok ötbe már limitál is, onnan csak lassan kúszik fel a tiltásig. Szóval 5. és 6. 230 óra szerint 1-2-3-mal pedig adós vagyok még.
BBD: Passatban próbáltam de már nem emlékszem, IS-ben viszont hátrafele is hosszú az áttétel, még nem kellett teljes padlóval tolatnom de ezt is megnézem
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szoszo94 #192244 üzenetére
Itt pályán már forog a gép de ugye nem a 130+ pályatempóhoz lett igazítva, hanem a kinti korlátozásokhoz, ott meg 120 km/h-nál már lekapcsol a yard.
Cserébe országúton 7-8 literből is kijön. A legtöbb 12,5 volt nekem de az az egész napos vezetési tréning ahol álló nap 0-60-akat nyomtunk gyakrolásból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
70-nél 1150-et forog hatodikban, 65-nél kapcsol fel üzemmelegen ha tempomattal gurulgatok (pl városon belüli hetvenes szakasznál).
Veztréningnél biztos fel lehet tornászni, talán idén én is eljutok egy ilyenre TC most indít egy szlalomos sorozatot, ha meglesz a nyári gumi szerintem be is küldöm rá a jelentkezésemet.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szoszo94 #192246 üzenetére
Nekem csak 5 gangos, 100-nál már 2500-2600-at forog. De mindegy is, 79-el kell mennem, mert 80-nál már vált a vezérlés.
Nyáron voltunk, a fellocsolt pályán porig aláztam mindenki a vadi új 4S gumi + awd kombóval (főleg az AT gumis Foresteres kollégát). Haver az IS250-el (vadi új Conti SC5-ös gumikkal) olyan szépen esett-kelt hogy öröm volt nézni. Persze szárazon nyilván porig alázott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
nagyúr
válasz molnarpeter #157492 üzenetére
& rbalint88 használt itt Ultra Lifeot, ha jól nézem.
Tapasztalatok? Van annyi fényereje mint egy "átlagos", 1000Ft körüli H7-es izzónak? Most volt izzócsere, bal oldalt egyszerű a dolog, de jobb oldalon szívás. Ha tényleg ennyivel tovább bírná, cserébe nem hatalmas visszalépés a Night Breaker Silverhez képest, akkor az lenne a kiszemelt (mindig van tartalék izzó a kocsiba, kellene pótolni)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest