-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Nálam pl az F Astra "korház" képest kívül/belül tetszik/tetszett. Amikor megvettem kimondottan szép volt. Most már lassan 7 év után az idő vasfoga már látszódik rajta.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #179497 üzenetére
Az ablaktörlő sebességét lehetett szabályozni egy potival (ami a német autók lámpakapcsolójának helyén volt elhelyezve), ha a kart az "egyéni sebesség" pozícióba raktad. Ilyet azóta egy autóban sem láttam.
Pedig elég common feature.
Mondjuk az én Jazzemben sem volt gyárilag, de kicseréltem a kart egy FR-V-ből származó darabra, és voilá, működik.[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #179500 üzenetére
Ne is mondd, a Mazdán 19-es van, nem tudom, merjek-e téli gumira ajánlatot kérni. Esetleg hozzá való gyári alufelnivel... Közben azon gondolkoztam, hogy ha egy csöpp eszem van, az autó átvételekor lecseréltettem volna a gumikat négy évszakosra. Na, majd a következő autónál. A gond meg az, hogy a buzi osztrákok októberben, vagy áprilisban be sem engednek az országba nyári gumival, hiába van éppen 20+ fok, én meg jellemzően a két hónap valamelyikében át szoktam rajtuk vágni. Ha csak itthon használnám, le se szarnám, eljárok nyárival, itt ha már 0 fok van, mindenki pánikol, hogy mind meghalunk, ha meg leesik az évi rendszeres hómennyiség is (ez évente egyszer olyan 20-25 mm, ami kb egy órán át tud megmaradni), akkor itt a világvége.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #179504 üzenetére
En is ezert valtottam szintn 4 evszakosra a Lexuson (megvettem a Michelin CC-t vegul, mert abban a meretben meg az is olcso).
Same rules apply!
-
vans?
őstag
válasz parandroid #176965 üzenetére
update: a Zulassungsstelle nem csinalja meg a magyar forgalmi alapjan az atiratast, kell nekik egy masik papir, mert a magyar forgalmiban tul keves info van. Foglaltam idopontot TUV-be, elmentem, de hazakuldtek, hogy kulon ember csinalja ezt, tudok idopontot foglalni hozza kulon. Elvileg ha meglesz ez az adatlap, akkor visszamehetek a Zulassungsstellebe, es megcsinaljak.
hábm bábm
-
6030D
Ármester
válasz tboldi #179503 üzenetére
Nem ismerem a Dacia megoldását, de vagy arra gondolt, hogy:
- amit a tiéden 3 előre beállított sebességeken tudsz váltani a csavarással, az ott végtelen, tehát neked mondjuk 1 - 2 - 3 mp intervallumok vannak, ott meg lehet 2,5-öt is
- vagy a folyamatos törlésnél neked van a normál mód, meg az idegbeteg, ezt meg lehet állítani: egy oda visszát ne 2 mp vagy 1 mp alatt csináljon meg, hanem mondjuk 1,5.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
válasz 6030D #179510 üzenetére
Én sem ismerem, mindenesetre sok autóban van ilyesmi (még ha nem is pont ugyanúgy), csak erre próbáltam rávilágítani.
Amúgy az enyémnek is sok fokozata van, 3 és 13 mp között lehet állítani a két törlés közti szünetet. Nem számoltam meg, hogy a tekerentyű hányszor kattan az egyik végállástól a másikig, de ha másodpercenként, akkor az 11 fokozatot jelent.
[ Szerkesztve ]
-
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #179514 üzenetére
Azóta tényleg nem vezettem olyan autót, amiben nemcsak pár előre beállított fokozat volt (a Seatban 6 van, ha jól számolom; a Pug306-ban és a Bravaban például csak 3 volt iirc). A 11 már határeset, elfogadom. :)
A Daciában elméletileg nem voltak fokozatok, folytonosan lehetett állítani. Ezen a (nem saját) képen az óracsoport bal oldalán lévő tekerővel: [link]
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz ngaba #179497 üzenetére
A Dacia 1310 kis túlzással egy luxuslimuzin volt (pl. egy Trabanthoz, vagy más hasonló kaliberű autóhoz képest). Volt nekünk is, valóban kényelmes volt, de csak ha rövidebb távokon használta az ember (max 30-40 km). Hosszabb távokon hátul ülve nekem mindig úgy fölkavarodott a gyomrom, hogy minden alkalommal hányingerrel szálltam ki belőle, annyira rosszul lettem. Vagy az ülése volt túl puha, és nem volt semmi tartása, vagy a futómű volt túl lágy rugózású (vagy mindkettő együtt).
Tizenévesen már nálunk is a végét járta, bár akkoriban még mást jelentett egy tizenéves autó tartósság szempontjából, mint mondjuk egy évtizeddel később. (Nekem egy 22 éves autóm van, ez már a 90-es évek második feléből származik, de ezzel bármikor el merek indulni bárhova Európán belül. Tavalyelőtt volt egy görög-albán-horvát-olasz túránk vele, 6 nap alatt 4251 km-t autóztunk le vele, meg se kottyant neki huszonévesen.) -
válasz t72killer #179481 üzenetére
Alakul a Dacia spring ára, de nem jó irányba, a briteknél "16000£ alatt" várják. Háát kösz, ebből így tuti nem lesz gazdaságos melóbajárós kocsi, még a 10k£ környéki ár alatt is erősen rezegne a léc...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz EQMontoya #179525 üzenetére
Jó, de ez továbbra is fényévekre van a gazdaságos melóbajárós kisautó kategóriától. ÚJ c1/aygo és hasonlók megvannak újonnan a feléből - 3évesen negyedéből, minimális/néhol 0 adót fizetnek benzinesként is és a szervizktg is megáll az első 10évben az évenkénti olajcserénél...
Szép dolog a környezetvédelem, csak amikor még a valós környezeti lábnyom előny is erősen vitatott, én tuti nem dobok ki extra milliókat villanyra. Ha végre méltóztatnak értelmes árkategória környékére lemászni, akkor változik az ábra. A verseny kemény, mert egy 3-4éves benzines simán lehet tökéletes állapotú, míg az 5éves villany elég hamar hadilábra kerülhet a kilométerekkel.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
veterán
válasz t72killer #179526 üzenetére
Németországi napi 100 km-es ingázáshoz, az ottani energiahordozó árakat figyelembe véve - szvsz - még mindig az SDI éri meg legjobban. Molnár Péter a téma guruja.
Nézegetem én is a villanyosokat, ha hosszabb utakon is használja a dolgozó és nem szeret pöcsölni, akkor egy nagy akkus (használt) Tesla. A többi egyelőre csak agglomerációs ingázásra optimális.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #179527 üzenetére
sztem jelenleg a mindenre IS alkalmas egyetlen autó a PHEV. 100km környéki villanyos hatótávval egy dízel PHEV lenne a tutiság, ha a gyakori német autópályázás és a lokális/agglomerációs zéró emissziós közlekedés egyaránt szempont.
csak a szabályozás kinyírja a dízeleket, de legalább a benzinesek is bonyolultak lesznek, csak ugyanúgy többet esznek. Kína meg majd röhög a markába... ott pont most kezdik eltörölni a villanyautók dotációját és well-to-wheel alapon támogatni/adóztatni a technológiákat. -
EQMontoya
veterán
válasz focvis #179527 üzenetére
Nincs olyan, hogy hasznalt Tesla.
Annyira minimalis az ertekvesztese, hogy szerintem hulye, aki mondjuk az uj ar 90%-at megadja egy 2-3 eves, 50k-t futott autoert.rbalint88: A PHEV egyetlen hatranya, hogy egy normalis akkupakk + egy tisztesseges benzinmotor egyutt mar eleg draga. Es sajnos nem is konnyu.
Ami nekem tok szimpatikus ebben a ligaban, az az uj PHEV RAV4.
Viszont Rav4 nem kene, tessek berakni a hajtaslancot egy rendes szedanba/kombiba. Na, ilyen nincs.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz focvis #179527 üzenetére
Jártam pár országban a világon, de még a villanyb.zi skandinávoknál se jön ki ugyanolyan gazdaságosra azonos kategóriában egy villanyautó. Ha 3milla lenne ez a dacia 25-30kWh körüli akksival, az fordíthatna ezen.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #179529 üzenetére
Camrybe bele kéne dobni és jó is lenne. Bár a beltere nem szép annak (sem)
Drágának drága egy ilyen móka, de csak egy parkolóhelyet, egy biztosítást, egy szervizt, egy gumit kér, és ez nehezen forintosítható. Tőlünk nyugatabbra ezek a szolgáltatások ugye még drágábbak, szóval egy bekerülési áron drágább egyetlen autó is hamar olcsóbb lesz, mint két autó, amik összességében kisebb bekerülési költséggel jöttek.focvis: annyiért tudhatja is, meg még többet is
akkor inkább 10-11-ért használt Tesla és ha nagyon messzire kell menni, akkor bérlés. Bár a 30M-ból itthon még kijön egy használt A6 10-ért és még marad is 10 adóra, biztire, tankolni, stb.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Napifogyi volt már? Itt 8,03 egy gyors pécsi kör után.
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #179539 üzenetére
En is lementem ma Pecsre, sok ev utan, jo volt
I humbly and respectfully decline™
-
válasz pit stop #179535 üzenetére
6000€ szvsz sok egy matchboxért Ennyire picivel nem vagyok benne biztos, hogy fel mernék menni autópályára mindenféle balkáni csőcselék SUV-jei közé.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
-
Korábban szóba került, hogy LPG-s kocsival kompolhat-e az ember, a DFDS (Calais-Dover) utazási feltételei között (7.oldal) találtam, amit kolléga is írt:
"any motor vehicles powered by multi fuel-hybrids, will only
be accepted if the vehicle is a recognised manufactured model
with standard specification"Azaz ha gyárilag LPG-s, mehet, máskülönben úszva kell megtennie a távot...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest