-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Nem is tudom, hogy fordulhatott ez elő...
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #179446 üzenetére
Olajcserére figyelt az eddigi autójánál is, felhívta neki is mindenki a figyelmét az okoskerékre. Képben volt, csak megnézétt annyi mk2 1.6 hulladékot, hogy örült a betegebb motornak is. Helyi Ford márkaszervizes szerelő maszekba elment vele megnézni, azt mondta, hogy rendben van, okoskeréknek sincs baja. Mondtam neki, hogy kolléga a Megane III talán megvette, vezérléscsere, egy évre rá az okoskerék zakatolt. Utána olvastam, hogy Rob a vezérléssel együtt azt is cserélni szokta. Majd meglátjuk, most cseréltetett rajta vezérlést és érdekes volt, hogy a vízpumpát nem hozta a vezérlés készletben, de a biztos, ami biztos kicseréltette.
-
válasz tboldi #179346 üzenetére
Quatrac 5 lett. Darabonként 120 eur, + gumikként 19 eur szerelés, + régi gumikként 5 eur hulladékdíj. Majd kiderül, hogy viselkedik. Szerelő szerint az első 50-100 km-t csak óvatosan, mert még csúszhat. Fasza nedves, vizes lucskos idő is van hozzá amúgy, meg ilyen is lesz most egy darabig.
Ja, 205/45R17.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
,
addikt
válasz AMD Power #179453 üzenetére
Mindenkinek más tetszik. Én még jól kinéző Suzukit életemben nem láttam, de Toyotát sem (Toyotából nekem egyedül a Celica tetszett, annak a vásárlása tervben is van már régóta, de persze biztos vannak, akiknek meg pont annak a formája nem jön be).
Nálam egyébként van a tetszik kategória, van a nem tetszik kategória, meg van a közömbös kategória. A japánok a 90-es években csak a közömbös kategóriában voltak a szememben kinézet szempontjából, de minél újabbakat nézek, annál inkább mennek át a nem tetszik kategóriába. -
Azért a mostani Mazda kínálatból én nem tudnék olyan autót mondani, ami kategóriájában nem a legszebbek között van. Persze ez nagyon szubjektív. Honda, Toyota, na az más kérdés.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #179456 üzenetére
Én tavaly a 4 évszakos opciókból a Nexen blue 4season választottam. Egy ideig vaciláltam azon is amitt te vettél. De így utólag nem bántam meg a Nexent.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #179456 üzenetére
Az teljesen jó lesz. A tesztekben 6-7. hely körüli helyezéssel simán középmezőnyös 4S gumi.
#nincsbennetarcsi
-
oliwire
őstag
válasz AMD Power #179454 üzenetére
Egyszer valahol azt olvastam, hogy kifejezetten fontos, hogy az autó belseje tetszen nekünk, mert ugye azt látod többet De ugye ha kinézek az ablakon, szeretnék egy olyan autót látni, ami a saját szememnek tetszik, nem csak amikor benne ülök
(#179460) Qru
akkor az Focus MK2.5-et érdemes elkerülni vele, az MK3-nál már jobb a helyzet. Azt nem tudtam, hogy több verziója is volt, csak az MK3-nál olvastam róla.. -
CactuS
Arcképgyáros
Kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz itthon, 3 millát simán megérné bármikor.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #179319 üzenetére
Nyugi, a PoPe is adott ilyet.
Gyári tartozék . -
AMD Power
titán
válasz oliwire #179464 üzenetére
Ezzel én is egyetértek. Nekem pl a G Astra külsőre bejön. De belül... a belem kifordul. Pedig mint árban/felhasználásban jó lenne nekem. De azzal a belsővel.... meg nem veszem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz AMD Power #179473 üzenetére
Én a G Astrát kívül-belül szerettem. A 2000-es évek elején nagyon menő volt, csak túl sokáig volt forgalomban. A sajátom 2006-2014 között volt meg. A H már más kérdés, az már akkor is csúnyácska volt, amikor jött. Főleg belül. Amúgy én az utolsó szériás Vectra plasztiksivatagját is bírtam, szerintem tök ergonomikus volt, ha szép nem is. Az más kérdés, hogy annyira nem volt sose jó megjelenésű, mint az elődmodell a maga idejében - ahogy a B Vekin azokat a visszapillantókat megoldották, az a modern autótörténet egyik legnagyobb ipartervezési bravúrja. Na, ilyesmit azóta sem tud semmilyen Opel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz d.tiborz #179470 üzenetére
A Skodákban vagy megbíznak, vagy nem fér bele az árba az 1 liter olaj meg a szütyő. EÜ csomagot kaptam, meg 2 láthatósági mellényt.
Talán a BMW 550i tesztben van, hogy a csomagtartó oldalzsebében is ott van a flakon, szóval ez egy bizonyos ár fölött a benzineseknél úgy néz ki szériatartozék.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
ngaba
aktív tag
válasz parandroid #179474 üzenetére
Igen, a H Astra belsejét én sem tudtam hová tenni soha.
Külsőre is az egyik legrondább Opel generáció szerintem, bár szvsz a C Vectrának még rondábban állt az a design.
Apropó, elég lelombozó az egyenarculat minden márkánál... Ha a kisautóktól kezdve a nagyautóig minden autónak hasonló az eleje, akkor tuti, hogy nem fog jól állni mindegyiknek az a design (néha alig lehet megkülönböztetni a különböző típusokat - bevallom, én gyakran így vagyok az egyidős Skodákkal, hogy jól meg kell néznem, hogy ez most melyik).[ Szerkesztve ]
-
válasz ngaba #179477 üzenetére
Ismét a Mazdát, illetve főkènt a Kodo-designt kell felhoznom ellenpéldának... Németek is amúgy ügyesek a márkaarculattal, szerintem a bmw-é, a vw-é, vagy az audié is elég jól sikerült.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
6030D
Ármester
válasz d.tiborz #179476 üzenetére
Poénnak szántam, azért van ott a smiley is. Ezek szerint a VW kap, a Skoda nem.
Talán BBD érdeklődött anno, hogy állunk, szóval 7500 km után kb 4-5 mm a nívón... 30e km-re kevés lesz.peterkeT: Mazdát szépen rajzoltak mindig, de a belseje pl. az 1-2. 6-osnak nem gyerebe. Kollégámnak van egy elég fullos kettes, de kicsit káosz az a beltér, ellenben rohadt nagy, ami náluk nem hátrány, mivel ő 206 cm. Szerintem a mostani 6ostól szép a múszerfal, de a 3-as fb nekem most sem adja. Állandóan a Carmageddon stock car jut róla eszembe, mint az 1-es Leonról.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
mekker
őstag
-
-
veterán
Az Erőmérő ki ne maradjon. Versenyzöld! 🏎
Anno (nagyon anno) 1x vezettem ilyent, a szomszédunkét. Haza kellett hoznom városon belül, meglepően erős volt. Az üléspozíció majdnem, mint egy mai SUV-ban. Akkoriban pont kinőttem a BMX-bandita korból, már volt jogsim, de még a kispók előtt lehetett, Samarához voltam szokva.Két dolog lepett meg:
- azt hittem 55 le, most meg kiderült, hogy 60,
- ez keresztmotoros???? Tényleg az.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz kisza25 #179488 üzenetére
A kispók vatta újan volt talán 120 e Ft, 11 évesen, szarrá rohadva* adtam el 100-ért. Ez ám a biznisz. **
*Megtanultam vezetni rajta én, az öcsém és a barátnőm. Én felborultam vele, hengerfejesre hajtottam, stb., öcsém minimum 2x "lekoccolta" előlről. Király gép (lejtőn 133 kmh, 24 lóerő, 8 literes fogyasztás).
** Akkoriban évi ~20% infláció járta, 11 év múlva töredéke volt a 100 e. Ft az eredeti bekerülési értéknek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ja, és a mai fogyasztás! Bp.getto -> Bp.haza -> Keszthely -> Zeg; 6,7 l/100 km + 3/4 akksi, Fehérvárig ahogy a forgalom engedte, utána 170-180.
Csütörtökön tankoltam Shell puru-dízelt a Füredi úton, szuper áron 345,9 literje. Adnak mellé kaparós sorsjegyet, otthon kapartam, lejött a felirat is, így passz. -
ngaba
aktív tag
válasz focvis #179487 üzenetére
Ó, ez az első erőmérő, amit megnéztem. Gyerekkoromban 4 ütemű Wartburg mániás voltam, a családot kiidegeltem vele, hogy ha utaztunk valahová, akkor "nézzétek, ott egy" helyzetjelentettem. De sajnos kimaradt, pedig a 2000-es években majdnem vettem (amikor 200-300 ezer forint körül volt az ára). Nagyapámnak volt facelift előtti ősrégi kétütemű (mindig "bepökte" a gyertyát), szóval a 4 ütemű Wareszban kimondottan tetszett a hagyományőrzés is. :)
Most, hogy felidéztem a tinédzserkori autóvásárlási terveket, eszembe jutott, hogy most milyen jó világunk van most információ szempontjából. Akkor ilyen képes megyei hirdetési újságokat bogarásztunk, nem hahu-t. (Emlékszem, egyszer a tesómmal kitalaltuk, hogy az újságban szereplő legolcsóbb autót megvesszük, aztán lesz, ami lesz. Az a 20 ezer forintos Nissan Bluebird szerintem azóta sem talált gazdára...) 2000-ben is úgy vettünk még használt autót, hogy a családdal végigjártuk a kereskedéseket. (Alapvetően japán autót akartunk, de a Nissan szalonban ránk akartak sózni egy törött Almerát, majd a Toyota szalonban mindenkinek megtetszett a Fiat Brava. Így lett Fiatunk.)
Nosztalgia OFF.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #179487 üzenetére
Amennyit Wartburgoztam terepen, nem is kéne SUV, csak egy jó Allroad/XC70 Ha lett volna V60 D6 CC futóművel, az maga volna a tökély. Na nem baj, fater megmondta - terepjárónak ott a traktor (majd lekanyarodott a földútra )
ngaba: megint a "korok találkozása" - nekünk a belógó elektródás NGK BP6HS gyertya vált be a kétüteműben, onnantól kezdve csak néha trafó csere és egy-egy megszakító állítás kellett, sokat javított az élhetőségén. Kéne bele egy HALL gyula és Hawaii (meg némi hengerfejpakolás, lakatolás, meg műszaki :/ )
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ngaba #179491 üzenetére
Nekünk megvolt, kb. 1 hetesen rommá törték, tesómmal majdnem ottmaradtunk, majd megjavították, végül amikor elkészült ellopták. Aztán meglett kibelezve, eladtuk, de anyám vagy 15 évig kapta a súlyadós csekkeket rá a helyi önkormányzattól. Nem jó emlék számomra.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz focvis #179482 üzenetére
Na ez passz. De mivel eléggé hivatalosak voltak csak nem olyan seggek hogy nem belevaló olajat használnak. Nekik nem feltétlen érdekük hogy átbasszanak ezzel, az a gyártó lenne inkább, annak fog sok pénzbe kerülni egy újabb motor
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#51199488
törölt tag
A frissen felújított kuplung egy hónap alatt feladta... küzdelmes és drága hobbi ez az autózás
Bocsika, valahol ki kellett panaszkodnom magam
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #179474 üzenetére
Hát H Astta belső... az még nagyobb katasztrófa. Ráadásul lomha egy állat az 1.4 benzin. Abból a neten Dunát lehet rekeszteni vele.
A Vectra motorháztető ív viszont ami megy a lámpához. Az tényleg szenzációs volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #179492 üzenetére
Jó volt olvasni. :)
Ha már korok találkozása: Nagyapám sofőr volt a téesznél. Megmondta, hogy a legjobb autó a Volga volt, "10 literből ki lehetett azzal a nagy kocsival jönni". Utána nagy Polskit kapott, azt utálta, mindig rossz volt, és annyit fogyasztott, mint a Volga. Neki 100-as Skodája volt otthon (amiből a farmotoron kívül leginkább a fura sebváltó és a 0 km/h-nál eltűnő sebességmutató maradt meg), majd az említett Wartburg, ami csak a mákföldön terepezett max. :)A családomnak (apámnak) az első autója Dacia 1310 TX volt, és szerintem a rossz híre ellenére az volt kábé a csúcstechnika a szocializmusban (pláne az ötsebességes TLX lett volna az). Baromi kényelmes volt, és szerintem nem volt több hibája nálunk, mint a konkurenseknek lett volna. Korát megelőző feature: Az ablaktörlő sebességét lehetett szabályozni egy potival (ami a német autók lámpakapcsolójának helyén volt elhelyezve), ha a kart az "egyéni sebesség" pozícióba raktad. Ilyet azóta egy autóban sem láttam. Persze úgy jött ki a gyárból, hogy nem működött, de apám megcsinálta. :)
Egyébként 13 évesen nagyon kivolt már a bele, amikor eladtuk. Ezért a szüleimnek sokáig meggyőződése volt (nekem is), hogy a 10 éves autó öreg autó. Most meg kábé mindenki 10 éves autót keres 1.5-2 milliós ársávban... Változnak az idők, na. :)
CactuS: Ó, pech... :(
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #179456 üzenetére
Uh, ez elég húzós. 205/55 R16 meretben ugyanez a móka kb. a 60%-a lett volna.
Avagy járjon nagy kerékkel a f..om
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest