-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
SmUrt muszakin igy ment at, mint forro kes a vajon, DE megint kiemeltek, hogy a rendszam vilagitas szine nem megfelelo.
Mondtam, hogy muszakitol fuggetlenul, 6/1990-es kohem rendelet feher fenyt ir elo.
Nem feheret.
Nem.
De.
Nem kotozkodik, megvan a muszaki.Azert nezzunk ra:
(2) A rendszámtáblát megvilágító lámpának a rendszámtáblát színtelen (fehér) fénnyel, teljes felületen, közelítőleg egyenletesen és olyan fényerővel kell megvilágítania, hogy az álló jármű rendszámát sötétben, tiszta időben legalább 20 méter távolságból el lehessen olvasni. A rendszámtáblát megvilágító lámpa hátrafelé fényt közvetlenül nem bocsáthat ki.Rosszul ertelmezem.
Hat persze, en ertelmezem rosszul. Mit szol ahhoz, hogy az uk autokon feher led a vilagitas? Nem led. De.
Na hagyjuk, hoznam majd a sajatomat is, ott is lefutjuk ezt a kort? Nem, hozzam csak. szep napotI humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #178453 üzenetére
Fogalmazzunk ugy, hogy a gyari foglalatbol.feher feny jon ko, amit nehez szetszedni
EQM: alap, leszallo palya feny kell nekem hatul
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz Qtya123 #178463 üzenetére
Hihi akkor megkapjám Fateromat, vele én sem akarok/szeretek vitázni
Mert én már akkor rájuk gyújtanám az egész miújságot, közepén az autóval.Lassan elkezdek nézelődni csere fronton... Hybrid/Plug-in Hybrid kell. Vagy egy jó dízel
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #178468 üzenetére
C-HR-es tapasztalatok alapján azt mondom, hogy nem megszokhatatlan, vagy zavaró a hanghatás, inkább csak furcsa. Bár a vége felé már kicsit elegem volt a hangzavarból, amit a Bakonyban, vagy autópályás gyorsításoknál szokott produkálni. De ez még FL előtti példány volt, amiben a zajszigetelés is rosszabb elvileg. A Corolla meg földszintes autó, gondolom szélzajból sincs olyan sok.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #178468 üzenetére
Bégetés megszokható és "uralható". Nyilván, ha padlózod, akkor felbőg és úgy is marad, amíg a tűzfalon tartod a pedált. De normál használatban, főleg városban teljesen élhető.
Én most ~2 hét után ültem vissza az enyémbe, a vesém kiszakadt az első pár méteren, elszoktam tőle - egy Kia Carens volt az alany eddig -. De gondolkozom, hogy télen járok céges autóval és nem gyilkolom a Twingot.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
BigBlackDog
veterán
Gyors Honda Civic (szedán) 1.5T tapasztalatok;
Spritmonitor itten lesz elérhető, ha valaki a fogyira kíváncsi. Tegnapi ~ 400 kilométeres autóút + autópálya etap végére, sebességhatárokat kihasználva 6 l/100 km-es értéket mutatott a BC.
Az elején már feltűnt, hogy nem beülni, hanem inkább befeküdni kell. Utasoldali ülés ráadásul nem is emelhető, így az már valamennyire felső korhatáros szűrést jelent. Térkinálat nagyon jó, magam mögött még tánctér van (bár nem vagyok egy nagy ember a ~170 centis magaságommal).
Az ülések kényelmesek (bár mélyen vannak), nem túl kemény tömésűek.
Zörgés, zaj nem nagyon van. Álló helyzetben azért hallható a külvilág, illetve esőben is viszonylag hangosan kopognak a tetőn a cseppek (UFOból már ismerős volt). Ennek ellenére menet közben csendes, 130-as tempó is kényelmes.
Elektronikus kütyük rendben voltak. Sávtartó (inkább sávtartást segítő) asszisztens kellemesen működik, adaptív tempomat is jól vizsgázott, nem volt félrelépése eddig. Halogén, vetítőlencsés fényszórótól féltem, de már a gyári izzóval is teljesen használható a tompított és a távolsági is.
Hangrendszer jól szól (talán 8 hangszórós változat), Android Autot is sikerült összelőni egész gyorsan. Gyári naviját még nem próbáltam.
Váltó jobbak közül való, de azért szerintem van feljebb is. Pl. hátramenetet eddig többször is elég nehezen akarta venni, de menet közben nem volt kellemetlenség. A váltókar jó helyen van, kormánytól kb. csak egy arasznyira kell matatni.
Motor meglepett. Nagyon nem a turbós karaktert érezni rajta. 3000-ig kellemesen megy, aztán 3000-4000 között már érezteti az erejét, viszont valahol 4000 felett megváltozik a hangja és elkezd meglepően tolni és fentebb sem akar elfogyni. Szóval meg tudja mozdítani a kasznit (forgalmi szerint 1286 kg). Fékek is rendben voltak, nem volt gond átlagos használat mellett (bár értelemszerűen nem is határon autóztam). Kormányzás nem annyira túlszervózott, mint a Polo/Golf esetén. Szóval összességében sikerült mosolyt csalni az arcomra, kellemesen csalódtam benne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #178441 üzenetére
Én meg eddig az opellel szívtam egyedül az összes autónk közül mindenből akad hibás, csak valamelyikből több
A 3F-re: a tipoval nem volt semmi bajom amíg nálam volt, de voltak akik nem voltak ilyen szerencsések, de ahogy fb csoportokat követem, szinte minden új autónál vannak rosszabbul sikerült darabokEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #178477 üzenetére
Nagyon tetszett ez a Civic, de nem volt kombi és elég drágán mérték 3 éve is az árát.
De nem hallani róla rosszat a fedélzeti rendszer lassúságától és sajátos kinézetétől eltekintve. A motor sokak szerint is parádés, ahogy a váltó is. Kézivel kéne, az atomata ugyanúgy cvt, jáj.
Hmmm jobban jártam volna azzal isMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #178479 üzenetére
Mondjuk ez a példány egy kicsit már pénteki/lerúgott lehet. Hidegindításkor furcsa kerregő hangot adott, kicsivel 1500 felett tartva az alapjáratot. Ahogy kigurultam vele a kapun és benyomtam a kuplungot, felugrott az alapjárat 2500 fölé pár másodpercig, aztán szépen lassan visszament. Első két fokozatban nyávogás (csapágyhang?) hallható. Kétlem, hogy ez ilyen lenne újonnan is. Ezen felül bekapcsolt klímakompresszor mellett szörcsög is valami benne (?klímagáz), illetve, ahogy látom, volt már gariban első fékbetétcsere és ablaktörlőmotor csere is. Semmi sem lehet tökéletes.
Pluszba alacsony sebességnél szeret kicsit rángatni is kuplungfelengedés/gázelvétel után, bár ez lehet, hogy valamennyire user error. Ezen felül a tempomat is kicsit darabos 40-50-es tempó mellett, vagy ha lejtőn kell fékezve tartani a sebességet (utóbbi mondjuk a Polóban is ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #178477 üzenetére
A rüki nehezen vétel japó sajátosság, ahogy nézem. Bubi is néha nehezen veszi. Mondjuk a Jazz nem, de ott duplán szinkronizált ha jól tudom.
#nincsbennetarcsi
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #178480 üzenetére
Olvastam róla, hogy több példánynál kellett már klímahűtőt cserélni gariban. Illetve többeknél előjött ez az indítás utáni kerregő hang is...
Sokan mondják, hogy minőségileg nem az igazi ez a Civic sajnos...
Viszont a motor dinamikája, és a futóműve parádés. Van hozzá jól bejáratott csipsz (~210LE, 350Nm), amit itthon is már sokan használnak (külföldön meg még többen) probléma nélkül. -
BigBlackDog
veterán
válasz nandow #178482 üzenetére
Akkor nem lepődök meg rajta, azt hittem, hogy csak egyedi eset. Civicből annyira nem vagyok naprakész.
"... hogy minőségileg nem az igazi ez a Civic sajnos..." - akkor ez sem az. Én mondjuk már a 7gen óta hallok ilyen kritikákat és az UFO alapján meg is értem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #178483 üzenetére
7gen van nálam most, hát... A trágya kifejezés nem az autóra nézve sértő
Oké a váltó és a motor még patentnek tűnik így 230k km után, de pl. a bal külső tükör helyén egy sima tükörlap van, nem aszférikus, kurvaszar (ez a tulaj sara tudom ) nyikorog mindenhol, ahol csak lehet, érezni rajta, hogy vékony lemezből van mindene, a középkonzol az... Nem is mondom milyen.
De tágas és a rengetegnél is több pakolóbizbasz/hely van benne.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #178482 üzenetére
210/350-el már elég jól mehet, mondjuk alapból is egész potens gép amúgy.
mod:
Amúgy te nem vezeted a fogyit sprit monitoron? Úgy rémlik mintha lenne neked is ott profilod... Most rákerestem de nem találtam viszont ez a gyöngyszem a te postod: [link]
#toretto
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #178468 üzenetére
Nekem simán kéne, még az automatánál is jobban tetszene egy bégetés. Nem érdekel mit művel 130-nál, sokat úgy se megyek, annyival meg főleg nem. Engem inkább az irritál benne, hogy kúszni nem tud, meg a padka se megy mindegyiknek finoman (sima szíjasról beszélve). A visszagurulást még csak-csak megoldja, ha van benne okosfék, de kúszni nem tud. E-CVT/hibridnek kéne tudnia, de a villanyautóknál meg nem szokták erőltetni a kúszást, a Tesla tud ilyet amiről hallottam.
Ilyen árak mellett persze nem mostanában lesz nekem CVT-s autóm (pedig a Megane 3 csak olyat kapott automatában ). Meg úgy nagyjából semmilyen kocsim nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #178490 üzenetére
Focusban van hill assist, az mondjuk jó buli. A kúszás nálam alap, ami nem kúszik az nem automata számomra
C-HR tuti nem lesz, nem tetszik. A sima Rav4 használtan hybrdben esélyes.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #178494 üzenetére
Pedig manapság már a legtöbb imitáció csak. A klasszikus automata kúszott a technika miatt, a mai duplakuplungos robotizált cuccok csak kamuznak, pl: DSGt kifejezetten gyilkolja a kúszás, eCVT is villannyal csinálja, de azt nem bántja, lévén nincs is kuplung benne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest