Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert millió googlizás után sem találtam nagyon magyarázatot a problémámra (ha egyáltalán ez probléma).
Az autóm jellemzően parkolásnál az alábbi felvételen 10. másodperc után hallható búgó hangot adja ki, nem mindig fordul elő, de leginkább akkor, amikor hátramenetbe váltok, és a manőverezéshez enyhén nyomom a fékpedált. A kocsi egy 2020-as VW Polo GTI DSG váltóval, 4500km van benne, főleg városi használatban van.
[link]Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv,
Balázshttp://www.flickr.com/photos/brumi/
-
#24845312
törölt tag
válasz Tsebacsi #180170 üzenetére
Olaszoknál ugyanez van most is, pontosan ahogy írod, ha először vagy ott, akkor elsőre szinte rettegsz, de aztán belesimulsz a káoszba (ami valójában nem is káosz, mert ugyanazt és ugyanúgy csinálja mindenki, tehát meg van benne a rendszer, csak elsőre tűnik furcsának).
Albánoknál is hasonló világ van, de mivel mindenki ugyanazt csinálja, ezért nincs gond azzal se. Pl. bevett szokás volt, hogy a 2 sávos útból 4-et csináltak a közlekedők. A képzeletbeli külsőben mentek azok, akik normál tempóban akartak közlekedni, a képzeletbeli belsőben meg a sietősebbek. Mindenki ezt betartva közlekedett, és nem is volt semmi gond, se baleset, se dudálgatás, se semmi. Senki nem tartott fel senkit, mindenki beengedett mindenkit, kifejezetten nyugodt világ van náluk is közlekedés szempontjából. Legalábbis én így éltem meg. Rendőrök se b@sztattak senkit, ideges, elmebeteg, dudálgatós sofőrökkel se találkoztam soha. Görögország is jó ilyen szempontból. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #180184 üzenetére
Az még javítható, le kell ragasztani hogy ne menjen bele kosz. Ha megis akkor megfúrják és úgy ragasztják be.
#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #180203 üzenetére
Nekem is fékhangnak tűnik, de meglepően folyamatos a hang.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Brumi
senior tag
válasz BigBlackDog #180203 üzenetére
De, szerintem az, Polo csoportban is akad pár ember akinél ez előfordul (AW).
Van olyan, hogy ha elkezdi csinálni és egy jó erőset ráfékezek, akkor utána már nem produkálja. Lehet, hogy nem hiba, de akkor is idegesítő.
Volt aki azt javasolta, hogy nem ártana neki egy alapos bejáratás (mondjuk néhány olyan, mint múltkor Bakonybélen a szerpentinen ).http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Brumi
senior tag
válasz BigBlackDog #180207 üzenetére
Ha nem gond, akkor jó, de ettől függetlenül idegesítenek az ilyen hangok. Azért remélem, hogy idővel ha bekopik a fék, akkor ez elmúlik.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Brumi
senior tag
válasz #89309696 #180214 üzenetére
Én sokkal profánabbul úgy írtam le, hogy olyan a hang, mint amikor az ember belefújt a kólásüvegbe
Jövő héten úgyis viszem lecseréltetni a kerekeket, maximum megkérem őket, hogy nézzenek rá a fékekre. De az megnyugtató, hogy ha ez alapvetően nem hiba.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
#89309696
törölt tag
válasz Brumi #180215 üzenetére
A féknek sokszor van hangja. Drágább szettel szokás orvosolni ha elkopik, de egy új kocsinál még ez odébb van. Esetleg szét lehet szedetni, megpucolják, lekenik újra ahol kell, megjáratják, esetleg csiszolnak, vasalnak, de ekkora futás mellett ez kicsit felesleges még, lehet nem változik semmi utána se.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #180217 üzenetére
Ha DSG akkor jöhet akár a váltóból is. Hogy ez normális-e, mert épp kuplungot csúsztat, azt meg hidraulika vezérli stb. tehát van amiből hang jöhet, azt nem tudom.
-
Brumi
senior tag
válasz BigBlackDog #180217 üzenetére
Így van, ahogy írod. Normál esetben nincs gond, csak lassú menetben. Érdekes, mert dugóban araszolásnál sem jön elő, csak ha előbb hátramenetbe váltok, vagy eleve úgy indulok el a parkolóhelyről.
Elküldtem a kereskedésbe is a hangfelvételt, hogy hallgassák meg, és ha kell, akkor bemegyek egy csekkolásra. Még kevés benne a kilométer, bízom benne, hogy el fog múlni.http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #180218 üzenetére
Én érezni/hallani szoktam, hogy a fékerővel való játékkal lehet szabályozni a hangot is (nagyjából hasonló autónk van, csak nálam feleakkora a motor). Kézi váltós autónál is már előjött néha, ha lejtőn álltam meg és nagyon óvatosan engedve fel a féket mászott előre az autó (hol megfogta a fék, hol nem). Mondjuk DSGből is szokott zaj jönni, de azok inkább klattyogások, kattogások.
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #180199 üzenetére
MX5 árak az Euróval együtt elindultak fölfelé. Másfél alatt nem nagyon lattam normalisat, 1.8-ak meg 2M fölött mennek.
Same rules apply!
-
veterán
@simonjoe: Grat a géphez, nagyon jó szín! 👍
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #180224 üzenetére
Cink Golf hozzánk már úgy került, hogy hiányzott a tartó gumiszalag, de kb ezresért vettem inkább kínai komplett tanksapkát azzal együtt, eredetire átraktam, a kupakot meg elvitte végül egy delikvens öccázér' aki nemrég elhagyta a sajátját
Fehér Farkas: gyárilag nincs is rögzítő rajta?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #180226 üzenetére
De, csak leszakadt.
-
veterán
508 km-es tavon lett 5,17-es atlag.
Nyiregyhaza kornyeke es Kekesteto volt Miskolcrol a karika.
Orszaguton kvazi vegig.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
-
6030D
Ármester
Ma útba ejtettem az Auchan kutat, adtam a gazdaságos 95-ből a tsi-nek, elmegy vele, és kevesebb lett ugyanazon a körön a fogyi, mint tegnap. Bestbuy.
De, érdekesség, mert eddigi autókban nem volt digit olajhőfokmérőm: egész nap álló, 8,5 fokos motorral Fehérvár északi részéről indulva, 12-13 km után érte el az olaj az 50 fokot (M7 / 120 km/h / 2500 rpm). A velencei Mol-nál ment 70 fölé, utána a védát és az emelkedőt elhagyva lett 80 fok. A vízhőfok Fehérvár határánál 90-en állt (mutatott...). Ezt csak érdekesség képpen azoknak, aki a vízhőfok alapján nézik, mikor lehet elrúgni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz 6030D #180232 üzenetére
Amikor mennem kellett és gyorsan, felőlem aztán lehetett akármilyen hideg a motor (olaj), rúgtam neki egyből, ha németbe voltam, akkor pályán még hidegen is 200 felett, holott a víz még negyeden sem volt, mégis 604 ezret úgy elment a 2.0dci, hogy meg sem kottyant neki. Lehet a gyári elf szarjával megdöglött volna így, de én xado luxury drive-ot használtam + hozzá borítva 3 flakon verylube turbo-t, amit 9-10 ezrenként lecseréltem.
-
DonThomasino
veterán
Van 2 db index izzóm 12v 21w.
Az egyik e2 sárga a másik e4 kicsit pirosabb.
Mi a különbség ?
Bevittem a boltba a régit, hogy ilyet kérek e2,
erre itthon veszem észre h e4.[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
6030D
Ármester
válasz #89309696 #180233 üzenetére
Fiatalon én sem (mondjuk olajhőfok nem volt), a családi autón az én joogsim után vezérmű-, öcsém jogsija után főtengely csere volt.
Másik érdekes, hogy ugyanannyi a hőmérséklet két bringával a tetőn 120-130-nál, mint 160 felett.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kisza25
félisten
válasz Dluinet #180235 üzenetére
A tipoban 1,5-2 km kellett a víznek és 5-6km az olajnak, mondjuk az is sokat számít, hogy csak 3liter olaj van benne és mennyi a veszteséghő. Az i30 1,4 crdi-vel kellett vagy 15-20 km, átértem fonyódra és még a víz se volt meleg
ΞΔGLΞ: akkor te vagy a kivétel, aki erősíti a szabályt[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisza25 #180239 üzenetére
Szerintem, ez nagy valószinűséggel a xado és /vagy a baromi jól megtervezett és összerakott 2.0dci érdeme együttesen. Mint írtam, 604 ezernél raktam le, akkor már nagyon elegem volt belőle, kb az utolsó szemét műanyag is zörgött benne. Szét lett szedve és minden kicserélve rajta, de a motorjával meg úgy mindennel semmi gond nem volt, és a szerelő szerint is ezt a motort kár volt szétkapni. Kettőstömegű lendkerék, turbó, vezérműlánc a hozzátartozó összes biszbasszal, főtengely szíjtárcsa meg a szintén hozzátartozó szarságokkal, generátorszabadonfutó, meg "mittomén" milyen görgőkkel, az összes cső, bak etc ki lett cserélve, kb 1.6 millió értékben). Utána elvittem Szekszárdra méretni, hogy az ATC tuning után változott-e, semmi ugyanaz volt. 2015-ben ATC tuning 131gyári lóerőről. 223le/473nm>>> mindent kicserélve, amiket írtam, 4 év után Rigotech-nél, 224.5le/474nm.
Belül is minden szét lett kapva és vagy kicserélve, vagy olyan anyagokkal bevonva, amivel az életbe nem zörög többet ott semmi.
Kerámia (németország, servfaces) 5 napos kezeléssel letakarva az öcsém garázsában áll úgy, ahogy a szalonból nem gurultam ki vele anno 2009-ben.
[link] [link]
-----
De azóta olyan autóim voltak már, hogy én ebbe a büdös életbe nem ülnék vissza.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #180242 üzenetére
Valami zselés tkm tudja mivel lettek a szélei bevonva és úgy visszarakva. Ha pontosan érdekel, akkor kideríthetem, de ehhez fullra szét kell kapni az egész műsz(ar)falat, mert csak akkor van értelme, ha minden le van kezelve, ami törött meg kicserélve.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz CactuS #180243 üzenetére
Sajnos a Lagunába a minőségi, talán gumis részek mellett, rengeteg ótvar műanyag is bekerült, ezek egy idő után olyan "pofázásba" kezdenek, hogy kibírhatatlan. A zegész műszerfalat le kell bontani hozzá, plusz az ajtókat is és frankó, minőségi (nekem dynaudio) kibélelni, plusz az övtartókat is, és szépen aprólékosan lekezelve, vagy kibélelve visszarakni, ami k...va nagy meló és időpöcsölés, de a végeredmény nagyon is megéri.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #180246 üzenetére
Oké, megkérdezem, de szerintem valami hasonló cucc lehet. A a lényeg itt is, hogy a faszikám az utolsó apró darabig szétkapta az egész hóbelevancot majd onnan egyenként, szinte legóként összerakva kenegeti a sok "szart" és rakja össze.
A videó nem az elejétől indul, hanem ahogy keni a sokadik műanyagot már... -
gzbotii
nagyúr
válasz focvis #180107 üzenetére
"vidéki városokban idegesítőbb közlekedni, Zegen pl. megalszik a tej a szájukban..."
Az biztos, egyszer mondtam viccesen, hogy a szülővárosomban angliai közlekedési rendet tartom - mindig a jobboldali sáv - mert folyton előzni kell. Számomra felfoghatatlan, hogy képes valaki 30-al menni kilométereken keresztül, körforgalomba csak akkor hajtanak be, ha az teljesen üres, etc.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest