-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
glacious
addikt
válasz Doki-HUN1978 #35534 üzenetére
Szerintem rossz akksit kaptál hozzá. Próbáld ki egy minőségivel.
-
joeid
tag
válasz Doki-HUN1978 #35534 üzenetére
Én nem rég raktam fel egy ilyet : [link]
Elég durva fénye van 3 fokozat van rajta: Erős, normál, villogó.
Én normál beállítással kb. egy menetben eddig 1.5 órát mentem vele és bírta és a fény is bőven elég volt, nem halványult.
Ennyi pénzért szerintem nagyon megéri.
-
kovsol
titán
válasz Doki-HUN1978 #35625 üzenetére
Én is cipőt akarok venni, jó lenne valami akciót kifogni, de fogalmam sincs hol árulnak BP-en cipőket.
May the Force be with you!
-
dqdb
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #35789 üzenetére
Garmin MapSource (régebbi, már nem fejlesztett program, nekem jobban kézre áll) vagy Garmin BaseCamp (aktuális program)
[link]tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #36110 üzenetére
Nem a nyomaték veszik el közvetlenül, hanem a mozgási energia a hajtáshatékonyságban. A hatékonyság már azelőtt ráteszi a bélyegét a hajtásra, mielőtt még egyáltalán felépülhetne a nyomaték. A pedálon kifejtett erő "veszik el" itt-ott, mielőtt a talajhoz érne.
-
veterán
válasz Doki-HUN1978 #36110 üzenetére
A szíjra felpattogo kavicsok szerintem inkabb akkor problemasak, ha a hajtas tovabbviszi oket korbe..
Everybody lies.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #36114 üzenetére
Nem. A forgatónyomaték (Nm) az csak egy erő egy erőkaron. A mozgási energia mértékegysége pedig a Joule, ez pedig azzal a munkával egyenlő amit ahhoz kell kifejteni, hogy elérd a kívánt sebességet és forgást.
A forgatónyomaték csak egy komponense a képletnek, amiből ez a munka származik végül.A hatékonyság a hajtásláncban meg úgy keletkezik, hogy amikor a pedált taposod, akkor a kifejtett munkád egy apró része az alkatrészekben és az azok közötti kapcsolatban emésztődik fel ahelyett, hogy átkerülne a talajra.
De ez gondolom nem újdonság.A korábbi példában az agyváltóra vonatkozóan meg gondolom belátható, hogy ha ebbe a lánchajtásos rendszerbe még beleteszünk egy fogaskerekes váltóművet a maga egymáson súrlódó felületeivel - rossz hatékonyság a lánc gördülő felületeihez képest -, azt könnyedén megérezni azok után, hogy sokan már a lánc rossz kenését is érezni vélik.
Szerintem. Még nem volt agyváltóm. De szinte minden beszámolóban előkerül, hogy nehezebb hajtani.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #36178 üzenetére
Van az a comb méret, aminél lehet szaggatni.
Közdősportos ismerős akinek akkora a combja, hogy nem kap konfekció méretet farmerből ami jó is rá, na ő outiról átülve mtb-re kapaszkodón felfelé elszakított párat, mire elárulták neki, hogy a montin azé' van annyi fokozat, mert le kell váltani és pörgetni kell.[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz Doki-HUN1978 #36178 üzenetére
Nem vagyok übererős, 115 kg, 203 centi, de ezeket a hsz-köröket már lefutottuk nem is olyan rég. :] Egy montit tologatok városi környezetben 30-as átlag fölött általában, évi 5 ezer km minimumban.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Doki-HUN1978 #45223 üzenetére
Ezen a versenyen sem látszódott, hogy milyen kemény a pálya. A verseny viszont rendben volt. Jövő héten dh lesz, ami eplényi verseny miatt ki fog maradni nekem.
-
MineFox54
őstag
válasz Doki-HUN1978 #53424 üzenetére
1: Azt sem tudod milyen felszereltség van rajtaNeten találni
2: Szállítási költség
3: Nulla értékelésű eladó
4: 60 cm-s váz, ami elég magasaknak való (kb. 190 cm) (persze lehet hogy magas vagy)[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #53424 üzenetére
Olyan eladóval alapból vigyázz aki rosz oldaról fotózza a bringát.
-
MineFox54
őstag
válasz Doki-HUN1978 #53427 üzenetére
Ennyit megér szerintem. Viszont ha átver az illető akkor 140k-t nem ér kiadni a semmiért/egy roncsért. Én nem venném meg, csak személyesen. Te tudod...
bunddog:
ilyesmi a homlokcső?
Akkor az tapered.
Ha jól gondolom, te ezeket keresed [link]
[ Szerkesztve ]
-
kacsyx
aktív tag
válasz Doki-HUN1978 #53427 üzenetére
A bandázs és a nyereg koszosságából ítélve sokat nem törődött a bringájával...
-
fpeter07
veterán
válasz Doki-HUN1978 #54474 üzenetére
Cintynek (magyarosan Szintiának) hívják?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #55198 üzenetére
El kell keserítselek, tévedsz. Az egy WH-R550 a Hőskorból 24 ezer km után is bármilyen alkatrész cseréje nélkül, rendszeres karbantartással, tökéletesen üzemel. Sőt ha őszinte akarok lenni és elragadtatva szólalnék fel, azt mondanám, hogy mavic kerékkel egy métert sem szeretnék megtenni.
Azért nem cseréltem le, mert szívem szerint egy gyári Dura Ace szettet szeretnék, de legalább egy új Ultegrát. Viszont mindig van valami más project ami felszippantja a kerékpározásra szánt összeget. Nem beszélve arról, hogy felhagytam a versenyzéssel már jópár éve.. sérülés miatt.. így reális gondolkodom inkább, és nem költök felelőtlenül erre a cangára.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #55217 üzenetére
Nagyon gagyik a mavic szabadon futók.
(#55219) Babetta-X Régi német tanyabike, és szerintem még 26-os is. Pénz nem nagyon ér.
(#55220) Hasaggymeg Rózsa Flores szerintem vagy a magyar, vagy valamelyik EU állam titkosszolgálatának dolgozhatott, ha ebbe belegondolsz egyből nem lesz annyira furcsa ez az egész ügy. Bolíviába meg valamilyen céllal küldték őket
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #55217 üzenetére
Nem a kedvenceim a francia mérnöki megoldások érdekesek innovatívak de nem az amit én szeretnék. A japán sokkal egyértelműbben, okosabban, szebben tervez. A német vagy a svájci meg csak egyszerűen jót csinál.
De konkrétan a mavic al mi a bajom.. egyrészt ipari csapágyas, mavic elég nagy csapágyakat alkalmaz, így egész jól bírják a strapát, némelyik használt kerékre meglepően nagy futás teljesítményt hallottam. Csapágy hézag állítási lehetőség viszont bolondság, mély hornyú golyós csapágy nem oldalterhelésre lett kitalálva, akkor miért kéne oldalról össze szorítani ha már lóg? Ha lóg az már réges rég cserés. Plusz tömítést nem minden esetben alkalmaznak, mondjuk a fulcrum 5-7 nél sincs plusz O gyűrűs porvédő, egyenes a víz útja a csapágyba. De az meg egy közép alsó kategóriás olasz cucc.
Csapágy fészek kiképzésük vagy feladja a szolgálatot, vagy alapvetően méret pontatlan, anodizált felületű általában, ezt nem így szokás csinálni, le anodizálod, majd utána rakod méretre, és akkor tuti jó. Csomó mavic kerékbe úgy kellett csapágy rögzítővel beragasztani a csapágyat, mert magától kiesik..
Aztán sok bolond módon megtervezett küllő peremük volt régebben, leszakadtak a francba, kiszakított egy darabot az agyból a küllő.
Alu küllősökben marha nagy durung küllő van, nem látom értelmét, nem is könnyű, a szelet is fogja mert akkora olyan nagyok a dimenziói, viszont legalább ráz, és feszültséggyűjtő, 30-40 ezer km fele tuti elpattognak ha nem vagy egy könnyű súlyú, és azt hiszem 5 év után már nincs alkatrész utánpótlás. Nálunk áll évek óta egy 160 ezres mavic kerék küllő szakadva, az új modellnek már rövidebb a küllője, ehhez meg nem lehet kapni.
Ráadásul annak a keréknek aluból van a tengely vége elől, és abban van az imbusz nyílás, pár év használat után szétrepedt az ember alatt, most rézből esztergáltattunk oda egy tengely véget.. kicsit sem életveszélyes ha lereped a tengely vég ami feltámaszkodik az első villa sarujában.
A tour magazin készített egy nagyon komoly légellenállás tesztet, amelyik mavic kerék felnijén nem volt rajta egy karbon lap, mint pl a cosmic carbon, vagy a teljesen karbon kerekeik, azok kivételével elég rossz eredményeket értek el, kedvencem volt az SLR 260 ezerért, a CNC-zett felnijével, arra köröket vertek a legolcsóbb shimano kerekek is.
Amit említettek előttem is, a dob megoldásuk is nevetséges. Csak a legkomolyabb kerekeinek van belül csapágyazva a szabadonfutójuk, a többiben mind egy műanyag, danamidra hasonló anyagból készült sikló csapágy van. Ha megnézed hogy van felépítve a hátsó agy egyébként, érdekes hogy eltér az összes ipari csapágyas agy felépítésétől, senki nem vállalta be azt, amit ők. A két csapágy amin az agypalást fut, amin gurulsz, az agy két szélén van, a jobb küllő peremtől elindul egy kis csövecske a tengely és a dob között, és kijön az agy széléig, és ott van benne a csapágy. Láttam régen olyat, aminek ez a csövecskéje leszakadt a francba, mert nagyon komoly terhelés van rajta, hogy nincs alátámasztva a jobb küllő perem alatt az agypalást. A dobban pedig oldalt van egy csapágy a tengely átmérőjével egyező belső átmérővel, belső részen pedig vagy van egy nagy belső átmérőjű csapágy vagy az említett danamid szerű sikló persely ami a csőre felcsúszik. Na most ezáltal jobb oldalra egymás mellé kerül két csapágy azonnal. Az egyiken gurul a kerék, a másikon meg a dob forog ha tekered a biciklit. Eléggé furcsa megoldás.
Egy egyszerű iparis agy úgy néz ki, hogy a két csapágy kb a két küllő perem alatt figyel, majd tovább lóg a tengely jobbra, és arra húzod fel a dobot amiben van két csapágy.
Nem feltétlen rossz elgondolás a mavic megoldása, mert így szélesebben támaszkodik fel kerék, nem lesz annyira rugalmas oldal irányba a tengely rugalmasságából adódóan, már ha az a kis csövecske ami tartja a jobb oldali csapágyat, eléggé merev, meg nem szakad le .
De ismételten írom, ez egy vélemény, a terméknek van jogosultsága, nem rossz, csak nekem nem szimpatikus.[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #57470 üzenetére
Nekem autóssal az a bajom hamar lemerül addig egy túra bírja 16órán keresztül kb
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
chris-v
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #57909 üzenetére
Csak egy pillantás, nem több. Mondjuk attól is függ mivel és hol tekersz.
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
hpsafl
tag
válasz Doki-HUN1978 #57909 üzenetére
Nem tudom, hogy a Garmin hogy oldotta meg, de a Suunto Ambit órán be tudom állítani, hogy melyik adat hol, és mekkora méretben jelenjen meg. Ezért is szeretem a hétköznapokon, mert nagy számokkal jelzi az időt, és elég rápillantani, és már látom is, hogy mennyi az idő, nem kell keresgélni az apró részletek között, mint pl a Casio-n.
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
maximilian4
addikt
válasz Doki-HUN1978 #57948 üzenetére
Pedig nembutaság. A fékbetét tisztításánál játszhat szerepet, de nem úgy hogy otthon bekened. Hanem kimész terepre és rendesen ki kell fékezni.
Amúgy nem hiszem, hogy a levegős féknek lesz köze hozzá. Szerintem az már feltűnt volna neki, hogy tökig be tudja húzni a fékkart és nem fog a fék.
Szerintem a probléma a fékbetétekkel lesz. Rámehetett valami szennyeződés, és ha olyan dolog megy rá, akkor nincs mese cserélni kell. Nálam is volt ilyen, a csere megoldotta a problémát. Ha lehet a betétcsere előtt azért tisztítsd meg a tárcsát is (ne wd40-nel!!!).Maxi
-
Because
őstag
válasz Doki-HUN1978 #57948 üzenetére
nagy ritkán szoktam beszélgetni egy montis exversenyzővel ő pl. az új tárcsákat, fékbetéteket úgy koptatja össze, hogy homokot szór rá
ő az aki pl. az xtr szettjére is egyszerű motorolajat használ[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz Doki-HUN1978 #57998 üzenetére
gyantázni kell, ott rontottad el.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki-HUN1978 #57998 üzenetére
Próbáld becsukott ablakkal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jackbacsi87
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #58255 üzenetére
más is jó hozzá. de nézz körbe, mert van olyan, amelyikhez kombó szenzor kell (cad+speed egyben), valamelyikhez meg jó külön-külön a két szenzor.
nekem kombó kellett, nella-tól szereztem be.garmin 310xt szinkronizációval van egy kis bajom. (usb szinkronizáció nincs, csak ant+)
az edzéseimet feltöltöttem az óráról, webes felületen megjelent, majd letöröltem, mert akadt egy kis problémám. utána újra szinkronizálni akartam az óráról, de nem sikerül. töröltem és újra hozzáadtam az órát a fiókomhoz, meg az órán a historyban a transfer all-ra is rányomtam, de nem jön össze. van ötletetek? -
Toomy
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #58255 üzenetére
Páromnak vettünk egy decathlonos 6000Ft-os speed/cad szenzort. Sajnos nem kezeli viszont az ANT+ os SONY telefonjaink meg simán kezelik. Amúgy nem értem, mert az ANT+ technológia az egy szabvány és nem olyan mint a bluetoth, hogy már 3x 4x tovább fejlesztették.
Garmin GSC10 -et ajánlom.
Használtan ki lehet fogni 7-8 ezerért. -
maximilian4
addikt
válasz Doki-HUN1978 #58450 üzenetére
(#58451) Jimmy66.
Nem nevezném evolúciónak, mivel a 26-os után a 29-ces tört be a piacra, nem pedig a 27,5-ös. Illetve nem szükségszerűen válltják egymást, tehát bármelyikhez hozzá tudsz jutni újonnan.
Egyébként mind a 3 kerékméretnek van pozitívuma, negatívuma. Mondjuk a 196 centis haverom igencsak hülyén néz ki a 26-os bringáján, de egy 177 centis emberkének is simán adhatja a 29-es. Én 179 centi vagyok, mind a 3 kerékmérettel volt dolgom, de a 29"-os jött be a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Doki-HUN1978 #58463 üzenetére
Még mindig 26-ossal tolja és meg mindig nagyon hülyén néz ki a 196 centije alatt az ekkora kerék.
Maxi
-
deicide
veterán
válasz Doki-HUN1978 #58515 üzenetére
A nyomvonalas példa hibátlan egyébként. A Pusztatlonon tavaly pont előttem szaltózott egy versenyző 29"-al, mert merészen belement a gödörbe, csak nem jött ki belőle. Én meg inkább kikerültem. Nyilván én is megborultam volna, ha belemegyek. De valamelyest számít, ha nagyobb a kerék, van olyan eset, hogy azzal átmegyek valamin, a 26ossal meg nem, azonban ez elenyésző lehet. Főleg hegyi versenyeken a szerencsén, jó útvonalválasztáson, erőnléten sokkal több múlik.
Persze az sincs kizárva, hogy egy 29essel gyorsabb lennék, ezt ki kellene próbálni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
6030D
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58515 üzenetére
Pl. sokkal fontosabb az, hogy a következő nagyobb pocsolyát melyik részén vágod át (amiből van monjuk 10 a pályán), vagy, hogy melyik nyomvonalat választod egy puhább talajon.
viszont ha nem vagy tapasztalt, a nagy kerék segíthet átmenni a pocsolyán és a puhább talajon is..
De egy erdei felfelén is könnyebben átmegy a köveken, gyökereken.#58511 Runner_fxr: +1
Ide legtöbbször olyan kérdések jönnek, hogy hétvégi felhasználásra, maximum földútra milyen MTB-t vegyek... ilyenkor a kerékméret teljesen mindegy, szerintem. Mo-on az emberek nagy részének a cross kerékpár felelne meg, de sokan nem vesznek, mert "az olyan papókás". Ezért keresnek egy montit, ami árban megfelel, és utána jönnek a kérdések, hogy milyen stucnit tegyek rá, meg hogyan tudom feljebb emelni a kormányt, mert nagyon fekszem. Hobby kerékpározásra teljesen mindegy a kerékméret, a lényeg, hogy a bringás méreteinek és stílusának megfeleljen.
Az meg, hogy lehúzás a 26"-nál nagyobb kerék: tavaly, amikor néztem a bringákat, mit kellene venni, nem nagyon volt kérdéses, hogy egy merev farú, elöl levegős teleszkópos, minimum Deore/SLX bringát milyen kerékmérettel vegyek. Csak 27,5/29" volt. 2015-ös modellek, nem a készleten ragadt 2013-as.
Nyilván, ha valaki DH-zni akar, oda fontos a jó fordulékonyság, de amikor 165-175 cm nők 29"-lal nyernek XC bajnokságokat, akkor lehet, hogy nem halott az ötlet. És itt lehet szó marketingről, meg "ők egy campinggel is megnyernék" dolgokról, de ha a Benkó Barbi 26"-lal jobb időt menne adott pályán, gondolom a Focus nem kockáztatná meg a nagyobb kereket, hogy utána ne tudja eladni azt a kategóriát, amivel a versenyzőjük nem nyert..(Bocsi, ha hosszú volt )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58521 üzenetére
Ha a profik csak 26"-al mennének akkor persze, hogy nem lenne a másik kettő. De az alapvetésed szerintem nem jó, a profik azzal mennek ami a leggyorsabb, ha ez a 26" lenne akkor nem 29"-el mennek. Nem csak marketing ez...
A stringbike az milyen előnyöket hoz? Hatásfoka? Borzasztó q factor, baromi bonyolult megoldás, túl sok szabadon futó...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki-HUN1978 #58521 üzenetére
Van igazság abban amit mondasz. Ma már a piac legalább annyira alakítja a keresletet mint a kereslet a piacot,ugyanakkor az élsportban viszonylag hamar elvérezne egy életképtelen verzió,melyet csak a piac erőltet.Az emberi teljesítőképesség határán,ahol tizedmásodpercekben mérik az időt,ott nem lehet marketinggel kompenzálni a teljesítményt. Van a trendeknek is egy evolúciója,melyben az marad életben amely valamiért jobb mint elődje.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
válasz Doki-HUN1978 #58521 üzenetére
Absalon váltott 29erre. Sőt, fullyval is elég gyakran megy már. Akkor nekünk is olyan kell.
-
6030D
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58521 üzenetére
Én úgy gondoltam, ahogy ivana írja, csak lehet, hogy rosszul fogalmaztam.
A lelkes amatőr azért vesz 29-et, mert a profi azzal megy.
De egy profi csapat nem ad csak azért a versenyző alá 29-et, hogy az alsó kategóriában el tudjon adni többet, ha a másik gyártó versenyzője 26-tal körbeveri. Ha a 26 lenne gyorsabb, mindenhol azzal versenyeznének.
Marketingnek ott vannak a YT videók, amikor a profik fatbike-oznak, meg ezt azt kipróbálnak, és elmondják, hogy milyen jó. Na az a marketing...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58532 üzenetére
Stringbike: Nézz rá... Q factor az látszik, a bonyolultságot még ők is beismerik.
A második rész ilyen mértékű változásnál hülyeség, az új fejlesztéseket kiviszik a versenyzőkhöz és nézik, hogy jobban mennek-e vele, egy kontra produktív fejlesztés nagyon nem tesz jót a szponzornak, nekik az az érdekük, hogy jól menjenek a versenyzőik, az mindig nagy szó, hogy egy szettel tourt nyertek . Már ott hülyeségnek tartom ezt a nézőpontot, hogy abból indul ki, hogy a 26" jobb amire kb. semmi sem mutat, lehet van ahova jobb, meg van ahova a 29" jobb (aminek van olyan előnye is, hogy ugyan olyan 622-es kerék van kb. mindenben ami nem monti).
-
6030D
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58537 üzenetére
Nem vita képpen, csak kérted az összehasonlítást (görgess lejjebb, ott van a képeken)
Valahol fent van magyar oldalon is, ezekkel a képekkel, csak most nem találom.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58544 üzenetére
Nem a cikk miatt linkeltem, hanem a képek miatt, ami matematikailag megmagyarázza a nagyobb átmérő előnyét.
Részemről lezártnak tekintem a "vitát", mindenki azzal teker amivel akar (vagy amije van..).De ha a maximilian4 által szervezett tavaszi túrára minél több ember eljönne, akkor ott össze is lehetne hasonlítani a különböző kerékpárokat és valós tárgyakkal, tapasztalatokkal érvelni.
Mondhatni összemérjük, kinek mekkora, és jobb-e, ha nagyobb!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58558 üzenetére
Kerékpárokat ne hasonlítsunk autókhoz, azonos gumi méret mellett írtam.
Akkor szerinted miért 622-es az országúti kereke, miért nem 584-es vagy 559-es, ha azt könnyebb mozgásban tartani? -
fpeter07
veterán
válasz Doki-HUN1978 #58569 üzenetére
Kérdezd meg Szőnyitől mi a különbség a 26 és 28 között. Egyik interjúban mondta, hogy utóbbin lehet pihenni, előbbin meg menni kell folyamatosan. Úgy emlékszem 150 km-el kevesebbet tudott megtenni montival, mint outival. (24 óra alatt)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58569 üzenetére
Ezek szerint velem együtt még jó pár versenyző és kerékpár fejlesztő beteg volt akkor amikor a suliban ezt tanították.
Nyilván az egész kerékpáros társadalom meg van vezetve. A versenyzők is tévútra vezették a fejlesztőket a hülyeségeikkel, végül is ez tök logikus.A sebességi rekordokat meg ne keverjük ide, gondolom ott nem kevés szerepe van a légellenállásnak és azért kisebb.
Normál használat mellett más a szitu. Nekem az a véleményem, hogy a csípőből való tiltakozás helyett ésszerűbb lenne tán kipróbálni. Részemről ennyi, így is túlbeszéltük a témát. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki-HUN1978 #58569 üzenetére
Ajánlom a 24"-ost figyelmedbe,sőt a bauházban vannak direkt outira tervezett faxa talicskakerekek is óccon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58575 üzenetére
Mar csak azt nem ertem, hogy akkor miert irtad azt eloszor, hogy nagyjabol egyetertesz velem?
Mert ugy latom szoges ellentetben all a kettonk allaspontja. Persze ez nem baj, csak kerdezem.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58575 üzenetére
Megkérdezhetem, milyen biciklid van, illetve hol szoktál tekerni? Lehet hogy váltanék, ha az számomra ennyire előnyös.
Köszi előre is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58594 üzenetére
Akkor azért annyira mégsem különbözik a véleményünk.
Megszokás kérdése, ha ma új montit akarsz venni, akkor úgy sem nagyon van más választás mint a 26"-nál nagyobb kerék. -
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #58791 üzenetére
Közben megtaláltam a választ:
Ha valakit esetleg érdekel még a téma"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #58791 üzenetére
Abszolúte nem működik look al. Csak a sajátjával.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki-HUN1978 #58845 üzenetére
A színre hogyan esett a választás?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki-HUN1978 #58848 üzenetére
Gratula!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- EAFC 24
- További aktív témák...