-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #133646 üzenetére
nekem bryton 15 van, de a combo szenzorral még akadnak gondjai,ami egy bontrager. a pedálcsapást mjndig jól veszi, a sebességet viszont mindenáron műholdról akarja..írtam is akkor,azt hittem,megjavult az új firmware-től,de nem, csak amíg szobában nem látta a műholdat,ment a mérés, aztán megtalálta,és onnantól 0 a speed.. már majdnem vettem egy magene sebességszenzort, de lehet hogy hagyom a fenébe,és használom gps-es sebességgel. a polar hr övem hibátlanul működik vele.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz hogolyo74 #133800 üzenetére
mindig kivesézzük, hogy a váz hossza a fontos, de ha ez stimmel, akkor persze érdemes megnézni az átlépést is. 29erben is csinálnak közel olyan kicsi átlépési magassággal gépeket, mint 27,5-ösből, max nem mindenki tart S-est. Ha eléri az alvázat, azért az gond, nem csak előre lehet lecsúszni róla, hanem simán lehet, hogy amikor hirtelen kell letenned a lábad, épp gödörbe lépsz, szóval jó, ha van némi tartalék
Az ilyen dumákkal szoktak örökre eltéríteni a boltosok maguktól, az is más, ha kérdezek valamit, de amikor mindent jobban tudnak...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #133798 üzenetére
linkelsz? nem csak acélváznál ilyen?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #133837 üzenetére
Valóban, ezek szerint ez náluk az eldobható kategória.
Nem gondolom, hogy ettől nem szabad megvenni, de drágábbaknál már én is csak olyat mernék venni, amin cserélhető. Statisztikailag elég kevés fül sérül azt hiszem, és hát spórolnak. De acélnál gyakran elég visszahajlítani, alunál ez nagyobb gond lehet.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Colos1 #133989 üzenetére
sárvédőnél, csomitartónál is léteznek full univerzálisak, amiket még egy DH gépre is felraksz , de ez attól van, hogy mondjuk csak a nyeregcsőre rögzülnek. A pálcásaknál pedig előfordul, hogy hajlítgatnod kell, hogy elférjen a tárcsaféktől, odaérjen a máshol lévő csavarszemhez, ilyesmi, de általában meg lehet oldani, ha léteznek ezek a szemek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #134045 üzenetére
Rájöttem, a trackstandet kéne gyakorolnom, amellett, hogy erősödöm. Ha le tudnám vinni azt a sebességet, amivel még nem dőlök el -mondjuk nullára-, lehet, hogy tovább jutnék a kedvenc brutál emelkedőmön .
(Egyébként biztos is vagyok benne, hogy nem csak erőnlét kellene hozzá, hanem technika is. Mármint ügyesség)
BTW, az SPD azért tud itt is segíteni, abban, hogy ne olyan pumpálósan tekerjen az ember, elsimítja a holtpontokat. És én nem is rendesen használom ki, nem körkörösen tekerek, de nekem is számít. Főleg egysebinél volt szembetűnő, ahol gyakori a kiállva tekerés.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pikszel #134132 üzenetére
nem optimális a magasság/kerékátmérő arány ;-)
más: grammániások imádni fogják, Xiaomi pumpa.
A kerékméretre visszatérve, emlékszem, mikor nekem már volt 29erem, a srácoknak, akikkel mentem, meg még nem - cseréltünk egy kis időre, és hát olyan érzés volt a 26-ossal menni, mintha egy toronyból bicikliznék, és úgy néznék le a lehetetlenüól távol lévő kerekekre. Egyedül a kicsit nagyobb súly, ami hátrány a 29-es keréknél. És persze alacsonyabb lovag/lovagina esetén is egészségesebb a 26-os, mondjuk feleségemnek (165 cm?) sem erőltetném a 29-et.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #134142 üzenetére
ja, ha a perem a helyén marad, viszi a kispumpa is. gondolom kukacos javításról van szó, mert ha belső megy bele, akkor megint mindegy
Akivel múlt héten voltam, csak CO2-t visz, és tubeless.ha már itt tartunk, eddig jól viselkedik a latex belső, ha egymás után két napon is mennék, elég lenne az első előtt fújni, de egy hét alatt azért tényleg ereszt annyit, hogy megint fújni kelljen. Az elődjét, ami még országúti méret volt és szétdurrant (...) pedig beüzemeltem rendeltetésszerűen, hogy kívül maradjon a kosz.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #134152 üzenetére
én kíváncsi vagyok, az mit mond, és arra is, hogy a Straván a wattokat hogy értelmezzem. Nekem utóbbinál az jött le, hogy aki erős, az kevés wattal megy ugyanolyat, mint én sokkal
De itt kicsit el is bizonytalanodtam, hogy mennyire szabad ezt a stravás wattozást komolyan venni. (tudom, hogy amúgy is csak saccolás a kitudja, mik alapján)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz StLui #134156 üzenetére
tudom, hogy tök más a kettő, nem is akartam a mérttel összekeverni, csak eszembe jutott. De elég feltűnő volt, hogy múlt heti körön ketten mentünk, mindketten rögzítettük, többé-kevésbé azonos tempóban, csak én végig másfélszeres pulzussal, súlyunk sem különbözik sokat(én vagyok könnyebb ráadásul), és azt hozta ki a Strava, hogy másfélszeres átlag wattal tekertem, ami viszonylag hülyeségnek tűnik, vagy csak máshogy értelmezem.
Wattmérőből láttam már kerékagyat, pedált, hajtókart is, asszem, ezek vannak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #134169 üzenetére
Én meg kérdeztem egyet tőlük levélben, és nem tudom, hogy azért ignorálták teljesen, mert nem vették észre, vagy lesz*rták, vagy pedig egyszerűen a hajtókar, amihez rendeltem a tányért, kompatibilis volt annak ellenére, hogy a leírás szerint nem kellett volna annak lennie (és ezt az utolsó sort rendelés után vettem csak észre valahogy).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Nemrég téma volt, de akkor nem koncentráltam eléggé
Szóval Strava trackeket hogy lehet összefűzni? Már eleve nem értem, miért nem automatikus ez, ha láthatóan pár m-en belül van az egyik vége a másik elejével, és még időben is stimmel minden. Bryton Rider 15 csinálja őket, lehet, hogy egy okosabb gépezetnél úgy működik, ahogy írtam... de ott a telefonos app, meg ott a Strava is, a három közül valamelyik lehetne ilyen okos. Vagy lehetnék én okos, és akkor megtaláltam volna a funkciót, mert lehet hogy van.
Tegnap is lehettem volna okos, és akkor a mai túra is teljes egészében rögzítésre került volna - ha feltöltöm a kis kavicsot.
A szétszabdalt track miatt amúgy nem hibáztatom, sokat álltunk, ebédelni, sörözni, volt, amikor ki is kapcsolt. Egyszer 10km után az elején viszont teljesen ok nélkül kapcsolt ki. Azért hibáztatom.
Csak annyi kéne, hogy a napi 5-6 track egy útvonalként jelenjen meg, az se baj, ha kimarad szakasz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #134372 üzenetére
Jessz! Köszi, működött is, ahogy így elsőre látom. Nem is 5-6 szakasz volt, hanem mégtöbb, mert néhány 0km-es is sikerült, mikor rákérdezett, hogy indítsa-e a felvételt, én meg nyomtam ott mindenfélét...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Massmurderer #134422 üzenetére
azért az apróban az összetétel épp attól alakul úgy, mert ezektől válnak az emberek ;)
merev villával ott vannak szerencsére a fitnesszbringák, én sajna csak azután fedeztem fel a kategóriát,hogy vettem egy cross-trekkinget, f*s teleszkóppal. de ez régen volt, fiatal voltam es bohóc :)ja, a kanálhossz a kapacitását befolyásolja láncból, tehát hogy hány fognyi/láncszemnyi láncot tud kifeszíteni. pl. a hátsó sorod 11-34, akkor az 23 fog, elöl meg mondjuk 3 tányér van, 26-48, ez megint 22 fog, összesen 45. egy 45 fog kapacitású hátsó váltó ezt feszesen tartja az összes állásban, de egy olyan,ami csak 35-öt tud, annál lesz olyan kombináció,ahol lógni fog a lánc. a szakkifejezéseket nem tudom, és itt is érvényes,ami a lánc méretre szabásánál,hogy nem mindenki vált keresztbe, de a matek az ez.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz JackFeryll #134483 üzenetére
én is azt néztem, hogy basszus, fél milláért (amennyibe a drágábbik Ronin kerül) onnan már titánvázas gravelt kapok..
De talán 56-58-as körülit árultak nemrég az apróban az Authorból, talán még megvan.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #134498 üzenetére
és a vázak közti különbség valószínűleg csak fél kiló ebből, vagy kicsit több.
szerk.: milyen jó, hogy úgy is tudok írni az előző oldalra választ, hogy nem látom a friss hsz-eket ;-)a rugóutakra: a hardcore hardtailek (vagy minek is nevezik ezeket) meg reneszánszukat élik, ráadásul acél vázanyaggal
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #134497 üzenetére
jobban megnézve tényleg kicsit súlyos az árához képest, az NX váltás elég nehéz -főleg a sor-, aztán nem néztem utána, de a nyereg, hajtókar, egyéb apróságok is talán nem a legkönnyebbek közül kerültek ki, kerekek passz.. az enyémet alu vázzal 11,7 körül mértem, de abban pedál is volt. Lehet, hogy itt az XL-es váz súlyát adták meg, mondjuk karbon esetén majdnem mindegy
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
NNA, ebben elég jó férőhelyek vannak a gumiknak ránézésre, mehet az ős-gravel projekt!
Ha ilyenem lenne, én is néznék valami 35-40-es gumit 622-esben, stb.
Az én tippem is az, hogy annyi állítás szemre van azokon a fékeken.
Esetleg 630-as gumira tipp az ebike.hu, sosem kerestem ilyet, de mindig ott volt az a menüpont ;-)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #134555 üzenetére
ha tényleg lenne hézag, akkor talán egy alkalmas méretű O-gyűrű (ez a befőttesgumi gépész neve , legalábbis ide kb akkora kellhet) az egész sor mögé.. de azért megnézném szétszedés után, hogy nem ment-e valami piszok rossz helyre, és attól nincs valami a helyén..
(#134558) IMIIKE1998: hiába, ahol pénz van! ;-)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz #68686080 #134584 üzenetére
ha leveszed a láncot, fellógatva, vagy asztalon -elvileg, valamikor kipróbáltam, de túl régen - kinyújtva, a százalékoknak ki kéne jönniük. fél col egy láncszem, 100 "link" esetén csapközéptől csapközépig 1270 mm helyett 1276,35 mm a fél százalék
Akkor különösen látványos, ha egymás mellé lógatsz egy új, és egy régi láncot. Nyilván nem végtelen a pontossága az originál láncnak sem, de az egy % az 100 láncszemnél már egy egész láncszem, az elég észrevehető különbségBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
[link] szíj,titán,motor :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
de ez ilyen Mavic/road sajátosság, ugye? nekem ugyanarra a (Shimano, MTB) agyra csont nélkül ment a 9-es és a 11-es sor is.
Országútinál rémlik valami efféle, mert hogy ott nem olyan nagyok a nagy lánckerekek sem, és nem elég, ha csak a küllők fölé lógatják őket, kell a szálesebb kazettatest. Valahogy így van az XD testnél is, külön van XDR, ami hosszabb.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #134702 üzenetére
én az alapváltozatot választom, bár bizgetett az SL is :) ma rendeltem kormánycsapit hozzá (olcsót),mert valahogy nem vette be a gyomrom,hogy 200 Fontos vázSZETThez 50 a kormánycspágy..
mikor lesz meg? :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #134720 üzenetére
welcome to da club! :P
egyszer már rettem egy kört, majdnem elestem vele a 40 centis kormánnyal.. (és aki Mórról ajánlotta, hogy mehetek a Tribanjával, neki üzenem,hogy nincs egyáltalán elfelejtve, de mostmár akkorra halasztom,ha lesz nekem is virsligumisom)Mórról jut eszembe,hogy tök jó az ottani LidÜl, még hetekkel az országos akciók után is találni cuccot. hegyekben álltak az állványok vasárnap,és egy jónak tűnő bringás hátizsákot is találtam (több típus is volt, a 16 literest választottam, 4500ért esőhuzat,sisaktartó,erősnek tűnő anyag, hát felől szellőzőpogácsák, ivózsák kivezetés..épp szétszakadt az ugyanott pár éve vásárolt 3ezres darab, de annak vékonyabb anyaga volt, és egyszerűbb volt minden szempontból, szerettem azt is, ez az új mondjuk nem is olyan könnyű)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Lami66 #134728 üzenetére
újfent köszi, amikor beszéltük,talán még az volt,hogy nem voltam biztos benne,hogy kell-e nekem koskormányos gép,azóta biztos vagyok:) Viszont ha meglesz az enyém,akkor ezzel egyidőben te majd ki tudsz próbálni egy hülyekormányos, 1x11-es hajtású vasat ;)
Because: ők most nem jutottak eszembe, Aliról rendeltem,és bízom a gyors érkezésben.. Ebike-nál mindig összevárok egy nagyobb csomagnyit, csak akkor rendelek, ilyen kis apró kacatokat egyesével nemigen szoktam tőlük,habár a zöld hétfő megint jön, ki lehetett volna használni..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #134703 üzenetére
szerintem ez az én méretem, de abból is az alsó határ, és 180 vagyok... igaz,nem tapasztalatból,csak táblázatok alapján beszélek, amik ki vannak nézve,mind 55 vagy 56 centis felsőcsővel bírnak lenni.
amúgy patkófékesből már 100-ért lenne,amit vinnék, de megnézem,hogy téged,mint montist rábeszélnek-e valamire,ami nem tárcsás ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #134702 üzenetére
Azt láttátok, hogy az SL váz most a sima árában van?
Remélem, holnapig így marad...És igaz, hogy nem éri el a múlt havi 500 Fontos árat, de 600-ért már van .. 1 db limezöld M-es, komplett bicóként.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
tegnap úgy alakult, hogy rövidre kellett fognom a tekerést, mert vissza kellett érnem időre, de előtte meg bicikliszerelés mellett volt egyéb meló is. Szóval másfele, rövidebb úton jöttem inkább vissza, de utólag gondoltam rá, hogy nem ezt az utat kellett volna választani a lefelére, ahol a sok gyalogos bóklászik. Mondjuk nem volt semmi, talán egy csúnya nézés, meg mindenkinek megköszöntem, hogy félreálltak. A saját tempóm szerint lassan mentem, de biztos volt, aki szerint még ez is huligánkodás
(tanulság: legközelebb kirándulós napokon inkább elkerülöm a hétvégi túrások által látogatott utakat, még ha némi plusz időt is jelent ez nekem)Guminyomás: vagy a pumpám mérője hülyült meg, vagy én, vagy esetleg most rázódott helyre, és most mér jól.. Ugye most latexszel megyek, ezt pár naponta azért pumpálni kell. Fújtam bele, és nyomkodásos módszerrel már 1,5 barnál mondtam volna, hogy na, most kemény, most lehet 2 bar benne. De megálltam itt. Fent a hegytetőn engedtem belőle, mert mondom ez nem lapul eléggé, akkor 1,2-ig lement kb., nagyjából innen pumpáltam vissza otthon. A leeresztett nyomás végül alacsonynak bizonyult (az ízlésemnek), mert éreztem, hogy nehezebben gurulok a száraz földúton. A másfél az tetszett ilyen szempontból, de tényleg érdekelne, hogy ez valójában mennyi, most valós, vagy ezelőtt? vagy csak az érzékelésem csal? a gumi oldalfalának nyomogatására nem hiszem, hogy ilyen mértékben kihat a latex...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #134886 üzenetére
ez sok esetben igaz lehet, én BB5-öt és BB7-et hashnáltam/ok, és a 7-es azért elég jó. biztos vagyok benne,hogy találni a piacon olyan hidrós tárcsát,amit odaver :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #134920 üzenetére
kell annak engedni forgatást is, nekem egy ideig eltartott,mire úgy-ahogy megtaláltam a pozíciót.
és ne felejts el mindkét oldali kilépést gyakorolni, a jobbra oldasz-balra dőlsz tényleg tipikus ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134899 üzenetére
Bowdenesnél nagyon számít a fékkar (meg persze a b.ház..). Ezek szerint rendes állítható húzásúval, vagy szervóssal senki nem próbálta
Ha az M785 a 100%, akkor nálam teljesen szubjektíven a BB7 mondjuk 70-80%, a BB5 meg 40. Az M600 talán 80-90. A BB7 egy egyszerű V-fékkarral (FR5 talán?) 50.
És akkor ezek mindegyike szór minimum +/- 10 pontot a beállítás sikerességétől függően
A BB7-hez régóta SD7-es karom van, már alig van rajtuk az eloxálásból, az elsőn a canti állásig van tekerve a bowdenhúzás, a hátsón nem teljesen, mert ott többet nyúlik a rendszer, a fékerőt nemigen keveslem, csak ne lenne olyan hajlamos a nyikorgásra..(#134931) IMIIKE1998 :
Én egyiket sem, mindkettő hiányosnak tűnik szegecseket illetően.. vannak arra jobban eltalált formák is. Az a BIKEIN feliratú műanyag például egész jól sikerült, lányomnak azt vettem. [link] De aluból is láttam már meggyőzőbbet.A kúpos fejcsőért azért rendesen anyázhattak a vázkészítő mesterek...
Én amúgy simán érzékelem a hatását. Vagy nem az a lényege, hogy jobban néz ki?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134934 üzenetére
kb. 5 éve egy STX-RC első váltót sikerült vadászni az acélvázamra /ma vitték el a vázat.../, mert nagyjából semmi nem volt kompatibilis azzal a vékony nyeregvázscsővel
Hibátlan volt, amíg használtam, és mai szemmel hihetetlen lekerekített finom formák jellemezték..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134945 üzenetére
A teljes képből kifelejtettem, hogy egy valamilyen aluszendvicses felépítésű Shimano tárcsát kivéve nekem mindig Avid tárcsáim voltak, és lehet abban is valami, amit Runner mindig hangoztat, hogy a gyári tárcsával az igaziak ezek... Ki fogok próbálni majd olyat is, az az egy Shimano mondjuk kifejezetten NEM tetszett, de az valami alapabb dolog volt - nem tudom, mert bontott kerékszettel kaptam.
A fékfelületek elhelyezkedése miatt is gondolom, hogy az ideális tényleg az lehet, hogy a gyári tárcsa, de azért léteznek a "tuningcégek" is, gondolom ők sem abból élnek, hogy sz*rabbat árulnak drágábban.
Nálam egyelőre maradnak a hetesek, főleg mert hidrós egysebességes országúti fékkart még nem láttam (hmm..vagy Apexből/Rivalból kellene felrakni két balost? ) , meg mert nincs gondom az erejükkel. A TRP-t egyszer kipróbálnám, valamelyiket, mert szimpi, hogy mindkét pofát mozgatja.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #134982 üzenetére
nem fűződik érdekem az SPD-zésedhez, de én nagyon egyszerűnek látom a diagnózist: f*szért nem gyakoroltad be RENDESEN, mielőtt elmentél bringázni?
Álló helyzet, falnál, ahogy mások is mondták, aztán legyen meg a mozdulat. Amikor úgy érzed, menni fog, akkor is 99%, hogy el fogsz esni, de nem mindegy, hogy életedben háromszor, vagy az első körön ötször..
Ha őszinte vagyok, a két lábammal nekem sem egyformán megy, annyira hozzászoktam, hogy balra szállok le, de a strandpapucsot is kioldom bokamozdítássalén valami hasonlót vettem nemrég apróról, mint ez: [link] ha a lányokkal a pályáig megyünk, akkor felpattintom, és teszi a dolgát, mondjuk hosszú távra gyűlülném, mert sima cipővel mindig forgatni kell, hiszen lefordul a nehezebb fele. De nekem bevált a féloldalas SPD helyett, így ha akarom, egy mozdulat, és rendes, teljes értékű patentpedálom van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #135127 üzenetére
M-est, mérethatár miatt a kisebbiket. ma jött megint levél,de szerintem automata, ahol csak felsorolják a tételeket,nincs emkítve készlethiány, azt tippelem,hogy jövő héten küldik is, de majd megkátjuk.
(banyek, sisakból is épp mérethatáron vagyok náluk, hogy lesz ez így? :D mondjuk bukóm az van, csak megtetszettek az XC sisakjaik)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz werszomjas #135174 üzenetére
a móriban még hegyekben áll, Fehérváron nem tudom,mi az ábra,ebbe a kettőbe járok (jó, Fváron van több is,tudom)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
jelentés Béfüredről: ó, anyám... nincs bajom máskor a sárral, de ennyire sáros még életemben nem lettem. az utolsó 1 km viszont betett lelkileg,ott majdnem földhözb*sztam a bringát,és káromkodtam izomból, az a fajta sár volt,ami megállítja a kereket, és nem tudom tekerni. közben persze csúszik is. levakarom, előbb cipővel,de a végén már kézzel turkáltam le,mint a teveszart a busmanok (* tájékozatlanság jogát fenntartom) , felülök,és két méter után ismétlödik. vállon is vittem többször ilyen 50 métereket,ez nem esett jól. nem sok köze volt annak az 1 km-nek a biciklizéshez... ha ez nem lett volna,azt mondom, csak a szervezést kritizáltam volna ;) itt is van eselys,hogy egy balfék vagyok, de ilyen g*cisáros verseny urán elvárható lenne sztem,hogy legyen legalább rendes kézmosóhely.lehet,hogy volt, csak a magamfajta selejtesek számára nem volt elég jól jelölve, elmondva.. mikor befutottam,kérdeztem is, de 2 vacak toi-toi jellegű kézmosót találtam,amiből egy kifogyhatott mire odaértem. wc volt eleg,meg frissítő,meg a pálya kijelölés is szerintem okes volt (a végén kicsit bizonytalanabb voltam,ritkultak a jelek, de keréknyom sok volt szerencsére). valami lehetetlen helyen értem be,talán masters 1/ 25.? jó,nem volt meglepetés😃 . kézmosás nélkül ugye vedd le a cipődet, gúnyádat, stb úgy,hogy ne legyen minden retkes... még az autókulcsom is sáros lett, a bicót meg Fehérváron mostam le, mert 500m keresgélés után nem találtam meg a mosót,amit fél szemmel olvastam tegnap, be is pipultam, eljöttem amint tudtam. száraz időben nagyon fain kis verseny lett volna, így hogy voltam esőben is,legalább elmondhatom,hogy nem hátráltam meg (óvatosabbnak kell lennem az előnevezésekkel..)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #135214 üzenetére
jó,legyen kép is - a kísérlet során egyetlen állat sérült meg,az is gumiból volt.
tudnék még írni,de elég lestrapált vagyok.. (és még van dolgom, holnapra ígértem egy kapcsolódobozt,én hülye)
a képemen a fele sár már letisztult az utca tócsáitól,úgy nézzétek :)
a bal oldalról kár,hogy nem csináltam, de fent a hegyen... nem semmi,amit a hajtások kaptak ma, a váltó meg csak pakolgatta a láncot zokszó nélkül. gondolram ma nem punciskodom, a porvédő kupak nélküli (milyen por?...) kulacsokat hozom, mint a többiek. első kortyot még kiköptem,aztán néha már azt se.. lealjasodik az ember hamar :D Fehérváron bringamosás után beültem a teszkós kínaiba, olyan lehettem,mint egy hajléktalan. előtte wc, sárfoltok letakarítása arcról, a kabátom persze tiszta sár (ekkorra azért már fáztam mint állat,gondolom a fáradtságtól főleg, szóval le sem vettem), mert abban tettem fel a gépet a tetőre, körmöm csupa kosz,de azt nem tudtam ott megmosni, inkább gyors mozdulatokkal operáltam a kasszánál :)
anyukáknak virág, aztán usgyi haza.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #135220 üzenetére
a
z ilyenversenyek nagyon nagy mókák, alapesetben ;-) Ha az utsó egy km nem olyan embertelen ragadós lett volna, egész más szájízzel és idegállapotban távozom én is...
Akkor "csak" egy sima böszme saras-esős verseny.
Már az odaúton is eléggé fel voltam spannolva, ad egy löketet az embernek.
Én épp csak belekóstolgatok (idén jó lenne még 1-2, de nem fogom túlzásba vinni, és ez alapján a most hétvégi Vértest kihagyom :/ ), 6030D viszont ha jól látom Master I.-ben hatodik lett, az már más szint
Tényleg érdekes többszáz emberrel menni együtt, akiket látásból sem ismersz, csak összeköt a hegyibringázás.
Láttam két fatbike-os csávót is, végül nem tudom, hol végeztek, de nekik sem volt sétagalopp, sőt.. itt kb az működött volna jól, hogy fatbike váz, és csirke kerekek
A menők megoldották, nem tudom, milyen lett volna valami keskenyebb, 2-es gumival mondjuk, ami jobban is tisztul a mintájánál fogva. Igazi sárgumikat nem ismerek, szombaton hátra is felraktam a Nobbyt (2,25), az időjárásjelentés hatására az apróbb mintás helyett. Rendes, manapság menő XC gumik vétele még hátra van...
Ja, nekem új volt, hogy csomó helyen láttam szabadgörgőt jó nagy hengerekkel, amin rendes monti külsőkkel melegítettek.
Az amortizáció: ha oda jutok, megmérem, hol tart a láncom, én arra számítok, hogy ki azért nem nyírta még ez sem, de meglátjuk. Volt már hasonlóban része.. mivel használtan kaptam, nem tudom, mennyi volt benne, mikor használni kezdtem tavaly. De az durva látvány, hogy a teljes hátsó sor egy merő sárgombóc, elöl az egy db lánckerék nem látszik, csak az, hogy valahol ott megy a lánc is, és az egész mégis működik, 1-2-szer ugrott meg a lánc, mert valami kavics odakerülhetett, aztán ment tovább, váltott gondolkodás nélkül, hihetetlen. A fékek is működtek, pedig ahogy kinéztek.. ja, megérősebb előnevezni, sőt, ennél pl. április elsejéig még pólót is kaphattál, később már nem, majd az ár is feljebb ment, ez kb mindig így van. Jó, ha nem mentem volna el, kevesebb üzemagyagot füstöltem volna el, mint amennyibe kerül a nevezés, de akkor miről írogatnék fél kettőkor?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135222 üzenetére
a formám szerint nekem is szépen kussban alapoznom kéne, de... ez arra is jó, hogy legközelebb lássam, fejlődtem-e, és milyen irányba
A sárhányóról jut eszembe, hogy a képemen ott figyel az ass-saver... hát, legközelebb nem röhögtetem ki magam vele, halottnak a puszi ilyen körülmények között .
gyenge fröcsögésnél még talán ér valamit, illetve most is számíthatott, mert köüzvetlenül a nyeregnél nem lettem ANNYIRA sáros, de a táskám már merő sár volt.
Apropó táska: szerettem volna megszabadulni tőle, de csak-csak annyi apró cuccom volt, hogy kellett. Majd ezen még okosítok, mert át lehet rakni egy részét nyeregtáskába, vázra, zsebekbe, stb, de ehhez rutin is kell, hogy tudjam, mire van szükség. Pl. miniszerszám nélkül elképzelhetetlennek tartom az elindulást, aztán lehet hogy fölösleges.
A legnehezebb tétel egyébként a pótbelső volt... A latexektől még nem tudom, mit várhatok, menet közben tetszik, de nem tudom, fogja-e rendesen a folt, és ilyen esőben foltozzon akinek 3 anyja van, eleve csak az indul, akinek kettő .
Szóval féltem, hogy ha defektelek, akkor szopóka, egy normál belsőt vittem magammal. Na, ezt valszeg az első pár út után megspórolom, ha megtérek a Stans vallásra.
ZolkoWot olvastátok a sekély tócsák maratonjáról.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135233 üzenetére
nekem most az elemlámpa/bicska tokok jutottak eszembe, persze valami combosabb darab, hogy elférjen benne. [link]
A tegnapiról már ki is kerültek az eredmények, 30-ból 24. lettem, na ezt kell lejjebb szorítani jövőre ;-) De meg is nézem majd, mennyi idő ment el a ragadós-anyázós szakasszal, mert én úgy éreztem, hogy végtelen.
JA, kulacstartós szerszámtároló nem játszik? Én régen nem foglalkoztam vele, aztán valamiért már elkezdtem szemezni velük, de végül nem hiszem, hogy veszek, hacsak nem... arra jó lenne nekem is, hogy amikor tudom, hogy elég egy kulacs, akkor átdobom egyik bicóról a másikra, és nem húzza a hátamat. Wow, ennyiért nem is kell olyan sokat gondolkodni..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #135264 üzenetére
17 fokos, de csak 80-as, jelenleg ennél hosszabb nem volt otthon, ami OS (próbálgatom, 65-össel kezdtem, de lehet hogy az tényleg rövid. Ez még csak nem régóta van fent).
a legtöbb mountainbike-os a tegnapi versenyen, amikor eszébe jut, hogy mennyi kár keletkezik a bicóban:
Ezzel párhuzamosan hétfőn megszaporodnak az "alighasznált" sor, lánc, váltó,stb hirdetések.. A legtöbbet keresett kifejezés pedig a "29er mud tyre"[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #135267 üzenetére
én azt nem tudhatom, hogy neked jó/jobb lenne-e, még a magam esetében sem mindig tudom, inkább sok próbálgatás/használat után merek valamit nyilatkozni. Tegnap figyelgettem erre is, az elején, amikor még volt agyi kapacitás . El tudtam volna képzelni, hogy előbbre kelljen nyúlni még 20mm-t (az volna a -17 fok, 100-as hossz), és mivel fájt az alsó derék részem, azon gondolkodtam, hogy a törzsizomzatom gyenge (erre biztos, hogy igen a válasz), vagy túl rövid a stucni még mindig, vagy inkább hosszú, vagy mély... De ezt tényleg nem egy-két út fogja megmondani, adok időt neki, közben a gravel vázzal érkezik egy 100-as, azt is ki tudom próbálni.. (itt kanyarodnék vissza a tárcsás outi témához: még csak az kéne, hogy a kerekeimet ne tudjam cserélgetni a két váz között, vagy a kormányszárakat mtb és outi között Nekem tetszik ez az átjárhatóság, és így kvázi tartalékom is van ebből-abból)
ja, és az ember is változik, ahogy alakul, lehet hogy mélyebbre tud hajolni, vagy pont fordítva.. nem hiszem, hogy ezek kőbe vannak vésve. ami ma épp jó, 2 év múlva már lehet, hogy nem ideális.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- iPhone topik
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest