-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
a pózerkedés megin'... meg a vitrinbringázás. belátható,hogy ezt nem lehetett otthagyni 16 euróért (planet-x megint, még asszem van belőle, a fekete 10 ajrós elég hamar elfogyott)
110 grammal nehezül a bringa, de úgysem voltam elég gyors lefeléBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #130284 üzenetére
rá van írva a vázra a méret? tizedek is elronthatják ám, és akkor nagyon meg kell tépni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #130297 üzenetére
Nem mindig írják, de ha igen, akkor a csapágyháznál, vagy a nyeregbilincs tájékán szerepel a méret. Nem is olyan hülye szokás ez, ilyen esetekre
A 25,4 - 27,2 óriási diffi lenne, azt szerintem meg sem lehet húzni tényleg, de azon már látszik is, hogy nem kerek valami. 27,2-es cső is van, a példának okáért, és szerintem az is becsúszna. De létezik pontatlan gyártású is, amire már panaszkodott itt is valaki, ha nagyon lötyög a bilincs meghúzása nélkül, az is gyanús legyen. Nagy gáz nincs amúgy, ha egy Sopronis dobozból kivágott hézagoló odafér, akkor valószínűleg szükség is van rá ;-) A tetejére hajts kis peremet, akkor nem esik bele a vázba. És legyen olyan 10 centi magas. Ha több kell, akkor célszerűbb a bele való nyeregcsőre, vagy rendes hézagolóra (adapterre) költeni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #130291 üzenetére
az már igaz! utoljára láttuk ilyen tisztának :-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #130308 üzenetére
ez mérve 310, előtte WTB Silveradoból titánsínes, az 195 volt.
Bevállaltam a 135-ös szélességűt, mert akkora volt az előző is (sőt, inkább 132), de elsőre elég keskenynek tűnik... na majd kiderül, ha igaziból ki lesz próbálva (csak ez a keskeny volt náluk, de nem is láttam még ezt külön kapható módon, és a hírlevél az hírlevél ;-) ).[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #130344 üzenetére
kell csinálnom egy rendes összehasonlító táblázatot magamnak, amivel lebeszélem magam a 12-es GX-ről. A leghúzósabb tétel a fogsor, azt nem veszi be a májam. legalábbis XD felfogatásúból, de az régi Shimanóra is drága. Csak a tartományok miatt írom, 500% azért már nem kevés.. 11-esben is van e13-ból 511 %-os átfogású, de az meg végképp drága, annyiból valaki két biciklit vesz :/
ja, vagy szinte megvehető belőle az egész GX 12-es upgrade kit, ami a hajtókaron kívül mindent tartalmaz.
(ez utóbbit 270EUR körül láttam. az is sok, de utána kopás miatt kifizetni a 145 ajrót a kazettára, az főleg húzósnak tűnik.)
A Shimano dobra építkezni visszalépésnek tűnik, a 11-es kis lánckerék miatt, meg egyebek miatt.. az tetszene, ha a két bicón egyforma lenne.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #130353 üzenetére
én igen, egy egyszerű műanyagot (bocs: KOMPOZIT ), de még úton van
Trialboj: ha az alsóban most nincs olaj, vagy nagyon kevés, akkor ami ezután kijön, és komoly menniységű, az tekinthető nemnormálisnak, nem? úgy értem, ha nem jön, akkor meg jó Amit leírtál, az alapján normálisnak tűnik, hogy az alsó kamra pumpált magából, mert ott nem is kellett volna lennie, tehát más hibát első körben nem kell keresni..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pc360 #130389 üzenetére
5 perc gyakszitól még nem fog reflexből oldani minden esetben, szóval 95%-ban tényleg van esés emiatt, legalább 1x-2x, te meg a maradék 5%-ban vagy ;-)
Mondjuk én híve vagyok az SPD-nek, de csak akkor ajánlanám, ha tényleg sokat megy valaki, és pont nem leszállós-városnézős-beugrokastrandra típusú túrákhoz, hanem ahol a tekerés a fő profil. El nem tudnám képzelni például, hogy a párom SPD cipőt húzzon, nem is neki való. Meg olyat sem láttam még, hogy egy SPD cipő tényleg jó legyen sétálni is és tekerni egyaránt.. a stopli nekem a MTB cipőben is leér, aminek magas a mintázata, járni túl merev, aminek meg puha a talpa, abban tekerni nem jó. Utóbbit lehet, hogy javítja a nagyobb felületű SPD pedál, de én valami megbízható platformot tennék vegyes használatra, az csomó féle cipővel működik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #130457 üzenetére
nem merem ajánlani senkinek, de mástól is hallottam már, és nemrég én is csináltam, hogy lánggal kiégettem a betétből az olajat. szerintem légtelenítéskor kapott, mert olyan volt a féktest is, az egyik, amikor visszahoztam szervizből. Na mondom, ezt legfeljebb kinyírom, rosszabb már nem lesz, kipörköltem belőle. Gyári Ice-tech (asszem fémes) betét, azóta megint elégedetten használom. Ha öblögeted féktisztítóval, vagy mással, arra figyelj, hogy alapos legyél, mert ha kicsit olyan marad a féknyereg belül, megint összekenheti, aztán semmit nem értél el. szóval én adagoltam gazdagon, hogy jól kimossa belülről is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #130455 üzenetére
én is hajlamos voltam azt gondolni, hogy egyben mennyivel olcsóbb bicót venni, de ez addig igaz, ameddig létezik az a modell, amin nem cserélnél semmit
Csábít is sokszor, a kinézett gravelt is akciózzák mindig.. más kormány, más nyereg, más kerekek, más hátsó sor, más fékkar, mint amit amúgy vennék rá. És akkor nekem nincsenek is 40-60 ezres nyergeim, de ha összeadom, már nem olyan fényes a helyzet.A kulacs víz / hátizsák / fogyjál le érvelés ott sántít, hogy ezeket ugyanúgy elhagyhatja könnyű biciklin is, és akkor ugyanannyival könnyebb :-P
Akinek nehéz biciklije van, kevesebbet igyon?Ha hosszú távra faja kereket vesz, akkor később cserélheti a vázat, és megtartja a kereket.
Én is úgy terveztem, hogy az olcsó kerékszettem megtartom, jó lesz a leendő vázamhoz. De van jelentkező az eladó vázamra, aki mégis kerekekkel vinné, akkor nem lesz kerekem. De ha veszek, már inkább jobbat veszek, és addig kihúzom egy kerékszettel, mert szerencsére átadapterezhető a két váz között, szóval ha így lesz, 3 vázban is lesz használva ugyanaz a szett.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
most jött szembe, nem gyenge: [titán gravel/MTB vázszett villával, Rohloffhoz/szíjhoz]
árban sem lehet mondani, hogy rossz lenne, hasonló egyediben gondolom kétszeres árnál kezdődne.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Lami66 #130572 üzenetére
ma próbaképp felraktam a telefont a kormányra, és onnan vettem fel egy videót nem mondom,hogy jó, de sz*rabbra számítottam. nem osztom meg, de legközelebb valami épkézláb felvételt felteszek,ha sikerül. nem fog versenyezni a gimballal meg elég idegesítő,hogy a kormányt rángatom jobbra-balra, valszeg már csak ezért sem terjedt el ez a módszer,hogy kormányra tegyék a kamerát. de ilyen tartóm épp volt.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
heló! még nem, bár azóta csak egyszer voltam, és a másik bicóval, azon nincs jeladó, csak a gps-szel mentem. holnap nem tudom,mennyi időm lesz bármire (kb semennyi), de legközelebb kipróbálom szabad ég alatt is a dolgot, meg a párosításnál esetleg,hogy hosszabb ideig követem a kijelzőt,mert párosítás alatt látszik a sebesség is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pc360 #130592 üzenetére
nekem az a szimpi a szegecsesből, aminek nem a kulcsnyílását koptatod, tehát hátulról tekeredik be. plö
Ráadásul ha nem valami elpuskázott angol menete van, akkor bármelyik csavarboltban kapsz hozzá cserét.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Besz*rás, de a frissítés után levittem ma a kompjútert, és első pöccre vette a sebesség adatot is, mint ahogy a pedálcsapást. Könnyen lehet, hogy Brytonék szép csendben átbillentették azt a bitet, ami ehhez kellett, és ahelyett hogy a levelemre válaszoltak volna, csak kitették a frissítéscsomagot a szerverükre. Ez is valami, inkább működjön, mint hogy diskuráljunk, de attól még jól esett volna egy két szavas válasz is
/nem kizárt, hogy más javította meg, mert volt jópár újraindítás is, de azért komoly az esély arra, hogy a frissítés volt./Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #130606 üzenetére
Ebből a szögből egészen biciklinek néz ki!
Én 5-kor végeztem a melóval, utána átvillant az agyamon, hogy még épp nekimehetnék a nagy emelkedőnek a világos végéig, de nem tettem. Majd hamarosan már olyan hosszúak lesznek a nappalok, hogy ez is bele fog majd férni, ma este meg még egy görgőt nyomokBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz dunkel #130696 üzenetére
Én egész sokat használom. A 3 lábú szerintem jobb konstrukció lenne, mert ennek a bicóval átellenes oldalra is kilóg a lába vagy egy métert, szóval kell a hely neki. De amúgy örülök, hogy megvettem.
most hiába kattintok, de úgy emlékszem, az állványra mutatott a link.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #130730 üzenetére
én úgy látom, ez önmagához képest húzza be a két külső csészét, szóval lehet jó, azt nem tudom, jár-e ez valami kompromisszummal, pl. kisebb csapágy kell-e bele a plusz menet miatt.
(elsőre inkább elvinném egy vázkészítőhöz, hogy mondjon rá valamit, csak akit én ismerek, ő acéllal dolgozik..)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pc360 #130734 üzenetére
Szerencsére nem nekem van rá szükségem, de aki kérdezte, annak jól jöhet. A kvázi-pressfitessé alakítás is járhatónak tűnik, ha "csak" megmunkálni kell a belső részt, hegeszteni nem, akkor egy fokkal olcsóbb lehet.
Integrált tengelynél szerintem még az is játszhat, hogy valami kifejezetten oldható ragasztóval (mondjuk ami hőre elenged, van ilyen csavarrögzítő is) beragasztani a csapágycsészét, hiszen ott a hajtókarok összehúzzák a csészéket. De mindenképpen szívás. Nekem még az olaszosítás tűnik ép megoldásnak, országúti integrált csapágyakat lehet kapni, sőt, gondolom MTB-hez valóakat is...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
én vagyok eltévedve, vagy ez szinte feleannyiért van kint, mint amennyiért lehetne? [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zoli03 #130753 üzenetére
180-ért nem, de ha feleségemnek nem lenne már egy könnyű kis 26-osa, 90-ért már lehet hogy délután mennék érte, mivel itt van a szomszédban. Ennyiért tényleg eszembe juthatott volna az is, hogy lopott, ha mindene alap, akkor sem hozom ki 130 alatt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #130771 üzenetére
egyszer én is jártam így, azóta figyelek a csavarra, csak akkor húzom meg,ha már minden a helyén van. nekem még a belső is kicsípődött,de azért vettem csak észre,mert tetőn szállítottam a bringát (facepalm)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #130773 üzenetére
elsőre én cserélném a kormányt egy egyenesre, ha jól látom, most egy riser van. az 1-2 centi magasság, de sokkal praktikusabbnak találom, jobban kihasználható a karok/ketyerék/lámpák számára. Aztán mivel ez is beleszámít az irányítópult beállításaiba, megvárnám, mire van igény, a hossz és a mélység is kényelem kérdése, szóval attól is függővé tenném, nem csak attól, hogy mi néz ki sportosnak
Én az új bringán helyből lefelé fordítottam nulla alátéttel, és vízszintes aszfalton még így is azt érzem, hogy egy vitorla vagyok a szembeszél számára de általánosságban jó kompromisszumnak tűnt, mert lefelé is kell jönni azért, meg nagyon görnyedni sem akarok. (29-esen inkább azzal szokott bajuk lenni az embereknek, hogy nem tud elég alacsony lenni az eleje)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pc360 #130792 üzenetére
én is furán nézek, a NN azért keményre fújva is eléggé más, mint egy aszfaltos gumi
Sajnálom is, hogy Landcruiserből a 47-es a legszélesebb méret (622-esben), pedig elég jó univerzális mintája van.Nekem mondjuk nem az jött le Imike postjából, hogy 100%-osan aszfaltosítani akar, hanem hogy csak egy kicsit
De ha 110% aszfalt a cél, akkor még (nemrég jöttem rá) az is játszat egy tárcsás gépnél, hogy 622-es kerekek, vékony gumival, mert ez nagyon sok (biztos nem minden) 26-os vázban is elfér.
Ami miatt ez mégis hülyeség, hogy egy 26-os MTB-nek így "átalakítva" valami 3-4 centivel magasabb lesz a csapágyháza, mint egy országútinak, ami biztos nem mindegy.. Mondjuk görgőre még így is jó lehet, és ott fék sem kell, tehát a tárcsa sem feltétel. Hangosan gondolkodtam....Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz G@ben #130807 üzenetére
Szerintem ez ilyen dizájn dolog, ami segít eladni a gumit. Ez a mikrorücsi tök hamar lekopik, de épp ezért, meg addig sincs sok jelentősége szerintem. Tehát az aszfaltos tapadást sem rontja el, meg a máshol sem javítja meg, érzésem szerint De biztosra veszem, hogy ha létezne teljesen simában, akkor 10 vevőből 9 ezt a rücsiset választaná, aztán 1000km után ugyanúgy nézne ki. Azért csak ennyi után, mert viszonylag keveset megy az ember döntve, vagy talán kevesebbet, mint függőlegesen
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz G@ben #130825 üzenetére
én azt hittem, azok a nagyon pici pöttyök zavarnak, a mélyebb barázdák azért nagyon sokat nem rontanak az aszfaltos tapadáson, szerintem, csak amennyi felület hiányzik a slickhez képest. De amint lazább talajra kerül, máris jobb. Nálunk is ritka a tükörsima aszfalt, szóval arra nem építek gumivásárláskor
amit linkeltét, annak nagyon hasonló a mintája a Little Big Benéhez, olyanom van, és nagyon tetszik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #130842 üzenetére
A felniszalaggal csinálhattad volna, hogy helyére igazítod, és szigetelő szalaggal rögzíted. Akkor a felniszalag támaszt a lyukaknál, a szigszalag ezt nem nagyon bírja, 2 rétegben sem...
a szélesség függ a belső profiltól, nekem WTB felnihez speckó, 11 mm-es szalag kellett, ami csak a legalsó mélyedésbe fekszik be. Na ilyennél alkalmaztam is egyszer a +szigszalagot, mert más felnihez használtam, aminek szintén volt mélyedése, de nem olyan határozott, és inkább rögzítettem elcsúszás ellen. De a kérdésre válaszolva, ha belül 21mm, akkor mondjuk akkorát vennék, esetleg eggyel keskenyebbet. A gumiperem alá már ne lógjon!
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
utálom, hogy mindig reklámozom őket, de 100 Font + szállításért ez nem tűnik rossznak, ilyenem van 29-esben: 650B Fulcrum MTB. Csak én használtan vettem ennyiért
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz StLui #130946 üzenetére
a Feedback, meg a más 3 lábúak okosan aszimmetrikusak, szóval inkább pont stabilabbak tudnak lenni, meg könnyebb felállítani őket szűk helyen, mert a bringa alá hosszan benyúlnak, hátra csak kicsit. A Lidl-ös elég nagy terpeszben kell hogy legyen, ha tekerni is akarom a pedált, vagy nagyon magasra felemelni a bringát, de azt inkább nem szoktam. Másképp a lábak tetejénél beleakar a hajtókar. De 10-ért (tavalyi ár) nemigen lehet belekötni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #130994 üzenetére
itt nem stimmelnek az adatok szerintem a 29es acél villám volt 1.2 kiló,elég vastag fallal, igaz, méeetre vágva ez is 1.1 körül lehet injább, és mi az a szöveg az alu-karbonról,mikor ez egy acélvilla? az,h van rajta tárcsafék konzol is, elég kuriózummá teszi ebben a kivitelben.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #131030 üzenetére
mit mondjak, nem hozta meg a kedvet... mármint remélem, ezt leszámítva jó lesz, csak ilyenektől másodszorra biztos nem vásárolok. majd számolj be a többiről is! csapágypálya szerelés, menettapasztalat, stb.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #131015 üzenetére
én nem vagyok mérvadó ebben, de 1kg szerintem rengeteg. Ha csak a tudat, akkor is De ha rakom odébb a biciklit, és az egyiknél azt mondom, hogy "húbazz, ez mindig ilyen nehéz volt?", mert a könnyebbre már ráállt a szervezetem, akkor az is valami. Volt valami GCN (?) videó, ahol olcsóbb és drágább országútit hasonlítottak össze hegyen, én azt hittem, kevesebb különbség lesz. Meg én -az eddigi tapasztalataimból kiindulva- akkor szoktam bánni, hogy mégsem a könnyebbet vettem, amikor már késő, és látom, hogy az adott alkatrészhalmazból csak irreálisan drágán lehet könnyebbet csinálni
De a súlyadatokat ne vedd szentírásnak, egyik gyártó hazudik, a másik az S-es méretét adja meg, a harmadik más hajtókarral mérte, a negyedik elfelejtete update-elni, stb.. szóval az is lehet, hogy az az egy kiló a valóságban fél..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131151 üzenetére
én múltkor ugye megszivattam magam azzal, hogy pumpa helyett kézzel engedtem ki egy "kis" levegőt, és így kellett hazajönnöm, otthon visszafújtam a táblázat szerinti ajánlás alsó értékére (~84 kilómhoz asszem 120 psi), és így mozog is, meg nem is bólint nagyon vészesen fékezéskor. A túlságosan leengedett állapotában a legkisebb fékezés is halálfélelmet hozott maga után lejtőn
Amúgy nem tudom, van-e token, nem szedtem szét. A piros gyűrű mondjuk mindig többet mutatott, mint amire számítottam, tehát enyhébb terepen is felét-kétharmadát kihasználta az útnak, mikor azt gondoltam volna, hogy a beülésen túl csak 1-2 centit mozgott.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131159 üzenetére
kivéve én, mert én csak egy pillanatnyi nosztalgiát érzek a merevvilláim után
Nem tudom, én 120-ra emlékszem, Reba dual air.
De ezek közül az adatok közül csak a nagyjából 84 kilót merem biztosra mondani[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131163 üzenetére
olvassunk figyerlmesebben, ezért írtam oda a teló típusát is, mert nem várom el, hogy valaki emlékezzen rá, cserébe gondolom nem feltétlenül egyeznek ezek az értékek minden villánál. Szóval -megint csak emlékezetből- nekem úgy rémlik, a súlyomhoz a 120-135 psi tartozik, ennek az alját lőttem be.
(de ha kevesebb, akkor annak az alját)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
ha már esések: mióta megvan a teleszPókom (január), már kétszer estem, ennyit előtte 10 évben sem! Nagyon kell vigyázni - kétszer is gondoljátok át, mielőtt áttértek a sötét oldalra!
(a bal markolat bánta, meg a bőröm, az a piros izé a kormányon egy telefontartó, akciókamera állásban ;-) )[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Blamazs #131448 üzenetére
szerintem igen, de abban mindenesetre biztos vagyok, hogy a 15-ös TUD Bluetooth-t. A nagyobbak meg mintha azt nem tudnának... (múltkor lehet, hogy elkiabáltam a szoftverjavítás dolgot, mert negyed óra rögzítés után elhagyta a combo szenzor sebesség jelét megint, a pedálfordulat ment tovább. Lehet, hogy nem vacakolok, veszek egy Bryton külön sebesség jeladót, ha két biciklivel használom, a jeladót úgysem fogom átpakolni, és a pedálfordulat kevésbé érdekel a MTB-n)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #131453 üzenetére
Szerintem nem nagyon értitek a lényeget... én el bírnám viselni, hogy fékezésnél ne bólintson pl.
mondjuk sz*rul néz ki, és a jelenlegivel sem vagyok annyira elégedetlen, hogy ilyesmiben gondolkodjak, bármennyi pénzem is lenne (talán ha bármennyi lenne, kipróbálnám). De az is eszetekbe juthatna, hogy nem biztos, hogy értelmetlen bonyolítási vágy szüli ezeket, hanem valamilyen problémának a megoldási igényeBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #131463 üzenetére
Itt szerintem az lesz az elterjedésének a fő gátja, hogy annyira idétlenül néz ki. Ha nagy darabszámban menne, máris megoldódna a "nem lesz hozzá alkatrész" probléma. Semmivel nem hülyébb ötlet, mint a láncváltó, aztán mégis 99,5% láncváltót használ, pedig képzeld el azt a világot, amikor az első olyan bejött
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
egészséges csőszögek... [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Húzódzkodó edzőállvány - TS 900
- Roamer 45.mm./ búvár! 2023,03, vásárlás!
- Eladó szinte új G-Force S10 elektromos roller, csak 100km van benne(50km hatótáv,40km/h)
- LEGO Creator Expert - Assembly Square (10255) készlet, új bontatlan állapotban eladó!
- Újszerű, garanciális Elops 500 városi single speed kerékpár / bicikli extrákkal eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen