-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #127088 üzenetére
Hát engem is elkapna a gépszíj az biztos,sajnos elég beteg versenyszellemmel vagyok megáldva. ...távol is tartom magam minden esetleges versenyzéstől,egy egyszerű,magányos tekerés is néha élet-halálharc nekem,egyszerűen nem tudom lazára venni. Néha felüdülés nejemmel menni és végre mással is foglalkozni mint az eszeveszett tekeréssel. (Pl.az NHH-ra a kőhöz csak mikor vele mentem tudtam kitekerni,eddig valahányszor egyedül mentem ott már nem maradt annyi bennem,hogy felmenjek oda is pihi nélkül. )
jjeahh...én is most csináltam először,össze is jött szépen...leszámítva,hogy megszennyeztem az első betéteket,bár lehet azt is már előtte,a dugattyú kenésénél,annak véletlen kinyomásánál tettem meg. ...szerencsére már amúgy is kidobósak voltak,de megtapasztaltam milyen mikor erőből húzod,mégsem fog egy fék.
Szerk: ezt találtam a legalaposabb videónak erről,annyi különbséggel,hogy nekem még az a rögzítő kis fekete csipeszem sem volt csak a kis cső,több időt szántam a fecskendő és a rácsatolt cső légtelenítésére,hogy buborék nélkül csatlakoztassam,és a végén nem egy kesztyűbe,hanem szabadon egy rongyra nyomtam meg az olajat visszafelé,a féktest felé,pár kicsöppent olajcsepp erejéig.Nincs amolyan fékbetétpótlóm sem,egy odaillő műanyag gumileszedőt feszítettem be a dugattyúk közé.Sikerült olyan keményre töltenem,hogy alig tudtam bepréselni az új betéteket.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127094 üzenetére
Ez a túledzettség jele!
Természetesen magamra értettem, velem ez bőven megtörténik, igaz, lefelé van, akit utolérek közülük, hogy aztán megint leelőzzenek.. utoljára kb. 3 éve voltam maratonon, talán Mogyorósbányán.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #127088 üzenetére
Mintha én írtam volna szóról szóra. Nekem is pontosan ez a tervem idén, csak azért megyek el másfele versenyezni, mert akkor ott egy biztosan érdekes pályát biztosítanak, és nem kell se barangoljak, mit amúgy szeretek, de 100% hogy körbetekerhető, nem lesz zsákutca, meg veszélyes kutyás szakasz.
--- Ehhez viszont kell a bringás puttony
Említetted hogy a rokonságodban van valakinek Thule 598 as tartója, azt nem tudod véletlenül mivel van felfogva az autóra? A keresztrúd is thule? Csak mert én ezt találtam, amit hozzá ajánlanak, ha négyzet v ovális rúdra akarod felfogni, és eléggé zavar hogy gagyi műanyag hatása van a képen.
A topikból dunkel-nek van ilyen tartója, de ő thule rúdra pattintotta fel (oda nem kell extra cucc), tőle elfelejtettem megkérdezni milyen anyagból van ez a 3 fekete félkör, és miért csak 3 van? elég 2 és 1 tartalék?
Nagyon nem csípem az ilyen válogatást, szinte biztos vagyok benne hogy mikor minden megérkezik valami tuti nem fog passzolni, és akkor robban be egy melegfront
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127098 üzenetére
Elkezdtem keresgélni a régen használt oldalakon, hogy hátha össze vannak szedve a kisebb maratonok MTB szakágban.. a VELO.hu-n találtam ilyesmit, bár ott meg szét van tagolva vagy 5 féle kategóriába az MTB, mindet végig kell lapoznom, vagy csak én vagyok béna, hogy nem látszik egyben.. A topmaraton.hu az megvan, de ott ugye csak a nagyok vannak fent. A Bikemagon sem látok már ilyet.. hol kell nézni, hogy képben legyek? (a velo.hu végülis működik, csak kényelmetlen)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #127130 üzenetére
Na ez nem semmi lista, így elhiszem hogy szinte hetente van mire nevezni. Kicsit hosszú hogy teljesen átnyálazzam az egészet, az érdekelne, hogy kelet Mo-on nincs egy db MTB verseny sem? Amit találtam az BÜKK HEGYIKERÉKPÁR MARATON, / Felsőtárkány - Egeres-völgy/
Ahol nincsenek dombok, ott már cyclocross v országúti stílusban versenyeznek?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #127151 üzenetére
Így is benyomod,meg úgy is,tehát tisztes távolságot kell tartani,ami elég komoly önmegtartóztatást igényel.
MÁS...a lap tetején mi az a reklám,idén minden kedden fekete péntek lesz?! ..."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz 6030D #127180 üzenetére
Egyetértek veled hogy már most késő kissé keresgélni de ő tudja.
A bringák árán azért rugóztunk mert amiket linkelt az mind eléggé túl volt árazva. Próbáltunk segíteni hogy annyiért inkább ne. Felőlem vehet nyugodtan drágát én is egy vagyont költöttem a saját gépemre de ahogy írta ő nem ért a kerékpárokhoz ezért kért tanácsokat.Més que un club!
-
deny330
aktív tag
válasz 6030D #127180 üzenetére
Erről papoltam már én is nekik, hiszen pont az ellenkezőjét érem el a bringázással, mint a piával és drogokkal, vagy a cigivel. Nekem is van egy ismerősöm, aki rengeteget költ a fényképezőgépére. Bár ha jól tudom ő vállal munkákat is, amiből valamennyi visszajön neki, de nem sok. Múltkor azt hiszem ő is említett 2 objektívet, amit a 3 havi nyári spórolt fizujából vett. Ez közel annyi volt, mint az én bringám ára.
Szerintem az ilyesfajta pénzköltés a hobbink iránt már-már kicsit túlzott fanatikusság. Én mondjuk inkább hanyagolnám a bringát +1 hónapig, mintsem a villanyszámlát, vagy akármit. -
FireKeeper
nagyúr
válasz 6030D #127208 üzenetére
40-es, de szélesebb az átlagnál, ezeket a cipőket meg mind ilyen rohadt keskenyre tervezték. 40-esből se az 500 as road se a MTB rá se ment a lábamra. 41-esbe már bele tudtam bújni, bár a felső pánt így is alig ért át.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #127218 üzenetére
A kék szebb. ...egy verseny után nemcsak a nagy-generál miatt kellene aggódj,hanem 400 dolláros cipőd miatt is. Nagyon drága,én ilyent vettem ~150 zöldhasúért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Triathlete
senior tag
válasz 6030D #127218 üzenetére
Szerintem annyira élveznéd a sima outit, hogy nem akarnál arra menni. Nagyon sok jó aszfaltos út van a környéken ami szintes.
De akkor vannak ezek a gravel bike-ok, azok ilyen mindenesnek tűnnek, bár annyira nem merültem el ezekben.
(#127220) AtisFace: Értem, köszi!
(#127225) BurgBurg: Két gatya, két technikai, két felső, egy szélkabát, kesztyű, sapka is szerintem max 60. A többi lehet, hogy az anabolikus volt
[ Szerkesztve ]
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
kacsyx
aktív tag
válasz 6030D #127233 üzenetére
Köszi!
Hogy meddig lehet elég, azt csak azért kérdezem, hogy mekkora kiszerelésben vegyek. Talán a 120 ml-es egyelőre jó lesz. Gravelhez lesz, de amíg nem lesz jobb idő addig szinte csak aszfalton megyek. Úgy olvastam kb. 80-100 km után kenitek újra a láncot.Lehet rendelek egy szerszámkészletet is. Ez az X-Tools gondolom nem egy nagy márka, de csak használhatóak a szerszámaik. Valaki ismeri?
Meg kellene zsír általános célra (van ilyen?), mint pl. agyak, pedál, pedálmenet, néha nyeregcső, kormánycsapágy. Ha van bike24-en, rendelnék onnan, ha nincs akkor beszerzem helyben. Tudnátok linkelni erre konkrét terméket?
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #127272 üzenetére
Amúgy köszi az öntapadós fólia tippet a bringára.
Ez nem rontja el a kinézetét és védi a vázat a bowden kuzbitolásától.Más: Tegnap viccből lemértem, 40 mm-t mozog a 100mm-es Gilám.
Trekking üzemmódba ment át.
De ha majd szerviz után is ilyen lesz, nagyon fogok röhögni. :'D[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #127296 üzenetére
Jó az! Mikor is volt pontosan? Elején irigykedtem,de aztán kiderült,hogy csak fent volt hó,lent sár és dagonya,azt nem szeretem.Sokan voltatok és lényok is!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
StLui
veterán
válasz 6030D #127298 üzenetére
Na most az esésig sikerült lejátszani hihetetlen szar most a FB, "belepörgeti" egyáltalán nem lehet (nekem amúgy is hiányzik az 5mp-es ugratgatás a nyilakkal billentyűzetről, mert csak karikázik akkor, és ez a 480-as felbontást sem értem, gondolom nem így töltötte föl
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #127301 üzenetére
Most már láttam,kiment a jobb szélére,ott meg megcsúszott a hátulja,kisodródott.Még sisak sincs a fickón...
(#127310) Runner_fxr...szép,de...mi történt az alsó vázcsővel ott fent,közvetlen az aksi utáni részen? Másik amit észrevettem,hogy a kúpos homlokcső nem a szokásos módon alul van kiszélesítve,hanem inkább felül összeszűkítve.Hátul jól ki van maxolva a gumi is,nem sok hely maradt a sárvédő/váz és a gumi között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
calvin76
tag
válasz 6030D #127294 üzenetére
Jogos erre nem gondoltam, az egyik site-on amit írtatok láttam a kormány két végére húzható "zsákot" lehet az lesz nem a teljes.
Fordítva már próbáltam de akkor is tele van a markolat, és a felfogatások bogárral, alig lehet kiszedni a résekből valamint elég gusztustalan is (lehet csak én találom meg a nagyobb testű rovarokat ) -
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #127319 üzenetére
Ez a váltó görgő mivel aluból van, nem kopttja sokkal jobban a láncot?
Szerintem ember nincs aki észreveszi hogy könnyebben pörög ez a 2 alkatrész, mellesleg mind a kettőt ki lehet ilyenre cserélni?A középcsapágy már más dolog, orr szerintem sok energia kárba vész, ha nem forog könnyen, és nekem a mostani nem forgott túl jól.
De szerintem ez is olyan mint a kínai karbon, ami igazából fiber glass, azaz üvegszál, szénszálas festéssel. Tehát közel sincs ahhoz a minőséghez amit a valós gyártók kínálnak 4x ennyiért. 20 dolcsiért ez olcsóbb mint a legolcsóbb sima pressfites középrész amit én találtam 22 euróért.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127319 üzenetére
én váltógörgőben azért nem nagyon gondolkodom, mert több helyen olvastam, hogy az alu hangosabb, ami logikus is. Én inkább nem akarok hangosat Persze lehet hogy nem nagy a különbség, akkor mindegy.
Talán a ZTTO-nál láttam, hogy a ratchet systemes agyukhoz lehet választani 3 különböző fogszámú racsnit dulvák ezek a kínaiak. nyilván 1:1-ben lemásolták a DT-t, nincsenek illúzióim efelől, de talán pont ezért érdekes. még XD szabványú kazettatestet is árulnak DT agyhoz, szóval...
Azt már lehet, hogy nem náluk láttam, de vannak 100 dolcsi körül olyan megmunkálású sorok, hogy csak néztem. Hasonlóan a top Sram-okhoz, a néhány nagy kerék egy daraból van CNC-zve, a kicsik külön. Mondjuk ez olyan, hogy a Sunrace-ben inkább megbízom egyelőre (meg a 100$ lesz 140-150, mire megkapom), az már bizonyított, ezek pedig nagyon szét vannak könnyítve, de akkor is komoly.
Ha egyszer lesz gravelem (...), hajtás tekintetében valami ilyesmit akarok: GX 11s váltó, Apex-1 hajtókar (az 5 ágú, hogy olcsó legyen rá a tányér, meg az kicsit klasszikusabb, 42 vagy 44 foggal), hátul 11-42 sor, és akkor Sunrace, esetleg később 10-42 XD-s aggyal. Jó, ebben kevés kínai van, de olyan hajtókart pl. nem nagyon látok eu boltokban, szóval Kínából szerzem be
Nézegettem a Sunrace váltóját is, nagyon szép, talán jó is, de pont a 11 sebességeshez Shimano kar kellene, és meg ebben hosszú bowdenhúzás hívő lettem
Amúgy baromi érdekes, olyan a váltó, hogy 10-11-12 sebességesnek írják. Asszem 10 és 11 sebisként Shimano karral máködik, VAGY 12-esként Sram karralBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #127322 üzenetére
Na most amit te linkeltél ez szerintem pont az a kategória amit messziről kerülni kell(ene), ha kötődsz a fogaidhoz.
Kínában a másolásnak kultúrája van, és míg sok mindent le lehet másolni csak design alapján, a szénszál egy igen bonyolult szerkezet, itt van egy remek szemléltetés róla (már linkeltem), nem mind1 hogy építik fel a rétegeket, aki végignézi megtudja, hogy 6-8-10 órát is kell "sütni" az elemeket, sok vele a macera ez a lényeg.Na akkor ne mondja senki komolyan, hogy létezik, hogy 16 dodóért, árulják azt amit ennyi melóval elkészítettek. Szerintem nem létezik, rendeltem én is ilyesmit (FCB márkát), szarvak, kulacstartó, és nyeregcső. A nyeregcsőnél nem sikerült összehozzák a 27.2mm átmérőt, tehát használhatatlan, el is vágtam kíváncsiságból, és persze hogy üvegszál volt, semmi köze a szénszálhoz. Én itt be is fejeztem a filléres karbon történetet, mást amúgy sem mertem volna venni, pl kormányt v pipát.
De tudom h vannak, a csoportban akik kínai karbon vázon, vagy csak villán tekernek jókat, ők a bátrak, de az igaz hogy ebből is van a röhejesen olcsó, meg a megszokottnál kicsit olcsóbb kategória. Szerintem 20 dolcsiért ne vegyetek kormányt, meg mást se, ami karbonból kellene legyen. (max kulacstartót, az nem tud megölni)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #127377 üzenetére
Értem, köszi! Ja, te gondolom több maratont is le akarsz majd nyomni, én meg csak nem akarok kifulladni olyan hamar átlagos túrákon. Annyira nem veszem komolyan, hogy edzőt fogadjak, csak hát valamennyire legyek tisztában a dolgokkal.
Só bevitelt amúgy hogy lehet megoldani egyszerűen? Itt írták páran anno, hogy a kulacsba a vízbe sót meg citromlevet tesznek, na az számomra ihatatlan . Pedig tuti pótolnom kellene valahogy, mert érzem, hogy amikor pár durvább emelkedő végén durván sós izű izzadtság folyik a számba meg a szemembe, olyankor végem van, minden erőm elszáll és alig bírom tovább. A sok víz ivás viszont eddig nálam csak rosszat tett, minél többet iszok, annál jobban izzadok, végül már vadul ömlik rólam az izzadtság, ezért még többet kell innom és gondolom minél jobban izzadok, annál több sót is vesztek... ez ilyen ördögi kör, anno egy hosszabb tekerésen amikor kipróbáltam a sok ivást, a végén már rosszul lettem rendesen. Azóta csak akkor iszok ha szomjas vagyok oszt kész, nem merek ezzel játszadozni . Így szerencsére jól elvagyok és legalább a kulacs sem fogy ki olyan hamar
Gyógyulást![ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ShiTmano
aktív tag
válasz 6030D #127415 üzenetére
Srammal ritkán szoktak megbízhatósági problémák lenni.(Állítólag az országúti wireless váltójukkal volt valami gond, amit helyrehoztak). A fékjük nehezen karban tartható, abban kétségtelenül jobb a Shimano. Hajtómű nálam egál, talán a Shimano csapágya tovább bírja. Sor, lánc, váltókar, váltóban meg szerintem Sram jobb. Megbízhatósági kifogás nálam nem merült fel eddig. Szerintem kiforrott szettjei vannak. 1x rendszerekben meg sokkal nagyobb tapasztalatuk, mint a Japóknak. Tudtommal teleszkóppal (RS) meg kormány/nyeregcsővel (Truva) sincsenek különösebb problémák. A Shimanoval újabban viszont elég sok gond van. Hasaggymeg XT sora és hátsó agy kalapácsai, Tóthgera is írt XT agy problémákról. A 8000-es XT fékekről is elég sok rosszat hallani. Most az XTR. Ultegra hajtómű törésekről nem beszélve.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
MPowerPH
félisten
válasz 6030D #127448 üzenetére
Koszi, ez lesz az. Kivancsi vagyok, a rutinosak mit mondanak ra, meger e egy probat, vagy varjam a csodat, es talalok karbon AM-et 140 koruli rugouttal, lockolhato hatso taggal, hasonlo arban. Semmi szuksegem nincs az AM-re mert minden nagyobb hegyi szerpentin 80-100km -re van, igy ritkan jutok el oda. A legtobbet erdokben megyek, ahol kell felfele es lefele is jonni, igy azert nagyon nem mind1, hogy a hatso rugozast tudom e valtoztatni. Nem probaltam meg AM -et ilye 40-50 km terepen, de valszeg meghalnek rajta, akkora a hajtasveszteseg.
Viszont ha neha eljutok a hegyekbe, akkor jol jonne az a nem is olyan kicsi plusz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #127486 üzenetére
Runner...a kátéem homlokcső szöge 70,míg a szkotté 68,3 fokos.Ez annyira érezhető különbség?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mrobes
tag
válasz 6030D #127486 üzenetére
Szia!
Durván 380e körül lenne itthon, elvileg 2015-ös modell, állapotra nem néz ki rosszul.
Ahogy számolgattam, a méret talán jó lenne a 182cm-emhez.
De az az igazság, hogy sokallom az árát, nem tudom, hogy ebben a formában is érhet-e ennyit?A karbon vázakról úgy általánosságban:
Mennyire sérülékenyek?
Azért a Bakonyban szokott durrogni a terméskő a vázon, amikor a gumi felkapja.
(Amúgy karbon-fóbiás vagyok, volt olyan utcai váz a kezemben, amit kézzel össze tudtam volna roppantani.)[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #127509 üzenetére
Köszi!
BMW001: 70,5 fok a fejcsőszög, ami kissé meredek, bár még határeset. Nagyobb tempónál ideges lehet.
452mm a láncvilla hossz, ami meg túl hosszú egy ilyen géphez. Ellentmondásos a meredek fejcsőszög, mert hiába direktebb a kormányzás ha a láncvilla miatt nem elég fordulékony.
A Reach is nagyon rövid, 402mm az M-es vázon, kiállva elég rövid érzetet kelthet a váz, ezért is van rajta ez a batár hosszú kormányszár, ami meg rontja a technikás terepen az irányítást.
Engem nem győzött meg ez a geometria. Még az elektromos Enduro bringámon is jóval rövidebbre van méretezve a láncvilla (439,5), pedig itt a motornak is helyet kell csinálni, és a 27,5"+ kerekeknek is kell a hely.[ Szerkesztve ]
-
mrobes
tag
válasz 6030D #127511 üzenetére
Őt már láttam, hát nem tudom. Valószínűleg kezdhetném kazetta, lánc és gumicserével, bár attól még lehet jó.
Viszont találtam egy új versenyzőt, elég szegényes felszereltséggel, de talán megfontolható lehet.
(bár lehet, hogy abszolút nem éri meg)http://webshop.budaibicajbolt.hu/Haibike-Greed-9-40-29R-Mountain-Bike-2016
[ Szerkesztve ]
-
mrobes
tag
válasz 6030D #127523 üzenetére
Csak azért írtam a lánc és kazetta cserét, mert úgy gondolom, hogy eladás előtt ritkán vesznek rá újat, általában akkor kerül eladásra a járgány, mielőtt költeni kell rá. Legalábbis ez az én tapasztalatom.
Meg hát mégis csak egy 2013-as bringa, nem mondom, hogy öreg, de valami frissebb konstrukciót keresnék inkább.
A gumikat meg a kopottnak látom a képről.
Na mindegy, böngészem majd a hirdetéseket, talán beesik valami majd. Vagy megmarad a régi. -
fgordon
senior tag
válasz 6030D #127523 üzenetére
Köszönöm.
Milyen autó szelepes 7 bár / 100 PSI-t tudó pumpát javasoltok, ami esetleg egyben jól is mér?
Vagy kézi kellene, vagy olyan, ami megy valamilyen cserélhető / tölthető elemmel/akkuval.Amiket eddig találtam de nem az igaziak:
https://www.amazon.com/dp/B0166BVK28/ref=psdc_15706711_t1_B000M8SY0I
esetleg, amúgy is kell slime:
https://www.amazon.com/Slime-50001-Moto-Spair-Repair/dp/B000M8SY0I
Használat közben:
https://www.youtube.com/watch?v=7OsprwfM2GITehát ha jól értem bármilyen 12V-os áramforrással üzemeltethető, akár 12V-os adapterrel is?
▏▎▍▋▊▉ Gordon (eleinte azt hittem) ▉ ▊▋▍▎▏
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #127529 üzenetére
Természetesen kipróbálhatod, de csak SPD-vel...viszek kést kivágni cipőd orrát,mert biztos vagyok benne nincs 45-ös a lábad,nekem meg spd cipőm nincs.
(#127527) BMW001 ...te nem brexitiában lax?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen