-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #215012 üzenetére
Hát ha az outi és trekking mellé veszel még egy montit is akkor már inkább nekünk kell megkérdeznünk majd tőled, hogy melyik hova való mert jobban fogod tudni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
flash- #215007 üzenetére
26-ost már inkább elfelejteném terepre. Ide merev bringa bőven elég, nyomvájúkon a guminyomás és megfelelő gumi választás segít a legtöbbet... a technikai tapasztalat után, mert az a legfontosabb. Ha nincs tapasztalat és 40-el száguldozol, 29-es fullyval, maxxis minionokkal is esni fogsz. Haveroknak már annyiszor mondtam, hogy kezdőként nem jó száguldozni, a sebesség majd a tapasztalattal úgyis nőni fog és most ott tartunk, hogy mindegyik összetörte magát terepen, PTSD-ben szenvednek és én, az ultraóvatos duhaj vagyok a leggyorsabb lefelé, állandóan várnom kell rájuk. Lehet saját hibából is tanulni, csak veszélyes
. Merev 29er amúgy sokkal könnyebben átgurul az akadályokon, sokkal megbocsájtóbb, ugyan hátul nem rugózik, de gyorsabb, hatékonyabb lesz terepen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz
flash- #215007 üzenetére
még keresem a képen a nyomvályút
(bocs), de a 26-ost tényleg elfelejteném. Ha egymás után kipróbálsz egy olyat, meg egy 29-est, akkor az lesz az érzésed, hogy a 26-os kereke mindenben megakad, "beleesik" egy gödörbe, míg a 29-esé nem.
Mindazonáltal ilyen oldalra sodródós helyzetekben a gumiméret legalább annyit számít, vagy inkább többet, tehát ha ugyanezen lemész 37-essel, vagy 57-es terepgumival, akkor szintén ég és föld lesz. 26-ost nem vennék, az tuti, kizárólag ha valami minőségi ősmonti, és jó áron jutsz hozzá, meg nem tervezed igazán használni sem, csak kell egy, hogy évente párszor kimenj erdőbe.
-igen, sok-sok évig jó volt a 26-os, de azokban az években is jobb lett volna a 29-es (túra, XC..)
-lehet hogy én csak 20-szal mennék itt le a nagykerekűmmel, szóval nem magadra venni, de képről nehéz megítélni tényleg[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
parandroid
nagyúr
válasz
flash- #215179 üzenetére
Azért érzed bizonytalannak, mert ritkán használod, nem szoktad meg, nincs berögződve. Nem kell ott semmit videóról tanulni, úgy fogd, hogy elérd a féket több ujjal. Érdemes síkon gyakorolni, hogy rögzüljön. Meg mert erre való, ha már kitalálták… Ezek alapján amúgy az az érzésem, hogy ellenszélben nem sűrűn mész tempót.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #215225 üzenetére
Biztosabb a híd...a tiszadorogmainál vagy 10 éve voltam, de ott akkor úgy ment, hogy ha szóltál a révésznek jött és átvitt.
...valami fillérekért, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
-
válasz
flash- #215652 üzenetére
Há ez az, hogy még nem tudom. Hajlok a használta és eddig is nézegettem őket de egyelőre nagyon nehezen tudom megállapítani hogy mi lenne jó vétel és azt mennyibe kerülne felújítani.Valahol láttam egyben 105 szettet 240 000 Ft-ért. Na most bőven 400 000 fölött vannak azok a bringák melyen ez van. A maradék ból ki lehet hozni vázat kerekeket fékeket stb. Vagy arányaiban ugyanezt Tiagra vagy Sora szettel? Illetve érdemes-e?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #216038 üzenetére
Ami a felnit ilketi én már 17mm-esre is tettem 50-est (2"),igaz csak 26"-os.
ZolkoW... kereket kivéve még nem próbáltam.
Mind1, rátöltök majd 4-5 havonta, ha kell ha nem mert márciusban összerakott rendszerre rátöltöttem szeptemberben a kerékszett cserénél, mely most áprilisban bizonyult végül kevésnek, tehát így szűk 6-6 hónap volt amíg jól működött.
Zoliwrc... az esetleges tüskék eszembe sem jutottak.
Pedig nálam aztán lehet jó néhány.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #216267 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél elmondom, hogy ha szélcsendben lehajolok egy fokozattal máris nehezebbre tudok váltani majdnem tartva ugyanazt a csapásszámot, ugyanakkor nekem is fárasztó, szerintem szokni kell azt az összetűrődött testhelyzetet és a kitört nyakkal előre nézést.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
itouchfan
senior tag
válasz
flash- #216267 üzenetére
Valószínűleg sokkal aerobb nem leszel, ellenben több izom feszül, és valószínűleg ha kicsit görnyedsz, beszűkül a mellkason térfogata, kevesebb oxigént tudsz felvenni, ez a kettő pont elég indok.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Khelben
nagyúr
válasz
flash- #216267 üzenetére
Elvileg ha jobban előrehajolsz, akkor valamivel kisebb lesz a légellenállás (szembeszélben pl.) és valamivel nagyobb erőt tudsz kifejteni (dombon felfelé pl.). Én ezekben a helyzetekben szoktam alsó fogást használni és érezni is az eredményt. Meg persze amikor 80 km óta mész felső fogásban, akkor jó egy kicsit fogást váltani. Sík úton, egyenletes sebességnél szerintem nem fogod megérezni a két fogás különbségét.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #216695 üzenetére
Évek óta 2"+ gumikkal és mindenféle telóvel tekerve én már el vagyok kényelmesedve, szerintem már nem is bírná csuklóm, könyököm az ilyenfajta terhelést.
Néha átülök nejemére kipróbálni féket, váltót és annak ellenére, hogy ő sem megy 4 bar fölött és 35mm alatt, nekem már leginkább a kínpad jut eszembe.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz
flash- #216699 üzenetére
Vannak azert a vilagon szep helyek, ahol bevallalnam az outizast. Alpok, legyenek azok olasz, svájci utak. Itton is biztosan van olyan szakasz, ahol nem vasalnak ki. Itt a kornyekunk pl. biztos szep, de az autosok nem toleraljak a ketkerekueket.
andrisbandi: Pedeleccel onmagaban nincsen bajom, ha a user normalisan hasznalja. Persze, nem tartom igazi sportnak, de ettol meg van reteg, aki csak olyannal tud a szabadban tekerni hosszabb tavokat, mert pl. oreg, beteg. Endurosokat is megertem, hogy kell a rasegites, mert nekik felfele nem kaland, lefele szamit.
De a tobbi debilt nem, akik a simat tuningoljak, mert nem megy, es sirnak, hogy miert csak 25km/h. Vegyen az ilyen analogot, azzal annyival mesz, amennyivel megtudod tekerni. De igazabol meg ezzel sincsen bajom.
A problemam a kinai atalakitott sz@rokkal van, amit nem tekernek, hanem motorkent hasznaljak oket. Tekerni nem is lehet ezeket, mert olyan a bringa sulya es a hajtas, hogy azt labbal nem fogod mozgatni. Ezeket kellene kitiltani, es ugy buntetni a felhasznalokat, hogy elmenjen a kedvuk.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #216709 üzenetére
Sokan vagyunk sok félék...ugyanakkor akár pl. így is lehet...érdemes nézni egy kicsit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz
flash- #216709 üzenetére
Nem hiszem, hogy a magyar emberekkel lenne a probléma. 4 évet laktam Bécsben, az osztrákok világi balfaszok, ha közlekedésről van szó, és legalább nagyon önérzetesek is. A hosszú hétvégén két autós volt, akik nem tartottak normális oldaltávolságot, mindkettőn osztrák rendszám volt.
Én inkább abban látom a problémát, hogy nagyon sok autó van itthon és kevés a jó minőségű alacsony forgalmú (3- és 4 számjegyű) út.
-
válasz
flash- #217698 üzenetére
Szerintem, ami elfér egy mez-zsebben vagy nyeregtáskában, az már annyira kicsi pumpa, hogy a használhatatlanságot súrolja. Miért zavar a kulacstartó mellett?
ride4ever: jobbulást!
ReFleXx: persze, mindig érdemesebb a biztosabb módszert választani. Túlmész a kereszteződésen, aztán beállsz oda vagy jobb kanyar, és megfordulsz.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
balintbaba
tag
válasz
flash- #217912 üzenetére
Ez itt eléggé OFF, de ha már kerékpáros topikban vagyunk, ennek a sportnak (mint kb. minden állóképességi sportnak) fontos része a táplálkozás, szóval leírom mit gondolok.
Én nem értem a töltő napokat, amiket írsz. Nem kellenek, meg a csontra belőtt makrók sem, nem vagyunk gépek - valamelyik nap éhesebbek vagyunk, ilyenkor együnk többet, más napokon pedig lehet nem kívánjuk annyira a kaját, ilyenkor meg kevesebbet. A lényeg a folytonosság, hosszú távon legyünk kalóriadeficitben, ha fogyni szeretnénk - ebbe rondít bele szépen mondjuk a hétvégi zabálás.
Fehérje: régről maradt meg ez a 2g/tskg, persze mindenki abban a tanulmányban hisz, amelyikben akar, de a mai felfogás szerint tök felesleges ennyi fehérjét bevinnie egy naturál sportolónak.
Az 50g szénhidrátot meg a te esetedben nem nagyon értem, ez miért jó? Pláne, ha még kerékpározol is, a magas CH elengedhetetlen - nem is tudnék létezni ilyen alacsony ch-n.
-
balintbaba
tag
válasz
flash- #217915 üzenetére
És szerinted szignifikáns különbség van a mi szintünkön az 1.2 vagy a 2g/tskg fehérjebevitelnek? Nem hiszem. De mondom, amennyi pudmedet belinkelsz az igazodról, annyit legalább én is tudok az enyémről.
Az alacsony szénhidrát diéta pedig nem életszerű a legtöbb embernek, ezért magamat sem tudom elképzelni 50 gramm szénhidráton. Nagyon szigorú ez az étrend és a legtöbben nem rendelkezünk olyan akaraterővel, hogy be is tartsuk.
6030D: Bocsi, nekem ez jött le a hétvégén bármitből, mert én is egyből erre gondolok és ezt csinálnám. Plusz még bulika, sör, felesek, éjjel valami szemét, összejön simán az az 5000.
Azzal szerintem sincs semmi baj, ha nem vagyunk szigorúak magunkhoz, nyugodtan együk meg a pizzát.
[ Szerkesztve ]
-
-
Fall-N
veterán
válasz
flash- #217961 üzenetére
Szerintem a fiúk nagyon túlgondolják a dolgot. Én nyáron vékonyabb sima mezei műszerolajat használok, télen meg valami speciális, drágább lánckenő olajat (majd megnézem a típusát). Ez utóbbi szinte nem is látszik a láncon, sosem szedte a koszt a lánc és bírja a téli strapát. De ha ésszel olajoz az ember és letörli a fölösleget, akkor nem lesz olajsaras. Időnként amúgy sem árt tisztítani a láncot, így szerintem mindegy. Én nekem biztos nem érné meg házi receptúrát csinálni (se időm, se kedvem), viszont lehet egyszer kipróbálom a waxot.
Valaki a teflon sprayre esküszik, valaki a waxra (valaki meg a Gates szíjhatjásra
). Ha terepre jár az ember, akkor úgyis gyakran kell láncot mosni, így szerintem a váltás pontossága és a lánc védelme szerintem fontosabb. A wax mellett nekem az szólna, hogy nem lesz olajos az ember keze, ha valamit babrálni kell.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #217978 üzenetére
Zasszonynak száraz aszfalton városi felhasználás mellett (hacsak nem ő Jolanda Neff, vagy Vas Blanka) akkor sokáig elmegy egy kenéssel, ugyanakkor az, hogy csendes még nem azt jelenti, hogy jól megkent is, a lánc csendben is sz@rrá tud kopni egy szutyokkal teli vastag zsírsártól. Én végighúzom ujjam a lánc kis szakaszán majd kitapintom mennyi a lehúzott koszban a dörzsanyag mert ha az tele van érezhető homokkal muszáj minimum törölni, lehetőség szerint meg kenni is. Sőt, az előbb említett hosszanti megcsavarás során hallatszik/érződik is az esetleges recsegése a szemek között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
flash- #217978 üzenetére
Ha nem koszos a láncotok olajjal sem, akkor
túl ritkán kenitekfölösleges a wax.
"a squirtnak jól rémlik előfeltétele hogy minden felvitelkor baromi tiszta legyen a lánc-sor?" - bármivel kened, előtte érdemes törölni a láncot, bár én gyakran azt is hanyagolom. Szal nem, nem kell baromi tiszta legyen.#217979 Hasaggymeg: te rengeteget törődsz a hajtással hozzám képest, nem csoda, hogy tart is
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #218042 üzenetére
Én visszafelé jöttem ott, odafelé kicsi terep reményében Dömörkapu felé mentem (ami aztán az erdei sarat látva végül elmaradt). Vissza a kaptatón ki nem hagytam volna az ~50 mugli megelőzését miközben vagy 5 varázsló engem előzött meg.
Terv amúgy az volt, hogy Dömörkapu, 11es út, Visegrád fel a várba, aztán vissza Paprét felé... a vármászás nyilván elmaradt, már a 11esen tolni kényszerültem, fel-felülve rendőrtől-rendőrig.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz
flash- #218170 üzenetére
Sajnos a görgő úgy az igazi, ha direct drive-os, és van rajta egy dedikált bicaj (vagy egy eleve edzőbiciklivel összeépített görgő, mint a tacx neo bike, vagy a kickr bike). Nekem is csak a köztes megoldás van, a lecserélt alu országútit ráállítottam egy alsó-középkat tacx direct drive görgőre. Ha az ember hozzáveszi a zwift előfizut, így is elég költséges dolog azért.
De az tény, hogy olyan dolgokat lehet vele beedzeni, amit kint nehéz ügy. Mutass nekem pl közúton egy olyan szakaszt, ahol egy órás ftp tesztet lehet menni folyamatosan, vagy háborítatlanul intervallumozni. Főleg így nyáron, amikor mindent elözönlenek a hobbikerékpárosok, meg a pedelecesek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
flash- #218194 üzenetére
Ilyen hajlított támvillás volt? Elég megosztó gép, de nekem is nagyon tetszik.
MPowerPH: 520 tökéletes pedál és tönkretehetetlen, de ha menőbbet akarsz, ott az XT logós. Asszem mindegyikből van keretes verzió is, azok jobban állnak egy trail, AM, enduro gépnek, a keret nélküli inkább xc-s. Az 530 pl. ugyanaz, mint az 520, csak kerettel. XTR-t azt nem szokták ajánlani annyira, az XT sokkal strapabíróbb. XTR-ről állítólag állandóan lejön a gumi tömítés és könnyen bejut a csapágyakhoz a kosz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
nagyúr
válasz
flash- #218192 üzenetére
“egyébként az lejtőn rásegít illetve síkon? mert látom mások mennek ilyen 40-60km/h sebességeket is”
Direct drive-val nem olyan egyszerű ‘csalni’, mint a dörzsis görgővel. Valahogy biztos ezt is félre lehet kalibrálni, gondolom. Lejtőn nemigen veszed észre, hogy segítene, csak nagyobb számok vannak a sebességjelzőn. síkon azért gyorsabb ezzel mindenki, mert itt nincs szembeszél, kátyúk, kereszteződés, forgalom, és ezért teljesen folyamatosan tudsz haladni. Ez ugye közúton teljesen elképzelhetetlen.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz
flash- #218206 üzenetére
Ez lehet? mountybike.hu
6 üzemmód: folyamatos normál fényerő (~6h) - folyamatos erős fényerő (~3h) - folyamatos extra erős (2h) - 50%-os fényerővel villogó (5h) - 100% fényerővel villogó (3h) - stroboszkóp (3h【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz
flash- #218206 üzenetére
Mi van nálam 1. rész Velotech 50 chipled 240 lumen yt
- A kommenteknél; max fényerőn=70 perc.Ebből az adatból talán meg lehet tippelni mennyit bírna más üzemmódokban.
Funkciók, folyamatos esetben: ECO (30%), normál (50%), közepes (75%), extra (100%=70 perc)Azt lenne még jó tudni bekapcsoláskor memóriás e.
Amik vannak nekem cateye mini pilácsok, azok az utoljára használt üzemmódban indulnak bekapcsoláskor.Mert ha ő dönti el... az nem az igazi. Talán akkor elfogadható ha eco-ban indul.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
vhunor
őstag
válasz
flash- #218042 üzenetére
A Pap rét - Visegrádi lejtő második fele elég rossz állapotban van, de átlag mínusz 8-9 százalékos az a rész, néhol 12-13%, ott azért elég könnyen megindulsz lefelé. Montival vagy gravellel nem vészes, de felnifékes outival (főleg vizes karbon felnikkel, lásd én
) annyira nem nagy élmény.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
flash- #218292 üzenetére
a mode 1-2-3-4 mit takar? ezeknél folyamatosan világít?
Igen.de az is érdekes hogy 3-as fokozaton még nagyobb az üzemideje?
Simán lehet igaz, ha ugyan nagyobb fényerővel, de sokkal rövidebb ideig tart a felvillanás, és/vagy ritkább.day flash en ami meg 180 lumen ott a legnagyobb?
Ld. fentebb. -
Nutra
tag
válasz
flash- #218292 üzenetére
flash- Nebula. Én 2 mód között váltogatom az elsőt és hátsót is. (A hátsót az én bringáimról kitúrta a Garmin Varia, de az off most.)
Day flash nappal és a Flash 3 sötétben (ekkor egy alap állandó fényre villan rá pluszban). Video a módokról. A többit megválaszolták már a kollégák. -
parandroid
nagyúr
válasz
flash- #218388 üzenetére
Most munkába járásbál jön ki igazán, (feltettem a fordulatszámmérőt), hogy mennyire kevés a 32 fog elöl. Hátul szinte csak a 11-12-14 fokozatokat használom, egyedül mászásnál kapcsolok vissza (hazafelé szoktam csinálni közel 200m szintet 20 km alatt). Síkon a 32/12 olyan 27-28 kmph 85-90 közötti pedálfordulattal, ha meg tudom tekerni, a 32/11 is elfogy 33 kmph körül, ami lófasz. Lejtőn kb semmi értelme beletekerni, nem is szoktam. Nagyon kéne előre egy 34-es, de inkább 36-os tányér, akkor hátul az igazán nagy fogaskerekeknek is lenne értelme. Ez így egyszerűen nem közútra való.
Túrázgatni nyilván ok, de nekem nem arra kell.
Amúgy így csinálok 26-27-es átlagot munkába menet, és olyan 25-öst hazafelé (a 200m szinttel). Országútival tavaly olyan 3-5 kmph-val gyorsabb voltam ugyanezeken az utakon. Csak ne lenne olyan szar az aszfalt egy csomó helyen. Bár így is többet van lockolva a teló, mint amennyit vissza kell kapcsolnom.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz
flash- #218498 üzenetére
Egytányéros rendszer. Hátul talán 50-es a legnagyobb fogaskerék (11-50
), szóval mászás nem gond. Ahova országútival a 34/28-cal felmegyek, oda ez is elég lesz, még elöl nagyobb fogaskerékkel is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz
flash- #218559 üzenetére
"Olyat ránt ha közepesen húzom be hogy szorítom a kormányt le ne essek
"
Van a fekeknel egy olyan angol kifejelezes, hogy modulation. Ez annak az ellentetje. Ezert is nem szeretik sokan a Shimano fekeket, on-off mukodes nem mindig jon jol a lefeleken. Sot, terepen ez kifejezetten oriasi hatrany. Foleg egy szeles kereku MTB -n, ami lefele erzi jol magat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz
flash- #218563 üzenetére
Vegyél sportolóknak szánt naptejet. Nekem most Oriflame van, előtte valami Merida volt. Egy példa: [link] . Induláskor befújod magad és egész nap tart a bőrödön, izzadtság, eső sem mossa le és a szemedbe sem folyik bele. Egyetlen egy hátrányuk van: fényes védőréteget képeznek a bőrön és úgy nézel ki, mintha folyamatosan izzadnál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
6030D
Ármester
válasz
flash- #218563 üzenetére
Egy pánt a homlokodra, vagy valamit (kendő, sapi, meg a harmadik) a sisak alá, és nem lesz annyi izzadtság, hogy lefolyjon. Nem tapasztalatból mondom, mert nekem sincs
, de az működik, csak még nem vettem, de mindenki ezt a megoldást javasolja. Pl ha picit mozog a fejeden a sisak, akkor észreveszed azt is, ha eláll a homlokodtól, és akkor csorog le a szivacs felett megállt izzadtság a szemedbe. Na ilyen nem lesz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla