-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabicska
senior tag
-
condy
senior tag
válasz Hasaggymeg #58369 üzenetére
Mindkettő 140e.
"I think, this is the beginning of a beautiful friendship."
-
condy
senior tag
válasz Hasaggymeg #58374 üzenetére
Nem értek hozzá, de azt mondta az üzletben a srác, hogy a Kross villája rögzíthető és a fékek is jobbak. Ezek szerint nem?
"I think, this is the beginning of a beautiful friendship."
-
condy
senior tag
válasz Hasaggymeg #58378 üzenetére
Ok. Köszi. Akkor azt veszem meg.
Az igazság az, hogy nekem is az volt a favorit, de a srác megingatott."I think, this is the beginning of a beautiful friendship."
-
HEAHEA
tag
válasz Hasaggymeg #58419 üzenetére
Hasaggyak meg, ha olyan, DE nem! Hasonlítsd össze a képeket! Az övével még az utcára sem lehet kimenni legálisan így a kép alapján. A linkelt képemen gyárilag van küllőprizma,világítás, csengő( összenyomod a disznó tökit), visszapillantó ( ugyancsak disznó), gumipók (univerzális, ezzel lehet rögzíteni fát, gázpalackot, disznót, stb.) . Igaz, hogy nem kos-, hanem disznókormányos, de át lehet alakítani.
-
condy
senior tag
válasz Hasaggymeg #58378 üzenetére
Kaptam egy harmadig ajánlatot is. (A Cube elérhetetlen az én méretemben. Mindent végigjártam a net-en, de sehol nincs.)
Erről mi a véleményed (véleményetek)?
Gepida Sirmium Pro (143e)
Váz: GEPIDA HYDROFORMING - 6061 ALLOY
Villa: SUNTOUR XCM
Kormánycsapágy: GEPIDA INTEGRATED A-HEAD
Kormány: GEPIDA ALLOY 600 MM
Kormányfej: GEPIDA ALLOY 90 MM
Hajtómű: SHIMANO ALIVIO 22-32-44/175 MM
Középcsapágy: FAG 119 MONOBLOCK
Első váltó: SHIMANO ACERA
Hátsó váltó: SHIMANO DEORE 9S
Váltókar: SHIMANO ACERA
Fék: AVID ELIXIR 1 HIDRAULIC DISC BRAKE
Fék kar: AVID ELIXIR 1 HIDRAULIC DISC BRAKE
Agy: GEPIDA ALLOY, DISC, 36H
Küllő: STEEL
Felnik: RODI EXCALIBUR DISC 36H
Külső gumi: SCHWALBE RAPID ROB 26X2.1
Lámpa: -
Nyereg: SELLE ROYAL MACH 8014
Nyeregcső: GEPIDA ALLOY 31,6X400 MM
Méret: 17 19 21
Súly: 13.6
Kerékméret: 26"I think, this is the beginning of a beautiful friendship."
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #58438 üzenetére
Nem értem, mit akarsz mondani. Nem drágák=egész jó árúak. Amúgy BMW001-nek és egy másik embernek is ilyen fajta pedálja van, egyikük se panaszkodott rá. Kínából véve reális ára van a legtöbb terméknek, ne az itthoni árakhoz hasonlítsd (amik ráadásul a márkanév miatt még jobban túl vannak árazva).
-
condy
senior tag
válasz Hasaggymeg #58443 üzenetére
A 26-os kerék nem lesz kicsi?
"I think, this is the beginning of a beautiful friendship."
-
geza844
aktív tag
válasz Hasaggymeg #58445 üzenetére
Igen,érdemes "ripityára" szedni és megkenni indenhol,majd hajtani amíg még bírja.Te is télen kapsz észbe,hogy bringázni kellene?
Köszi, akkor mindenképp szét lesz szedve, és bezsírozva. Azt még nem tudom, hogy én csinálom e, vagy bevigyem e egy bringa szervizbe (nekem biztos vagy egy hétig állnak szétborítva szegény, aztán tuti elkevernám pár alkatrészét, mire összeteszem...), Kecskeméten tudtok ajánlani valakit, aki korrekten, és jó áron dolgozik? Mennyi lehet egyébkén a reális ár egy ilyen általános szétszedős → bezsírozós → összerakós műveletnek?
Ja, és igen, épp most döntöttem úgy, hogy mozognom kellene, bringázni meg mindig is szerettem, úgyhogy kézenfekvőnek tűnt a dolog. Amúgy is MTB-nek nem mindegy milyen idő van??
[ Szerkesztve ]
-
condy
senior tag
válasz Hasaggymeg #58483 üzenetére
Köszi. És a segítséget is.
BMW001: Végül 27,5-ös lett a vége.
"I think, this is the beginning of a beautiful friendship."
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #58501 üzenetére
+1
De amúgy +1 Tothgera30-nak is: le tudnám élni az életem ezzel az egy borotvapengével
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #58483 üzenetére
Szerintem én mondtam a lovas példát.
Valóban kicsit olyan, pláne a fully 29"-ek.
Na ezt nevezem lónak!(#58498) BMW001:
Szerintem nagyon beskatulyázod ezeket a kerékméreteket, de sokan mások is. Ez nem ilyen fekete vagy fehér. Rengeteg múlik a váz geometrián, telók minőségén, rugóúton.
Valóban van olyan 29" ami egy borzalom irányításra, de vannak eszméletlenül jó 29"-ek is. És van borzalmasan szar 27,5"-ös bringa is. Nem lehet ráhúzni az összes 29"-es montira, hogy az csak túrázni és normál útra való aztán kész. Persze egy Gepida ruga szintű borzalom nyilván nem az élmények netovábbja, de egy minőségi 29" fully, mondjuk 110-120mm rugóúttal már bizony nagyon komoly gépezet is lehet. Picit másképp kell vele bánni mint a kisebb kerékkel, de ha megszokod nagyon lehet vele csapatni. Ráeresztheted nagyon durva köves részekre és lehet vele venni szépen a kanyarokat is, lehet vele agresszíven bicózni, nyilván nem mindegyikkel, de a jobbakkal.
Sőt merev vázasból is mentem olyan 29"-el ami a 26"-ot meghazudtolóan jól fordult.
Én úgy gondolom, hogy tapasztalat nélkül ne vonjunk le messzemenő következtetést, mert az nem biztos, hogy szerencsés. Illetve félrevezető is lehet mások számára.
A másik meg ez a nem jól kanyarodik, meg szűk köves ösvényen halott vagy vele, hatalmas bullshit. Egyáltalán nem feltétlen. Ráadásul az emberek 95%-a nem tud merevvel olyat menni lefelé egy komolyabb terepen ahol hátráltatná a 29" kevésbé jó kanyarodása. Inkább profitál a nagyobb kerékméretből. 130-140mm körül már valóban lehet kicsit zavaró a 29"-es kerék, mivel ott már tényleg lehet menni olyan tempót ahova elkél a kisebb kerék fürgesége. Alatta viszont én egyértelműen jobbnak tartom a 29"-et. Nyilván nem mindenki szereti, meg azt mondják nem szép, van aki merevben is inkább kisebb kerékkel menne, de ne vitassuk el azt a sok pozitívumot ami a 29"-et jellemzi.
Sokan túl előítéletesek ezekkel a nagy kerekű bringákkal. És s-es vázakat sem véletlenül gyártanak. 175 centis ember simán jól tud használni egy 29"-et, ez nem ezen múlik, hogy 175 vagy 195 centi. Itt a felhasználási terület a lényeg. Ha valaki endurózni akar, vagy egy vadabb AM gépet szeretne, akkor nyilván 27,5"-ben vagy 26"-ban fog gondolkodni, akkor is ha 173 centi, meg akkor is ha 198. Bár a speckó 29"-es endúrója erre is rácáfol, töretlen a sikere a mai napig, ennek ellenére itt már én is a kisebb kereket preferálom inkább.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #58501 üzenetére
Bizony, jó lenne már egy rendes canga. Nem ilyen szutyok gépekkel megjelenni.
#58511 Runner_fxr:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #58513 üzenetére
Akár az is lehet. Az biztos, hogy a 160mm rugóút 29"-es kerékkel irdatlan stabil egyenesfutást eredményez, nagyon durva terepen is, itt a geometria is rendben van, nem semmi gép az biztos.
Doki-HUN1978:
Teljesen igazad van abban, hogy verseny szinten baromi sok tényező szerepet játszik, hogy ki lesz a gyorsabb. Ebből adódóan nehéz egyértelmű számadatokat produkálni. Az emberek edzettsége, teljesítőképessége is hullámzó tud lenni, ami megint beleszór az eredményekbe.
Viszont vannak tesztek amik erre vonatkozóak. Illetve rengeteg versenyzőt is megkérdeztek ezzel kapcsolatban. Itt egy régebbi meridás teszt.
Angol nyelven található inkább ere vonatkozóan teszt. Majd kikeresem, de olvastam olyat ahol egy rövidebb szakaszt bejártak mindhárom kerékmérettel és ott is voltak különbségek.
Az szerintem egyértelműen látszik, hogy a 29" egy ésszerű lépés volt. Sok ember bringázási stílusához jobban passzol ez a méret. Kezdők is nagyobb biztonságban érzik magukat rajta többnyire.
Illetve vannak konkrét matematikai számítások arra, hogy melyik kerékméret mennyivel tapad jobban, illetve mennyivel könnyebben gurul át egy egy akadályon. A 29"-es kerék úgy tudom, hogy 14%-al gördül át jobban az akadályokon mint egy 26". Ezt pedig mindenki megérzi. Már ha egy macskakőre rámész érzed, hogy a 29" nem ráz úgy mint a kisebb kerék. És mivel nagyobb felületen érintkezik a kerék a talajjal, értelemszerűen a tapadás is nagyobb mint a kisebb keréknél, bár itt nyilván sok múlik a külsőn és a guminyomáson is. Viszont azt is megérezni, hogy a 29"-et nehezebb begyorsítani mint a kisebb kereket. De mászás közben meg jól jön a nagyobb tapadás. Szóval a mérleg sok esetben szerintem inkább a 29" felé billen, ha mondjuk Maraton vagy xc versenyről van szó. Vagy akár hobbi felhasználásról. Egyébként a pocsolya átvágás és egyéb előre nem látható akadály is biztonságosabban bevehető nagyobb kerékkel. Egy avar alatti gödörben, kőben, vagy mélyebb pocsolyában könnyebben megakad a kisebb kerék, ez biztos.
Ettől függetlenül nem azt mondom, hogy mindenkinek a nagy kerék az ideális, és hülye aki nem emellett dönt, csak nem érdemes elvitatni a pozitívumokat.
És, hogy mitől sikeres? Hát attól, hogy rengeteg hobbistának, versenyzőnek tetszik, és jónak tartják. Lehet marketinggel sok mindent csinálni, de ha egyértelműen szar valami, az előbb utóbb kiderül.A 29"-es enduro, amire egyébként írtam, hogy töretlen a sikere, már közel sem ennyire egyértelmű. Van egy réteg akinek tetszik, de az is tény, hogy nagyon kevesen gyártanak 29"-et ekkora rugóúttal. Nyilván nem véletlen, mivel itt már inkább a kisebb kerék előnyei felé billen a mérleg. Illetve nagyon kevés gyártó van aki ekkora rugóút mellett tud tervezni használható geometriával rendelkező 29"-es vázat.
A 27,5" egyébként sokkal inkább marketing mint a 29". Na ott tényleg nem nagy a különbség a 26"-al szemben. Nem annyira volt indokolt az a lépés, mint mondjuk a 29" bevezetése. Egyébként érdekes az is, hogy már a DH szakágban is a legtöbben átálltak 27,5"-re. Ezt én sem gondoltam volna. Több versenyző jobb időt ment 27,5"-ös DH géppel mint 26"-os al. Azóta szinte mindenki átállt erre.
deicide: Szerintem adj neki egy esélyt. Próbálj ki egyet egy teszt keretén belül. Simán elképzelhető, hogy gyorsulni tudnál. Mászásnál is jól tud jönni a nagyobb tapadás.
6030D: Nyilván valamilyen szinten reklámról is szól, abban igaza van dokinak, hogy ez komoly vásárlói motiváció, hogy mivel mennek a profik. Viszont azt sem gondolnám, hogy teljes mellszélességgel kiáll az összes gyártó egy olyan konstrukció mellett ami egyértelműen rosszabb mint a régebbi. Vannak hibás döntések, de ez túl nagy volumenű lenne ahhoz, hogy csak egy marketing maszlag legyen, mögöttes tartalom nélkül. Arról nem is beszélve, hogy a saját bőrömön is éreztem, hogy mit tud nyújtani a 29". Ha nem is vagyok profi, de nem tegnap kezdtem montizni.
A cross és monti dologhoz annyit szólnék, hogy egyrészről igaz. Valóban a legtöbb átlag usernek elég a cross trekking, viszont szerintem egy 29"-es merev monti univerzálisabb. Hasonló áron megkapod, cross külsővel kb ugyan úgy tudod használni, de terep külsővel sokkal jobb lesz terepen. Egyébként meg pont, hogy a montinak van magasabban a kormánya. A régebbi, retro montiknak volt olyan geoja, ahol alacsonyabban van a kormány mint a cross trekkingen. A cross trekking előre dőlősebb mint a mtb.
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Hasaggymeg #58525 üzenetére
Életképtelen verzióról nyilván szó nincs.
Léteznek jó és kevésbé jó megoldások.A labdás ill. a váltós történat ezt hivatott igazolni az előző hsz-emben, csak már nem tudtalak beleírni...
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
stracker06
aktív tag
válasz Hasaggymeg #58559 üzenetére
Eltört? (vagyis elszakadt, vagy nem tudom, hogy pontosan minek nevezzem)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Hasaggymeg #58563 üzenetére
Nem, ez tuti, 2 helyen is ez történt (ahogy a lánc egy része belekapaszkodott, megfeszült, majd lecsúszott...)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Hasaggymeg #58565 üzenetére
Igen, én bénáztam el. Egy combos emelkedőn felfelé menet visszaváltottam a legalsó lánctányérra, de valamiért leesett a lánc. (Korábban sosem történt ilyen.) Próbáltam a váltóval visszatenni, ameddig még tartott a lendület, de nem sikerült. Megálltam, visszatettem kézzel és el akartam indulni. Elfelejtettem azonban, hogy a váltót 2-es állásban hagytam, de a lánc az 1-es tányéron van. Emelkedő lévén gondoltam, megtekerem rendesen, hadd menjen. Na, ekkor jött a csattanás, meg stb, és szemrevételezés után már ez fogadott. A láncon semmit sem látok, de a repedések miatt azóta nem fut olyan stabilan azon a tányéron és néha a váltás sem sima.
Ezért kérdeztem, hogy mire kell figyelni, milyet lehetne feltenni helyette?
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
imyourfriend
őstag
válasz Hasaggymeg #58559 üzenetére
Egy dologban viszont megegyeznek a kerékpárok.. bármely kerékméretű is legyen a kerékpár, hajtani kell. Erről még szerencsére nem oszlanak meg a vélemények és nem alakul ki a vita, bár kitudja.. manapság bármi megtörténhet.
-
stracker06
aktív tag
válasz Hasaggymeg #58574 üzenetére
Holnap megnézem még egyszer, világosban is, hátha Neked lesz igazad és megőrizhetem a pénztárcám jelenlegi tömegét.
(A láncon nem láttam sérülést.)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #58673 üzenetére
Azzal a megoldással sincs semmi baj, de akkor egyből olyan helyre logikus menni ahol mindig jó idő van.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #58711 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kickass
őstag
válasz Hasaggymeg #58744 üzenetére
Őszinte leszek, ez nekem nem sokat mond. Vagy csak nem raktam bele a szükséges melót hogy megértsem? Meg most így fejből a konkrét kerékméret sincs meg, azon kívül hogy 26.
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #58824 üzenetére
egy bizonyos szintig van haszna szerintem... kint áll az esőben 8 órát ilyenkor és tiszta sár az egész bringa, ... első váltó már szinte beáll a kerekek által odahordott mocsoktól, a lánc is tiszta rozsda nap végére, így a hátsó váltás se pontos ezért szeretnék most 1x8 sebit városra, bár legjobb lenne egy agyváltó.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #58826 üzenetére
Igen, probalkoztam hasonloval, de sajna valamibe beleakadva egyszerhasznalatossa valt a folia... ezt igy 1 het alatt meg lehet unni. Buta gyar nem kepes fedett tarolot telepiteni
-
JackFeryll
őstag
válasz Hasaggymeg #58824 üzenetére
A legolcsóbb, legigénytelenebb (jó értelemben) vett típus amihez egy agyonhájpolt szubkultúra alakult ki.
Amúgy a papagáj színűek tényleg nem menők, de a pálya bringát idézőek közt tényleg vannak nagyon szépek.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Hasaggymeg #58824 üzenetére
Attól hogy váltónélküli (sőt attól hogy fixi) még nem muszáj hogy ne legyen rajta 2 fék. Ezt leszámítva meg nincs érdemi különbség biztonságban egy "hagyományos" és egy "letisztult" kerékpár között.
Hatékonyság meg erősen felhasználófüggő, igazából egy fixi három okból hatékonyabb egy hagyományos biciklinél:
1. Ha szó szerint vesszük a hatékonyságot, a váltó ront a tekerés hatékonyságán (plusz súrlódó elemek, illetve a nem teljesen egyenes láncvonal)
2. Kisebb súly
3. Muszáj vagy állandóan tekerni, nem lehet lazsálni
Valóságban meg a hatékonyság legjobban a felhasználón múlik. Milyen gyakran pucolja meg a láncot (nem brigécolban áztatásra gondolok, csak hogy álljon rajta cm vastagon a dzsuva), olajozza meg, odafigyel-e arra hogy keresztben van-e a lánc, egyáltalán használja-e a váltót. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Hasaggymeg #58832 üzenetére
"Pl.lassítás-kigyorsítás,emelkedő-lejtő"
Emberek nagyon jó része nem használja a váltót akkor se városban, ha van. A másik része használja, de nincs karbantartva a biciklije, és egy váltás kb. 15-20 seces művelet. Ezekhez képest hatékonyabb ha nincs is váltóLátás/láthatóság meg nem fixi függő. Vannak "ráakaszthatós" lámpák, ha valakit zavar hogy állandóan ott a biciklijén a lámpatartó, prizmahasználat meg nem fixiseknél is gyakran elmarad (ellenben ha végre összeraknám a fiximet, lenne rajta prizma)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Hasaggymeg #58834 üzenetére
Tény hogy singlespeed párti vagyok És szeretem a sallangmentes dolgokat. Alapvetően szerint a láncváltó egy borzasztóan pontatlan, karbantartás igényes és durva szerkezet (mondjuk maga a lánchajtás is). Egyetlen érv szól mellette: jelenleg nincs alternatívája. Alternatíva alatt azt értem, hogy olyan rendszer ami hasonló átfogásra képes anélkül, hogy túl komplexé (javíthatatlanná), nehézzé vagy aránytalanul drágává tegye a rendszert. Ráadásul a fokozatszám olyan lett a bicikliknél, mint a MP a fényképezőgépeknél egy időben, minél nagyobb, annál jobb... legalábbis a marketingesek szerint. Gyakorlatilag a használatban lévő biciklik szerintem 70-80%-ára teljesen felesleges (alapból a bicikli használat nagy része városi használat, és a városok jó részében nincs szükség ekkora tartományra). Ha nem is singlespeed, de egy 3-5 fokozatú agyváltó bőven elég lenne városi közlekedésre, de szerintem sok helyen még túrázásra is. És igen, ezek jelenleg elég drágák, de ha nagyobb igény lenne rájuk, akkor az áruk is lentebb kerülne. És tudom agyváltó ellen mindig a fő érv, hogy "de hát nem lehet otthon szerelni". De az emberek többsége úgyis elviszi szervízbe, vagy még gyakoribb esetben akkor viszi el szervízbe amikor már menthetetlen. Akkor meg már mindegy, hogy mit kell egyben cserélni. És akkor olyan előnyökről már nem is beszélek, mint hogy nem láncváltónál a lánc élettartama többszöröse (ha nincs nagyságrendi különbség), főleg ha figyelembe vesszük hogy egy agyváltós/ss láncot nyugodtan lehet addig hajtani amíg nem szalajt, mert nem 10 részes sort, meg 3 lánctányért kell cserélni, hanem csak 2 db olcsó fogaskereket. Persze ez a bicikligyártóknak nem jó, tudom én...
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Hasaggymeg #58836 üzenetére
"ha kipróbálnád rendesen karbantartott kerékpárjaimat,akár még a régi slx/alivio hajtás-váltórendszerrel szereltet is, már bizony nehezedre esne "borzasztóan pontatlan" vagy "durva" jelzőkkel illetni a láncváltást."
Tisztában vagyok, hogy sikerült már a megvalósítást elég magas szintre vinni, a fenti jelzők inkább az alapelvnek szóltak: egy mozgó láncot egyszerűen egy fémdarabbal odébbtaszigálunk."ami változatos terepen már nem is olyan rettentően sok,sőt gyakran érzed,hogy pont ott nincs még egy köztes sebesség ahol éppen valamiért kellene"
Ugyanez igaz országúton is, ott meg az egyenletes tekerés miatt jó ha minél "fokozatmentesebb". De az emberek többsége nem így használja, tekeri valahogy, aztán halad előre a bicikli Arányaiban nagyon kevesen használják komoly(abb) sportolásra a kerékpárt."Egy alföldi városban szerintem is elég 3 sebesség"
Szombathelyen elég az 1 is, pedig azért az Alföldtől elég messze van Na jó, kényelmesen legyen a 3."de tekerj fel a HHH-ra vagy az Erzsébet kilátóhoz Budapesten"
Felteszem ott nem sokan laknak, és ugye én azt mondtam hogy városi közlekedésre nagyrészt felesleges a váltó"mert tolni a bringát szerintem szentségtörés."
Nem az emelkedő meredek, az erőnlét kevés: [link] -
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #58841 üzenetére
A fixivel nincs baj szerintem, mondjuk én inkább kempó méretben tudnám elképzelni városba. Azokat a rém drága gépeket pálya hajtással, pálya kormánnyal, meg drága vázzal nem tudom miért használják forgalomban, de néha olyat is látni szerintem elég hülyeség ilyen utcára.
A fatbikenak van értelme, csak nem Magyarországon, kb. a monti hóba kategória erre találták ki.
-
tknof1871
őstag
válasz Hasaggymeg #58890 üzenetére
(#58889) tknof1871...nem olyan eget rengető az ára.
Igen, de nem ez rossz. A lámpa aljzatnak nincs baja. Ez, amit a lámpa hasán nyomogat a videón 02:09-nél, ez törött le.
Közben már találtam univerzális lámpafogót ebay-en. Amilyet leírtam.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #58899 üzenetére
90-es évek vége, nagyvárosban, kisbolt elől a lezárt bringámról eltűnt a lakat. Először azt hittem, hogy az öcsém, vagy valami haver a pótkulccsal hazafelé röhögve beér mellém , de ez azóta se történt meg. Megértenem sem sikerült, hogy mit miért... lehet, hogy okító szándékkal vágták le, hogy lássam, semmit nem ér.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
manoarc
senior tag
válasz Hasaggymeg #59046 üzenetére
Köszönöm szépen , ez a Maxxis lesz a befutó , elvileg kevláros ugye ?
{。^◕‿◕^。}
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #59057 üzenetére
Egy szavunk nem lehet.Igen,az első hozzászólót csak tetszikelni lehet,nincs mit hozzáfűzni,elmondott mindent.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #59064 üzenetére
tut így vennék karbon kerékszettet
-
Expendable
aktív tag
válasz Hasaggymeg #59064 üzenetére
egy vásárláshoz csak egy kupon mehet, nem? és az is 50EUR felett.
-
Bandi18
tag
válasz Hasaggymeg #59109 üzenetére
Szia
Igen ezt is próbáltam, de semmi. Közben diskuráltam tesómmal, azt mondja a dugattyúknak nem kell eltünniük a féktestben tehát e szerinte viszont jó. A tárcsa vastagsággal sem lehet gond azt is lemérte, akkor már csak az lehet hogy a betét nem ebbe való.
[ Szerkesztve ]
-
dzudzu
tag
válasz Hasaggymeg #59130 üzenetére
remélem jó is lesz
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #59151 üzenetére
Legalább nem ül meg a szimmeringen a sár.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
vendingo
veterán
válasz Hasaggymeg #59170 üzenetére
Én pincében tartom ilyen fali karon a bringákat. Ott nem számít a kosz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #59170 üzenetére
nekem az outi a falon van és ősszel le is fóliáztam hogy ne szállja be a por
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #59170 üzenetére
4. emelet, lift nincs, 71 cm kormány, saras környezet, ápolt, de nem babapopsi lánc... én sem raknám a nappaliba.
Normi01: kevés az a bolt, aki csak úgy osztogatja a 3-4000 Ft-os stoplit a cipők mellé, ha alapból nem jár hozzá. Ez meg a hirdetés alapján egy vadiúj cipő, 2,5 pár stopli áráért, csoda hogy nem ad hozzá ajándékba?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #59170 üzenetére
Nem kell tisztának lennie. Ez olyan, mintha a cipődet nem vihetnéd be a lakásodba. Jó elismerem, az kisebb helyet foglal.
-
#48525824
törölt tag
válasz Hasaggymeg #59199 üzenetére
azért jobb esetben a felső részen a fal nem igazán koszolódhat, mert nem érintkezik a fallal, max. ha remeg a kezed, alulra pedig ahova a gumi esne, oda lehet kiötölni valami egyszerű megoldást, matrica vagy bármi.
-
6030D
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #59204 üzenetére
Létezik a színes clorox
-
veterán
válasz Hasaggymeg #59208 üzenetére
Takarítom magamtol a lakasom...
Tegnap letorolgettem a bovdenhazakat is, jo reg volt ilyen szep feher. Szet kene szednem a teleszkopot, legalabb letorolni a szimering belso felerol a koszt.Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #59210 üzenetére
Dee, nagyon jol mutat, csak sarazas utan at kell torolni vizes ronggyal, annyit meg tulelek
Napos idoben viszont a szurke bringan tenyleg jol nez ki.Everybody lies.
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #59222 üzenetére
Köszi a promót, én még egy dologra lennék kíváncsi: meddig tart ki egy flakon? Lehet kipróbálnám én is
Új hozzászólás Aktív témák
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest