-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #45859 üzenetére
Azért elég régóta közlekedem forgalomban, sőt jogsim is van, de igen igazad van. Sajnos hátulról nem láttam, hogy nő. Még 4 évvel ezelőtt szintén egy nő rakott fel, az meg olyan volt, hogy én követtem a főút ívét, de ő meg ment volna egyenesen. Na azóta ott reflex szerűen kirakom a kezem, pedig ugye nem kéne..
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #45910 üzenetére
Ez a crank brothers jól néz ki, nekem ennek valószínű valami decathlonos, vagy egyéb ilyen hasonló változata van, kb ugyanezeket tudja, csak nincs rajta láncszemhez eszköz.
Érdekes, 1-2 barátom akikkel járok biciklizni, mindig megmosolyognak meg kicsit poénkodnak rajta, hogy nálam van ilyesmi, illetve még egy Leathermann multiszerszám is. Persze amikor elkezd lötyögni náluk a sárvédő, vagy állítani kell a kormányon, és náluk semmilyen szerszám nincs, én meg benyúlok a táskába, előkapom ezeket a cuccokat, megcsináljuk és megyünk tovább, akkor csak a hümmögés van...
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #45944 üzenetére
érdekes dolgok után érdeklődsz egy fickón
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #46003 üzenetére
Személyesen nem próbáltam, de DH arcok között népszerű pedál. Biztos, hogy nem lesz vele gond, pláne ha hétköznapibb felhasználásra lesz. Hátránya annyi, hogy kicsit nehéz. Nem a könnyebb pedálok közé tartozik.
Fél kiló a pár. Ennél lényegesen könnyebb, de minőségi taposó pedálok is vannak. Viszont ha az elpusztíthatatlanság a cél és nem számít a plusz súlya, akkor vedd meg bátran. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #46005 üzenetére
Nekem ilyen xlc pedálom volt: [link]
Ez például 285g. Nem rossz minőség, nagyon pofásan néz ki, de valószínüleg nem éri el a Saint minőségét. A tapadásával nem voltam megelégedve.
Van még sok féle ami könnyebb, de ezek árban is húzósak: Acros Titan
Exustar
NC 17
Még biztos van pár könnyebb változat.
Persze ha nem vagy súlymániás, akkor tökmindegy. Ár-értékben jó a Saint. -
goldnarmz
aktív tag
válasz Hasaggymeg #46005 üzenetére
Harmadik éve használom az össztelósomon ez a pedált, és már tavaly feltűnt. hogy elég szépen kopik a pedál felülete. Ahol taposom. Tengelyházon a "Saint" felirat már alig látszik. Ezen kívül nem volt gondom vele. Soha nem csúszott le róla a lábam, még igazán 'izgulós' terepen sem, amiben pedig bőven van része a masinának. Nem kellet soha utánállítgatni, nem lazult le vagy ilyesmi. Beállítod, és úgy marad.
Viszont egy jóbarátomnak meggyűlt vele a baja, tengelyt kell az övében cserélni, ami nem kis utánajárást igényelt. Igaz, ő 120 kg. Előtte CrankBrothers 5050-et használtam, naaa az egy kalap kaki ehhez képest. Kb. 2000 km van a Saint-ekben jelenleg, de a tüskéket még nem kellet cserélnem. Tőlem mindenképp megkapja az 'ajánlott' plecsnit.szerk.:
Még annyi, hogy valóban nehéz, de az én majd' 20 kilós gépemnél emmán olymindegy volt... Gramm-huszároknak nem ajánlott!
más:
valaki itten tönkre akart tenni egy Kona Coilert duplavállassal. Tanácsolom, hogy gyorsan felejtse el![ Szerkesztve ]
-
entropy
tag
válasz Hasaggymeg #46029 üzenetére
És honnan tudom, hogy milyen a láncvonalam? BTW. mennyibe kerül szervizben átszereltetni?
-
entropy
tag
válasz Hasaggymeg #46037 üzenetére
Ja, nem, dehogy veszem bántásnak Nem tudom még melyik kategóriába fogok tartozni, talán kicsit több mint 2000 km össze fog jönni.
Köszi a linket.
Én a jobb tekerés érzés miatt cserélném le, meg a finomabb váltás miatt, de ha azt mondjátok nem éri meg annyira, akkor nem erőltetem Nincs tapasztalatom és spórolni szeretek szóval a Ti véleményetekre hagyatkozom[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Hasaggymeg #46037 üzenetére
Amúgy nálam nem is a közép csatlakozással volt a baj szerintem, mert biztos létezik merevebb octalink kar. Az octalink előtt nekem is négyszög volt. (ja nem, ISIS)
De nem bántam meg az integrált Deore-t.
Give them hell Ukraine!
-
D.Orion
veterán
válasz Hasaggymeg #46090 üzenetére
Ezt hívják kartelezésnek, csak legálisan.
-
inifini
tag
válasz Hasaggymeg #46096 üzenetére
Pedig az autóknál is pont így van. Minden kereskedésben ugyanaz az árlista van kint, és a kereskedések eldöntik, hogy mennyire kezelik rugalmasan az árat, mennyi árréssel próbálják/tudják eladni az autót. Szerintem minden nagyobb értékű terméknél van JAVASOLT fogyasztói ár.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #46090 üzenetére
Ennek az a magyarázata, hogy amikor elad a nagyker egy nagyobb mennyiséget egy boltnak akkor cserébe garantálja is az árrést. Azaz nem engedi, hogy a többi kisebb bolt alacsonyabb áron adja. Ez csak szezonra vonatkozik, az új modellekre, később már mindenki kedve szerint akciózik. De egyéb termékeknél is vannak ajánlott kiskerárak, nem adhatod akármennyiért.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #46090 üzenetére
De mondok még egy példát is. Te vagy mondjuk az egyik kerékpár márkának a hazai forgalmazója, de van kisker üzleted is és vásárolnak tőled még kerékpárboltok nagykeráron bringákat, mert ők is szeretnék értékesíteni azt a márkát. Ilyenkor hogy nézne az ki ha te olcsóbban adnád a bringákat mint az ajánlott kisker ár? A többi bolt jogosan mondaná, hogy elmész a pics@ba, senki nem fog tőlünk venni, mert nálad olcsóbb. Aztán a nyakukon marad az áru. Ők nem tudnak olcsóbbak lenni, mert eleve nagykertől vették, ha még olcsóbbak lennének, nem lenne hasznuk. Ezért is vannak egységes árak az új modellekre.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #46115 üzenetére
Azért a legtöbb boltban bele lehet alkudni valami kis ajándékot, ha mondjuk nem egy alap bicót vesz az ember, vagy esetleg 2 bringa vásárlása esetén biztos engednek. De én is azt gondolom, hogy lehet motiválni a vásárlást extra szolgáltatással, vagy valami ajándékkal. Most nálunk is van ajándék sisak vagy napszemüveg bergamont bringák mellé.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46219 üzenetére
Az már elég nagy különbség két nyereg között szerintem tuti érezhető.
Egyébként lehet ha lemérném ezt a távolságot nekem is azt dobná ki hogy szélesebb nyereg kell (a jelenlegi 135-ös) és hát nem egy vékony hegyimenő alkatú bringás vagyok.Szombaton az utolsó kör már elég szenvedős volt ülés szempontjából viszont én azok közé tartozom aki inkább elviseli a fájdalmat (20 éves sportmúlt fájdalmakkal).
Més que un club!
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #46221 üzenetére
Inkább jobb.
Majd érzed, hogy a megfelelő helyen támaszt az ülés. Nekem folyamatosan fájt a farkcsontom, amíg nem találtam meg a megfelelő nyerget, és persze a megelelő beállítást.Mérés: pl ülj rá egy hungarocell lapra, látni fogod, hogy hol nyomódik be.
Vagy próbálgasd/cserélgesd a nyergeket, de ehhez egy segítőkész kerékpárboltos is kell, és persze nem 10 percig kell "tesztelni".[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46241 üzenetére
Az nekem is nagyon kevésnek tűnik, olvastam hogy a GP4000 akár 10.000km-t is kibír.
imyourfriend: na így más én azt hittem annyit bírt eddig összesen.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz Hasaggymeg #46247 üzenetére
Ennyit bírna, akkor már az eladó nyaka köré tekertem volna a darabjával idehaza 20ezer forintos külsőt. Jó 5000-5500 körül lehet benne: itt még igaz előző gazdájánál, de nálam is megjárta ezt a kaptatót. Szóval nem "rendeltetés szerű" használattól tart itt ahol. Mellesleg ha tudom hogy legalább 5ezret elmegy akkor már megérte, számolni nem számolok hány ft/km, aki így tesz az inkább ne is üljön bringára..
-
spanglee001
addikt
válasz Hasaggymeg #46260 üzenetére
igen, jó lenne most is a keró, de előbb ezt meg kell vennem [link]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #46281 üzenetére
Igen, az a baj hogy a fordított működésű váltónak nehezebb dolga van felfelé tenni a láncot, mint a normál működésűnek lehúzni. Amúgy kicsit bő volt a lánc, kiszedtem két szemet és a váltóállító ( vagy láncfeszítő) csavaron húztam, így már felvitte, de érezni hogy nem 100%-os a rugó. köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46412 üzenetére
az Margithíddal szemközti, a Komjádi uszoda melletti
nincs fent weben a cím, telefon meg néma
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #46649 üzenetére
fel vagy lefele menetben? PP
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46675 üzenetére
Az szép túra lesz de biztos megéri végigszenvedni.
Més que un club!
-
Tothgera30
Ármester
-
syberia
veterán
válasz Hasaggymeg #46675 üzenetére
Én egy csapattal felbringáztam 2007-ben az északi oldalon, annyira szép volt a táj és különleges az egész, hogy észre sem vettem hogy a felső részen már kifulladtam, egy régi outin mentem és amikor elfogytak a fokozatok bizony toltam de nem adtam be a törülközőt mint a csapat fele, akik a bringaszállító mikrobusszal lifteztek fel
https://howbad.info/
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #46659 üzenetére
Megcsináltam amit írtál, de nem hallok semmit, érzetre sincs semmi, szépen forog mindegy merre pörgetem, mondjuk így nincs terhelés alatt
-
K Norbi
addikt
válasz Hasaggymeg #46720 üzenetére
Köszi! de előbb utóbb csak le kellet volna töröljem a gyárit, vagy akkor azt hogyan kellet volna takarítsam? hogy ne jöjjön le róla a gyári réteg, azért kérdezem hogy legközelebb ezt is tudjam
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Hasaggymeg #46720 üzenetére
Ez vajon jó lenne a bicikli lánchoz? [link] igaz ezt motor láncokhoz való, de hát lánc lánc
-
K Norbi
addikt
válasz Hasaggymeg #46725 üzenetére
Értem, köszi!
-
TaaT
veterán
válasz Hasaggymeg #46721 üzenetére
A 180-as tárcsából indultam ki amivel vettem a bringát [link] De ha azt mondjátok jó így (mármint ahogy a 203-as tárcsánál fog) akkor nem piszkálom.
A láncot nem törölgettem meg kenés után, ezek szerint ezért szedi a koszt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #46720 üzenetére
Nekem is teljesen jó a Tf2..tisztítás wd40-el,alapos törlés,majd Tf2,hibátlan...
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46811 üzenetére
Na igen ezért mondtam hogy érdekességnek elment de nem kéne. Egyébként valami 335.000 Ft-ot kérnek érte.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46817 üzenetére
Saccra én is egy 100-ast éreztem plusz árnak a kék-fehér propelleres embléma miatt.
Més que un club!
-
rob210
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #46848 üzenetére
Az elejétől kell nézni,nem tudom miért van az,hogy ha egy videó közepén döntök úgy,hogy kimásolom a címet,a link onnan kezdi lejátszani...mintha csak az idő ahol éppen van mikor kimásolom változtatná az URL-t!
(#46849) rob210 ...volt már vagy 4 Sigma km órám,egyik legmegbízhatóbb márkának tartom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
D.Orion
veterán
válasz Hasaggymeg #46850 üzenetére
Ott az időkód a linkben: t=617
Véletlenül nem Chrome-t használsz? Sajnos az ilyen nagyon okos böngésző, hogy mindenről eldönti a háttérben, hogy mit szeretne a felhasználó csinálni.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #46910 üzenetére
hogyne! bárcsak sose érne véget az a pillanat amikor kinyitod a dobozt
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #46910 üzenetére
nekem ilyenem még nem volt, de az is hasonló, amikor az új vázat veszed ki a dobozából, az meg még inkább, amikor a z újonnan összerakott bicajra felülsz, és megteszed az első km-eket
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #47052 üzenetére
Nem volt még ilyen pedálom, de úgy gondolom, hogy egy ilyen kategóriájú pedálnál nem elfogadható a kotyogás új korában. Nekem xlc volt, egy komolyabb változat, az meg se nyekkent. Szerintem azon a saint pedálon bontható a csapágy, valószínűleg azzal a sárga csavarral állítod a csapágy feszességét.
Idővel egy drága pedál is kotyogóssá válhat, de ez még korai lenne nálad.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #47051 üzenetére
2 hete egy Gepida női trekkinggel tekertem le egy 50-es karikát ami ráadásul markolatváltós volt.
Egyébként erre az útra tökéletesen emgfelelt bár az irányítása nekem a saját gépem után elég rémes volt de egy csajnak kis túrákhoz, városba bőven elég lehet egy ilyen bringa.Més que un club!
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #47061 üzenetére
a tengely jobb végén (rajz szerint) lesz az a 2 anya amivel tudsz játszani
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #47061 üzenetére
Én szerintem azzal a 2-es jelzésű csavarral tudod állítani a csapágy feszességét, de lehet tévedek, nem szettem még szét ilyen pedált. Bár az lenne a logikus, hogy a hézag beállításához ne kelljen teljesem szétszedni a pedált.
seadrone: Esetleg próbáld meg az Alpinbike-ot, tavaly még voltak Lapierre teszt országúti bringáik.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Hasaggymeg #47136 üzenetére
Ugyan ilyenem van csak más színű.
Miért kell mindent leszarozni ami nem 200.000.- felett van?Nekem pl. hű társam és amire nekem kell teljesen megfelel.
Nem mindenki életcélja, hogy drágább biciklije legyen mint autója.Nem bántásból írom, csak te már sokadik vagy aki "lehúzza" a bicajt, pedig szerintem belépő szinten egyáltalán nem rossz.
Renault power
-
bammbula
tag
válasz Hasaggymeg #47174 üzenetére
Rájöttem.
-
deicide
veterán
válasz Hasaggymeg #47174 üzenetére
Na igen, nyilván a szó legszorosabb értelmében egyik sem szükséges feltétele a kerékpár működtetésének, de a komfortfaktort, élvezeti értéket növeli, ami viszont már erősen szubjektív kategória. Még az is lehet, hogy én is csak placebo hatást érzek a 105 és a Dura-Ace között, bár azért a váltás minősége az simán érezhető pl.
fpeter07: hajjaj, durván mennek lefelé, akár 70 felett is. Szombaton én is megeresztettem a Verebi lejtőn 67-el úgy, hogy a végén az íves kanyarban egy autót is utolértem és kerültem balról még mindig majd' 60-al, eléggé meglepődött a figura.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Hasaggymeg #47169 üzenetére
Nem kapod meg, mert lerázom magamról a trollkodásod
Nem tudom, én nem akarok 60-70knál többet költeni biciklire. Nem akarom felhurcibálni az 5.-re hogy nehogy ellopják, meg kitudja, lehet nem használom ki. Ez az olcsó bicaj elég jól bírta, másfél évig be se volt olajoztatva, mégis semmi baja nem volt. A dinamós világítás, a pedál és a sárvédő kuka, de ezeket kicserélni normálisra nem is egy nagy összeg.
We are only Stardust...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen