-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
-=RelakS=-
veterán
válasz gabro0 #109539 üzenetére
Rox 12 teszt
Azon az összehasonlító képen egyedül a Garmin 1030-nak van érezhetően kisebb kerete. De az meg nem ez az ár.
Ami meg a Galileot illeti... Telefonnal próbáltam, és elég gyérnek tűnik még a műholdak száma, szóval azon kívül, hogy jó lenne, ha ismerné (meg esetleg még a BeiDou-t is), nem látom a nagy hátrányt.Ami igazán ütős, az a teljes szett 160ezer forintos ára Értem én, hogy a fenti oldal is épp csak el nem cseppen, de na!
Hogy megmondjam az őszintét, ha már a külsőségeken vitatkozunk, én inkább a Micro-USB-be kötnék bele, hogy az miért nem Type-C
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz gabro0 #109805 üzenetére
Bőven megéri, mondjuk a felni féket hanyagolnám (előre jöhet szóba, hátra csak kontra vagy dobfék jó)
Komplett új hátsó kereket nehogy vegyél mert az szar, kínai kontra max. gyereknek jó. 26-os vagy 28-as a gép? Kell ilyen alufelni (szimplafalú de jó féle, olyasmi mint az araya monti felnik) [link] DT vagy sapim küllő ezzel érdemes újrafűzni a kerekeket. 28-hoz előre 298 hátra 302mm-es küllő kell szerk.: fordítva hátra kell a rövidebb... A kontrát vétek lenne kidobni, de az első agy is jobb mint egy joytech szintű fos.
A leggyengébb része ezeknek a hajtás, de kb. egy prowheel solid ami tényleg jobb, az olcsók gagyibbak.
Külsőt csak CST-t az van minden méretben, a többi vagy irreálisan drága csepelre vagy szar.
A legjobb előre a dobfék, de ha az nincs a rudas beállítva egész normális tud lenni. Van egy tervezési hibája, 5-ös csavar tartja a villa fejénél lévő részét, én felül szoktam vágni 6-osra a menetet és 45mm hosszú rendes imbuszos csavart rakok bele.
A beretta felnivel használhatsz felniféket is [link] ilyesmit. A fékkar nehéz kérdés, kétujjast érdemes csak (a kormány maradjon, ez a geo ilyen kormányhoz jó).
Nyereg ha már rossz akkor selle monte grappa, olcsó és tökéletes csepelre (csak rugós, ilyenen nem rugóssal megdöglesz)[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz gabro0 #109863 üzenetére
Kontrához van alkatrész, ha nem kopott a háza a bele darabonként cserélhető. A velosteel rosszabb mint a magyar kontra, szóval én megtartanám és csak azt cserélném ami kell.
varsam: ebből max. a merida ér annyit, de ilyen régi össztelós géppel sok gond lehet, nem ajánlanám kezdőnek. A mali ér még pénzt de nem 50-et. A másik kettő menetes aggyal szerelt értéktelen hulladék.
-
Bati0501
őstag
válasz gabro0 #110665 üzenetére
Amíg nem volt meg az országútim sosem vittem magammal, igaz nagy távolságra nem is mentem otthonról.
Aztán azóta hogy megvan az új bicaj, és a legeslegelső úton az úttesten keresztül futó vízelvezető rácsos csatornafedő rácsai közé sikerült 'beesni', és kilyukasztani a hátsó kereket, így spd-s cipőben (aminek az orrán fém stoplik vannak, így kopog és csúszós minden felületen, ami nem erdő) sikerült egy jó 1,5 órás bicikli hazatolást összehozni egy kis záporral fűszerezve, így azóta igen viszek már én is telefont magammal. Szerencsére azóta egyszer kellett csak használnom, pont hétfőn, mert lejtőn lefelé az út közepén sikerült egy közepes méretű kőre rámenni, melynek megint hátsó defekt lett a vége.De igazából mindkét esetben nagy szerencsém volt, az első defektért majdnem hogy 'hálás' is vagyok, mert ezzel megtanultam, hogy outival mennyivel máshogy kell közlekedni, mennyivel jobban kell figyelni a potenciális veszélyes úthibákra, megoldásokra.
-
Jester01
veterán
válasz gabro0 #110665 üzenetére
Ha van mobilnet akkor még egy nyomkövető alkalmazás is jól jön ha van otthon valaki aki nézi. Én a glympse-t használom de már a google térkép és a strava is tud ilyet.
Még butatelefonnal jártam amikor egyszer hazacsörögtem, hogy ne várjanak vacsorára de lehet reggelire se nagyon mert állatira eltévedtem az erdőben Aztán egy zárt kapu mellett át kellett másznom a kerítésen és így sikerült visszajutnom a civilizációba. Nemrég majdnem megint elkövettem de már van gps meg térkép szóval már egyszerűbb volt.
Acef: Ugyancsak SRAM, de a PC971. 7500km már csereérett, de kazetta is új lesz (16000km után) szóval még gyötröm egy kicsit.
zolem, ZolkoW: szoktam menni Csókakő - Bodajk irányba
[ Szerkesztve ]
Jester
-
RaiZka
tag
válasz gabro0 #111778 üzenetére
ugyan a fekete felaras, de meg igyis jo aron van. Kar, hogy a szallitasi koltseg annyi mint a bandazs maga. Esetleg keresek valakit aki meg akar rendelni.. Azert koszonom!
(#111771) Vanir koszi de nem feltetlen a legolcsobbat kersem, hanem olyat ami jol birja a gyurodest de azert nem 8-10.000 mint LizardSkins
]#111772) Napfénysüt neked is koszi. Olvasgattam rola angol forumokon jot is meg rosszat is, sajnos azt hiszem az ara miatt kimarad. Annak az arat inkabb mas fejlesztesbe olnem bele.. Sajnos vagy nem azert meg mindig hianyzik a KM oram, illetve jo lenne a sima SPD pedalt+cipomet is cserelni.. Persze egyik sem sos..
(#111777) parkr Thx! Honnan szoktad beszerezni? Talan bikeradaron olvastam mar rola, hogy viszonylag olcso de megis jo..
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz gabro0 #111921 üzenetére
nem a kormány a lényeg, hanem a villanyak. ha az karbon, akkor tényleg nem használ ha expansion plug (nem tudom van-e magyar neve) nélkül kap nyomást a stucnitól.
a plug azért (is) van benne hogy belülről tartást adjon a villanyaknak.
szóval vagy hosszabb expander kell, vagy le kell vágni a felesleges részt, és csak egy 5mm hézagolót hagyni a stucni felett. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #112527 üzenetére
[link] + zolem Tíz darab szélességére gondoltam.
jester01...mit is? Amúgy már így is olyan terjedelmes,hogy nehéz münd elolvasni.
6030D..képzeld most olvastam valahol,hogy valamelyik nagy gyártó (KMC? Shimano?) egyezményt kötött a Squirt gyártójával,és ezentúl nem kenik gyárilag a láncaikat,mert a Squirttel nem jó a gyári olaj.Itt is van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #112881 üzenetére
+ivana: nyilván egy excel-t is lehet csinálni, és mindenki abba írja.
Csak utána ha az elsőt ellopják, jön az, hogy ki mit csináljon. Ingyen. Merugye: felhívsz valakit, aki felveszi az adataidat. Az kiküld valkit, aki megnézi, hol mi történt. Jön mondjuk a rendőr aki elbeszélget veled. Jó esetben meglesz a tolvaj, és kifizettetik vele ezt is. Rossz esetben nem. A fenti embereket ki kellene fizetni, az irodájukat is, stb. Mibű? 20x15e-ből? Egy évig?
Ez kb olyan hozzáállás, mint a mindent otthon előállítunk 20 Ft-ból, minek venni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hegyimorc
senior tag
válasz gabro0 #112890 üzenetére
"Szóval nemzetközileg a rendőrségek feladata lenne egy közös nyilvántartás létrehozása"
Ilyen alapon feladata lehetne mobiltelefonok, számítógépek, fényképezőgépek, hangszerek ... kb mindennek a nyilvántartása.
Miért pont a kerékpár lenne kiemelve?
[ Szerkesztve ]
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
parkr
őstag
válasz gabro0 #113440 üzenetére
áhh, legrosszabb amit életemben próbáltam...
nagyon száraznak érzik tőle az egész hajtás, és ráadásul elszínezi az egészet (világos piros, rózsaszínes minden), ezek után a sárgát már nem merném megvenni.
inkább visszatértem a finish line dry-hoz, de van még mit kipróbálni... -
-
ivana
Ármester
válasz gabro0 #114482 üzenetére
A kontra mindkét oldalán golyós kosárban vannak a golyók + 10db simán a tengely kónuszánál. (Egy kontrát álmomban is rendbe rakok 10+ kontrás bringám van). Ha bármelyik kosárból is kiesik akár egy darab golyó akkor azt cseréld. Ha más nem törölgesd el valami szemétbe való ronggyal, szép tiszta lesz és nem használsz oldószert ami büdös.
-
nagyúr
válasz gabro0 #116056 üzenetére
Mintha mondaná is az elején hogy edzőkerék. Egy ilyen Basso Diamantét versenyen tuti magasabb peremű karbon kerékkel hajt. Mondjuk azzal mindjárt fel megy az ára 400.000 - 1.000.000 forinttal.
Amúgy ez a Diamante váz önmagában egy vagyon, pont most olvastam az idei modellről. Talán ezek még tényleg olaszban is készülnek.
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #116426 üzenetére
Saját bőrömön tapasztaltam,hogy ha túlságosan kihúzok a szélére nemcsak hogy semmivel sem mennek tőlem távolabb az autók,hanem még a mozgásterem,hibahatárom is nagyon leszűkül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz gabro0 #116426 üzenetére
A sáv elfoglalása különösen körforgalmakban működik jól. A forgalom általában lassabban megy, ezért nem nehéz felvenni a tempóját, a sáv közepén jól látható vagy az autósok számára, és megelőzi, hogy elüssenek jobbra kanyarodáskor.
Eddig legkomolyabb összetűzésem ez miatt volt. Körforgalomból kihajtva meg is álltunk és némi szóváltás után elinduláskor még beijesztett a mihez tartás végett.
Egyébként tegnap a "remek" Dinnyés-Pákozd úton mentünk, amikor tanúi lehettünk a következő generáció képzésének mivel az anyósülésről a kisgyerek mutogatott már Ide kapcsolódik, hogy kitehetnének oda minimum egy 50-es táblát tekintve, hogy a tó körüli kijelölt kerékpáros útvonal része az a szakasz.
Nyilván ahol lehet, ott lehúzódva közlekedünk. Autósnak sokszor ez mondjuk nem egyértelmű, azt elismerem. De feltételezhetné, hogy nem kitolásból vagy halálvágyból megyek a sáv közepén hanem valami objektív okból és ennek megfelelően lehetne türelmesebb is. Amint lehet elengedem az autósokat. Ha úgy adódik még előzékenyen intek is, hogy mehet (van aki meg is köszöni, nohát). Nekem se jó ha mögöttem jön, főleg mivel követési távolságot aztán tényleg nem tart senki.
Ami a rendőröket illeti, itt a Velencei tó déli partján ott is rendszeresen bezavarják a sportoló bicajosokat a strandra ahol amúgy nem kötelező a kerékpárút használat (vagy nincs is csak a zöld táblás útvonal vagy nem az út mellett vezet). Szóval itt nem jellemző a tolerancia de még a jogszerűség sem.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz gabro0 #116426 üzenetére
"Sok kerékpárút nem alkalmas 30km/h feletti közlekedésre, pláne, ha valaki sportol. Akkor mit csináljon?"
Ha idézhetem az autósokat: menjetek pályára, ott kell edzeni/versenyezni.
Hivatalosan amúgy is 30 km/h a kerékpárúton a maximális megengedett sebesség, de ugye nem kötelező tartozék a sebességmérő.
Szerintem az is jó megoldás lehetne, hogy akkor nem lenne kötelező használni az úttal párhuzamos kerékpárutat ha tartósan tudja tartani a 25-30 km/h sebességet."Sok kerékpárút nem alkalmas 30km/h feletti közlekedésre"
Sok még a 10 km/h sebességre sem alkalmas.Más:
Budapest-Kecskemét távra van valami ajánlott útvonal? Tavaly próbáltam a BP-Dunaharaszti-Taksony-Bugyi-Sári-Dabas útvonalat, de a Rukkel tónál olyan teherautó forgalom volt a közeli homokbánya miatt, hogy azt inkább idén kihagynám.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Jester01
veterán
válasz gabro0 #116599 üzenetére
Bringabarát kresz módosítások jöhetnek
Megváltoztatnák a bringás KRESZ-t. Mit mond a szakértő?Állami (ÁSZ, NFÜ) vizsgálatok is alátámasztják, hogy az önálló kerékpárutak nagy része nem illeszkedik a közlekedés rendszerében, nem alkalmas a biztonságos és gyors közlekedésre. Egy oldalon vezető kétirányú kerékpárutak esetén az utca egyik oldala nehezen megközelíthető, a logikátlan vonalvezetésen nehéz eligazodni, a gyakori oldalváltásokra kényszerítés megnehezíti a haladást. A városi járdákon vezetett kerékpárutak sokszor használhatatlanok a sétálók és más akadályok miatt, a kereszteződéseik 10-szer balesetveszélyesebbek az út két szélén vezetett kerékpársávoknál. Gyorsabban haladók, nagyobb (pl. utánfutós) kerékpárokat használók sokszor el sem férnek. A téli takarítás hiányában ezek az utak gyakran megközelíthetetlenek. Nemzetközi példák alapján javasoljuk a kötelező kerékpárút-használat felülvizsgálatát, megszüntetését.
Vagy lesz belőle valami vagy nem, persze.
Jester
-
ro_bert17
őstag
-
-
kacsyx
aktív tag
válasz gabro0 #118808 üzenetére
Igen, nem is volt gond. Én voltam túl óvatos és nem mertem jobban nyomni a fékkart, mert nem tudtam, hogy kicsit előre és oldalra kell nyomni, én meg csak oldalra nyomtam Szóval nagy blama volt, de első országúti fékváltókarom, talán belefér
Egy kicsit egyébként lehetne halkabb, de hétvégén megtakarítom és akkor remélhetőleg ez is megoldódik. Az XT nagyon csendes volt a cross-trekkingen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenisz topic
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest