-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
Eltelt bő 4 hónap hogy az új bicajt megvettem és használom.
Imádom.
Lényegében hamar összeszoktunk, ülést kellett kicsit igazítani és szokni a +6 cm kormány hosszt pláne a liftbe parkolásnál.
Schwalbe Spicer K-Guard HS442 LiteSkin Active reflex 622/700c gumiköpenyre egy rossz szavam sem lehet.
Mivel szinte slick gondoltam majd nem veri fel nagyon az esővizet de tévedtem persze koránts sem annyit mint amit a montitól kaptam.
Fehér színű nyereg, köszöni jól van. Igaz ez a bringa csak melóba járós így napi ~8 km míg összesen 605 km tudtam magam mögött de még olyan mint új korában.
Sík terepen 40 km/h míg átlag 15.9 -et mutat az óra.
3 kisebb záport sajnos nem sikerült elkerülnöm és tegnap talán csak némi szerencsével de első tüskémet is sikerült letudni. Szerencsére nem lett defektes a gumi.
Ha már kicsiny beszámoló akkor egy kis fekete leves.
Sajnos nem voltam elég körül tekintő az átvételkor és nem vettem észre egy fél kis körömnyi festék hibát.
3x7 sebességből a 3x6 és 3x7 fokozatba a lánc, kicsit súrlódik az első váltó szerkezetéhez.
2 hónapon belüli márka szerviz ellenőrzésen az előbbire csak annyit mondtak nem tudnak vele mit kezdeni mert Kínában festik ezeket a vázakat és ha gondolom fessem le körömlakkal de amúgy sem rozsdásodik mert alu.
Nagyobb fokozatban a lánc súrlódás pedig abból fakad hogy a hajtómű középső és legnagyobb tányérjaiban van kb. 2 mm görbület azaz nem egyenes/sík.
Erre pedig azt a választ kaptam hogy ez a legalja (1.0 verzió) préselt tányérok, ennyi benne van.
Ha jól sejtem kb 6.000ft szerviz költségbe és 3 napi munkájukba max a fékpofák állítása fért bele.
Mikor átvettem csak ennyit kaptam útravalónak: működikNa de amiért ismét ide jöttem....
Első tippre kicsit féltem a monti 26" kerék vs 28" mennyire lehet dinamikusan gyorsulni vele.
Hajtómű: Csepel 175mm 28/38/48 + LV. Négyszögtengelyes
Racsni: Shimano MF-TZ21 14-28Jelenleg 3x4 az alap indulási fokozatom amivel pillanatok alatt 20 km/h-al megyek.
Középső és legkisebb tányért nem használom.
3x5 22-24 km/h
3x6 ami érdekes mert itt nagyon nagynak érzem a váltás/tekerés erő igényét.
3x7 szintén.Elnézést hogy nem szakszavakkal írtam körbe a problémámat!
Lényeg hogy szeretném megtudni mennyibe fájna egy alap de tökéletes működést biztosító két tányéros hajtómű csere persze annak vonzataival együtt úgy hogy hátra 8-9 tányéros racsni kerülne?Gondolom hátul a több tányér/fogkiosztás kényelmesebb erőfeszítést igényel mint a kevesebb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen