Új hozzászólás Aktív témák

  • zodo

    nagyúr

    válasz zodo #83923 üzenetére

    Eltelt bő 4 hónap hogy az új bicajt megvettem és használom.
    Imádom. :)
    Lényegében hamar összeszoktunk, ülést kellett kicsit igazítani és szokni a +6 cm kormány hosszt pláne a liftbe parkolásnál.
    Schwalbe Spicer K-Guard HS442 LiteSkin Active reflex 622/700c gumiköpenyre egy rossz szavam sem lehet.
    Mivel szinte slick gondoltam majd nem veri fel nagyon az esővizet de tévedtem persze koránts sem annyit mint amit a montitól kaptam.
    Fehér színű nyereg, köszöni jól van. Igaz ez a bringa csak melóba járós így napi ~8 km míg összesen 605 km tudtam magam mögött de még olyan mint új korában.
    Sík terepen 40 km/h míg átlag 15.9 -et mutat az óra.
    3 kisebb záport sajnos nem sikerült elkerülnöm és tegnap talán csak némi szerencsével de első tüskémet is sikerült letudni. Szerencsére nem lett defektes a gumi.
    Ha már kicsiny beszámoló akkor egy kis fekete leves.
    Sajnos nem voltam elég körül tekintő az átvételkor és nem vettem észre egy fél kis körömnyi festék hibát.
    3x7 sebességből a 3x6 és 3x7 fokozatba a lánc, kicsit súrlódik az első váltó szerkezetéhez.
    2 hónapon belüli márka szerviz ellenőrzésen az előbbire csak annyit mondtak nem tudnak vele mit kezdeni mert Kínában festik ezeket a vázakat és ha gondolom fessem le körömlakkal de amúgy sem rozsdásodik mert alu.
    Nagyobb fokozatban a lánc súrlódás pedig abból fakad hogy a hajtómű középső és legnagyobb tányérjaiban van kb. 2 mm görbület azaz nem egyenes/sík.
    Erre pedig azt a választ kaptam hogy ez a legalja (1.0 verzió) préselt tányérok, ennyi benne van.
    Ha jól sejtem kb 6.000ft szerviz költségbe és 3 napi munkájukba max a fékpofák állítása fért bele.
    Mikor átvettem csak ennyit kaptam útravalónak: működik

    Na de amiért ismét ide jöttem....

    Első tippre kicsit féltem a monti 26" kerék vs 28" mennyire lehet dinamikusan gyorsulni vele.
    Hajtómű: Csepel 175mm 28/38/48 + LV. Négyszögtengelyes
    Racsni: Shimano MF-TZ21 14-28

    Jelenleg 3x4 az alap indulási fokozatom amivel pillanatok alatt 20 km/h-al megyek.
    Középső és legkisebb tányért nem használom.
    3x5 22-24 km/h
    3x6 ami érdekes mert itt nagyon nagynak érzem a váltás/tekerés erő igényét.
    3x7 szintén.

    Elnézést hogy nem szakszavakkal írtam körbe a problémámat!
    Lényeg hogy szeretném megtudni mennyibe fájna egy alap de tökéletes működést biztosító két tányéros hajtómű csere persze annak vonzataival együtt úgy hogy hátra 8-9 tányéros racsni kerülne?

    Gondolom hátul a több tányér/fogkiosztás kényelmesebb erőfeszítést igényel mint a kevesebb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák