Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #225328 üzenetére

    Egyre durvább amíg ezek is fel nem hördülnek mint az országútisok a Vueltán mikor 4000 métereket mászattak velük 40°C ban...régebb ez volt a DH. :U Aztán jönnek az ilyen ikszcék minden muglinak, melyek (szerintem) minden lefele csapatásra jók csak egy jó bringázásra nem. :F

    #225330 6030D...a sok fosos, tépték végig a féket. :o ;] ...fincsi lehetett sárral a fogak közt. :D

    #225333 jjeahh...lehet én vagyok hülye, de én ezt az első fékkel fékezünk dolgot nem igazán értem :F ... tudtommal leszámítva az olyan bohóckodásokat mint a triál, első kerékre állás, farolások stb., a leghatékonyabb megállás érdekében minden olyan felületet fékezni kell mely kapcsolatban van a talajjal. Hátsóval mikor kell fékezni, ha hátrafelé ereszkedsz?! :U Ahol jobban terhelődik fékezésnél, így jobban is tapad azt erősebben (nem véletlenül nagyobb az első tárcsa sem) mely kevésbé terhelt azt kevésbé, megcsúszás előtt tartva mindkettőt (gépkocsinál négyet). A legmeredekebb lejtőn lefelé is fékezem a hátsót is, az előre bukás elkerülése mellett a hátsó kerék terhelése is a cél a nyereg mögé beüléssel, vagy éppen a nyeregcső leengedésével...sőt, a hátsót bátrabban fékezem, hisz ha picit meg-meg is csúszik nincs olyan drasztikus következménye mintha az első kerék indulna meg.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák