Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • itouchfan

    senior tag

    Próbálkozom most a meredekebb (-10% plusz) és technikás DH részekkel, de nem igazán megy. A probléma az, hogy ahhoz, hogy ne érezzem azt, hogy mindjárt átszállok a kormányon, eléggé hátra kell helyezni a súlypontot egy ilyen meredek lejtőn, mondjuk egy kisebb letörés (10-15 cm) esetén. De ezen az XC bringán, ha hátramegyek és a hátsó kerék/hátsó tengely vonalába rakom a hátsóm, akkor kb beesek a nyereg mögé, ami egyrészt az érzékeny részeket meg-meg megüti, másrészt nem tudom előrébb helyezni gyorsan a súlyom mert ahhoz fel kell emelkedni a nyereg fölé (amivel ismét magasra kerül a súlypont tehát megint jön a kormány felett átrepülés feeling. Tudom, a sebesség sok mindent megoldana, de nem merem engedni ott, ahol nem sikerült lemenni lassan-közepes tempóban illetve ahol nem mentem már párszor le.
    Valamit nem csinálok jól, vagy dropper nyeregcső nélkül ez ilyen lesz mindig?

    „Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

Új hozzászólás Aktív témák