-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
KicsiPaszuj
tag
Innen a K2 Bikeról majdnem minden kecske rajta van az ajánlott márkák listáján. Innen nem nagyon lehet rosszul járni, igaz?
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz KicsiPaszuj #159602 üzenetére
A jobb kereskedők közé tartoznak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz rasotamas #159588 üzenetére
A corratec megcsúfolása belerakni ezt a papírnehezéknek, kutyákat dobálni etc. való telót. Amúgy is szét van rohadva a becsúszó, illetve a geót is elrontja, ezt a vázat ahhoz az acél villához tervezték ami az utolsó képen van. Borzasztó lesz az irányítás. Azt rakd bele, azzal a geó is jó lesz és lesz egy viszonylag normális vintage montid. A corratec stucni szerintem alapméretes így ránézésre, abba belemegy a mostani kormányod, a corratec kormányt pedig el lehet passzolni.
- Bowdeneket kell másikat venni és méretre vágni, ez tiszta sor.
Házat se felejts el venni, plusz bowdenvég is kelleni fog.- Telót rendbe kéne kicsit tenni, olvastam régebben, hogy van rá valami házi tuning, de nem találom. Átzsírozni, stb. Ehhez sajnos nem nagyon értek.
Ezt a telód inkább vidd be a vasba, valami rugós szar, többet árt, mint használ.- Első kereket sem ártana akkor már átfűzni, hamár Mozo, mehetne tárcsás agy, ha már tárcsás, ki kéne próbálni azt a 7 ezer forintos hidraulikust, de akkor fékváltókar csere külön váltó- és fékkarra, megállíthatatlan folyamat.
Minek? 2000Ft körül kapsz értelmes shimano agyas első kereket használtan.- A hajtókart nem nagyon bírtam leszedni a négyszögtengelyről, menethibás a lehúzóm. Direkt kivettem a csavarokat hogy majd menet közben leessen, de meg se moccan (és már a csavarokat sem tudom hova tettem). Pedál dettó.
Ezt soha ne csináld. Csapágylehúzóval is le lehet szedni ha nagyon kell. Meg ennél még a kilós kalapács is jobb (been there done that, ugyanis a 90 éves styria bringámon nincs lehúzó menet...).
Ha a pedál acél tengelye belerohadt az alu hajtókarba az sose fog kijönni, max. a menettel együtt. Pedál menetet mindig (!!!) zsírozni kell.Az első váltó lehetne gond, de az van a corratec-en, szóval azt használd. Jó építést, amúgy ez egy jó váz, de csakis a saját villájával. Valami rendes duci monti gumit érdemes belerakni, azzal nézki jól.
(#159599) belsodavid Ennek már úgyis mindegy, szóval megpróbálhatod bereszelni. Kell egy lapos vagy négyszög reszelő ami belefér, befogod satuba és síkba reszeled. Ha ügyesen csinálod akkor megoldható. A ragasztó semmit sem ér, baromi nagy erők ébrednek ott. A másik lehetőség a helyi bringaboltban utána kérdezni, hogy van-e maradék balos hajtókar.
A hajtókar csavar amúgy rohadtul meg kell tépni, gyakorlatilag nem lehet túlhúzni (elvileg egyes jobb campák képesek elrepedni azokkal érdemes vigyázni), a négyszöget pedig zsírozni kell.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #159595 üzenetére
Na, ez még nekem is tetszik
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
KicsiPaszuj
tag
válasz Runner_fxr #159606 üzenetére
Eddig a mérettábla alapján 54-55/M eseket néztem.
Szerk.: viszonylag arányos a testem
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
KicsiPaszuj
tag
Mindkettő Tektro hidrafékes.
Megéri őket egy jobb, de sima tárcsára cserélni?"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
6030D
Ármester
-
boygabi_
aktív tag
Sziasztok. Van egy ilyen melóba járós bicajunk. Erre szeretnék láncot és hozzá passzoló hátsó racsnit venni. A közeli kerékpárboltban egyszer már volt ilyen csere de most inkább magam csinálom mert a lánc amit ráraktak rövid szerintem. Ha elöl a nagy tányéron van és hátul a kicsin akkor a váltó nagyon feszül. Azért szeretem ezt a gépet mert elöl van egy 52 fogas tányér és nagyon jól lehet vele haladni.
Szóval tudtok ajánlani konkrét webáruházat ahol egy hátsó 6-os menetes racsnit hozzá való lánccal meg tudok venni? Valami jó minőségű cucc kellene.
Hány szemes láncot kellene vennem illetve a váltóban lévő görgőket kell e ilyenkor cserélni? -
Khelben
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #159608 üzenetére
Cliff 90-et használtam egy darabig (~3200 km), semmi baj nem volt a fékjével. A váltóval kellett szenvedni egy ideig, mire sikerült pontosra belőni, de az is rendben volt utána már.
-
veterán
válasz boygabi_ #159610 üzenetére
A láncot minden esetben méretre kell illeszteni. A boltban megvásárolható lánc hosszú, 2-4-6-8 vagy akár több szemet ki kell belőle venni, hogy jó legyen. Ehhez láncbontó szerszámra van szükség. Úgy jó ha nagytányéron tudod használni mondjuk a 4 kis fogaskereket, kistányéron meg a 4 nagyot, nem kell tudnia a legnagyobb-legnagyobb és legkisebb-legkisebb kombókat is kezelnie, de ha megnézed egy olyan biciklin amin 11-32-es sor van vagy akár 11-36 hosszabb a hátsó váltó kanala, hogy több láncot tudjon felvenni.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz ivana #159604 üzenetére
Köszönöm, gondolkozok rajta.
Azt tudtam, hogy sárnehéz a teló és hogy nem egy csúcstechnológia, de azt reméltem azért használható.
Annyira nem akartam vele vintage irányba menni, szerintem jól is áll neki ez a Mozo.
Nagyon keveset használom, költeni nem angyon akarok rá sokat.https://tinyurl.com/rasoapro
-
boygabi_
aktív tag
Lánc szerelő szerszámom van. Csináltam olyan képet ahol a nagy tányéron van a lánc hátul pedig a másodikon. Szerintem nem egészséges a váltó állása. Ebből a láncból szerintem nemhogy kivettek, hanem még rakni kellett volna bele.
Szóval a lényeg vegyek egy jó minőségű hosszú láncot és majd belövöm. Ja és 6 sebességes láncot kell vennem ha 6-os a racsni.
Javítsatok ki, ha tévedek de nem általános elől ez a nagy tányér. -
veterán
válasz boygabi_ #159615 üzenetére
6, 7, 8 kb azonos széles, elvileg 3/32" mind.
Annyiban igaza van 6030D-nek hogy annyira azért nem szabad rövidre szabni a láncot, ha fel tudja venni a váltó érdemes úgy beállítani, hogy minden fokozat kapcsolható legyen. De ha ehhez túl széles az áttételtartomány akkor a legkisebb-legkisebb és a legnagyobb-legnagyobb kombinációkból fel kell áldozni valamennyit, netán a legnagyobb-legnagyobb esetén hagyni hogy picit előrébb álljon a váltó a kelleténél.https://tinyurl.com/rasoapro
-
bardi
aktív tag
Hátul nagy kazetta felrakásának milyen követelményei vannak?
Egyik ugye a bordázás a hátsó agyon, de van olyan, ami felmegy "hagyományosra" is.
Aztán ott van a váltó max átfogása, az meg van adva.
A váltófüllel kapcsolatban van valami követelmény? Giant Anthem vázamon a kerék tengelye és a váltó rögzítése között 30 mm a távolság. Ez befolyásol bármit is? Megfelelő váltó egy 11-44-es kazettát elbírna hátul?'92 Honda VFR 750
-
parkr
őstag
válasz KicsiPaszuj #159608 üzenetére
egyébként városba szerintem nem feltétlenül kell neked tárcsa, simán jó lehet a v-fék is (vagy akár mechanikus tárcsa).
azokból okcsóbbat is találsz. -
KicsiPaszuj
tag
válasz parkr #159619 üzenetére
Igazából Én is így gondolom, írtam is, hogy az sok nekem egy picit. Egyébként is jobbszeretem ha javíthatóbb a gép, de az se baj ha eleve nem kell javítani.
Viszont a jobb dögökön mind hidrafék van.
Esetleg tudsz olyat ami hasonló felszereltségű, de sima tárcsafékes?Khelben: Tetszik is. Örülök a pozitív véleménynek. Benne van a top3ban. A tektro féktől Runner tanácsára óckodom. És amúgysem vonz a hidrofék.
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
Tothgera30
Ármester
Srácok, adott egy fitness bringa [link] , amit egy barátom vásárolna meg (175-176cm magas). Érdekes méretezése van a bringának, mivel az S (17") 578/432, M (19") 587/483. Sajnos próba után sem sikerült döntésre jutnia, mivel nagyon kevés tapasztalata van. Melyiket válassza inkább? Szeirntem az S-es nagyon pici, de az M is határeset.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #159622 üzenetére
Szerintem fotóztassa le magát valakivel, mikor rajta ül a bringán. Az M-es nem hiszem el, hogy nem jó, példaként: 18"-as 26-os monti, 585TT, 460ST. Nekem is jó(172 centi) és tesómnak is, aki 182 centi(nyereg kijjebb húzva természetesen).
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz KicsiPaszuj #159620 üzenetére
konkrétat nem tudok mondani, de V-fékkel ki lehet fogni egész jó áron valami Cube, Merida, Giant stb bringát.
a felszereltség nyilván az árat tükrözi, de városba elmegy. -
truefx
aktív tag
Gravel/cyclocross bringa 200k körül létezik? Kb Decathlonban találtam ilyet, ami nagyon alap, nem valami minőségi alkatrészekkel. Használt oldalakon is 300-nál kezdődik egy valamirevaló darab. 190 cm körül mozog a delikvens akinek lenne egyébként.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz KicsiPaszuj #159607 üzenetére
Ezt azért nagynak gondolnám a 175 centihez, de mindenképpen érdemes ráülni az adott méretre, az a tuti. A lényeg, hogy a mogyorók elférjenek a felső cső felet ha a lábad közé veszed a bicót!
Nyilván nem létszükség a tárcsafék, anno sok évig el volt mindenki canti, aztán v-fékkel. Viszont azért egy jó tárcsaféknek sok előnye van. Nem kell állandóan utána állítani, nem kopik olyan gyorsan a betét, nedves körülmények között sem változik a fékút. És persze sokkal jobban fog mint a v-fék. Persze vannak hihetetlen gagyi tárcsafékek is. Egy Tektro is használható nyilván, de azért a fékerő közel sem olyan mint egy Shimano esetében és sokkal több a hibás, olajat eresztő Tektro fék, Shimano megbízhatóbb. Ezért javaslom, hogy ha tárcsafékes bringa mellett döntesz, akkor inkább törekedj arra, hogy Shimano fékkel legyen szerelve. Váltásba annyira nem kell belemerülni, 8-9 fokozat bőven elegendő egy cross bicajra, városi használat mellett. Olcsón fenntartható.Vírus ide vagy oda, ma muszáj volt mennem egy rekreációs karikát a varacskos disznóval.
[link]
[kép] -
zodo
nagyúr
Üdv.!
Kellene némi segítség az otthoni szervizelést illetően mert gumik és fékpofák cseréjén túl még nem mertem nekiállni az egyéb alkatrészeknek.
Első körben a szerszám listát szeretném összeszedni hogy ne költsek feleslegesen.Bicajom, főként hajtásban már módosított Csepel Woodlands 700C 1.0
Alkatrész / Szerszámigény?1. Csepel Wak félintegrált kormánycsapágy / Imbusz kulcs
2. Shimano Alivio FC-T4060 hajtómű
+ Motsuv Narrow Wide 38T lánctányér
+ Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy / Imbusz kulcs, Hollowtech II monoblokk bontó pl.
3. Shimano Alivio '15 (RD-M4000) hátsó váltó / Imbusz kulcs, csavarhúzó
4. Shimano Deore XT FH-M756A hátsó-agy / Villáskulcs
5. Shimano CS-HG400 9 sebességes fogaskeréksor / 12 körmös kazettaleszedő pl. és Láncos kontrakulcs pl.
6. Shimano Deore (CN-HG53) 9 sebességes lánc / Láncbontó pl.
7. Bowdenezés témakört még nem néztem át.Imbusz és hiányos villás kulcs készletem van itthon.
Ha valaki tudja fejből a kellő méreteket az szívesen venném.
Leginkább a célszerszámok és ajánlott típusok érdekelnének valamint a kenőanyag. -
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #159622 üzenetére
Én az M-et venném, mert 1 centit könyebb a stucnival játszani, mint 5-öt a nyeregcsővel, ha nagyon ki kell húzni. Lábhossz függő is. Én a 19" Focus után ezért vettem 21"-t, mert tudom, hogy a kihúzott nyeregcső a fain, de sikerült görbítenem, és nem szeretnék vázat repeszteni. Majd ha megtanulok bringázni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
KicsiPaszuj
tag
válasz Runner_fxr #159627 üzenetére
Már pont szépen kiválogattam a befutókat, csak azt kellett eldönteni mennyit költök. De ha az 50es is jó lehet... az borít mindent. Ki sem tudom próbálni vétel előtt. Van kecskebolt amelyik nyitva mert maradni?
A tárcsaféket preferálom, de a mechanikus szimpatikusabb. Ráadásul majd minden hidrofék az általad nem javasolt tektro. A Haibikenak van pár simano fékes gépe <150ért. (Bár azoknak fura a váz-kialakítása)
Valószínű halgatok rád és ebben a kategóriában a Haibike-nál maradok a fék miatt.
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
bardi
aktív tag
Láncbontóhoz szólnék hozzá, nekem egy ilyen szerszámkészletem van, amit hordok magammal, csak Merida felirattal. Ha nincsen még ilyened, szerintem érdemesebb ezt beszerezni. Láncot bontani nem fogsz olyan gyakran szerintem, hogy megérje megvenni csak egy láncbontót ezért, amúgy is jobb szerintem a patent szem, én 9 sebességes láncom már többször megbontottam, visszaraktam, és még soha nem volt gondom vele.
Bowdenezés: magát a bowdent el fogod tudni bármilyen fogóval, a bowdenház már nehezebben. Én egy ilyet vettem erre a célra (csak még teljes áron...), egyelőre két biciklirevaló bowdent meg bowdenházat vágtam vele, és tökéletesen megfelel. Ebike-on lévő bowdenvágók ehhez képest eléggé túlárazottak, pedig a praktiker se feltétlen a jó árairól híres.
Én még anno egy tubus teflonos zsírt vettem, én azt rakok minden menetre, hogy ne rohadjon be, eddig nem volt vele gondom.
Viszont ha már ennyire szét akarod kapni a biciklidet, egy nyomatékkulcs nagyon hasznos beruházás lenne a többi szerszámon felül. 1/4 colos, ~0-20 Nm között állítható a legtöbb csavarozáshoz megfelelő. Főleg az alumíniumba menő csavaroknál fontos, saját biciklimen az összes olyan csavart sokkal kisebb erővel kell meghúzni, mint ha csak érzésre húznám.
'92 Honda VFR 750
-
zodo
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Egy hét jó idő és annyi rozsdás kerékpár került elő a sufniből mint gomba eső után.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #159634 üzenetére
Végülis akkor kijelenthető, hogy kb a két méret határán vagy, nem?
Nekem most 48 cm a nyeregcső (183 cm), de gondolkozom, hogy a leendő új montim is ekkora legyen, vagy eggyel nagyobb (51-52 szokott lenni azt hiszem). Az nem baj, ha hosszú a felsőcső, egyrészt outizás miatt megszoktam a sportosabb pozíciót, kérdés hogy irányításban mennyire lenne zavaró„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
bardi
aktív tag
Csak a saját tapasztalatomról tudok beszélni, szóval lehet mások majd kijavítanak.
Láncot cserélgetni szerintem fölösleges, ugyanis a lánc meg a fogaskoszorú együtt kopik. Egy kopott fogaskoszorún az új lánc ugrani fog.
Most ez lehet hülyeség amit mondok, de amit az ember lánc nyúlásnak hívnak, az szerintem a csapok kopása, nem pedig ténylegesen a lánc megnyúlása.
Esetleg azzal lehetne a lánc élettartamát kitolni, ha nagyon gyakran forgatnál 2-3 láncszettet. Szerintem fölösleges.
Ha jelenleg nincsen gondod a lánccal akkor szerintem fölösleges cserélned.Amíg nem fog ugrálni a láncom, addig én ugyan azt fogom visszarakni, max pucoláshoz szedem le. Egy extra patentszemet akarok csak venni, hogy ha esetleg mégis szétesne menet közben, akkor ne kelljen a láncot bontani, hanem elég legyen azt felrakni.
'92 Honda VFR 750
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #159635 üzenetére
Azért kellett hozzá egy járvány IS!
-
6030D
Ármester
válasz itouchfan #159636 üzenetére
Én kicsit rövidnek éreztem a régit, meg mások is mondták, hogy furán ülök rajta. Ezért lett a mostaninak kb 2,5 cm-rel hosszabb a felső csöve, a stucni meg most 1 cm-rel rövidebb, mint azon volt. Múltkor 50-50 m-t mentünk egymás bringájával Hasaggymeggel, tekem az övé rövidnek tűnt, és az 19". Igaz Cube, ami elvileg rövidebb, mint az átlag.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pippo76
tag
Javitsatok ki ha nem jol tudom, de vazmeret valasztasnal nem ugyanolyan fontos az atlepo magassag is? Valahogy mindenki csak a testmagassagot adja meg amikor felmerul, hogy mekkora vazzal vegye a kerekpart.
-
zodo
nagyúr
válasz bardi #159637 üzenetére
Köszi.
Nálam alig van használva a bicaj mert ~2.000 km megyek/év a napi munkába járásokkal.
Szerzek egy patent szemet.Első posztra visszatérve kb. azokra célszerszámokra van szükségem?
Nyomaték kulcsból mi az ajánlott, hobby célra ill. honnét tudom hogy melyik csavart mennyire húzhatóm?Szerk: pl.: ez a szett ?
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
Én szerintem jó, remélhetőleg kijavítanak ha nem.
Nyomatékkulcsból nem tudom mi az ajánlott, én azt még külföldről rendeltem.Sok alkatrészre rá van írva, hogy mi a meghúzási nyomaték.
Shimano termékeknél a weboldalukról le kell szedni a manualokat, én eddig mindent megtaláltam azokban.'92 Honda VFR 750
-
szabop27
csendes tag
válasz bardi #159637 üzenetére
Egy SS rendszernél valóban nem sok értelme van csak láncot cserélni, viszont egy többsebességes rendszernél nagyon is: ha nem hagyod, hogy a lánc teljesen megnyúljon, hanem láncnyúlásmérővel figyeled, és 0.75-ös nyúlásnál leveszed, akkor 3-4 láncot ki tud szolgálni egy koszorú (rendszeres és szakszerű karbantartást feltételezve). Egy 11s-12s koszorú jóval 100€ felett van, nem baj, ha nem minden 20€-s lánccsere alkalmával kell cserélni, vagy csak a sokadik után .
Plusz egy nagyon kinyúlt lánc a lánctányérokat is tönkreteszi, az meg még húzósabb összeg tud lenni. -
-
beleriand72
tag
válasz IMIIKE1998 #159644 üzenetére
A nagyon olcsó cipővel ugyanígy jársz. Az én 5.10 Freerider cipőm egy év 4000km Shimano Saint pedálhasználat után, ráadásul én 120 kg voltam. Lehet, hogy a kép nem adja vissza, de a cipő patent állapotú. Szerintem 1x kell megvenni és kész, ebben simán lehet sétálni, egész napos használata se kényelmetlen. Kiba. minőségi és jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
IMIIKE1998
őstag
válasz nrg.960 #159645 üzenetére
Ez igaz amúgy, hogy ebből a szempontból jobb a hosszabb váz, nem hajlik a nyeregcső. Viszont elveszted a nyeregcsőnek azt a plusz kis mozgását, ami ha jól ki van húzva, akkor csillapít is. A másik gond meg a kepemen is látszik, hogy csak úgy tudod elég "sportossá" tenni, ha ilyen brutál kormányszárakat használsz. Én 75mm-esről 90mm-esre váltottam, ez már -10 fok, gondoltam egy -17-esen is, de annál lentebb nem nagyon tudok menni. Amúgy egyenes kormányos bringánál sokkal fontosabb a mélység, mint a hosszúság. Mióta így le lett "ültetve", sokkal agilisabb, stabilabb és jobban gyorsul. Pedig ennek a kormánynak van hátranyúlása is, így olyan, mintha nem is 90-es stucni lenne rajta.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #159637 üzenetére
Ha szétesik a lánc akkor úgy is kell bontó,hogy kiszedd a rossz szemet.
6030D...ez 21" te! ...és 620mm a virtuális felső cső hossz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ironizer
tag
válasz pippo76 #159640 üzenetére
De, tényleg fontos, de manapság már szinte senki nem foglalkozik vele, sok gyártó meg sem adja. Régen volt egy ilyen aranyszabály, hogy montinál legyen kb. 10 centi a user töke és a felsőcső között, mert ugye terepen simán előfordulhat, hogy egy árokba lépsz bele ha le kell tenni a lábat. Az a helyzet, hogy a mai montiknál már nincs ennyi hely, főleg az első telók miatt, másodsorban a nagyobb kerékméret miatt sokkal magasabban van a felsőcső, mint egy akár nagyobb (!) vázméretű régebbi gépnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- No Rest for the Wicked
- Autós kamerák
- Xbox Series X|S
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- HBO Max & OD topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen processzort vegyek?
- OLED TV topic
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Dell notebook topic
- További aktív témák...