Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Az úgy volt hogy szétkapom a gépet és ránézzek az utolsó forgáspontra amit eddig nem volt időm/kedvem szétszedni... másfél órával később pedig ülök a dugóban, és csapágyakért rohangálok :C Senki se szedje szét a bringáját, olyan jól működött, most meg mint egy robbantott ábra :(

    Runner írta még régebben hogy az ő rombolójához egy gyári csapágyszett talán 70-100 euro, nem is értettem, na most az én bringámhoz csapágyboltból, minőségi japán csapágyakból ennél több lett volna mindent cserélni, mikor mondta hogy 1 db csapágy 3500ft, és az ennél jóval kisebb és keskenyebb pedig 7000 beestem a pult alá.
    Van 2 ami cserés, a többire azt mondta hogy csak kiszáradt... mossam ki benzinnel, és fecskendővel feltöltött zsírral toljam tele. (a benya a legjobb megoldás erre? nem fog ott maradni a nagy része, és kimosni a zsírt?)

    Amúgy ennek az egész csapágy mizériának van bármi értelme ? A bringám mozgása tökéletes volt, nem kotyogott semmi, most kicserélem mert szar idő van, és úgyse tudnék tekerni, de van ember a földön aki észreveszi, hogy 1 csapágy kicsit darál, ha a tag be van építve?

    (a bringa szervizes srác aki kiütötte, meg majd bepréseli a csapágyakat, azt mondta ha kínai szart veszek, ő biztos nem rakja be nekem, mert az 1 hónapot sem bír ki, és kb 5 mosás után cserélhetem megint. :DDD jó arc volt)

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák