Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • StLui

    veterán

    válasz Hasaggymeg #127074 üzenetére

    Amíg állt a bringa náluk eladták róla a hátsó féket, amikor megvettem ráraktak egy másik típust ideiglenesen, de vissza kellett vinnem amikor beszerezték a pótlást, nem ment könnye, M785-ös XT. Visszavittem, de szóltam, hogy nekem nem elég magas az ülés, és nem tudtam a vázban megmozdítani a dropper bowdenét, nem mertem babrálni, nem tudtam feljebb húzni. Megyek 1-2 nap múlva, másik srác fogad, és örömmel mondja, hogy lejjebb rakták az ülést :Y , elcsúszott az infó kézen-közön. Megbeszéltük, hogy 2 óra alatt megpróbálja orvosolni, mert az amúgy is rövid bowdent még rövidebbre vágat. Visszamentem, de már akkor gyanítottam, hogy csak a rövid bowdent-házat cibálta addig amíg valamennyire feljebb tudta rakni az ülést, de annyira elegem volt (valóságban 4x mentem be a bringa miatt hozzájuk mire idáig eljutottunk, plussz ez a 2 óra téblábolás addig) nem hagytam ott újra. Elkezdtem használni, na onnantól nem szorul egyik bowden sem a vázban, hanem lecsúszik, ki a vázból a nyeregcső aljánál, felül meg ha nincs kicsúszva akkor is rövid a bal váltó, és a dropper bowdenje, első héten el is törtek. Azóta rájöttem ez is olyan mint az autószervíz, rettegek szerelőhöz vinni kocsit, de szerencsére oda megtaláltam azokat akikben megbízok.
    Elvittem szerelőhöz ezt a birngát, elsősorban az első teló miatt nyáron, arról kiderült, hogy gyári hibás, de a kisszervízt nem csinálta meg rajta, pedig lehetett volna, de a hátsón megcsinálta, ahol nem kértem, utána egy héttel esett le a hátsóról az állítókar. Ja és már akkor kértem az első váltó beállítását, mert nem volt az igazi, de nem tudom összefügg-e de 1-2 alkalom után egyáltalán nem tudtam váltani vele, és beállítani sem sikerült, bár nem sokat próbálkoztam, mondtam a fiamnak elég lesz egyelőre a kisebbik lánckerék elöl :)

    Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

Új hozzászólás Aktív témák