Új hozzászólás Aktív témák

  • verti1

    tag

    válasz fragola.6035 #97958 üzenetére

    Nézd, nekem nincsen semmilyen rendszer ismeretem ezzel a géppel, így nem akarok semmilyen komolyabb kijelentést tenni. Én azt tudom elképzelni, hogy ez a kijelzett érték a baristának szól nem pedig a mérnököknek. A háttérben több hőmérséklet/flow szenzor, processzor stb. dolgozik egy ilyen rendszerben. A baristát egy dolog érdekli, hogy milyen hőmérsékleten kézül a kávé. Egy ilyen nyitott csapolásnál nyilván beesik a hőmérséklet a kijelzett érték irreleváns. Ugrik 5 fokot az se életszerű elfogadom. A sárkányos vízre nekem magyarázat lehet a fejfűtés intenzívebb vezérlése a sok kiengedett víz miatt ami a egy pillanatra sárkányosít. Gondolom egy nap közbeni intenzívebb öblítés se nagyon billentheti ki ezt a gépet 15 percre, mert elmegy a vendég. Amit te csalásnak gondolsz egész egyszerűen egy software, hogy az egytollú indián ne gondolkodjon, hogy most mi van. Miért csak 83 fok mikor ő 89-re állította. Kiírja a gép, hogy 89 és mindenki boldog, mehet a csapolás és valószínűleg annyi is lesz amikor felrakja a kart és elindítja a csapolást. Pl az én autóm is úgy működik, hogy amikor beindítom pár perc múlva beáll a vízhőmérő egy lendülettel a közép értékre. Nem úgy kúszik fel mint egy D Kadettben, hogy a valós értéket mutatja. Annyit mutat, hogy valahol már eléggé meleg a víz és kész. Persze meg tudom fogni még simán a hengerfejet. Vagy a szakmámból tudok ezer példát, hogy egy egy jelzés ami felvillan a pilótának azok mögött hány száz paraméter lehet. Adott esetben a fele rendszer nem működik, de még tudja a dolgot a repcsi, de nem terhelik vele a majmot a kabinban. Ezt az egészet szerintem egy mérőkarral lehetne eldönteni, mert az üzemszerű, hogy ott mit mutat. Húzni egymás után a kávékat és figyelni, hogy mit mutat a hőmérséklet ami a kávét éri. Az, hogy mi történik a bádog alatt max csak minket érdekel.

Új hozzászólás Aktív témák