Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    Meh, nem értem én ezt a rámpára állás dolgot.
    Tegnap életemben először kellett jobbra hátra ráállni, ráadásul egy mély gödörbe. Még a főnök is szólt, hogy figyeljek, mert nagyon szívatós, meg a biztonsági őr is mondta a gyárban, hogy van ott egy tükör kirakva, mert nehéz ráállni és sokan küzdenek vele, meg elviszik az épületet.

    Odaérek és látom, hogy mindkét oldalon jó hosszan fel van festve sárga csíkkal. Na mondom tükörből nézve, ha vezetem a jobb oldali vonal ívén a kereket, akkor biztos jó lesz. 2-3 korrigálás után végigment a kerék a vonalon és tök egyenesen a rámpán voltam.
    (Volt egy szerkezet is, ami beakadt a pót két kereke közé és ment vele hátra egy sínen, gondolom valami fék lehetett ék helyett. Nem láttam még ilyet, de jópofa.

    Szóval tök nyugis jobbra hátra volt, mert volt mankó. Aztán vissza Dunaharasztiba a Rabenhez és egy teljesen alap balra hátra tolatással úgy 15 percig szarakodtam, rendesen leizzadtam szó szerint. Az Istennek nem akart jó ívbe kerülni. Végeztem a rámpán, átmentem kb 10 rámpával odébb, hogy leakasszam és otthagyjam a pótot, ott meg megint simán ment a ráállás. :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák