Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz Somatom #12554 üzenetére

    Na megvolt az első nap a másodállásban. Jó gyakorló melót kaptam. Gyárban rámpára áll - cuccot felrakják - 800 m-re lévő logisztikai központig el - rámpára áll - cuccot lerakják.

    Ezt 8 kanyarban, tehát 16 rámpára állás, plusz még előtte egy jó fél óra gyakorlás volt. Egész jól ment a betanító sofőr szerint is. Ha nem voltak szívásos pozíciók, akkor az ívet egész jól eltaláltam.
    Viszont azzal eléggé küzdök, hogy tök egyenes legyen a pót, mikor a rámpára ér. Ezeket az 5-10 cm-es korrigálásokat rengeteg és igen nagy kormánymozdulatokkal hozom össze, remélem majd belejövök. Hol itt ferde, hol ott. Az a baj, hogy mikor úgy érzem, hogy na most kell kiegyenesíteni a szerelvényt, akkor általában már kicsit sok lesz, így mehetek előre is igazíthatok úgy.

    Egyszer volt egy elég gáz pozíció, mikor a szemben lévő összes rámpán álltak, így alig volt hely rátolatni az enyémre és nem nagyon lehetett előre felé menni korrigálni. Na ott elvesztettem a dolgot, egyszerűen nem tudtam rendesen betalálni a két vas közé vagy 10 perc alatt sem. :( Ott át is vette a betanító, ő is jó sokat szenvedett, mire egyenesbe hozta, annyira rossz szögben voltam.

    Holnap ugyanez a meló, de már egyedül. Most kissé stresszelek, hogyha megint ilyen helyzet lesz, akkor hogy oldom meg. :)

    Amúgy brutál, hogy mennyire keskeny a vasak közötti hely a rámpán. A kerekek és a vas között kb 6-8 cm van minkét oldalon, mikor beállok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák