Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
válasz csibe1 #11650 üzenetére
Igen, ezért írtam, hogy utána pereskedhetsz.
Max. jelezheted a rendőrnek, hogy a büntetési szándéka nem jogos. Valószínű, hogy akkor elkezd más hibát keresni.
Engem is vett már ki az olasz rendőr Villese-nél, csak a diagramm érdekelte, de nem tudta bizonyítani, hogy gyorsan mentem az utómunkálatoknál.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz csibe1 #11652 üzenetére
Utólag is lehet panaszt tenni, nemrég sikerült a bíróságon visszavonatni egy francia bírságot, amit tévesen szabtak ki.
Nekem volt olasz kontrollom, letöltöttek mindent laptopra és ott elemezték a sebesség diagrammot, körbenézték az autót rendesen azt' nem büntettek meg, pedig pályán is végig 90 volt, apró 95km/h-s begurításokkal Szerencsém volt, ezek normálisak voltak.<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Ma is láttam újat. Ponyvás pót, az ember a fülkéből egy gombnyomásra, a tető középvonalától felnyitotta a teljes oldalát. Sirályszárnyas pótkocsi. Látok benne némi rizikófaktort.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Sztem nem csak ez az oka. Én félnék vele oldalszélben rakodni. Hatalmas az a vitorla.
A másik meg a súly. Sztem csak könnyű áruk szállításához használható (ez a pót is csak kéttengelyes volt). A ponyvás platója rugalmas, meg tud görbülni a súlytól. De, úgy ez az "ajtó" nem tudna becsukódni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Agyrák666
aktív tag
Udv!
Dekatlonos kempingfozot: [link] lehet kamionban cipelni, vagy buntetnek erte?
Elvileg egy gazpalackkal (1000ft ) kb 1.5 orat mukodik max langon. -
Somatom
veterán
válasz Agyrák666 #11661 üzenetére
Akik nem az 5Kg -os palackosat használják, azoknak ilyen van (nekem is). Minden Hof -ban lehet kapni. Sokhetezős "ipari" főzésekhez nem ideális, mert a másikhoz képest ehhez drága a palack. Piacokon lehet kapni hozzá jóárasított palackokat. Kőbányain két rugóért adták a négyes pakkot. Parkolói pletykák szerint fülkében nem lehet, de én még nem találkoztam olyannal, akit ezért megbüntettek. Nekem is a fülkében van.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Agyrák666 #11663 üzenetére
Sztem máshol tanultuk a matekot.
Minimum lángon nem főzöl tésztát. Az max. porkávéhoz vízmelegítésre elég. Veszek darált húst, meg gulyáshúst. Főzök egy nagy adag bolognait, vagy chilli con carne -t, egy pörköltet, hozzá egy tésztát, a maradék darálthúst lesütöm fasírtnak. Kb. ennyit tud egy palack. Persze, a kicsi/nagy adag is relatív. A nagy nálam az, amihez a zacskón az áll, hogy 4 személyre. Az nálam két porció. Egy helyben, egy a hűtőbe.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Agyrák666
aktív tag
válasz Somatom #11664 üzenetére
En meg csak vizet melegitettem vele itthon. Nem tudom mennyit bir egy palack :D A viz viszont par perc alatt mar majdnem forrt.
Na most ha megfozok vele 3 kg tesztat, 3 kg fagyasztott zoldseget, es ugyanennyi husit, az kb egy heti adag nalam. Mindez egy palackbol nem lenne rossz, es siman benne van, hogy eleg lesz. Kar, hogy per pill nincs nalam, hogy kiprobaljam. -
Somatom
veterán
válasz Agyrák666 #11665 üzenetére
3Kg tésztát? Ha egy ilyen négy adagos pörkölt feléhez megfőzök 250g tésztát és beverem a mixet, akkor utána egy ideig csak hanyatt fekve, enyhén felhúzott lábakkal, egészen aprókat lélegezve tudok meglenni. A 3Kg tészta, az 12 ilyen kajálást jelent. Én eddig azt hittem, hogy igen jó étvágyú vagyok, de ez messze meghaladná a befogadó képességemet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
Bakker, a hétvégi sonkás rántottám 10 tojásból készül, gondolom azt is kettőből ennétek meg.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Out-al kapcsolatban lenne kérdésem.
Mikor használható egy 40 tonnás szerelvény esetében az out?
Pl: rakodóhelyeken, logisztikákban nyugodtan alkalmazható, akár egész délután pl, vagy a földes útón tartózkodik a szerelvény míg megnem rakják gabonával és ha igen meddig?
-
Teodor52
senior tag
válasz #49155328 #11674 üzenetére
Ilyenkor nyomtatni kell kezdéskor és befejezéskor is majd egy rakodó cég bélyegző, aláírás és a gépkocsivezető aláírása?
Pl egy logisztikai területen végzett várakozás, rakodás mentes tevékenységnek minősül mert közterület elől elzárt terület, csak annyi a dolgom, hogy figyelembe vegyem a 24 órás ciklust?
Az igaz és ha igen, akkor mi az értelme az alábbiaknak:
Ha részben hajtunk végre mentes tevékenységet, akkor kötelesek vagyunk a vezetői kártyát a tachográf készülékbe hagyni, amennyiben egész nap mentes tevékeségben vagyunk kivehetjük a kártyát.
Outban a tevékenységek a készülékben rögzülnek csak kártyára nem, így tehát részmentes tevékenység idejére is kivehetném a kártyát nem? -
HoTaZo
addikt
válasz Teodor52 #11673 üzenetére
Ha forgalomtól elzárt területen dolgozol, pl. bányába mész, ott belső tevékenységet végzel; eszközöket, anyagot területen belül mozgatsz, akkor nyomhatsz OUT-ot. Ha rakodni mész, akkor nem.
Telephelyen, ha szintén belső mozgatást végzel.Amíg a tevékenységi időd le nem jár.
Pl., 2 óra utat teszel egy elzárt területre, normál tacho használat, területen belül OUT be, 8 óra belső mozgatás, OUT ki, vissza a telepre 2 óra, normál tacho. (GKI oktatás téma volt). Csak azt nem tudom (értem), hogy kell-e pihenőt tartani OUT-ban? Mert így lehet effektív 12 óra folyamatos munka is.
(#11674) FPSTunker : Ha azért mész oda, hogy meg vagy lerakodjanak, akkor normál munkának számít. Nincs is értelme OUT-ra rakni, úgyis a tevékenységi idődbe számít bele.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Teodor52 #11675 üzenetére
Ha idegen vagy saját telephelyen akarod az OUT-tal elkerülni a 15 órás tev.idő túllépést, akkor régen rossz. Erre nem használható az OUT! Ha a fel-, lerakó elhúzza az időt, akkor "bocs, de rakodás leáll, pihenő után folyt. köv." Ez persze nem így működik a való világban, ezért van már a legtöbb helyen, hogy megkérdik, hogy meddig van időd? Ha előreláthatóan nem fér bele a rakodás vége az idődbe, akkor pihit, kell kezdeni és utána jöhet a rakodás.
Most pont ilyenben vagyok, Frankfurt, Dachser, rakodás 16-22 óra közt, 4:30-kor kezdtem. Mondták, hogy tegyem le a pótot, aztán pihi után jöhetek érte. Az nem szabályos, hogy "várjál 16 óráig, állj rámpára, 19:30 előtt nyomj OUT-ot, 22 órakor húzz el a rámpáról, oszt' csinálj, amit akarsz". Majd reggel 4-kor bemegyek a pótért, mert az utolsó lerakóm fix 15 órás, ha 22-kor vagy éjfélkor mennék érte, akkor kifutnék a tev.időmből 15 óráig. Ott se OUT-olnék semmi pénzért!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Teodor52
senior tag
Értem.
Halottam olyan tachograf készülékről amire, illetve amiben a kártya visszahelyezését követően nem kell visszaírni különböző tevékenységeket mert a készülék ezt megoldja manuális beavatkozás nélkül, tényleg van ilyen?(Nem a gps-es tachografra gondoltam, amúgy arról is hallottam, hogy menet közben többek között megtudják állapítani a készülék manipulálva volt-e már mint a gps-es verzió)
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
addikt
válasz Teodor52 #11678 üzenetére
Honnan tudná a tacho, hogy vittek vagy én vezettem a telephelyig? Meddig volt effektív pihenőm?
A legújabb generációs tacho tud közvetíteni minden tevékenységet, ha belebirizgálsz, azt is jelzi. Ha rámpán állsz és nem munkán vagy készenléten van, azt látja kívülről. Ha egy cég mellett dekkol a szerv és veszi a tacho jelét, akkor megjelenhet és ha rámpán vagy, jobb ha már készenlétre vagy munkára van állítva, mert ha pihin van, akkor céltudatosan jön hozzád büntetni. Vagy ha túlvezetsz, akkor azt már fogja tudni, mielőtt megállítana.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Teodor52
senior tag
Köszönöm szépen az információkat.
-
HoTaZo
addikt
Imádom az ilyen helyzeteket, amibe kerültem.
Hajnalban mentem a pótomért, amit tegnap este megraktak. Hát, a pót rámpára tevő ügyeske úgy rakta rámpára, hogy az elejét az egekbe emelte és nagy lendülettel landolt. Eredmény: pót jobb ajtaját tartó oszlop eldeformálódott, az ajtót nem lehet becsukni. ½5-kor még nincs senki, aki foglalkozna vele. Vezénylőt ébresztettem, örült nekem. ½8-ig pihi, akkor jöttek érdemi csókák. Próbált lebaszni, hogy mi köze neki hozzá, ha nekitolom a rámpának, nem az ő baja. Van itt egy franciául tudó srác azzal magyaráztattam el neki, hogy az ő emberük cseszte el. Azóta kalapálták innen, onnan, de hiányzik pár centi, nem fog becsukódni. Most tanakodnak, hogy mi legyen. Már saját pótjukat is felvetették, hogy azzal vigyem el, míg ők megjavítják. Persze a mieink hallani se akarnak róla. Az ora meg ketyeg... Párom nyugtatott: "Csak ne idegeskedj...
- Én, miért idegeskednék? Idegeskedjenek az irodákban!" Olyan jó kedvem van!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #11684 üzenetére
Szerintem se. Csak jövőhéten terveztem hazamenni.
Ott tartunk, hogy visszaszedték az árut, elküldtek egy muhelybe (sufni tunning), itt targoncával próbálták visszanyomni azt, ami ott kalapáccsal nem ment. Targoncával se.
Oszlopot nem tudnak cserélni, mert nincs nekik (miért is lenne?), jövőhétre se lenne. Valamit keresnek valahol, mert csak be kéne tudni csukni az ajtót.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
csibe1
addikt
válasz HoTaZo #11683 üzenetére
"Hát, a pót rámpára tevő ügyeske úgy rakta rámpára, hogy az elejét az egekbe emelte és nagy lendülettel landolt. Eredmény: pót jobb ajtaját tartó oszlop eldeformálódott, az ajtót nem lehet becsukni."
Ilyenkor mi a szitu, leverik az ügyeskén a javítás árát?
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Somatom
veterán
válasz csibe1 #11686 üzenetére
A kérdés az, hogy elismerik-e, adnak-e róla jegyzőkönyvet. HoTaZo szerencsés volt. Én már többször vitatkoztam rakodógépessel, targoncással. Legutóbb tegnapelőtt rakta be az egyik úgy a papírbálát, hogy a targonca emelőtornyával koccolt a pót tetején. A ponyvatartó fület lehajlította, nem csukódott be az ajtó. Vehettem elő a létrát, kalapácsot, csőfogót, hogy visszaegyengessem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
válasz csibe1 #11686 üzenetére
Hát, franc se tudja. Alapesetben, segítenek szállítás képesre pofozni a pótot. Ez lehet saját garázs vagy külsős, ez a legolcsóbb. Ha sikerül viheti az árut. Később alkatrész csere szakszervizben, biztosításra. Önrészt vagy egyéb költséget károkozó cégre terhel. Aki, ha nagyon akarja ráterhelheti az ügyeskére.
Ha nem sikerül a gyors javítás, akkor kezd érdekessé válni a helyzet. Ugyanis, mi nem a Dachsler-től kaptuk a munkát, van egy köztes megbízó. Nekünk, elméletileg, csak vele kellene tartanunk a kapcsolatot. Ami ilyenkor időveszteséget okoz. A károkozó cég adott közvetlen elérhetőséget, amit ki is használtunk, ez gond a köztes megbízónak. A károkozó cég mihamarabb akarja letudni az ügyet, próbál gányolni, nem jön össze, árut leszed, viteti mással, látszólag segít szervizt találni. Aztán pattintja a labdát a köztesnek, hogy majd küldje a javítási papírokat, bla-bla.
A végére meg ott vagyunk mi, áru nélkül, sérült póttal, kifizetettlen fuvarral, valami potom összeggel akarják kiszúrni a szemünket.Én, naivan azt hittem, hogy szakszervizbe elküld, azok lecserélik az elemet, késve, de jó póttal leszállítom az árut. Közben ők lerendezik a biztosítási dolgokat, kapunk egy kis plusz kiegészítést a kieső időre és puszi.
Vagy én vagyok naiv vagy nálunk töketlenek.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
csibe1
addikt
válasz HoTaZo #11688 üzenetére
"A végére meg ott vagyunk mi, áru nélkül, sérült póttal, kifizetettlen fuvarral, valami potom összeggel akarják kiszúrni a szemünket. Vagy én vagyok naiv vagy nálunk töketlenek."
Ezek érdekes dolgok, az ember általában jóhiszemű amíg nem lát, tapasztal bizonyos dolgokat vagy alaposan ki nem ábrándítják.
Ebben az esetben is szvsz a maszatolás, mutogatás megy, és nehogy már fizetni kelljen vagy minél kevesebbet. A vétlent meg le se füttyentik.
Nem azt mondom, hogy mindig mindenhol ez van; de a többség nem foglalkozik a másikkal ha talál kiskaput, és nem lépnek a tökére." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #11688 üzenetére
Ennek nem így kéne működnie. Nálunk nincs ilyen sufnituning. Sztem a céged töketlen. A hibás cég kiállítja a baleseti jegyzőkönyvet, amelyben elismeri a hibát (fotók, stb.). Azzal mész a szervízbe, ahol a cég biztosítójának a kontójára megjavítják a pótot. Plusz a céged hozzácsapja az esetleges elmaradó fuvarból keletkezett kárát/ bevételkiesését.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #11691 üzenetére
Mivel a cége a sorban a sokadik (nem direkt szerződött), így ha sokat ugrálnak, valaki más fog a helyükre kerülni. Főnököm is mondta, rengeteget kell nyelni, mert ha pattogsz, repülsz. Sajnos, amíg a fuvarokra találnak bárki mást, addig a balhézós helyett a másik lesz preferálva. Ez a különbség az echte német, és a kiszerződött másik nemzetiségű között. Ha a német pattog, igaza van. Ha valaki más, megy a levesbe.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #11691 üzenetére
Szerintem sem ez lenne a módja.
Amint kiderült, hogy az ő emberük csinálta, nem erőlködtek. A gond ott volt, hogy tőlünk nem erőltették a jegyzőkönyvet, a fényképeket elküldtem. Ebben az esetben nem nekem kellett volna baleseti kár bejelentőt kiállítanom, hiszen nem közúton történt, nem én mozgattam.
Itt, sajnos töketlen a mi cégünk. De, ahogy (#11693) Zolás is írta, nem közvetlen szerződöttek voltunk ebben az esetben. Így kuss! a nevünk, sajnos.
Tökre azt hittem, hogy rájuk ijesztenek egy perrel, ha nem javíttatják meg a pótot és fizetik ki a fuvart. De csak a sírás megy, hogy "mindig a fuvarost szopatják".Amikor leszedték az árut, lespaniztam az ajtót és bementem az irodába, hogy adjanak valami papírt, hogy miattuk megyek át Frankfurton keresztül üresen, nyitott, kikötött ajtóval. Semmit nem akartak adni, látszott, hogy kezdtem begurulni és fuvarszervező fickó elérhetőségeit követeltem. Félbevágott A4-esen adta ki, húzva a száját. Amikor már a pecsétet és aláírást is kértem rá, hogy anélkül szart se ér, akkor már mindenki engem nézett a bazi nagy üveg kalitkából.
Szerintem megkönnyebbülten nyitották fel a sorompót, csak húzzak el onnan.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
csibe1
addikt
válasz HoTaZo #11694 üzenetére
"Itt, sajnos töketlen a mi cégünk. De, ahogy (#11693) Zolás is írta, nem közvetlen szerződöttek voltunk ebben az esetben. Így kuss! a nevünk, sajnos.
Tökre azt hittem, hogy rájuk ijesztenek egy perrel, ha nem javíttatják meg a pótot és fizetik ki a fuvart. De csak a sírás megy, hogy "mindig a fuvarost szopatják".Ezzel csak az a baj, hogy egy idő után szinte bármit megcsinálhatnak a céggel, és ha ez elterjed akkor az gáz, mert meg is csinálják, mert megtehetik.
Értem, hogy nem lehet akkora mellénnyel lenni, de azért nem is lehet mindent lenyelni, mert a sok kicsi vége egy szép nagy csőd lesz előbb-utóbb.
Meg kell találni egy középutat, ahol-amiből azért látják, hogy nem nyeltek be mindent.
Tudom, én könnyen dumálok, mert nem vagyok a helyedbe, a céged helyébe, de valamit kezdeni kell a dologgal, mert csúnya vége lehet a végén, ha ez általános gyakorlat lesz." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #11694 üzenetére
Nem közúti baleseti bejelentő, hanem síma baleseti jegyzőkönyv a cégtől, amiben dokumentálják, hogy az ő hibájukból ez és ez a káresemény történt. Erre a német biztosító símán perkál. Nem is értem, hogy mit vacakoltak ezen. Síma, rutin eljárás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
válasz csibe1 #11695 üzenetére
& Somatom
Egyetértek veletek. Fel nem fogom, hogy miért nem állt bele jobban. A vezénylőm a tulaj fia, az ő öröksége. Olyanokon problémázik, ami az én meglátásom szerint nem ér annyi idegeskedést. De egy ilyen ügyet elenged, mert félti a céget. Nem tudom, hogy mit beszéltek azzal, akinek a számát megkaptam. De olyan fejes volt, akivel erdemben meg lehet ezt beszélni. Erre ő találja magát két szék közt. Azt a kárbejelentőt (nálam max. baleseti van, én az ő utasításait követem) neki kellett volna kikényszerítenie. Nem hiszem, hogy akadékoskodtak volna. Erre hagyta magát lerázni. Nem először.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
csibe1
addikt
válasz HoTaZo #11697 üzenetére
"Erre hagyta magát lerázni. Nem először."
Akartam itt sok mindent írni, de felesleges. A sutyerák leendő cégvezér nem merné meglépni.
A trónörökös elmehet a picsába ha nem áll a sarkára. Te meg biztos ami tuti alapon kezdj el új munkahelyet keresni, mert itt valami nem kóser." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
HoTaZo
addikt
válasz csibe1 #11698 üzenetére
"... itt valami nem kóser."
Amikor idejöttem a céghez, több mint 3 éve, akkor 15-20 nemzetközi sofőr volt. Abból a brigádból maradtam egyedül és vagyunk ketten nemzetköziben.
Nekem kényelmes ez a meló, főleg amióta felhagytam az idegeskedéssel. Leszarom, ha sietni kell, megyek ahogy tudok és mégis odaérek. Én jól kijövök a sráccal, mert nem velem üvöltözik (egyszer tette meg, akkor helyre raktam, ami miatt háborgott, azt megoldottam, azóta béke van), hanem a szituációk miatt, azt meg, ha meg tudom, akkor megoldom, ha nem, akkor az az ő reszortja. Utóbbi időben volt pénz emelés is, nem baszogatnak, inkább a kedvembe jár(nak). Valami cinkes dolog mindenhol van, itt a szervezés.
Tudom, hogy semmi sem tart örökké, van némi kapcsolat mára, ha kell, akkor elméletileg menne a váltás. Öreg és lusta vagyok ugrabugrálni.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
válasz HoTaZo #11699 üzenetére
8 éve így léptem be én is. Egy darabig jó lesz, aztán nézek valamit. Azóta is nézem
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
- 4K Core I5 12400F GamerRPC 6X4.0GHz 32Gb DDR4 3200MHZ 512 SSD RTX 3060 12GB DDR6 2 Év Gari
- 27GR95QE-B OLED Törött Monitor eladó Minden gyári tartozékával gyári dobozában
- OLED55A16LA Törött alkatrésznek eladó
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest