Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
A 7.6 annak tukreben sok, h havi 1x max 2x palyazik szoval az esetek donto tobbsegeben a kertek alatt kozlekedett (orszagut Vmx 100 majd a kisebb falvakon nyilvan lassitva 50-re) Varosi hasznalat elhanyagolhato. Szerintem ennek tukreben valoban sok a 7.6 (de lehet en is csak Prius utan szoktam el ezen szamok latvanyatol )
Szoval a zorges valos problema... Mas amire esetleg figyelni kell?
[ Szerkesztve ]
-
Ispy
veterán
válasz BigBlackDog #66050 üzenetére
Kivéve az ezres turbót.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
flegga92
senior tag
Nézegettem én is őket, de nem nagy választék van belőle. Hahun konkrétan 3 db ebből egy kép nélküli.
Aztán rátaláltam az Auris hybrid kombira. 2015-től FL verzió már LED-es fényszóróval, fullos felszereltséggel (kamera, tolatóradar, magától beparkol, táblafelismerő full üveg tető stb) 4M körül már kapható, a kevesett futottak pedig 5M körül.
Kipróbáltam egy taxit belőle ami 300e km futott, csöndes, nem zörög, hibamentes, beltere mint az új. Fogyi városban 4-4,5 liter, országúton 6, pályán 6,5-7l. -
No.01
őstag
válasz BigBlackDog #66057 üzenetére
Mar nem emlekszem, de nem tuntek azok a kerekek nagynak igy ha tippelnem kellene akkor inkabb 16-osok lehettek. Rakeresve latom, h az a 7.6 nem is kiugro egyaltalan (nagy atlagban) persze az azert nem mindegy, h mekkora menes tarsul hozza.
flegga92:
Koszonom, ismerem a tipust, (P2 lesz cserelve, elotte volt P3 es P3 plug-in is) tovabba vittem haza a rokonsagba egy FL elotti Aurist. Szerintem a labter a Civicben nagyobb. Nem mellesleg itt kint egy kategoriaval olcsobb is a Honda amit meg a magasabb fogyi mellett is csak par ev elteltevel hozna ki egalra.
Meg gondolkodom, nezelodom. -
Ispy
veterán
Nekem CVT-vel 8.2 volt a komputer szerint a fogyi, de én csak rövidtávoztam vele az esetek 90%-ában, mondjuk hovárokhoz mikor mentünk, akkor klíma, család, csomagokkal 6.4 körül volt az átlagom.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
_NCT
addikt
Sziasztok,
Jelenleg autó keresgélésben vagyok, valami nagyobbacska kombira gondoltam úgy max 1.5-2M-ig. Másik fórumban felmerült a 7.gen. Accord. Ebben az ársávban van értelme benzines 7.gen Honda után néznem? Hahun nagyon kevés találat jön, főleg a kombira. Dízel nem opció, mivel nem mennék annyit. Igaz más márkából találnék 1-2 évvel fiatalabb típust, de annyi jót olvastam a Honda-ról, hogy kicsit megmérgezte a lelkem , és lehet bevállalnék 2008-asat is. Összehasonlítást még nem csináltam meg, hogy mennyivel jönne ki többre az üzemeltetés, alkatrészcsere mint pl egy Ford Focus mk2.5-nél, viszont azt olvastam hogy a Honda drágább mulatság.
-
nagyúr
Szia!
2M környékén már van jó Accord. Üzemeltetése drágább mint a Focusé. Nem egy kategória a két autó, a Focus kompakt, az Accord középkategória.
Accordnál a jellemző problémák közé tartozik az alsó talpas gömbfej, a szervócső, a klímakompresszor, a TPMS jeladó, kombinál az elektromos hátsó ajtó. A 2.0 városban 9-11 között eszik, országútón, autópályán 6-8L. A 2.4 kb. 1-1.5L-el kér többet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Rohadás mennyire jellemző?
Bele lehet futni, főleg Német/Osztrák példányoknál. Enyém 2007-es, magyar, 1 szem rozsda nincs rajta, az alján se... Ami rohad az az íveknél szokott, az alja is tud csúnya lenni a sok sótól, illetve a jobb hátsó ajtó alja ami valamiért tipikusabb hely.
Beltér mennyire amortizálódik ilyen 200k-s futás felett?
Nem jellemző. Az Accord beltere nagyon tartós, 5-600e km-el is tud úgy kinézni mint kvázi egy új. Persze szét lehet barmolni ezt is.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
válasz tboy93 #66069 üzenetére
Mondjuk ahogy elnézem az autód képét, 2019 12. hónapban lett feltöltve, és durván jól néz ki így képen is, nem nagyon látszik lelakottnak, ahhoz képest hogy 2007-es. Mivel strapabíró autót szeretnék és sokáig szeretném megtartani (úgy sem lesz pénzem másikat venni gyerek meg családi ház mellett) így örülnék ha 16-17 éves korára nem amortizálódna le annyira, hogy utáljak bele ülni (no offense, tetszenek a Fordok is, de ott hasonló évjáratnál azért a belső nem lett túl tartós).
Lassan kezdem elengedni, hogy 2M alatt olyan autót tudok venni, amire még 4-5 évig tudok assistance-t meg Casco-t kötni és tágas kombi.
-
nagyúr
Magyar első tulajtól vettem 128e km-el, most van benne 147e, én sem mondanám lelakottnak
Az Accord előtt én megnéztem több Fordot is (és még sok mást, BMW-től kezdve Renaultig), a Fordoknál én nagyon nem voltam elégedett a beltér minőségével. 10 éves autóknál már mállott minden, koptak le a festések, nagyon gyászosan néztek ki. Mondeo, Galaxy, Focus, ebből a szempontból egy kutya.
Lehet hülyén hangzik, de én olyan gyártótól nem vagyok hajlandó autót venni, aki annyira nem veszi a fáradtságot, hogy olyan márkajelzést gyártson ami 10 év után nem kopik szarrá.
-
_NCT
addikt
válasz tboy93 #66071 üzenetére
És ahogy olvasgattam, az új autóik ennyit sem bírnak, meg nyilván nem is cél.....
Puding próbája az evés, lehet megnézek majd személyesen is egy párat. Köszönöm az infókat, igazából olyan nagyon rosszat nem olvastam a Honda-ról, persze bármiből lehet roller.... Egy bajom van vele, nagyon megkérik az árát.
-
ako001
aktív tag
Sziasztok!
Valaki találkozott már olyan dologgal,hogy a kormány forgatása közben, érezni egy kattanást, bizonyos pontokon?
Mindkét irányban csinálja,+ a pedálokon is érezni, miközben kanyarodok, és fékezek pl.
Ez vajon mi lehet?"A pénz nem boldogit,de jobb egy limuzinban bőgni,mint a villamoson"
-
tboldi
nagyúr
válasz ako001 #66076 üzenetére
Először a féltengelycsuklóra gondoltunk a szerelővel együtt, és bár cserés volt, de a hang nem szűnt meg. Aztán kitaláltam, hogy toronycsapágy, az is ilyesmi tüneteket produkál, el is kezdtem szétszedni az autót, és akkor derült ki, hogy a rugó van eltörve. [kép]
Éppen várok az alkatrészre, de lehet, hogy elnyeli a feuchti bermuda.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Teljesen meglepett, hogy a City és a kortárs Jazz esetében előbbi akár könnyebb is súlyban.
Nekem az automata City 1071 kg, egy 1.4-es Jazz manuálissal 1070 kg (JSZP szerint), 1.4 manuális City meg csak 1042 kg
-
tboldi
nagyúr
Kevesebb üveg és tető.
Amúgy nekem is 1071 kg van megadva.
-
félisten
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #66080 üzenetére
Próbáltam már többször egymásra szerkeszteni oldalnézetből egy City és Jazz képet, de valahogy a perspektíva sosem volt 100%-os (az első kisablak, és az alsó küszöb elég jó referencia a kerekek mellett), viszont minden alkalommal azt láttam, hogy a City alacsonyabb... Nekem az nem kerek, hogy a City miért nem vontathat?
-
félisten
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #66082 üzenetére
Mert nem tehető rá vonóhorog. (nem lerobbant autóra gondoltam, már látom, hogy nem épp nyilvánvalót írtam, mea culpa)
-
félisten
-
Micsurin
nagyúr
...szedted te már le a Jazz seggét? Azért a mi mihez elég erős kérdést nem feszegetném a Jazz esetében sem. Golf4 hátsófertályában azért több anyag van szemre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gerner1
nagyúr
válasz szabonagyur #66084 üzenetére
Az nem lehet esetleg, hogy a CVT -sekhez nem lehet felrakni (a váltó terhelhetősége miatt... - illetve lehet, de nem észszerű..)? Mert, 2006+ -os City -hez (is) árulnak ilyesmit.
-
gxcman
tag
A City egy nagyon könnyű autó, nem lep meg,hogy nem lehet rá vonóhorgot feltenni, pld az ajtók kerete az üveg körül is iszonyatosan vékony, és erős oldalszélben az autópálya tempó ( 130km/h) csak bátraknak ajánlott.
Nem véletlen, hogy kb +40cm nagyobb a JAZZ-nél, és kb hasonló a tömegük.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz gerner1 #66089 üzenetére
Nem tudom sosem akartam rakni rá vonóhorgot. De azt néztem a vonószem is oda van rakva pont, meg igaz ami igaz nem láttam vonóhorgos Cityt sem soha. Meg olvastam egy indexes fórumot is ahol kimondottan sok témán keresztül volt téma ez a vonóhorog és linkelték, hogy nem lehet.
Mondjuk ez a súly dolog is relatív. Mennyi jóval könnyebb autón meg simán van horog.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66091 üzenetére
A vonószem nem akadály, lefűrészelik, ahogy a WagonR-ünkről is.
-
Micsurin
nagyúr
A seggét speciel tolató radar miatt kellett megbontani. Annyira megszokta és megszerette mindenki az i30-ban, hogy ide is kellett. Na, a 3. van benne de az is egy szar. Már két méterre visít, egy 5 centi magas kőre visít... a gyári a koreaiban bezzeg nagyon pedáns.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
Na, erre kíváncsi leszek.
Amiket első blikkre észrevettem:
- nem megfelelő méretű gumi (tippre 195/50R15);
- matt első lámpák;
- szétszakadt a váltóoldali tartóbak, nagyon beremeg a motor jobboldalt indításkor, de nem kizárt, hogy a középső (alsó) is cserés;
- nincs a helyén a motor tetején a burkolat;
- a kuplung folyadéka szép sötét;
- a kormányról lekopott a Honda embléma (ezt máig nem értem, hogyan lett/lesz ilyen egyeseknek, az enyém teljesen sértetlen );
- valahonnan dől az olaj, de nagyon;
- rozsdás, de talán még menthető (csak érdemes-e...);
- a kipufogó lyukasnak tűnik a motorhoz közelebbi csatlakozásnál (a hátsó dob már volt is cserélve).Ja, és hang nélkül néztem, úgyhogy lehet, hogy másodjára találok majd mást is.
szerk.: Kommentben írták, hogy hiányzik a katalizátorról a hővédő - valóban, fel sem tűnt. Biztos lerohadt a csavarok körül.
Nálam is elvált már a bal hátsó sarkánál, de a többi még tart, nem fog egyhamar leesni. Legfeljebb hiltiszalaggal összefogom majd.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs