-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
Hidd el nem kell hozzá olyan autó, igaza van zolynetnek. Már csak az élmény kedvéért is érdemes ilyen mókát elkövetni. Sajnos nálunk még minden ilyen jellegű rendezvény zárva van, de amint lehetőség van rá, megyek én is a fiammal, ő a Proceeddel én az automata dízel Accorddal. Tipikus pályagépek
A fiam már meg is rendelte és fel is ragasztotta a Nordschleife matricát, pedig csak a pályakártya van meg"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Áááá, mindig lesznek jobbak, ez ezzel jár, ezzel egy percig se törődj. 170Le? És? Nem mindegy, ha élvezed? Különben is, egy 120-130Le körüli zsebrakétával is lehet olyat autózni, hogy elolvad az ember. Ezt mókának kell felfogni. Legjobb példa az egyik cimborám, aki a WRX-e után beleült a faterja frissen vásárolt 18 éves MX5-ébe és el nem akarta hinni, hogy mit tud. Pedig egy lóerő megszállott csóka, akinek a minél erősebb annál jobb elve van
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zolynet
addikt
-
Kukipapa_rr
tag
válasz zolynet #66957 üzenetére
+1
Még annyit hozzátennék, hogy számomra döbbenetes volt, hogy ugyanaz a fék, amelyet normál használati körülmények között jónak és hatékonynak éreztem, a pályán látszólag alig akart rendesen fékezni. Ugyanúgy működött persze, de ott kicsit más a skála.
Szóval újoncoknak csak óvatosan. -
zolynet
addikt
válasz Kukipapa_rr #66958 üzenetére
Bizony óvatosba kell, mert még az M4 féke is "megviccelhet": [link]
2019-ben az Accordon Zimmermann tárcsa és Zimmermann betét volt, hát azért azzal finomabban bántam mint az Mtec+EBC sárga betét párossal. Utcára kiváló, de két tempós kör után már nagyon vissza kell venni. DE még egyszer mondom körbe lehet gurulni úgy hogy élvezed és nem vágod gallyra a technikát. Bele lehet számolni egy fékbetétet , de az nem egy nagy költség főleg ha utcai betétről beszélünk.
Life is too short to stay stock!
-
Biqci
aktív tag
Hát, a WRX mindig mókás és ez "csak" WRX, hol van ez még az STI-hez
Hamár gumi, a srác Pirelli PZero-t vett rá. Eszméletlem kanyarsebességet tudott. Igaz egy szezont bírt csak, kb. 6-700Euro huss..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #66963 üzenetére
Attul fugg mire kell. Varosi cirkalonal Jazz Hybrid, ha varoson kivul hasznalnad akkor Civic 1.0T.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
Ezt én is sejtettem.. Elsősorban város, de néha akár egy-egy külföldi út, viszont nem sietek...
Nálam inkább a turbo vs hybrid a nagy kérdés. Hely sem annyira kiemelten fontos, mert nem lomizok az autóval . Inkább az észszerűség, megbízhatóság, tartósság, ár/érték arány lenne a fontosabb. Szinte egy árban van a két autó és hajlanék a Civic felé, mert jobb a felszereltsége és nagyobb, meg erősebb, stb stb, de az az igazság, hogy minek, ha 95%-ban város. De ettől még lehet Civic, mert nagyon tetszik az is és "kissé" más világ is, mint a Jazz, de ettől még nem tudom, "merre van előre"...sajnos.
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #66965 üzenetére
Ha nem mesz nagyon rovid tavokat a varosban akkor oke az 1.0T. De 95% varosra hybrid az esszeru.
Ettol fuggetlenul azt vennem amelyik jobban tetszik.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #66967 üzenetére
Nyaron ok, telen picit necc. De gyakori olajcsere mellett nem gaz.
Hybrid Jazz-ek picit tul vannak arazva, egyreszt a hype masreszt mert hibrid.#nincsbennetarcsi
-
TaylorPro
addikt
Üdv%
Jazz 2006-ba ez ajánlott aksi igaz? Köszi! Reggel nem indult, rákellett töltenem 10 percet a Lidl töltővel és beindult.
Pixel 8 Hazel
-
Ispy
veterán
válasz dgyuri0123 #66967 üzenetére
Nehéz döntés, egyik sem optimális, szerintem el kell menni egy próbakörre mind a kettővel.
Nekem 1.0T van egyébként, szerintem a jazz erősen lehúzás szagú, mint az összes többi hybrid.
Gyanítom a civicekből is lassan jönnek majd a hybridek, gondolom 2milla plusszért, ofkorz.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
dgyuri0123
nagyúr
Bizony, a Civic az utolsókat rúgja ebben a formában és már csak hybrid lesz (abból is), gyaníthatóan +2 milláért. Az meg már nekem, nagyon nem pálya. Szóval inkább Civic lesz az, ha ki nem futok az időből... Most is Jazz van (GK), nagyon sok újat nem tudna mutatni a hybrid.. A tied jó egyébként? Szereted, vagy inkább nem kéne ha fizetni kéne érte?
"csak a zene van"
-
Ispy
veterán
válasz dgyuri0123 #66973 üzenetére
Egyrészt én tartós bérletben vagyok, így azért megéri nekem, de alapvetően szerintem jobb, mint a 9gen civic volt, igaz ezt az 1.0-ás túrbót szokni kell, igaz nekem cvt-vel van, ami még izgalmasabbá teszi. De városi cirkálásra bőven elég ez is, autópályán meg 130, nem kell megőrülni.
Mondjuk mostanában nem nagyon megyek vele, max. a bótig, meg vissza.
Arra készülj, ha sok a rövidezés, akkor 8+ a fogyi...
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
válasz dgyuri0123 #66976 üzenetére
Hát abban nem tudok segíteni, most sikerült átgyömöszölnöm a km órát az igencsak óriási 5500 km-en.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
BigBlackDog
veterán
válasz dgyuri0123 #66976 üzenetére
Pre FL szedán 10-es, 1.5T Civicet használtam cirka 2-3 hétig. Az ereje, futóműve, vezethetősége nagyon tetszett. Viszont a benne lévő ~23e km ellenére már hidegindítás után kerregő hangot hallatott és nem egyszer 2500 rpm-re feltolta a fordulatot egy kis odébbgurulás után, amíg be nem melegedett. Ezen kívül volt egy ablaktörlőmotor csere is már rajta gariban, illetve a klíma is erősen szörcsögött minden egyes bekapcsoláskor. Ahogy olvastam, nem feltétlen egyedi eset.
Viszont FL utáni példányokban már jó eséllyel javíthattak néhány hibát. Kérdés, hogy pontosan miket. Ezt jó lenne megkérdezni.
Autópályán egész jó volt zajszigetelés szempontjából, a C-HR után kifejezetten csendesnek hatott. Mondjuk malomkerék nem előnyös rajta, a zaj jelentős része a kerekektől volt hallható.
[ Szerkesztve ]
-
TaylorPro
addikt
Na, helyben lenne nekem a Rocketből de bal +. Ez is bele megy, vagy szigorúan csak a jobb +?
Pixel 8 Hazel
-
TaylorPro
addikt
Köszi srácok! Helyileg ezt tudom megvenni. Szerintem ez is jó. Szerinterek?
Pixel 8 Hazel
-
szabonagyur
félisten
City újabb érdekeseség. Menet közben nyikorog valahol, lassan mint egy szekér olyan.
Cserés lesz a lengőkar, lehet ilyen miatt?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #66983 üzenetére
Inkább szilent miatt jellemző az ilyen szekérhang. Nekem anno a Passatban minden egyes fekvőrendőrön való áthajtáskor nyekergett.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #66983 üzenetére
UFOban a lengéscsillapító tudott ilyet nedves időben, ha jól rémlik. Szóval minden is lehet.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66983 üzenetére
Definiáld, hogy menet közben.
Nálam a kuplungpedál nyikkan meg néha-néha, kéne szereznem valami fasza zsírt.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz BigBlackDog #66978 üzenetére
Köszi a válaszodat. Háát, csak vakarom a fejem, hogy mi legyen.
"csak a zene van"
-
TaylorPro
addikt
Köszi mindenkinek. Mivel ez volt polcon és azonnal kellett Duracell lett. 17-ért adtak volna számomra ismeretlen neve sincs akkukat. Rocket nem volt készleten, állítólag hiánycikk is. Nyár végén eladom az autót, addig kibírja az akku. Az új gazdája jól jár.
Most nézem hogy Banner. Az meg elég jó.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
-
-
-
CartmanLand0
senior tag
Sziasztok !
Honda Jazz vásárlás előtt állunk. Már meg lenne a kiszemelt áldozat. Képeket majd lent beteszek róla. 2010 1.4 100LE 137.000KM van benne, németből behozott autó. Digit klimás. 1,6milka lenne. Szerintetek jó választás ennyiért ? Ma megnéztem, laikusként semmi problémát nem találtam, nem rohad, szép, motorja csendes hibatlan, fekek nagyon jok, stb. Amit észrevettem hogy a kormányon a szürke rész itt ott kopott. Ez egyébként kopik a Hondákban ? Képeken látható
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest