-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #65404 üzenetére
Érdemes keresni egy céget aki intéz mindent. Az itthoni bürokratikus rendszerben kb sose sikerülne rendszámot kapnod. Egyik barátom hozatott autót már haza, majd megkérdezem ki csinálta neki, ha érdekel.
Emlékeim szerint kétféle szállítási mód van. "Komp" szerű hajó, amire felállnak, ilyenekkel viszik az új autókat is, vagy ha járásképtelen akkor konténer. Első verzió olcsóbb, második drágább, viszont itt tudsz alkatrészt is betenni a konténerbe, de ebben az esetben nem szükséges.
Ezek a hajók általában Hollandiába érkeznek, ott a legkedvezőbb a vám/adózás. Ezek után elviszik Németországba és ott fog műszaki vizsgát kapni. Erre azért van szükség, mert az NKH az E jeleket fogja keresni a lámpákban, amit nem talál persze, kint nem foglalkoznak ezzel. Sárga indexnek és ködzárónak lennie kell, de szerintem ezen a Hondán van. Utána meg minden úgy működik mintha az EU-ból behoznál egy kocsit.
Később persze a műszaki vizsgákon meggyűlhet az ember baja az E jelek hiányával, de haver is elviszi másik bázisra és mindennemű plusz juttatás nélkül átmegy.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz flegga92 #65405 üzenetére
Igazából, ha minden teljesen hivatalos, akkor a behozáskor is van egy szigorú műszaki amin újra megnéznek mindent. Szóval, ha valami át is csúszna a német vizsgán, a magyaron elvileg fennakadna.
De azzal egyetértek, jobb ha valaki olyan csinálja, akinek van már bejáratott útja a bürokráciában... egyedül sokszorosan nagyobb szívás, meg valszeg megszivatják plusszba az embert.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #65404 üzenetére
Haver most van túl egy ilyen körön, Kanadából hozott be egy Mustangot. Egyszerűbb ha megbízol egy neppert/céget aki ezzel foglalkozik. De ez a menet:
Megveszed a kocsit (mondjuk egy aukciós oldalon, vagy akárhol). Megrendeled a behajózást ( [link] ), ők beteszik egy konténerbe és kiteszik valamelyik nagy kikötőben (pl Rotterdam). Érdemes ott levámoltatni/áfázni ahol partot ér a kocsi mert nyugaton kevésbé g€ci a vámhivatal mint itthon. Ha le van vámolva akkor vagy kérsz export rendszámot vagy tréler. Ha itthon van a kocsi onnantól ugyanaz a menet mintha pl Németroszgából hoznád be a kocsit. Megkötöd rá a biztosítást, kérsz e-mailen egy időpontot a Mozaik utcai nkh állomásra, ahol a szigorított műszakin kell átmennie a kocsinak (esetlegesen lámpák módosítása szükséges lehet pl). Érdemes Kanadában is szétnézned, ott legalább sárga az index.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
flegga92
senior tag
válasz FollowTheORI #65406 üzenetére
Elvileg ha van érvényes német műszaki, akkor nem kötelező itthon műszaki vizsgát csinálni, csak egy szemle van ami kb annyi, hogy megnézik, hogy tényleg arról az autóról van e szó.
-
(ex)Cat
senior tag
válasz tamas.varga5 #65366 üzenetére
Tedd fel a Honda Hack-ot.
-
(ex)Cat
senior tag
válasz tamas.varga5 #65413 üzenetére
Nem hinném, hogy annyira OFFtopic lenne. Gyakorlatilag "feltöri" a fejegységen elvő androidot, így tudsz külsős apk-t telepíteni. (nem okoz gondot a grancia szempontból)
Érdemes mondjuk megvenni a Pro verziót, mert pl. ki lehet kapcsolni az induláskori kötelező leokázást )
[link] -
MPowerPH
félisten
Erre a 2007 -es Accordomra elore milyen tarcsakat vegyek, es milyen beteteket? Kiderult, hogy azokkal van a baj, hiaba ujak.
Es milyen ablaktorlo lapatot erdemes nezni ra? Meg a merettel sem vagyok tisztaban, mert ossze-vissza dobaljak azoldalak.Don't Tread On Me
-
nagyúr
Gyárit. Az biztosan nem fog vetemedni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz tboy93 #65416 üzenetére
Ah, erre nem koltok annyit, egy vagon penz. Az egesz auto nem er annyit. Mar nezem az utodjat, csak nem dontottem el, melyik iranyba megyek. De Japan lesz.
Nem is titok, itt az egyik, amit nezek, es levelezek a tulajjal. Egy regi bakancslistas auto. Csak addig, amig meg lehet ilyeneket hasznalni. Aztan ugyis mindenki ECO lesz. A masik a Nissan 300ZX, ami gyerekkori szerelmem. Twin Turbo, manual.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #65415 üzenetére
Ate vagy Zimmermann, és én nem kevernék, vagyis adott tárcsához ugyanolyan márkájú betéteket vennék.
Esetleg TRW, Textar, Ferodo, de ezekkel nincs tapasztalatom.
Illetve ott az EBC is, az Egyesült Királyságban gyanítom, nem olyan drága, mint itthon. És nem is muszáj YellowStuffot venni, elég lehet a BlackStuff is sima tárcsákkal.Ablaktörlőből nekem most a Tescóban kapható Goodyear a kedvencem, nem tudom, nálatok van-e. Méretet nem tudok mondani, csak Jazz-re.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Akkor megnezem melyikbol mi van, meg mennyibe kerulnek. Ez varatlan volt, mert azok cserelve lettek, csak gondolom nem tul acelosak. A padokat lehet vissza is rakom, mert azok is ujak.
Az EBC jo, anno a 335D -n az volt az egyetlen a gyari tarcsan kivul, ami kibirta az Autobahn no speed limit torturat. Csak alapbol grooved(nem tom mi az magyarul) volt, yellow stuff -al, es foleg lassu menetben, gyengen fekezve zavaro hangot adott ki. Erre a Hondara nem kell EBC, pazarlas lenne. Meg ha a 2.4 -es lenne, de az sem egy raketa, nem is nehezek, en pedig alapbol sokat hasznalom a motorfeket es sokat guritom.Gumibol is mar bent volt a kosarban a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, de kiszedtem. Lehet rakok ra felaron Haidat, azt itt PH -n is valaki ajanlgatta. Tan pont a BMW topik szereloje, Ezredes volt meg anno. O is feltette a 300 lovas RWD BMW -re, akkor a Hondan is megteszi.
Azt nem ertem, mi lehet elmenve a futomuben. Az auto konkretan szep ivesre nyalta a jobb gumi oldalat, tehat meg nem is a futofeluletet, hanem annak a talalkozasat az oldalfallal. Mikozben az auto egyenfutasa kivalo, palyan kormany elenged, es egyenesen megy, nem huz sehova.
Ami miatt pedig nem akarom mar sokaig megtartani, az a kuplung es a kettostomegu. Szvsz 300k km folott van az autoban, minden gyari, meg a kinmyomocsapagy is. Meg a kettostomegu rendben is van, nem nagyon hallani, de a kuplungon mar erezni a futast. Ha nagyon bemelegszik, mondjuk megkergetem, akkor 5. es 6. fokozatban egeszen 2700RPM -ig, padlogazra megcsuszik, es szepen el is porogne tiltasig, ha nem vennem el. Hidegen okes, meg akkor is, ha nem hajtom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #65426 üzenetére
Pista egyebkent is megmondta, hogy az MPS kotelezo darab azoknak, akik szeretik az adrenalint, a mar gyerekes ferfiak utolso mentsvara, ami kicsit vissza hozza a fiatal korukat, meg a bugit, mielott beall a szomoru apukak soraba.
Egyezkedunk, mert rohadt messze van, es sokat ker. De mar regota hirdeti, szoval csak ido kerdese. Road tax itt kint £520 korul van ra, ami nem keves.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
ATE -t ne, azt mindketto BMW -men lehullamositottam elol 800km alatt. TRW -t megnezem. Most talaltam jo aron Goodyear Asimmetric 5 gumit, azt meg meggondolom, de tobbet nem akarok az autora locsolni. Persze a Haida meg mindig fele aron van, szoval lehet marad az.
De a feket meg kell csinaltatnom, futomuvet detto.
Jo, auto olcso volt, sot, baratom meg adott vissza lovet a fekek miatt, de akkor sem akarok sokat kolteni erre. Kivancsisagbol raneztem a kuplung+kettostomegure. A gyari szett az £700 korul van(annyiert vettem az autot), es elvileg eleg nagy munka kicserelni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
EBC -vel nincs baj, veheted. Az volt a BMW -re az egyetlen nem gyari tarcsa, ami elbirta az elso fekkor terheleset.(a sima is jo a forumok alapjan) Zimmerman pl. hires volt, hogy a terheles hatasara hajszalrepedesek keletkeztek rajta. A tobbi meg mind hullamos lett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Micsurin
nagyúr
Ezek szerint a TRW autós cuccai is vannak olyan jók mint a motorra gyártott tárcsák, betétek egyebek?
Hátsó tárcsák lassan cserések a Jazzen is, és most akció van az autodoc-on, lehet akkor elől-hátul teljes csere. Úgyis napokba néztük apummal lassan kell rá rendelni, nem sürgős de jobban szeretjük ha a cuccok polcon vannak.
Qru egyébként még most sem hallottam a napokban a hűvösebb reggeleken a vezlánc hangját, pedig Imi ugye 5-40-est töltött bele(Szerintem a biztonság kedvéért a héten lecseréljük 0-30-as Shellre, 1300 alatt nem hiszem, hogy gubancot okozott volna. Meg egyébként sem...). Ellenben, hogy beszéltétek a kolompoló dugókat meghallgattam a 240km-es kis motoralkatrész beszerező kanyar után és azt valóban lehet hallani. Francba tipikus zaj amit ha egyszer hallottál sosem tudod újra észrevétlenné tenni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
MPowerPH
félisten
válasz tboldi #65433 üzenetére
Teljesitmeny fuggo. Ugye nekem masodjara 1830kg volt raeresztve, meg kozel 400 loero, mozdonnyi nyomatekkal. Horvatorszagi turat meg kibirtak, ott nem kinoztam oket, de megvolt a 4000km -es bejaratas. Aztan hazafele a nemet palyan 700km utan mar nem lehetett erobol fekezni, mert annyira razta az autot. Elvittem szabalyoztatni, 1k km -ig voltak jok, aztan megint kezdodott. Vettem gyarit ra, Nemetorszag oda-vissza, 160km/h+ atlag sebesseggel, plusz Croatia 3k km, es semmi gond. Nalam az ATE szitokszo. Persze arra az autora ezek utan szo nelkul kifizettem az £580 -at a 2db elso tarcsaert es betetert.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tboldi
nagyúr
Bedobom ide is, sőt, talán itt jobb helye is van: [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #65440 üzenetére
Közben észrevettem, hogy van egy darab RBA-F01, azaz Purflux is náluk, ami "felpróbált". A leírás szerint feltöltve nem volt, csak a gumitömítése enyhén olajos (gondolom, meg lehet tisztítani). Megrendeltem ezt is, és össze fogom vetni a PLM-A02-es Honeywellel, mert ilyen összehasonlítást még nem találtam, csak A01 vs A02-t.
Illetve az olajjal (szokásos Shell) együtt rendeltem egy Mann W610/6-ot is.Kárba nem vész egyik sem, előbb-utóbb beépítésre kerül mindegyik. Ebből az is következik, hogy szétvágni nem fogom egyiket sem.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #65442 üzenetére
És most jönne az a rész, hogy mindkettőt szét kell vágni és megnézni, hogy mennyivel másabb a belsejük. De erre két olajcsereciklusnyit kell várni még legalább, ha jól sejtem.
Tippre szerintem eléggé hasonlóak, csak az eltérő földrajzi lokációk miatt eltérő beszállítóktól rendelte meg a gyártását a Honda. A minőségellenőrzés szerintem ugyanaz kéne legyen.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #65443 üzenetére
Első blikkre a Purfluxban a furatok nagyobbak, illetve a a szűrőpapír cikkcakkos, nem egyenes.
De majd jobban összehasonlítom őket holnapután, akkor jön meg a Mann is az olajjal együtt.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #65446 üzenetére
Na bakker! Akkor kell még bent 2-3 cimborát keresni
De ha már itt vagy... A big block Jazz-ben mennyi a szíjcsere periódusa? És kell még valamit cserélni vele? Pl. szíj feszítő, stb.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen