Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz HeavyToys #33576 üzenetére

    A 0 olajfogyasztású motorokkal nekem egy bajom van: ha nem marad olajfilm a hónoláson az expanziós ütemben, akkor szárazon siklik a dugattyú, nincs kenés, nem kommentálnám, de induljunk ki abból, hogy marad. Ha ott marad, akkor a benzin-levegő égésekor egészen a kipufogási ütem befejeztéig a láng érintkezik az olajréteggel, következésképp két dolog biztos történik vele: elég, illetve elpárolog. nyilván csak egy része, hiszen akkor kipufogási ütemben futna szárazon. Ha abból indulunk ki, hogy a fele elég+elpárolog, akkor az olajpáraként és égéstermékként a benzin-levegő égéstermékével keveredve távozik a kipufogószelepen. Feltételezve, hogy a kartergáz visszavezetésnél elenyésző az olajpára ami a blokk aljából feljön, azért nem 0, ergo párolog is a 98-100°C-os olaj. Ha tökéletes, azaz tökéletes szimmeringeket feltételezünk, akkor mondjuk ott nem fogy, de ....

    A fentiekből kiindulva az olaj márpedig ideális üzemben is FOGY.
    Ha az olajszint mégsem változik, akkor csak egy a megoldás: valami más foglalja el az elveszett olaj helyét: víz, benzin, korom, fémkopadék, kémiai anyagok, stb.

    Részemről ennyi az észrevétel.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák