Hirdetés
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Warzone
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5 Pro teszt
- PlayStation 5
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Linkeltem valamikor egy 4,9-es átlagfogyasztást 700 valahány kilométerre a Civiccel. Azt 110-120-as pályatempóval. Igaz, Horvátországig. Persze aki 140-el megelőzött, az már egy órával előbb ott volt. Én meg lemaradtam. Azt nemtom miről.
140-nél már jobban kell koncentrálnom, és a menetzaj is minimum a duplája a 110-esnek. 140-es tempókkal sokkal előbb elfáradok.
Persze céges autókkal, 2.0 tédéikkel tárgyalásokra én is 140-eket mentem, de ott nem az én pénzem bánta az üzemanyagot, és 350 km-nél többet akkor sem mentem.
Én már rájöttem, hogy nem rohanok, mert minek. Tényleg max. 10 percekben mérhető a különbség. Ha nagy a tömeg, úgyse lehet rohanni, ha meg lehet menni, akkor van hely engem is kikerülni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
zolynet
veterán
válasz Snoop-y #34604 üzenetére
Én nem azért kerülöm ki mert streetfighter vagyok, hanem mert szeretem látni a horizontot.
Szokásom jóval előrébb nézni, mint 4-5 autó, most ezt hogy tegyem meg egy kamion mögött?Öreg ember EP3-at vesz vagy EE9-et motor moddal, na neeee, nekem ne, én is ebből élek.
Life is too short to stay stock!
-
EQMontoya
veterán
+1, Szlovéniát és Horvátországot 115-120 körül csorogtuk körbe autópályákon. 3000km-t mentünk kb., ha tolom neki, akkor közel egy tankolásnyi pluszt elégetek egy hét alatt.
Arról nem is beszélve, hogy tényleg fárasztó, ahogy Bleki is mondja: bármikor kibambulnak eléd 90 körül.Pénteken kellett sietnem BP-Pécs között, mentem 150-160 között, és ott eléggé figyelni kell még a viszonylag kihalt M6-on is.
Same rules apply!
-
!Overdose!
őstag
Kicsit ránéztem a spritmonitoromra:
legjobb: 5.48l
legrosszabb: 7.68
Mondjuk én pont attól fáradok/bambulok, ha lassabban megyek, mint a körülöttem lévők, így általában mindig egy kicsit gyorsabban megyek, hogy én előzgessek és ne engem előzzenek. A klíma szinte folyamatosan megy és ha kiszabadulok a városból, akkor általában 4 személy + csomagok. Számomra továbbra is lenyűgöz, hogy mindez 6.46-os átlaggal megy.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Shamat
aktív tag
válasz !Overdose! #34607 üzenetére
Én pár hónapja Legend-ezek, 10 és 16 liter között etetem százon.
DEAD LIKE ME
-
Shamat
aktív tag
válasz !Overdose! #34610 üzenetére
Jogos. Flickr
@runner 125: 2gen, '96-os, 3.2 V6 TypeI, manuális váltóval. Nem háromfeles, nem awd, nem is mai gyermek, de nagyon szerethető gépes.
Sajnálom, hogy nem fekete a gép, mert így valami vadállat, ahogy kinéz: [link]
[ Szerkesztve ]
DEAD LIKE ME
-
Spancer RE
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon szemezek mostanában a 7. gen benzines Accordokkal, iránymutatásként kérdeznék párat.
Mi a vélemény a két motorról, a 2.0 is elég hétköznapi használathoz, autópályához, vagy inkább 2.4?
2.0 motorhoz is előfordul a 6 sebességes váltó?
Van valami jellemző probléma a két motorral?
Sosem ültem még ilyenben, milyen a zajszigetelés? Pályán szeretek csendben suhanni.
Volt valami fészlift, amit már érdemesebb megvenni, mint a korábbi verziót?Köszi!
-
nagyúr
válasz Spancer RE #34614 üzenetére
Mindket motor jo es egyikkel se szokott problema lenni Hetkoznapi hasznalatra siman eleg a 2.0, de persze a 2.4 jobban szedegeti a labat. Dizli is finom, annak sincs tipushibaja.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
Ebbe a jó időbe elkezdtem takarítani, és azt vettem észre, hogy az autó nem akarja - folyamatosan rácsukódik az ajtó a lábamra ha bent matatok... Mitől lehet ez, és mit lehet vele kezdeni (kitámasztáson kivül )?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
válasz fi:zi'k #34618 üzenetére
Sajnos hosszú távon az se megoldás
Ugyebár van egy pont ha kinyitom, akkor megakad, de nem tart - ezt kéne megerősíteni, csak nem tudom, hogy kivitelezhető-e valahogy otthon.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
válasz demars #34620 üzenetére
Annó mikor vettem, akkor nagyjából megtartotta, most vettem észre ezt a jó szokását... Megy majd rá kb 2m2/ajtó bitulap, mi lesz akkor? Legyezek vele, ha ki akarok venni valamit a kesztyűtartóból?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
Hogy mekkora királyság ez a gyári kuplung, nem hiszem el
Finom, puha, nem rázkódik amikor megindulok, sokkal nagyobb élmény így vezetni, de sokkal-sokkalNem ilyen tököm négyágú szintertárcsák, meg társai..nem tudom mi értelme ilyet utcai autóba tenni, de lelőném biztosan.
Miben jobb mondja már el valaki? Ugyanolyan gyorsan lehet ezzel is váltani, csak éppen sokkal kezesebb az egész, nem kemény, és nem rángat mint a hülye. Gyári is 300 lóig bírja, már ha tuningőrült az illető.. teljesen felesleges dolognak tartom ezeket a "sport" kuplungokat.
LógaGéza - enyém is örökké rám csukódik takarításkor, rohadt idegesítő
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #34622 üzenetére
Szinterkuplung nem csúszik, azzal nyilván bólogatós a közlekedés. És igen, versenyautóba való, főleg azért, mert nem csúszik: jobban ki tudsz lőni pl. indulásnál, picit gyorsabb váltások, stb.
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #34622 üzenetére
Nah beszerelodott?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #34622 üzenetére
Egy pályanapon kijön, de akkor sem sokkal, nekem nem ért annyit hogy amúgy egyébként 90% utcai használatkor bólogatva induljak, ennyi.
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34625 üzenetére
Az is bent
Tegnap este hívott a mesterem, hogy mehetek érte.
Igazából már reménykedtem kicsit hogy ne szóljon aznap, mert éppen nagyban más közepében voltam, azzal is megkésve, úgyhogy az idegeim se voltak éppen rendben.
Több mint egy hónapig vártam mire a mesteremet sikerült rávenni a műveletre, addig is sokat olvastam róla, hogy igazából a különbség majd alacsony fordulaton lesz érezhető. Hát amikor beültem valószínű hogy én is erre számítottam, meg az idegeim sem álltak éppen jól, az adrenalin az egekben, megtapostam 4 ezerig.... mondom fasza! Nem érzek semmi különbséget úgyhogy be is álltam a garázsba és folytattam amit abbahagytam, talán még idegesebben mint ahogy otthagytam.Legközelebb ma este indultam egy próbakörre immáron nyugodt körülmények közepette, hát azért már a garázsból való megindulás is sokkal könnyedebb volt, előtte sokkal lomhábbnak tűnt. Ami érdekes hogy lényegi különbséget most sem igazán az alacsony fordulattartományban érzem, bár ott is inkább vtec-nél rúg akkorát hogy az eszem megáll Nagyon nagy élmény, és főleg most ezzel a gyári kuplunggal, imááádoom
Innen most leszűrtem a konzekvenciát, hogy mivel már a faceliftben is valamivel könnyebb a lendkerék, nem azért nyomatékosabb mert könnyebb, hanem mert más a görbéje, hasonló az fn2-hez, vagyis lent még nyomatékosabb, de korán nem rúg akkorát a vtec.
De ezt most hogy élvezem, le sem tudom írni, mint egy kisgyerek az édességboltban
Egyes éppen csak annyi vtec, hogy kettesben 6 ezer alá essen, hogy utána megint rúghasson amikor vált a vezérlés, aztán kettesből ugyanígy hármasba, majd hármasból ugyanígy négyesbe, és akkor már 150 km/h, szóval nem játék. Képzelem mit csinálhat egy 400 nyútonos 310 lovas FK2, néha már ezt soknak érzem.Napközben forgalomban bőven vtec alatt is nagyon dinamikusan és fürge, szinte bármilyen előzés gyorsan, dinamikusan kivitelezhető tökre felesleg vtec fölé forgatni, nem kell ide turbo Sokan akik beülnek mellém megjegyzik, hogy milyen jól megy ez szívóbenya létére, pedig sosem húzom még csak vtec közelébe sem ha valaki a jobb egyesben ül, még akkor sem ha direkt azért ül be, hogy elvihessem egy körre..
Szóval mégegyszer de mostmár igérem utoljára szeretném megköszönni a JDM flywheeles közreműködést, nagyon sok örömet okoztál ezzel egy hondás cartársnak
**bocs a szófosásért, talán mehetett volna privibe
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #34627 üzenetére
Nehogy priviben az ilyen kifejtős mesélőst, hélló!!!
Kis híján nekem is lett fidanza könnyített lendkerekem (3.6 v 3.7kg), de sajnos most nincs, remélem be tudom húzni. Anno sokat olvasgattam, hogy azért ez egy jó upgrade. (Krisz Todájára várhatok, úgysem bontja el)
Nekem a progizás után volt olyan fílingem mint neked a lendkerékkel.
Beültem kihúzat, vtec már nem rúg akkorát mint előtte, aha, fasza, semmi extra. Teszem hozzá mondták h nem lesz nagyobb változás, nem is vártam, de ennél kicsit többet. Aztán úgy adta hogy jöttünk visszafelé Pókkal Pécsről és jön az alagút az M6-on, hát persze hogy lelassít, vissza kettesig és próbáltunk egyszerre indulni. Szépen húztam el, gyorsan kapott fél egy autót, akkor kezdtem el felocsudni hogy na mi van, ez ennyivel jobban megy, nanemááááár. És de, sokkal jobb lehet a görbéje, bár még nincs mérve, de majd tavasszal lehet elmegyek.Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #34628 üzenetére
Kiderül az is, remélem eléred majd a kívánt hatást
Ahogy mondod ezt a pad tudná igazán megmutatni.
A hatásfok mindenképpen javul, de meggyőződésem hogy a teljesítmény is.
Több ízben tapasztaltam már, hogy amikor felkészülsz hogy ez most nagyon fog menni akkor csalódni fogsz. Utoljára egy bubu WRX -el volt ilyen élményem, hol ott ment azért az is szépen. Ja nem, hazudok, mert tegnapelőtt is valahogy úgy rákészültem és többet vártam a lendkeréktől, de azért a napi megszokott használatok közepette nagyon is szembetűnő a differencia.Gondolkodtam én 3.6 kilós fidanzán, de ez már lehet eredményezné a könnyített lendkerék adta hátrányokat is, meg úgy voltam vele hogy inkább legyen gyári, ez is csupán 4.6 kg
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #34627 üzenetére
A könnyített lendkerékkel vtec alatt is nagyon jól lehet menni, tapasztaltam én is. Gyári kuplung az luk, exedy is ugyanolyan jó, vagy még jobb. Nekem exedy ment az accordba, tökéletes.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Zsombe
senior tag
válasz Spancer RE #34614 üzenetére
Szia,
A 2 literes benzines csak 5 sebességes váltóval van. Hangszigetelése nagyon jó a kocsinak, 150 km/h-nál még abszolút nem zavaró a szélzaj és motorzaj (nekem dízel van, arról tudok nyilatkozni).
Hétköznapi autózáshoz abszolút elég a 2 literes motor is, viszonylag az is dinamikusan mozgatja a karosszériát, bőven lehet vele tartani a forgalom ritmusát.Kérdés mennyi lenne az autópálya/országút/város használat megoszlása, mert a helyedben elgondolkodnék a dízelben.
7. genből inkább a My06, ráncfelvarrottat érdemes venni. Amellett, hogy (szvsz) szebb, kicsit felszereltebb is és a beltere kulturáltabb, minőségibb.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #34632 üzenetére
My06 előtt ez jellemző volt? Nem nagyon láttam még ilyen esetet.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Bocsi hogy ezzel kapcsolatban ide írok, de nem tud valaki eladó 98-as sedanhoz első lököst és csomagtérajtót Gy-M-S megyében? Jöhet PM-ben is.
-
!Overdose!
őstag
válasz z123456789 #34635 üzenetére
Civic vagy Accord?
Egyébként a témaösszefoglalóban található linkek segítenek. Hondafórum adás-vétel topikja vagy csepeli Honda bontó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz Spancer RE #34614 üzenetére
Szia
7gen accord típushibák:
-központi zár hiba, inkább a két első ajtónál szokta magát megadni
-hátsó felső lengőkar hiba a gömbfej résznél, nagy negatív kerékdőlést tud okozni
-gázpedál potméter hiba nagyobb futás esetén
-kuplung csak 140-180e km-t bír, utána már nagyon kemény és nagyon fent enged ki, 75-80%-nálKlímakompresszort kell még megnézni, milyen hangos, hideget fúj-e, lámpamagasság állító működik-e, váltó szépen jár, nyikorgó, recsegő kuplung honda betegség, egy kis wd40 orvosolja.
Dízelnél kell figyelni a kettős tömegű kuplungra még, és a befecskendező rendszerre, ami Bosch.
Önmagában a 2.0 is elég mindenre, de tempomat szinte csak a fl verziókban van, én mindenképpen sportot néznék minimum tempomattal, ködlámpával. Mivel 5 sebességes, ezért sokat forog, mondjuk 130-nál még egyáltalán nem zavaró.
2.4 többet eszik, jobban megy, rövidebb váltókiosztások, xenon és a többi sallang. 6 sebesség, városban eszik.
Dízel eljár 6 alatt is, viszont sok benne a buktató, ha sokat mész vele, megéri, viszont városba felesleges, pályázni már jó vele.
Az enyém németből van, ezért van benne tempomat és ködlámpa, esőszenzor és félbőr, mert amúgy én nonfl-et vettem, 2004-est.Hahun a választék elég gyér, sok a hulladék sajnos.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #34637 üzenetére
Nem teljesen értek egyet.
A központi zárat nem mondanám típushibának, annyira nem gyakori. Más típusoknál, más gyártóknál is előfordul. A kiszakadó gömbfej minden elhanyagolt DW futóművű autónál előfordul. Egyszerűen nem kell megvárni amíg kiszakad, jellegzetes hangja van egyébként is. A gázpedál potméter hibája szintén gyakran előfordul más drive by wire rendszerű autónál is. Ehhez képest az Accordot nem is érinti olyan mértékben, hogy típushiba legyen. A klímakompresszor esetleges hibájáról eddig nem hallottam, nem tudom milyen gyakori. A lámpamagasság-állító szintén gyakori hiba minden autónál, amennyiben hónapokig, évekig hozzá sem nyúlnak. A váltó hondásan jó és megbízható (nagyobb teljesítmény mellett is), a kuplung valóban szeret nyikorogni. A kuplung és a fék gyorsabban kopik az átlagnál, de a kettős tömegű nem. Csak ugye kuplungozásnál illik cserélni. A dízel az egyik legjobb és legmegbízhatóbb Bosch rendszer, aminek minden eleme felújítható. A xenon a K24-hez sem szériafelszereltség.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
z123456789
addikt
válasz !Overdose! #34636 üzenetére
Bocsi, Civic.
Köszi, egy kettőt ismertem már azok közül, írtam nekik. Az összefoglaló kimaradt ezúttal, pótolom. -
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #34638 üzenetére
Pedig de, 7gen civic és accord típushiba a központi zár hiba elől, főleg bal oldalt. 200e km-ig simán kijön.
Megnéztem 5 accordot, mindnek ki volt szakadva a hátsó felső lengőkara, csak az a poén benne, hogy mivel az accord hátsó futóműve 1000-szer jobb a civicek futóművénél(5 lengőkaros), ezért nem is lehet észrevenni, csak a nagy negatív kerékdőlést, hangja nulla, ha eléri a 3.0-s beállítás értéket negatívban, el kezd kopni a gumi belső fala. Csak kiszerelve fogod látni, hogy totál ki van szakadva a gömbfej belső fele. Kézben körbe lehet simán forgatni, az újat meg sem lehet mozgatni.
Kuplung egy civicben sokkal többet elmegy, még egy ep3-ban is. Accordban alulméretezték az összes 7genben sajnos.
Még egy db k24-et nem láttam hirdetve xenon nélkül.
Amit leírtam, arra kell odafigyelni, volt d16y7-em, b16a2-m, k20a2-m, és most k20a6-m, tisztában vagyok az összes típushibájával.
Amúgy az accordhoz hozzá sem nyúltam április óta semmihez sem, beleülök és megyek, havonta lemosom, ég és föld egy civichez képest, abban minden hónapban bexart valami sajnos...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #34641 üzenetére
Pedig ezek elég általános típushibák, minden szerelő ismeri is kivétel nélkül, már aki ért Hondához.
Az, hogy te még nem találkoztál ezekkel a hibákkal, nem biztos, hogy nincs is.Én csak adtam az illetőnek egy támpontot, mit nézzen át vétel előtt.
Én sem kötözködni akartam
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #34642 üzenetére
Félreértesz. A típushiba fogalmával vannak bajok nálad vagy nálam, de nagyon elbeszélünk egymás mellett. Nem azt állítom, hogy ilyen hibák nem fordulhatnak elő, hanem, hogy ezek nem 7gen Accord típushibák. Ezek szinte bármely (hasonló jellemzőkkel bíró: drive by wire, soklengőkaros dw futómű) autónál előfordulhatnak. Egyszerűen ezek a modern autók már nem az örökkévalóságnak készülnek.
Ami véleményem szerint típushiba az a facelift előtti modelleknél párásodó fényszóró, illetve esetleg a gyorsan kopó kuplung és fékek. Bár ez utóbbi is inkább csak egy rossz tulajdonság, mintsem típushiba.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
barack1997
senior tag
Sziasztok!
Lehet még találni normális állapotú törésmentes 6G VTi Civic-et ?
Mire kell odafigyelni vásárlásnál (pl típushibák) ? ( A rohadó sárvédőn meg az olajfogyasztáson kívül)Nem kell patika kinézetű, csak legyen rendben a motorja, ne rohadjon, meg ne legyen szarrátörve.
-
zolynet
veterán
válasz barack1997 #34644 üzenetére
A patika jellegűt meg kell fizetni, amit már nem igazán szoktak, pedig arra nem kell költeni, annyit mint aminek ki van a lelke, púposodnak az ívek, stb. Engem már nem zavarna ha éppen csak annyi lenne a baj h a két hátsó ívet cserélni kellene, ~100eFt-ból megvan, ezzel lehet kalkulálni.
Csak a motor legyen rendben, de az nagyon, na abból nehéz kifogni.Life is too short to stay stock!
-
barack1997
senior tag
válasz zolynet #34645 üzenetére
Árba mit takar a jó állapotú ? Máshol egyébként nem egyáltalán nem rohadnak ?
Néztem még egyébként Mitsubishi Colt CZT-t, de az inkább ilyen kisautó feeling. Meg, hát árkategórában eggyel feljebb van. Ami újabb és a VTi-vel egy árban van, az a Yaris T Sport. 1.5 106 ló, nem megy annyira, de talán ezekből ki ehet még fogni szép állapotúat, bár ki tudja. De legjobban a VTi felé húzokVan fent egy 2000-res évjáratú 6G4D Hahu-n, bár nem tudom milyen állapotban lehet, az első lökös illesztési hézaga eléggé érdekes. [link]
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
veterán
válasz barack1997 #34644 üzenetére
most toresmentes kell vagy ne legyen szarratorve? kicsit mas a ketto
egy 15 eves autonal szerintem ne nezz lokoshezagot. menj el, nezd meg, rangasd meg, menj vele 2 kort hidegen es melegen, vigyel retegmerot, s\zerelot, es ha minden klappol, vedd meg. az se erdekeljen, mennyit mutat az ora, csak siman vedd meg ha jo, es hagyd ott, ha szar.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
!Overdose!
őstag
válasz barack1997 #34646 üzenetére
A Yaris egy rossz vicc ebben a kategóriában. Nagyon magas és buta az üléspozíció a sportos vezetéshez.
Félve súgom oda, hogy egy közepes állapotú 6gen VTI áráért patika 1.8 VTI-t is kapni erősebb motorral, nagyobb fékkel és sperr-rel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34649 üzenetére
egy jesszusért nem találom a hsz-edet amiben kifejtetted a 6 meg a 6.5 ( ) gen közti különbséget.
Haveromat érdekelné, tudnál segíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic V2 - origami
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- Politika
- Elite: Dangerous
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest