Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • >>>W!nman*

    tag

    Hi!

    Ma volt kis időm és nekiálltam az alapjárati problémámnak.
    - Gyújtókábelek jók. (Kivettem őket, két végére multiméter és szakadásmérővel vizsgáltam, miközben mozgattam.)
    - némi rozsda volt a rotor egyik oldalán, de ahol a szikrát adja le, ott "tisztul", fényes volt. Azért picit megcsiszoltam a rozsdás részt is.
    - némi oxidot találtam az elosztófedél kivezetéseken is (de itt régebben már járhatott valaki, mert csiszolásnyomokat találtam...) (ja és h h alumínium a rotor és elosztó érintkezői!?:O A szocialista verdákon is már réz volt '80-as évek végétől, '90-es évek elejétől... Alumíniummal sok volt a gond... Utángáyrtottakon is alu?)
    - tovább nem bontottam egyelőre...

    És készült 2 videó is:
    - Konstans gázpedál állásnál "prellezés" látható az RPM mérőn (és a valóságot is tükrözi, mert hang alapján is változik a fordulat, még ha esetleg nem is pontos a mérőműszer...)
    VIDEÓ01 lényeg: 0:27-1:07

    - 1.000-1.200RPM-en tartom adott gázpedál állással a motor fordulatszámát, majd leesik!? :Y és mikor hirtelen felengedem a gázpedált -hallható a videóban-, elég nagyot esik... Utóbbi része talán természetes is, de előbbi része... Benzin és vagy levegő ellátás/mérési problémát tippelnék...
    VIDEÓ02

    Bármi tipp jól jön! :)
    Esetleg ha valaki ugyanezt a 2videós teszt esetet lefuttatná a saját autóján és beszámolna a valós működésről, azt megköszönném! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák