Új hozzászólás Aktív témák

  • mhmpista

    aktív tag

    Sziasztok!

    1 hete kezdtem játszani szóval igencsak kezdő vagyok de nagyon ráfüggtem. Tetszik nagyon a játék.
    Nem sok időm van játszani 2 gyerek mellett, de az esti 2-3 órákat simán hozom, ami meglepő évek óta nem játszottam ennyit.

    Szóval eléggé alap kérdésem lennének, gondolom én alap kérdések.
    Shamannal 18as szintre jutottam eddig, kb itt fújt ki a paklim. Azt érzem innen ezzel a paklival nem tudok feljebb jutni.
    Most melóbol írok így nem tudom csatolni a paklim, de kíváncsi lennék itt lévő tapasztalt fórumtársak mit ajánlanának cserére.
    1. Tényleg én telefonról tolom, így hogy csatoljam a paklim? Mivel szedjem ki? printscreen? vagy van valami elegánsabb megoldás?
    2. Netről elérem valahogy a paklimat? Lehetséges ez?
    3. Ha pcre is feltelepítem akkor ugyanúgy elérem ugyanonnan folytatom?
    4. Amikor droidról játszom akkor sorsol PCseket is? Tehát az asztal, az adatbázis közös?
    5. Mi az hogy craftolni egy bizonyos kártyát? Mármint ha már megvan, vagy ez csak annyit jelent hogy megszerezni? Tehát nincsenek upgradek ugye? :D
    6. Az elején hogy lehet fejlődni a legtöbbet? tehát mivel játszak? Most singleben kezdőn kinyitottam mindet, aztán 2 nap casual, aztán azóta kb 4 napja rankeden tolom, azt reméltem több paklit fog adni, a kezdeti pakkeső eléggé megcsappant. Fizetős módszeren kívül mi a leggyorsabb út a fejlődésre? Hard single? Vagy semmi értelme? Mert ha csak a 3 meccsenkénti arany meg a napi bónusz elég kevésnek tűnik, és ezekért meg kár rankeden indulni casualon sokkal hamarabb megvan. Arénáztam is kettőt de mivel eléggé kezdő vagyok nem érzem a paklikat, nem tudom kiegyenlíteni őket, ha bejön amit kitaláltam akkor oké de általában early gémen elcsúszok aztán nemtudok felállni.
    A jelenlegi paklival is valami ilyesmi gond lehet, nem kiegyenlített. Majd megmutatom.