-
GAMEPOD.hu
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Free04
tag
Érdemes lehet lecraftolnom 500 dustért a hiányzó 2 murlocot (tidecaller, warleader) 500 dustért, hogy megkapjam old murk eye-t?
Tudom h standardben nem lesz használható, viszont később ha törném ezt a 3 kártyát, akkor 520-at kapnék vissza. Tuti törhető lesz az old murk? -
salaam
senior tag
Én egyszerűen már szavakat sem találok arra, hogy micsoda emberekkel futok össze minden egyes nap.
Most épp egy rank5 golden druid adta elő.
Ebből is látszik, hogy bárki képes bármilyen rankot elérni, szóval csak kitartás akinek egy-két szint hiányzik a hőn áhított rankig*szerk.: Némi magyarázatképp, a DotC chargeolva lett kirakva, 8 dam 3 kártyáért nem rossz úgy hallottam. De a csúcs az volt, amikor az 1/1 roots tokennel úgy ütötte le a szerencsétlen voidwalkert, hogy savage roar, trade, majd my thanks és 2 damage facere.
[ Szerkesztve ]
-
JNashville
senior tag
Felvettem pár embert az itteni játékoslistáról, Watch and Learn questem van, teli küldetéslistám és nem játszik egy ismerősöm se
(Nash#2714)
MARVEL AT HIS MIGHT!
-
whitezo88
nagyúr
Twitteren a profik ki vannak akadva a mage lapok miatt, jogosan. Megint a rossz rng erosodik.
-
saen
veterán
válasz Cathfaern #48660 üzenetére
Én értem. Ez megint egy olyan rng amit kicsit se tudsz befolyásolni és az nem jó a játéknak. Megint lesznek majd olyan meccsek amikor az ellenfél egy kockadobás miatt nyer... Ilyet senki sem szeretne, max a bénák akik emiatt nyernek néha meccset.
Egyébként én is meglepődtem néhány kommenten a twitteren, nem szoktak panaszkodni. -
Cathfaern
nagyúr
A paklik 90%-ban a laphúzás is ilyen rng. Szerintem ha van 1 hero akinél van pár rng-s lap, az nem gond. Ha minden deck ilyen, az gond.
Sőt, továbbmegyek, csak az az rng-s lap gond, ami kompetitív meccsen is megállja a helyét (oké, ez most pont ilyen).
Illetve hosszú távon úgyis kiegyensúllyoza magát az rng. Ez inkább csak az emberek fejében probléma. -
h3lios
addikt
válasz Cathfaern #48662 üzenetére
Ez hülyeség ebben a formában. A kártya húzás minden csak nem RNG. Az, hogy az adott helyzetnek megfelelő lapok jönnek-e fel az igen, de a paklid összeállításakor figyelembe tudod venni, hogy szükséged van -e 1 lapból több példányra. Ha igen akkor 2-t játszol, amivel garantálod magadnak, hogy a szükséges helyzetekben nálad lesz.
1 ilyen lapnál az a gond, hogy totál random és átlagban annyira erős a többi laphoz képes, hogy kötelező játszani, ezzel is kényszerítve arra, hogy RNG-re bízd a játékot. Mert pl. nem mind1, hogy ez a cucc milyen 3-as droppot ad. Kaphatsz 2/2 druid of the Flamet is vagy akár egy Raptort, Flame Wakert, Gang boss-t. Ezek pedig könnyen eldönthetik a játékot.
A Yogg - Saron-on lap ugyan ez, bár ezt szerintem senki nem fogja játszani. Mert akár megduplázhatja random a windfury-s lapod attackját és akkor insta win, de arcodba is dobhat 1 fireballt és akkor nagy valószínűség szerint lose lesz.
B-tag: H3lios#2825
-
KaraDani
addikt
válasz h3lios #48663 üzenetére
"Ez hülyeség ebben a formában. A kártya húzás minden csak nem RNG. Az, hogy az adott helyzetnek megfelelő lapok jönnek-e fel az igen, de a paklid összeállításakor figyelembe tudod venni, hogy szükséged van -e 1 lapból több példányra. Ha igen akkor 2-t játszol, amivel garantálod magadnak, hogy a szükséges helyzetekben nálad lesz."
Hol van erre a checkbox, hogy ha 2 lap van valamiből a deckemben, akkor az garantáltan a kezemben lesz amikor kell? Én nem találtam ilyen beállitást.
Amit itt leirtál az értlemetlen, a laphúzás a legnagyobb RNG a játékban, ami folyamatosan jelenvan. Minden egyes húzásnál van X/Y esélyed van hogy olyat húzol ami épp jó neked.Amúgy BB biztos imádja a Casino maget, nagyon életben akarják tartani
[ Szerkesztve ]
-
h3lios
addikt
válasz KaraDani #48664 üzenetére
De a laphúzás annyiban befolyásolható, hogy a darabszámokat növelheted. Persze ez nagyon minimális, de befolyásolható. Sőt vannak olyan lapok, amivel konkrétan választhatsz is. Lehet, hogy senki nem használja, de a tracking ilyen (ami szerintem 1 jó lap), illetve majd a 10 manás miniont kézbe adó is ilyen lesz, ha életben marad.
Ezzel szemben azzal nem tudsz mit csinálni, ha fos miniont dob pl. a shredder.
B-tag: H3lios#2825
-
KaraDani
addikt
válasz h3lios #48665 üzenetére
Ezt nem vitatom, csak azt a kijelentésedet, hogy a laphúzás minden csak nem RNG. De az. Ha nem lenne az, akkor az astral druid lenne a legjobb deck a világon, és a zoo egy szar lenne. A zoo pont azért olyan erős, mivel sok olcsó miniont játszik, igy nem túl érzékeny arra hogy hogy húz, valami úgyis lesz amit játszani tud minden körben, szóval a decképitéssel nyilván befolyásolható, mennyire lesz érzékeny a deck a húzás RNG-re.
[ Szerkesztve ]
-
itldj
aktív tag
válasz h3lios #48663 üzenetére
A kártyahúzás a legnagyobb rng a játékban, de mivel egy kártyajátéknak ez az alapvető mechanikája, ezért ezt mindenki elfogadja. Tudod befolyásolni persze, mert a druid sem azért játszik 2x comboval, mert mind a kettő kelleni fog, hanem nyilván így 2x akkora esélyed van hogy a kezdben lesz amikor kelleni fog.
A mi esik ebből az új mage lapból, vagy most a shredderből az viszont egy szükségtelen és kompetitív szempontból borzasztóan rossz rng. Nem tudom ki emlékszik még a célizható képességű Tinkmasterre, ott is azon mentek el meccsek, hogy 1/1 vagy 5/5 esett belőle, utáltuk is nagyon, mégis 99%ban mindenki játszotta, mert egy fix hard removal volt bármire. De akár felhozhattam volna a kör végén lapot húzó Nat Paglet is.
Csak azt nem értem, hogy ha már számtalanszor bebizonyosodott hogy ez a típusú random nem tesz jót a kompetitív játéknak, akkor mi a *********** erőltetik. Bár lehet ezeknek a lapoknak lesz egy beépített funkciója, és amikor kiderül, hogy mi esik belőle akkor bejátszanak egy Ben Brode röhögést. -
bepe79
addikt
Erről a "mi esik"-ről jut eszembe... pár napja történt, hogy az ellenfél kirakja a 2/8-as deathlord-ot, ami ugye deathrattle-ként egy random miniont summonál nekem, elég gyorsan levertem PO-val (Zoo), és kirakta a deckemből a charge-os 5/7-es doomgurd-ot úgy, hogy ilyenkor még csak a 2 lapot sem veszi el tőlem..
Xiaomi Poco F5 12/256 5G Black | Must have games for Android:CSR2,Oddworld:Stranger's Wrath,Dark Meadow:The Pact,Hearthstone,Fallout:Shelter,Starfront:Collision,Life is Strange,Six-Guns,Horn
-
h3lios
addikt
Ezt tudom jól, annó 5 évig MTG-ztem, ahol volt tapasztalatom bőven a laphúzást illetően (húztam a földeket end game-ben). Ezzel nincs is bajom, ha valaki azért ver el, mert jól húz azt még csak-csak elviselem. Ha nekem nem a legrosszabb húzásom van. De az, hogy mondjuk 1 random doomsayer miatt nem merem kijátszani a shreddert az 1 vicc. Sok esetben már előre fogom a fejem és arra számítok, hogy kikapok, mert oda lesz a boardom.
B-tag: H3lios#2825
-
Genji
őstag
Voltmár? Yogg-Saron szimulátor
a splinter in your mind had called the dark wanting it all to fall apart
-
Cathfaern
nagyúr
válasz h3lios #48670 üzenetére
Ugye HS-ben (MTG-vel ellentétben) nincsenek $200-os lapok, szóval lényegében aki komolyan akar játszani annak minden lapja meglehet. Innentől kezdve egy ilyen "summon random minion"-os lapnak nincs meg az az előnye, hogy nehezen hozzáférhető lapokat is kitesz. Ráadásul adott lapok gyengébbek is lehetnek, mert pl. battlecry van rajta, vagy olyan szinergiát tartalmaznak ami nincs amúgy a deckben. És oké, hogy kijött belőle egy flamewalker, ami pont jól jött neki és pont emiatt nyer, de igazából az a flamewalker akár ott is lehetett volna a kezében, és kijátszhatta volna normálisan, ha az annyira value lap volt az adott játszmában, akkor úgyis nyert volna. Nyilván akkor azt mondtad volna, hogy igen, jobban húzott (kijött neki pont jó időben), ezért nyert, ez nem baj. De a húzás pont annyira RNG, mint hogy milyen minion summonol (sőt, nagyobb). Persze igen, a laphúzás a kártyajáték sajátja, így tekinthető "alapnak", de ennyi erővel az rng-s lapok meg tekinthetőek a HS sajátjának... (mint ahogy mondod a földhúzás meg az MTG sajátja, amiért persze időnként van panaszkodás, de a játék részének tekinti mindenki)
-
h3lios
addikt
válasz Cathfaern #48672 üzenetére
MTG-t HS-hez hasonlítani nem lehet sajnos. Annyira más liga, olyan komplex dolgok vannak benne, amiért csak a nyálam csorog és HS-ben soha sem lesz. De pont ezért is hagytam abba annó, mert fiatalon nemvolt rá pénz, illetve most is 100k-150k lenne 1 komoly verseny deck. És akkor még mindig nincs lapkészletet, ha nem nyitsz boostereket. Sajnos ez már elég kiváltságos dolog lett, ha Pesten laknék ahol még vannak versenyek talán elkezdeném, de így marad a HS. Itt viszont maradnak a bugyuta BC, DR dolgoknál, semmi érdekes új szinergia nincs. Inspire -> Hulladék, egyedül a Discover sikerült 2 év alatt királyra. De ezt is hagyták annyiban.
Itt egyszerűen félnek elrugaszkodni a földtől, mert az
amerikaiaknakbuta embereknek is fel kell tudni fognia a dolgokat.B-tag: H3lios#2825
-
micafighter
nagyúr
válasz h3lios #48673 üzenetére
Állandóan irjátok hogy az inspire az hulladék, de én nem igazán igy látom. Én nem játszok inspire lapot jelenleg a paklijaimban, de szembe szokott jönni néha inspire lény. OK a hero power használata sokszor tempo vesztés. Viszont az esetek 90%+ -ában kénytelen vagyok azonnal leszedni az inspire lényt mert egy fajta "soft taunt". Pl mukla champion, murloc knight, kvaldir amik leggyakrabban szembe jönnek és ilyenek.
Ott van pl a kvaldir. OK hogy 5ért 4/4 nem tul jó, még 7ért 6/6 is rossz, de ha ugy nézed hogy körönként tudsz rajta kettőt healelni és még +2 sebzést is adsz neki, akkor muszáj leszedni. Értem hogy BGH le fogja szedni meg silence megeszi, de akkor kalkuláljuk bele ezt is a lap értékébe hogy kiszedünk egy removalt az ellenféltől. Illetve hány BGH, silence meg removal van általában a paklikban? Szerintem 2-3nál több ritkán van, és elég fájdalmas ellőni egy 5 manás lapra az egyiket (másra lehet nem lesz elég removalod).
[ Szerkesztve ]
-
voyager4.4
senior tag
Én sem nagyon értem a problémát. A spell castoló lap simán csak sz@r. Funnolni jó lesz, brawl-ba pl.
A lény idézősre meg egyszerűen nincs szüksége a mage-nek. Ha a paladin kapta volna még megérteném a sírást. Kezdőknek ez jó lesz a raritása miatt, meg arénában is biztosan.no fate but what we make
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz h3lios #48673 üzenetére
Szingergiákat az idő hozza majd meg. Ha már a HS 5 éve fog futni, már alapból több szinergia lesz, mint jelenleg.
Másik oldalról ami a fő komplexitásbeli különbség (és ami tényleg sose lesz benne a HS-ben) az az, hogy MTG-ben az ellenfél korében is van interakciód. Ez a digitális játék sajátossága, mert amíg előben nagyon jól működik az MTG-s megoldás, az összes digitális kártyajáték "megbukott" ami ezt megpróbálta implementálni (beleértve az MTG online verzióit is). Persze nyilván működhet, de nagyon elhúzódnak a meccsek és egyszerűen zavaró, hogy minden mozdulat után várni kell (ezt nem én mondom, hanem gyakorlatilag mindenki. Reddit volt egy thread pár napja pont erről, ahol nem egy "ős-MTG"-s kifejtette, hogy bármennyire is összetettebb az MTG, HS-el egyszerűen jobb játszani online és inkább a HS-el játszanak ha nem tudnak offline összeülni, pontosan emiatt)."Itt egyszerűen félnek elrugaszkodni a földtől, mert az amerikaiaknak buta embereknek is fel kell tudni fognia a dolgokat."
Itt inkább arról van szó, hogy egy friss új csapat dolgozik ezen a projekten, és nem 20 éve fut, mint az MTG. Az előbb említett threadben is felhozták, hogy amikor kijön egy MTG verzió, akkor az már alpha/beta/stb. teszteken már 2 éve játszott, és hogy HS-ben miért nincs így. Azért mert fiatal a csapat (nem életkorban, tgc fejlesztési tapasztalatban. Ugye az egész HS úgy indult, hogy pár WoW fejlesztő kitalálta, hogy mekkora ötlet lenne ha csinálnának egy WoW-os kártyajátékot), és fiatal a játék. Igen, tény, az is benne van hogy nem csak kártyajáték fanatikusokat akarnak megfogni, hanem hogy legalább napiquest szinten akár olyan is játszon vele, aki amúgy egy MTG-nek nem állna neki. Emiatt nem lehet kiegészítőnként 3 új mechanikát bevezetni, mert neked (nekem) lehet érdekes lenne, de egyrészt akkor jóval több lap kéne egy kiegben (hello f2p), másrészt a userek 50%-a otthagyná a játékot, ami téged is érintene. Ha majd 10 éve fog futni a HS, akkor szerintem térjünk vissza arra kérdéskörre, hogy mennyire bugyuta vagy sem. -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #48674 üzenetére
Inspire azért gyenge jelenleg, mert gyors a meta (vicces módon az előző hsz-ben említett threadben kifejtették, hogy MTG-ben egy aggro deck ha turn 4-ben nyer, az már lassúnak számít ), és mire neki tudnál állni kihasználni az inspire-ös lényeket, nagyrészt eldőlt a játék (aggroként már nincs esélyed, controllként már úgyis megverted az aggrot, stb.). Ha lassul a meta, akkor viszont hirtelen nagyon erősek lehetnek.
-
F-ECT$
titán
válasz micafighter #48674 üzenetére
Ahogy írják is: lassú, de a másik gond vele, ha már a Kvaldirnál vagyunk, hogy ha kiraktad T5-ben, nem halt meg, akkor T6-ban nem egy hero power + 4 manás akármit akarsz jó eséllyel játszani, hanem inkább egy 6 manás lényt.
Dive ever, work never.
-
bepe79
addikt
válasz F-ECT$ #48680 üzenetére
Van amikor a pala murloc knight-ja + inspire (1 silver hand recruit) többet ér, mint egy akármilyen 6 manás lény.
Xiaomi Poco F5 12/256 5G Black | Must have games for Android:CSR2,Oddworld:Stranger's Wrath,Dark Meadow:The Pact,Hearthstone,Fallout:Shelter,Starfront:Collision,Life is Strange,Six-Guns,Horn
-
fogtunder
nagyúr
válasz bepe79 #48681 üzenetére
a kulcs része a mondatnak a van amikor a jó inspire lények arénában tök jól működnek, mert ott amúgy is gyakran használod a hero powert, de constructeden nem ez a helyzet, ott a tempo hátrányba belehalsz. lásd renolock, CW, ami talán a legtöbbször használja a hero powert a jelenleg futó paklik közül, mégsincs egyikben sem inspire lény.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
whitezo88
nagyúr
válasz fogtunder #48682 üzenetére
Az inspire lenyeknel nagy hiba hogy eleve a kepesseg legalabb egy manat er. Murloc knight, Saraad stb. Es magaban szinte sose teszed ki, csak kepeseggel egyutt ami nagy tempo hatrany ahogy irod. Alig van emiatt Inspire leny ladderen. Void crushernel ket mana a kepesseg peldaul es igy is szar.
-
fogtunder
nagyúr
válasz whitezo88 #48683 üzenetére
a void crusher mondjuk szerintem pont nem jó példa, mert az bármilyen körülmények között hulladék lesz. ha van lent más lényed, azt nem akarod megölni többnyire, ha meg csak ezt rakod ki, akkor egy nagyon szar siphon soul, mit a reno kivételével semmi nem játszik.
de pl. a kvaldir, vagy a regent tök jó lapok, de még a fallen hero is hasonló szerintem, constructedbe mégse fognak beférni kb. soha, amíg két manáért sokkal értékesebb dolgokat tudsz csinálni.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz micafighter #48674 üzenetére
Zetalot játszott Pirestben kodorider-t kísérletezésből és tetszett is neki. Csak ügye lassú.
Arénában is nagyon erős. Sajnálom rá a 800 dustot, nyitni meg nem nyitottam még. (Mondjuk nem kéne panaszkodnom, tegnap nyitottam egy Rhonin és egy arany flash heal-t.)
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
F-ECT$
titán
válasz bepe79 #48681 üzenetére
Van. Használták is. De mostanában nem láttam mégse, pedig az egyik legjobb inspire lény.
Ami zavar ebben, hogy ha bevezetnek egy új mechanizmust, kicsit alultuningolják, akkor a következő kiegben mégse jön hozzá lap. Ok, ne legyen kiegeken át ugyanaz az 1 mechanizmus erőltetve, de ha látják, hogy az inspire kicsit gyenge, akkor adjanak 4-5 használható lapot hozzá, hogy az legyen. Ehelyett inkább elfelejtik az egészet, mintha nem is lett volna ilyen.
A Discover meg tök jól működik, erre abból se jön új lap. Itt se azt várnám, hogy adjanak 20 új Discover lapot, de 4-5 jó nyugodtan jöhetne.Dive ever, work never.
-
itldj
aktív tag
Annyira nem értem, hogy mi értelme van ezeknek a mechanikáknak, ha utána kukázzák őket. Simán jöhetne minden kiegészítőben DR, BC, Insipre, Discover stb. lapból néhány, ahelyett hogy most a tgt-ben volt az inspire, és akkor mostmár ez kuka, majd egyszer kirotálódik és elfelejtjük.
A mostani kiegben meg ez a buffolom kotont az új mechanika???! Éljen! -
saen
veterán
Új mage herot lehet venni mindjárt:
https://itunes.apple.com/sg/app/hearthstone-heroes-warcraft/id625257520?mt=8
What's New in Version 4.3.12266
* Khadgar is the latest hero to join the tavern fun; Once Medivh’s apprentice, now he’s renowned as one of the most powerful Mages in history!
-- From now until April 24 PDT, you’re able to purchase the Khadgar hero from the in-game Hearthstone shop. Not only will you get a new mage hero, you’ll also be doing your part to save the planet! WWF will receive 100% of the proceeds from the purchase of Khadgar #AppsforEarth.
-- Khadgar is only available to purchase on iOS devices, but once unlocked, he can be played on any device.
* The following card back has been added:
-- Clutch of Yogg-Saron – Acquired at the end of the month by reaching Rank 20 or higher in Ranked Play mode during the month of April 2016.
* Paladin Deck Recipe has been updated.
* Alleria will no longer use Lady Liadrin’s entrance animation when starting a game.
* Fixed various audio, graphical, and UI issues.