Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz sonar #3980 üzenetére

    Mit csinálj? Állj a sarkadra, és mondd azt, hogy nem, a jogszabályok szerint nem küldhetsz el. Lényeg az, hogy melyik cégtől van a számlád. Mindent az a cég köteles intézni. És olvass vissza a részletekért...

    Elrettentő ereje annak lenne, ha bizony elmenne a bíróságra az átlagpolgár, a cég meg fizethetné a 15.000 Ft mellé a kamatait és még több tízezres ügyvédi költséget is. De persze fórumokon sírni sokkal könnyebb. :U Legtöbbször azért bírósági út nélkül is sikerül elintézni az embereknek a jótállási ügyeiket, csak el kell olvasni a jogszabályokat, és ki kell állni magukért, balhét csapni, reklamálni, egyezkedni. Anélkül nem megy...

    "Büntetést" egy egyedi ügy miatt nem kap a bolt, mivel polgári jogi jogviszonyról van szó, ahol a szankció épp az, hogy bíróságon kamatostul, költségekkel együtt visszafizetteti a vásárló az összeget. Ez nem büntetőjogi kérdés. Bár ha a fogyvédelem bírságot szabna ki rájuk, attól sem kapnád még vissza a pénzed, ezt remélem érted.

    De mivel kb. 3-4 hszen át még nem merült fel, hogy _te_ is tegyél bármit az ügy érdekében, ezért ez egy elég meddő beszélgetésnek tűnik. Várj a fogyasztóvédőkre, sok szerencsét.

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák