-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz umfrider #22127 üzenetére
Tehát jól értem, tudathasadásost játszik az Edigital? Garis hiba jelentkeztekor lepattint a g**be, menjél csak a gyártói szervizhez, az gyorsabb, aztán amikor a gyártói szerviz nem gyorsabb és tetülassú (es nem mellesleg nem tesze eleget annak aminek kellene, lévén nekik csomagolás nélkül is be kellett volna tudni szálítaniuk a saját szervizükbe a TV-t, így tehát most, visszaúton ugyanúgy meg kéne tudniuk oldani anélkü, tehát lényegtelen, hogy nem ért még oda a rendelt csomagolás, hozzák a TV-t és kész, a plusz csomagolás árát meg buktadl), akkor meg de hát miért nem hozánk fordult, és miért nem rajtunk keresztül gariztatott? Tudnak élni...
Ha megvan, hogy mikor kontaktoltál velük (email, telefon), én rákérdeznék, hogy baszkikáim, én nálatok jelentkeztem, olvassátok el, halgassátok vissza, TI MONDTÁTOK, hogy menjek a gyártói szervizhez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vicces képek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Assetto Corsa Competizione
- Robotporszívók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs