Aktív témák
-
rocket
nagyúr
Igyis PR az egesz, Ralf is a neve miatt van ott ahol, mint pilota kozepszeru, felesege meg olyan mint Paris Hilton sex video nelkul, szeret rivalda fenyben lenni a plasztikazott testevel, es nem azert kap ennyi penz mert olyan jo pilota, hanem mert van a bulvar mediaban erteke
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Nowhereman
őstag
-
joe69
senior tag
azert mert annyira nem szeretem a nemet nyelvet hogy 3 oran keresztul azt nezzem. olyankor atkapcsolok retekre, de 10 percnel tovabb nem szoktam birni
talan lehet azert irja be sok ember mert tenyleg szar? egyszeruen hozzaertobb embereket kene odaultetni, es nem lenne problema -
-
Peat;)
veterán
A magyar pilóta alkalmatlanságát leginkább magyarok gondolják, első versenyeket leszámítva senkit se zavart
a gyorsasága is elért egy szintet, hogy csapattárstól minimálisan kapjon ki vagy ne is kapjon ki. Tiago Monteiro pl mit tud? 2. éve és még mindig nem tudja hogy engedjen el egy másik autót lekörözéskor. Nemtom, Te elvártad hogy a mindardival előzze be a ferrarikat
Nem azt mondom hogy jó pilóta ha nem azt hogy átlagos középszint, amiből leglább 4 most is van az f1ben. Ez a sajátunk szívassuk utáljuk rúgjunk bele dumát már nagyon unom. Gondolom Talmát is utálod hogy leelőzte Mika-t a motorosoknál.
-
Peat;)
veterán
1. Ilyet nem írtam és én se ezt gondolom, de kösz hogy megosztottad a gondolatod bár nemtom hogy jött fel ez a téma.
2. Üdvözlet akkor ezen a fórumon, bár én nem gondolom hogy származásfüggő a nemzetiség (bocs ha sért hogy megosztottam a gondolatomat veled)
3. Hát legyen, de a személyes véleményekre más személyes vélemények születnek. Alkalmatlannak én egyedül Ide-t merném nevezni, mert láthatóan nagyon nem megy neki, de én is csak egy kis senki vagyok aki f1-es pilótáról tényleg csak személyes véleménnyel lehet mint írtad.
4. Ezt így ide is másolhatnám főleg hogy offban írtam csak neked, már sejteti hogy magánvéleményemet osztottam meg veled. De ha nekem nem lennének jogaim előre írd ki tudja milyen országban vagy most(semmi közöm hozzá, most csak viccelődök mielőtt ..)
5. Ha nem érdekel akkor ne reagálj rá, az én érzéseimmel ellentétben állt a hozzászólásod ezért szúrtam oda ezzel 1x, többet nem fogok.
Szép napot -
ronaldo
őstag
A 3.-dik pontról az a véleményem, hogy a ''nem kizárólag'' azt jelenti, hogy de mégis. Lehet hogy pont azt az icipicit. Itt minden pár ezred meg tizedmásodpercen múlik. Ha mindenre igen és nem lenne a válasz és csak két lehetőség lenne, akkor nem dolgoznának 200an éjjeleken át a gyárakban
A 2.-dik ponthoz meg annyi a hozzáfűznivalóm, hogy egy tv nézőnek a 0,9km/h-s lassulás nem észrevehető, de a versenyen sokat jelenthet. Mert valamennyit biztos, hogy beleszól az első leszorítóerő is. Annak a levegőnek a további útja, stb. Persze ezt mind teljesen laikusként gondolom, de félig-meddig szakiránybeli ez a dolog is számomra, így tudom hogy nincs két egymástól független dolog egy ilyen szerkezeten(persze, hogy van, de remélem sikerült kifejeznem magam)
-
ByB
addikt
Természetesen a pozitív és negatív kritika, tényekkel alátámasztva, kultúrált formában még építő is lehet, de ami itt megy: túlzások, beszólások, felesleges lehúzások...
(Csapatoktól függetlenül!) Sokan hagyták itt ezt a topikot, (közülük páran visszatértek) akik értői és szeretői a témának, csak nehéz olyannal vitatkozni, akinek mindig igaza van és csak két szavas tőmondatokat használ...
-
ByB
addikt
Tényekről, tényleg csak múltidőben lehet beszélni, de feltételezés és feltételezés között is hatalmas különbség van, nem is beszélve a hangnemről! Amiket írtam, abszolút csapat és pilóta függetlenül gondoltam...!
''Szintén viccesnek tartom, ha valaki egy kicsit is rosszat mond a McLarenről, vagy a főisten Raikkonenről, akkor egyből hirtelen lesz itt egy csomó igazság bajnoka.'' - és az ilyen apróságokra gondoltam, ezek nem sokban járulnak hozzá a színvonal emeléséhez, illetve a közös hangnem megtalálásáshoz... -
Pierre
tag
A probléma nem avval van, hogy a Mekit szidják, hanem hogy a pénteki nap alapján temetik őket egyesek, amikor mindenki tudja, hogy az a nap kb semmit nem jelent, mert nem tudod, aznap éppen mit tesztelnek.
De ma és holnap úgyis kiderül minden. Ha a mekik ezen a pályán sem lesznek dobogósok, akkor az elkövetkező hetek igen szomorúak lesznek nekünk Mekiseknek.
Egyébként meg nem hiszem, hogy itt a többvség divatfan lenne. Én is csak azóta vagyok Mekis, amióta Monty átment oda, de ha átmegy a Renulthoz, a Redbullhoz, vagy akárhova, akkot azoknak fogok drukkolni. Szerintem a többség így lesz Kimivel is, akáérhova megy, Ferkó vagy Meki, neki fog szurkolni.Hous Bin Pharteen
-
Peat;)
veterán
''és itt írsz egy olyant, ami minden lehetséges esetet betakar kudarc esetére''- ne merj ilyenket írni, ez undorító és gerinctelen. Azt írtam ha nem LÖKIK KI. A kudarc lehet műszaki hiba vezetői hiba szar taktika gyenge autó de a kilökés minden esetet lefed? Nem vagy normállis vagy csak kötekedni akarsz, hát nem veszem fel a hangot ez az utolsó hozzászólásom hozzád mert leglább az első érdekes gondolatodat aminek köze nincs ahoz amit írtam szépen kiemlem. (hazudozást nyugodtan odaírhatnám de akkor tuti reagálnál hogy félreértettem a minden lehetséges esetet.) Szóval ehhez nagy grat csak így tovább biztos sokaknak szimpatikus vagy.
A nem szépet a kedvenc csapatommal szembeni kritikákkal azért írom le mert nekik drukkolok, ez egy fórum ahol vitázni szoktak az emberek, kifejtik vélemyénüket. Ha zavar amit írok ne reagálj rá, nem neked címeztem! Azt meg kiemelném, hogy azokra reagáltam amik túlzások voltak a mclarenre, csak mint kiderült nem olyan súlyossággal gondolták az azt írók, olvasd el mások hozzászólásait is. A szürke vörös köd kifejezést biztos hallottad, mindenki elfogult a saját csapata iránt.
Nekem mér nem engedtessék meg akkor hogy azt írjam be amit gondolok erről vagy arról a csapatról? Én itt befejeztem mert nem offolom szét a topikot, nem érdekel mit reagálsz.
Én maradok a forma1-nél és az arról szóló vitáknál/véleményeknél, pl. a ferrari rajongókkal is egész jól elvagyok, kicsi szúrka néha kis vita kész. Aki a sportot szereti az nem ilyen hozzászólásokat ír. Te az én személyem/stílusom ellen érveltél leginkább, csináld nyugodtan.
Elnézést az offért. -
Scream007
őstag
Te mondtad autóversenyeztél régebben.
Szemre nem látod kinek jobb a vezetői tudása?
Kimi-nek van a legnagyobb vezetői tudása, de nem a legnagyobb tapasztalat.
tényavalyi év.Ha aza xar merci nem rohad le, porrá ütötte volna az alonsot, de szerintme ezt mindneki tudja.Idén már nem rohad le, de most meg gyenge.
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
-
Scream007
őstag
Jó igen most speciel nem jött ki szemre, de mondta is nyilatkozatokba nem érzi most jónak az autót.
De tavaly???
Amikor szinte látszódótt Kimi hogy nyúlik el tölük körről körre.
Ha csak 2 példát említsek:
Asszem belga nagydíjon volt mikor kimi autója megállt első helyről tuti előnnyel és gyakorlatilag alonso ölébe hulott a 10 pont, és kimi ugye igy 10et bukott.
Meg amikor utcso körbe kavicságyba kötött ki mert a kerék nem bírt ki 1 kö9rt még.
Ez csak 20 pont lett volna, és akkro egyből egyértelmű.BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
-
Pá
addikt
Nem kifékezésre gondoltam. Azt valahol hallottam is, hogy itt az nem is nagyon működne, mert egy gyors kanyar jön a célegyenes után.
Én úgy képzeltem el, hogy a célegyenes vége fele, mondjuk a 3/4-énél kimegy Fizikó mellé, elhúz mellette és még a féktáv előtt visszaáll elé. Kb mint egy lekörözés.
Erre elég lehet a Ferrari végsebesség előnye, ha jól kapja el a kigyorsítást?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Én visszakapcsolok, mert túl sokat esik a fordulatszám + nagyob furdulaton nem is sordódik annyira az eleje
Az biztos, hogy ha valaki mögött megyek abban a 2 kanyarban, akkor megpróbálok szűkebben menni a bejárati íven, hogy utána le ne sodródjak.
Schumiék biztosan jobban tudják
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Néztem a szabadedzéseket, és elolvastam minden nyilatkozatot. Nekem ez jött le.
A Renault egyből rohadt gyors volt, nem is kellett szinte semmit állítani az autón, egyből megvolt a stabilitás, balansz, minden. Schumi és Massa is nagyon csalódott, és szerintem ez nem altatás. Jobban szokatak szerepelni pénteken.
De NE! legyen igazam!
szerk:
Schumi rajthelyei:
2000: 1.
2001: 2.
2002: 3.
2003: 5.
2004: 4.
2005: 8.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
escie
őstag
bölcsebb maradtál volna...
--
közös:
annak a srácnak, amelyik ott szerencsétlenkedett a kanyar közepén, adjon már valaki egy ruhát, mert erre ráborult a hipó.
namost, ha direkt csinálta ezt keresztbemegállós malőrt, akkor egy seggfej.
ha véletlen, akkor pancser...
...vagy Ide tanárúr megnyitotta a versenyiskoláját, és ez volt a házifeladat.
tavaly is csinált ilyen mutatvány, ott legelább le is bontotta az autóját, igaz másét is. lehet, hogy nem volt nála az olvasószemüvege, nemt'om, értetlenül állok, de legalább ismét tudom, miért is rühellik oly sokan ezt a fazont.I'm back, baby!
-
Pá
addikt
[link]
MOD: ***** jó, ha jól tudom az a hivatalos indkolás, mert ebben a körében SOKKAL KEMÉNYEBBEN FÉKEZETT mint előtte. Tehát szándékos volt. Mi a faszt kellett volna csináljon? Neki menni a falnak?
[Szerkesztve]''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Aktív témák
- Router gondok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen egeret válasszak?
- Vicces képek
- CPU léghűtés kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Renault, Dacia topik
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...