-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz darvinya #18559 üzenetére
Totálkáros nem volt az biztos, de 13 év alatt kaphatott az élettől, előző tulaja (a kereskedés előtt) egy hölgy volt, korábban meg céges kocsi. Körben javítva is vannak az elemek, ez állapotfelmérésen kiderült. Jobb dobbetétet már cseréltem, mert saláta volt. Gondolom itt kaphatott kisebb pofonokat, meg ugye a szervo hidraulika cső is két helyen már láthatóan javítva volt (forrasztva).
Nem mondtam, h baj van a kormányművel, csak kollégám rémisztgetett azzal, hogy azt nem tudta anno a Seatnál javíttatni, cserélni kellett és borsos volt.
Gondolom itt is van ezer alkatrész a kormányműben ami tönkremehet, talán közvetve a szervó rendszerével is.
Csak tippelgetek és felkészülök a legrosszabbra. Akkor nem érhet meglepi.Új autóval persze (talán) nincs ennyi gond és gar is van, de nem igazán tudnék választani most (ha tehetném) egyet sem. Valahogy régen "mindenjobbvót".
Ha még egyszer választhatnék családi autót ártól függetlenül, akkor is Mk2-Mk2,5 közül szemezgetnék, de hát ebbe a lecsóba nyúltam bele, most már megeszem amit főztem. Az én kis kotlámat nem cserélném el egy új focusra se. Kettőre már talán de az sem biztos./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Tony21
tag
válasz darvinya #18834 üzenetére
Köszi!
Tömítésre gyanakodtam én is, csak azt nem értem, hogy 3 hónap híján 1 évig jó volt, most meg hirtelen úgy döntött, hogy inkább ereszteni fog? Mint ha a gyerekemet látnám, mikor hisztizik
Olaj tisztítás alatt mit értesz? Olaj leenged, átszűr/leüllepít, szűrő kicsavar, tömítés lepucol, felfekvési felület lepucol, majd összerak, olaj beleönt?
Egyébként továbbra is folyik, most néztem be a kocsi alá, igaz azt csak holnap tudom megnézni, hogy a szűrő mellől-e jön-e továbbra is ... mondjuk a minimum szintet egyelőre tartja ...
-
Tony21
tag
válasz darvinya #18836 üzenetére
Köszi, már előre gondolkodtam mikor észrevettem, hogy folyik. Ráálltam az aknára, lebontottam az alsó burkolatot és megnéztem honnan indul a dolog, majd letakarítottam az olajat mindenhonnan. Így holnap látszani fog, hogy mi a történés.
Olaj tisztítás, ahogy gondoltam?
-
smokiii1
aktív tag
válasz darvinya #19453 üzenetére
Megnézem majd holnap. Ma rápróbáltam megint kicsit hosszabb távon és nem olyan rossz mint elsőre gondoltam. Csak akkor kicsit bepánikoltam és azonnal elvettem a gázt, lassitottam. Csak középtájon könnyebb a szervó, ha kicsit jobban elforditom akár jobbra akár balra, akkor nehezedik normálisra.
-
Jenne
senior tag
válasz darvinya #19790 üzenetére
Na erről beszéltem én is. Vélhetően az a A.Z. Meisterteile generátor, amit betettek a topiktárs fordjába, az nem hozta azokat a paramétereket amik kellettek volna. Kisebb teljesítmény, nem tudja a töltés szabályozást adni.
Érthetőbben és röviden:
A Ford "Smart Charge" töltési megoldása két komponens együttműködését jelenti. Azaz a töltőfeszültség célértékét a motorvezérlő egység határozza meg, erről egy impulzusszélesség-modulált jel segítségével tájékoztatja a feszültségszabályzó elektronikát, amit "Smart Chip"-nek nevezünk.
A feszültségszabályzó által létrehozott gerjesztőáramot tehát a kívánt feszültség, ill. a pillanatnyi fedélzeti feszültség határozzák meg.
Na ezt nem tudja vélhetően ez a Zombori Antal (A.Z.xxxxxxxx) által "fémjelzett" generátor, mivel gondolom én ez egy hagyományos, állandó töltőfeszültséget leadó generátor lehet.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
kelly416
veterán
válasz darvinya #19820 üzenetére
Sajnos fapadosan is már majdnem 6,5 milla. Ebben még egy nyomorult vonóhorog vagy egy tapicskolós fejegység sincs, ami tudná az AndroidAutót, se ülésfűtés, de még bicskakulcs sem. Oké, alapfelszereltségben sok minden van benne, de már ott tartunk, hogy 4milla önrész marad még így is. És abban nem is vagyok biztos, hogy L1 kiadásban 7 üléses-e, mert ha nem, akkor az L2 karosszéria már 7.7 misi felett van és csak dízel, amit szeretnék elkerülni.
-
diegho
nagyúr
válasz darvinya #19868 üzenetére
Vétel után levettem a szelepfedelet. Gyári állapot fogadott, az olaj most is gyönyörű, nem koszos, mintha most önteném ki. Nem akarom leírni mit mennyiért csináltatok és veszek, mert úgyse hiszi el senki és csak vita lesz belőle. A Merivában is, rengeteg dolgot cseréltem és nem fizettem érte semmit, az alkatrészért sem.
-
flymi
addikt
válasz darvinya #21112 üzenetére
Én is hidd el és mikor megvettem a franc se gondolt arra, h felemeljem a hátsó üléssort és benézzek alá.
De mondjál még ilyen kellemes dolgokat és többet be se ültetem a gyereket. Mivel pont ott van a gyerekülés fölötte...
Ezért akarom h egy villanyász megnézze, összeforrassza rendesen és zsugorcsövezze, szigetelje akár duplán is. Viszont nem hinném, h üzemenyag kipárolgásnak kéne lennie ott a pumpánál, az régen rossz.
Nézegettem már komplett üzemanyag szivattyút és az pont ugyanígy néz ki, mint a képen.Van olyan is ahol két cső van, az nem tudom milyen változathoz jó.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
-
SPeti1984
senior tag
válasz darvinya #21264 üzenetére
Eddig nem tapasztaltunk ilyet egyik 1.0-s autónál sem sőt az 1.5 ecoboostnál sem. 2T? Melyik modellben van 1.0 ami 2 tonnás? max 1.5t amibe beleteszik szerintem. A 40 le az 30 évvel ezelőtti adat, akkor a mai 1.4-nek 56le-nek kellene lennie, ehelyett 100le körüliek. A turbo pedig sokat dob a helyzeten.
[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
válasz darvinya #21264 üzenetére
Aha, sok a fotelszakértő aki a közelében sem járt ilyen motorú autónak. Az enyémben közel 90e km van és 0 az olajfogyasztása.
Azt, hogy egy autó miért kormol azt meg múltkor sem értetted. Emlékszem rá mert én (is) próbáltam elmagyarázni s persze a végén én voltam aki nem tudja.
Kicsit járj utánna mielőtt "széttőri a részecskéket a szűrő"😄😄 -
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #21264 üzenetére
Istenkém.
A Bp topicban olvasnom kellett a folyamatos baromságaid, most a következő autóm után nyomozva itt is beléd kell botlanom? Mit szedsz, hogy ennyi baromság folyik belőled? Kaphatok én is?Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
bajnokpityu
félisten
válasz darvinya #21279 üzenetére
légszűrőnél ún kartergáz lehet. új autónál kb semennyi, erősen kopott kocsinál valamennyi szokott lenni. de ez nem hiba, és pláne nem plusz teljesitményt vesz belőle a motor. ezt nem is értem. ott a csomó benzin, milyen logikád van, hogy szted az olajból akar plusz erőt kisajtolni? nomeg hibás logikádat folytatva, ha az olajból veszi a plusz lóerőt, akkor hasznosulnia kéne az olajnak, nem kipufogni
noés nem teljesitmény függvénye, hogy kell kenés a kocsinak. kenés nélkül néhány km, és kuka a blokk. az olajlehúzó gyűrű, amit belekevertél az is minden 4T motornak van. de az nem szárazra töröl, csak a felesleget húzza le.
kevered sztem, hogy régebben a nagy literteljesitményű motoroknál nem illesztették szorosan a dugót, ezért aránylag sok olajat fogyasztottak. üzemszerűen.
tehát láttál egy már széthajtott ecoboostot. elhiszem. a többit nem. óriási a káosz.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Erdei88
veterán
válasz darvinya #21279 üzenetére
Mk4-es 1.6-os Ecoboost Mondeo-t 95 ezer kilométerrel adták el szüleim. 1x kellett olajat tölteni két olajcsere között. Soha nem ette az olajat.
A "csoda" 1 literes Ecoboost Focus-ba pedig az elmúlt 40 ezer km alatt egyszer sem kellett olajat önteni. Mindkét autónál 1év vagy 10 ezer km volt a csereperiódus[ Szerkesztve ]
-
nfsu17
veterán
válasz darvinya #21777 üzenetére
Nem, nem tetszett a színe és csapvizet tettem bele, mert az átlátszó tartályhoz jobban ment. Troll off.
Gyerekek
Ez egy full gyári, új, nullkilométeres autó volt tavaly júniusban. Akkor jött az új fóka, de még alig adták azt, plusz nem is kellett volna, erre meg adtak jó sok kedvezményt.
Volt már olajcserén, szintén márkaszervizben.
Nem mókolok ezzel a kocsival semmit, de mióta tavaly már láttam, hogy apránként fogy a víz, azóta nem tudom elengedni a témát.
Most lesz az, hogy megnézik szervizben, aztán megállapítják, hogy semmi baja.
Amit rátöltöttem, azt is a Fordnál vettem. Könyv szerint tökéletesen ez való bele. -
Sys85
veterán
válasz darvinya #21786 üzenetére
Már az a marketing rizsa ami a leírásban is szerepel...
"Alacsonyabb nyomás"
Mintha a vízpumpát nagyon érdekelné,hogy mit keringet.
"Örök élet"
Nem hiszem el,hogy nem okoz változást benne a sok felmelegedés és lehülés 5-10 év alatt sem.
"Korai munkaütem robbanás"
Hála istennek,a modern motoroknál nincs kopogásos égés.Ha mégis előjön jó üzemanyag melkett is,akkor ott valami más gond lesz és azon nem segít egy hűtő folyadék.Tiszta teleshopos "A f@rkad is nagyobb lesz ha ezt rakod az autódba,sőt még az asszony is megfiatalodik tőle" szaga van az egésznek.
Sok millió autó 500-600e km+ után is köszöni szépen jól van,pedig végig a szemét vízes hűtőfolyadékkal működtek.
Ha valami bajuk van ennyi km után,akkor az nem a hűtővíz miatt van.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen