-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #26897 üzenetére
aki kicserélte a hűtőt, előtte fél napig tartotta rajta a nyomást, és nem esett. Előtte is volt rajta nyomáspróba mindig, igaz akkor csak ilyen 5-10 percesek. A 3. töltésnél az mondta az ember, akinél akkor volt másodjára, hogy szerinte az elpárologtató lehet lyukas, ha nem látja sehol sem az uv-t. De azt ő nem vállalja, mert teljesen le kell bontani a műszerfalat, hogy ki tudja venni az amúgy is drága alkatrészt, és 1 teljes munkanap biztos nem elég hozzá. Ekkor kérdeztem meg az ismerőst (aki amúgy Ford márkaszervizben dolgozik, és az ottani ár miatt nem hozzá mentem először), hogy szerinte mi lehet a megoldás. Ő mondta, hogy sérült elpárologtatót még nem látott, viszont mikro repedéses, vagy sérült klímahűtőt már annál többször.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #26927 üzenetére
elég nagy réteg attól tart, hogy ki lesznek tiltva a nagyobb városokból, és ebben van ráció.
Attól, hogy dízel, még nem biztos, hogy szar továbbra sem, csak amikor megveszi az ember gyereke tényleg kalkulálni kell egy-egy nagyobb javítással.
Én kicsit több, mint egy év alatt mentem 21k km-t az autómmal, nagy átlagban 5,6 liter a fogyasztásom vele (1.6 dízel, 90 Le). Olyan "szerencsés" a helyzet, hogy első kézből van tapasztalatom ugyanolyan mk 2.5 Focussal, ami 1,6 benzin (101 Le). A vezetési szokásaim egész hasonlóak mindig. A benzines 8,2-t evett nálam. Tehát egy év alatt ez durván 550 liter üzemanyag. Ez forintosítva olyan 240-250k Ft. Nagyjából ennyi volt a kettőstömegű cseréje, ami az egyedüli dízel specifikus költésem az autóra. Szóval egyáltalán nem biztos, hogy a dízel pénztemető, én nagyjából ugyanott vagyok pénzben, mintha benzinest vettem volna. De én ezzel így is terveztem.Just a simple Lineman...
-
gergobaby
aktív tag
válasz darvinya #26932 üzenetére
Azért a felhasználás sem mindegy... nekem dízelhez köthető javítás az autón a kettőstömegűn kívül nem volt 300k km alatt mióta megvan. Idén átlépi a 400at, amennyivel kevesebbet evett mint a ti-vct (gyors fejszámolás, minimum 2 millo huf) abból nagyon sok mindent kene cserelni, hogy minuszos legyen. Az sem mellekes, mennyivel elhetobb ez az auto mint a tivct volt, pedig kevesebb loero, de van normal nyomatek. Es legalabb az olajat sem eszi eddig koppkopp mondjuk hozzátenném nincs agyon pörgetve, az átlagom sok km óta 4.3-4.4
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #26927 üzenetére
nem a dizel az olcso, hanem a benzines a tularazott.
eleve tobb volt a piacon a dizel, foleg a nagy kocsikbol, erre rajott a dizel botrany, varosbol kitiltasok kulfoldon az import meg megjobban megtolta a dizel/benzin aranyt2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
gergobaby
aktív tag
válasz darvinya #26934 üzenetére
Nyilvan mindenkinek meg van a maga igazsaga. Ha raszoeulnek, hogy napi szinten autoznom kene a budapesti dugokban, biztos valtanek, de amig hetvegente megyek felvaltva 150 vagy 500km-t a csaladokhoz, erre nem talaltam sokkal jobb benzines alternativat. Regota szemezek a par eves Swiftekkel, de rengetek rafizetessel kapnek egy alacsonyabb komfortu autot, ugyhogy egyelore nekem csuszik ez a projekt
-
#21346560
törölt tag
válasz darvinya #27032 üzenetére
Azt tudtam, hogy a régi Mazdák rozsdakupacok voltak, de hogy az újak is?!
Akkor talán tényleg maradok Mondeo vonalonMondjuk nekem az Mk3 után azért az Mk5 lényeges változást hozna!
(#27031) molnarpeter
Igazából én is megtartanám, de az asszony nagyon nyaggat!
Mondjuk a 2 liter alatti notorok nekem sem motorok, de manapság ezt adják. A nagyok meg már kicsit húzósak anyagilag. Hitelt meg nem akarok, vagy kifizetem, vagy nincs csere.[ Szerkesztve ]
-
-
Aba86
csendes tag
válasz darvinya #27208 üzenetére
Sziasztok,
Fiestát tervezek venni munkába járáshoz (napi 100 km, nagyrészt M0), a következő két változat közül melyik lenne a jobb választás?
1.0 Ecoboost (101 LE), manuális váltóval vagy 1.6 Ti-VCT (ilyet csak automata váltóval találtam)
2013-2014 körüli évjáratok.
Megbízhatóság illetve a nagyobb táv miatt fogyasztás is szempont lenne. Utóbbinál lehet egy dízel jobb lenne, de azt nem szeretnék.
Ecoboostot be szabad vállalni? Tesztek alapján jókat írnak róla, de kiváncsi lennék a tapasztalatokra ha vannak.Köszi előre is
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #27228 üzenetére
A legjobb, mikor a szerelés első csavarkitekerésénél ejted bele... Haverom Fiestájánál lett így a légszűrőház kiszerelése helyett egy másfél órás szopás
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
SPeti1984
senior tag
válasz darvinya #27268 üzenetére
Értem amit mondasz, néztem Én is, de Én úgy tudom, hogy ezek a mondeo-k ha sima 1.6 volt akkor lehetett 205/55 R16 ha nagyobb motor akkor 215/55 R16. Attól eltérőt nem láttam sehol ami gyári ajánlás lenne. 18-ból is /40 meg /45-ös is volt ugyan azon szérián, de lehet az lesz, hogy ami a kocsira van ragasztva matrica azt nézzük meg aztán az alapján lesz 16-os gumi véve, végülis az a gyártói jóváhagyás azzal nincs gond műszakin sem meg ilyesmi.
-
#31600896
törölt tag
-
patomi
őstag
-
zolee3000
tag
válasz darvinya #27415 üzenetére
Erről olvashattam én is, hogy kell valami plusz villamosságtechnikai tanúsítvány is, mert hivatalosan csak úgy szerelhetik. Érthető az is, hogy miért húzódozik elvállalni egy olyan műhely (nem hivatalosan is), ahol nincs ebben gyakorlat - azért veszélyes dolgok ezek.
Mindegy, csak azt remélem, hogy nem kell majd minden alap szerviz miatt Bp-re rohangálnom innen a vadkeletről. Az azért nagy szopás lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Politika
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest